Kb. 2 napja lettem rá figyelmes,mert eddig ezt nem produkálta,de azt hittem a kulcsban lemerült elem miatt, hát kiderült,hogy nem... gyári riasztó van benne, az immobilájzer is kiold minden működik, illetve majdnem minden, mert a duda nem szól...szóval fura...
Konkrétan Te nem fogod tudni a pedálról, hogy jó vagy sem, de a pedál cikkszámából a szakszevizek megmondják. De hogyan tudod meg a pedál cikkszámát? Esetleg ha kiveszed a pedált. :) Ha az autód 2006 utáni akkor van egy kis esély rá. Eddigi tapasztalat sajna az, hogy azokba raktak olyan pedált amibe tempomatot is. Az itteni társaságból tudtommal senkinek nem tudtak utólag limiterest beállítani, emiatt ne bízz benne túlságosan.
A PPS-t Ádi alaposan elmagyarázta, azt már tudod.
A tanítás költsége változó, 0- tól 5000-ig volt eddig.
De ha már bántjuk egymást: Ahogy írták is a 185/65R15 biza nem 307-re való. A "közepesen kopott" az milyen? Mert ugye a téli gumi 5mm alatt kuka, tehát a gyári 10mm-hez képest a közepesen kopott lehet 7,5mm is meg 5 is. Értelmezés kérdése. Előbbi használható, utóbbi veszélyes hulladék amiből Kolontáron van most bőven, ne terheld őket tovább.
Tempomathoz elvileg kar+tanítás kell és menni kellene. Tanításkor nálam volt 3 variáció amiből csak az egyikkel volt hajlandó menni. Ha nálad is van több lehetőség de az elsőnél feladták, akkor könnyen lehet hogy nem akarták működésre bírni.
Elkészítettem a lökhárító leszedésének leírását. Akit érdekel szóljon szívesen elküldöm .
esetleg tudok segíteni az alsó hűtő tartó lemez cserében illetve van dokumentálva az ajtó kárpit leszedése és az üveg kivétele.
Ez a tempómat beszerelés engem is érdekelne. Megnéztem a fékpedál kapcsolót, fehér csati van rajta 4 vezetékkel.
Értelmezésem szerint fogadó képes lenne az autó. Viszont egyszer már üllőn próbálkoztak a beszereléssel és nem sikerült működésre bírni. Esetleg nem akarták, hogy működjön?
Én most vagyok 120nál és én is SKF szíjra meg pumpára gondoltam.
Amint megvagyok a vezérléscserével kereslek FAP tisztítás ügyében ;-) És ugye 160-nál írja elméletileg, de csak város esetén 120-ra. Na most azért én 80%-ban városozom, így megcsináltatom a szerelő sráccal.
Mióta csinálja? Elindul az autó? (=Kiold az immobilájzer, ha kinyitod az autót, és be akarod indítani?) Milyen riasztó, gyári? Egyébként bezárás után elvileg villognia is kell, asszem. Mondjuk nem gyorsan, kb 1-2 másodpercenként. Ezzel jelzi, hogy zárva van. Ha csak ez a tünet, akkor az talán nem is rendellenes. Gondolom én, nekem nem gyári, hanem utólagos riasztó van, és az így villog, a gyári szokásait nem ismerem.
Nem tudja vki, hogy mit jelent az, amikor a riasztó és a központi zár ledje folyamatosan villog lezárás után???...már kicseréltem az elemet a kulcsban,újratanítottam,de nem hagyja abba....
PPS=Peugeot Planet System gondolom én, azaz a gyár által fejlesztett, használt szoftver-hardver környezetnek a bsi-vel kommunikáló, windows-os laptopokon futó része.
Ma megkaptam a vezérmű szett árakat, nagyon gondolkodom mi legyen mert 107ezernél járok, és nekem 120-160között kellene cserélni. SKF 19.000 Vizpumpa:SKF 10800.-VALEO 8340.-FEBI 7950.- Igazából nem nagy összeg, csak még is ha feleslegesen kapkodok.
Leellenőriztem és örömmel konstatáltam, hogy a leírásod alapján nekem csak a kart kell beépítenem és tanítás szükségeltetik, gyárilag kiépítve és csatlakoztatva van a második kapcsoló.
Van néhány kérdésem:
Honnan tudom, hogy nekem alkalmas-e a gázpedálom kialakítása a limiteres karhoz?
Azt írod PPS-el rendelkező szerelő, mi az a PPS? Illetve egy ilyen "tanítás" nagyjából milyen költség lehet?
Kivettem az ülést, szomorúság, de ténylegesen: a vezeték bemegy a PUR habba, amely PUR hab a szövethez van ragasztva. A vezeték sikeresen eljut a PURhabig, onnan tovább nem követhető roncsolás nélkül. Egyelőre itt feladtam. Viszont nem egy nagy cucc kikapni az ülést és levenni a szövetet PUR habostól, tehát könnyen cserélhetőnek tűnik a dolog.