Sziasztok ! Valaki segítsen Opel combó,ISUZU dízel motorral 2115 ös üzembehelyezéssel 1868cm3 motorszám0311046,szín piros A vezérlés jeleket kérném. Nem tartozik a repertoáromba a tipus,de most kivétel van. Köszi.
nekem a maximán volt vmi hasonló, nincs 12 volt minden ablaknál, hanem feszültség esést figyel a kacsoló, tök értelmetlen, de hogy a komfort modult be tudjuk tenni, minden ablakhoz oda kellett vinni a 12v ot.
Lehet, hogy megvan a bibi. Úgy vettem a talicskát hogy meg volt hekkelve a nyomás szenzor valami potis valamivel. Ez kb 1 év után derült ki csak és úgy voltam vele, hogy így is jó nekem. Most ezt lekötöttem és azóta nem csinálja. Lehet abba meg makkant valami. Most legalább van egy tarcsi üag.szivattyúm.:-(
sziasztok az én autómon ne vesszetek össze mert annyit sem ér már..:-(
tehát: 3 éve vettem azóta hol jobban hol kevésbé olajos volt a viz. de ment. folyamatos hűtés gondok (termocsere, hutőcsere) . most pályán menet a friss olaj is vízes lett sipolt hogy álljak meg és égett a kanna ikon. megálltam azóta mentem pár 100kmt nem csinálta.
beadtam hengerfej tömités szervizbe. ott leszedték a hengerfejet sikolás stb. rakták össze és akkor folyt a vizpumpa mögül a viz. leszedik ott a repedés a blokkon. szerteágazó repedés javitani sem lehet. így állunk most, az autó ment, most totál kész van.
Van egy jó öreg FIAT Ducato 1.9 D-s lakóautóm, melynél június végén azt tapasztaltam, hogy autópályán közlekedve - szemmel is láthatók voltak az egymást követő útbemélyedések - 90 km- es tempónál elkezdett rezonálni, szitálni az eleje, úgyhogy csökkentenem kellett a tempót, így csökkent a rázkódás is. Itthon első dolgom volt egy szerelőt felkeresni, aki arra gondolt, hogy a motor felfüggesztések el vannak öregedve, cseréljük le. Nos ez megtörtént, egyébként átnézték az első fütóművet, s mindent megfelelőnek találtak.
A napokban jöttem haza az Adriáról autópályán és ismét jelentkeztek a korábbi problémák talán egy kicsivel gyengébb intenzitással, de ettől még az idegeimre megy. Felmerült bennem, hogy talán a lökésgátlók is bezavarhatnak, de nemrégiben vizsgázott, s ott kíválónak mínősítették őket.
Ha ne adj Isten valkinek már volt hasonló gondja és sikerült azt megszüntetni, legyen szíves mondja el mivel volt gond, mit kellett javítani.
vezeto oldali ablak (voa )nem megy, ide be is tarol egy kapcsolo hibat.
masik 3 ablak muxik.
kapcsolasi rajz nincs.
8 drot megy a kapcsoloba, ebbol
- egy nullara kapcsolja a 12V-t az osszes ablak off gombra.
-egy nullara kapcsolja az 5V-t az osszes ablak off gombra.
- harom nullara (le), vagy 3.7V-re (fel) kapcsolja az konstans 12V egyes ablak emeloket.
-harom droton nulla volt van.
megnem mondom mar melyik, de majd az osszes drot bemegy az ablak e. kontrollerbe.
ez harom 0 voltos drot egyik-egyiket kapcsolo csatiban at kotve masik mukodo ablak pin helyere voa lement, de innen mar hiaba kattog a kontrollerjeben a rele,.. nem mozdul. (ugyanigy felcserelodott a power out is, a drot cserere )
lekotott kapcsolonal sehol nincs semmi power a csatlakozoban.gondolom tiltja..
a kerdes rovid.
hianyzik a voa 12Vje. es ez szerintem nem kapcsolo, hanem kontroller hiba.
jol gondolom hogy az ablakemelo kontrollerjetol kellene kapnia a 12V-t mindenegyes ablak kapcsolonak ?
maskent.
nem egy pozitivat kap a kapcsolo -. es ezt osztja ki az ablakokra, hanem minden kapcsolo kap pozitivat.. es azt huzza le 0V, vagy 3.7V-re.
Fiat 1.9 JTD 105 motorból így jött ki az egyik porlasztó-befecskendező. Mi lehet a baj? Fehéren füstöl, és fémesen kopog, ez a henger nem igazán megy... :(