Vettünk egy 2002-es Renault Scenic 1-et. 1.6 16V benzin ~190000km magyar, nem behozott
Ki lett a vezérlés cserélve, 2db trafó, összes gyertya, összes olaj és folyadék. Hátra van még a fékbetét és féktárcsa, klímakompresszor, benzinttöltő cső (vagy mi...nem lehet tankolni bele normálisan, mindig levágja az automatikát.)
DE van egy probléma, ami még nem oldódott meg ezért kíváncsi vagyok találkoztatok-e ezzel, és talán tudjátok a megoldást.
- "Hidegen" hosszan kell indítani, hogy beinduljon, utána pedig rakoncátlankodik az egyik henger alapjáraton. Ha már mentem vele pár km-t akkor pöccre indul. A henger akkor is vacakol. Viszont a vacakolást egy idő után abbahagyja. Talán mikor bemelegszik a motor.
- a másik, mikor ráadom a gyújtást, de még nem indítok akkor a középső visszapillantónál lévő hangszóró szerűségből búgás hallatszik.
A szerelőm egyenlőre azt mondja, hogy rossz minőségű fagyálló volt benne..... ezért lehet hogy hengerfejes, befolyhatott a fagyálló, ezért nem indul könnyen, ha áll az autó. Nem értek hozzá, és nem is tudom mit beszél, de talán ti tudjátok. Eddig a fagyálló csere óta mentem vele azóta 600km-t, de a hűtő vizében fogyást nem tapasztaltam.
Gondoltam, hogy kitisztíttatom a szívó oldalt (pillangószelep), mert ha vacak benzint használtak az okozhat nehéz indulást úgy tudom. Most az OMW jobbik 95-ét tankolom.
Fogyasztását is egy kicsit soknak találom. Klímával autópályán 140-nél a computer szerint 10,5. Ez valós lehet?
Egyébként vegyes használat után (autópálya+sima közút a computer 7,4-et ír ki)
Szeretnék érdeklődni, hogy valaki foglalkozik e itt konkrétan FSI (Audi-VW) motorokkal? Van egy 3.2-es V6 A4-em amit motorhibásan vettem kb 1 hónapja. Az előző gazdája szerint először csak megállt egy, aztán két henger, ezután nem is erőltette már senki az indítást, mert elég csúnya darálós-fémes hangot ad indításkor. Gyakorlatilag én ennyit hallottam a motorból mikor megvettem. AUK a motorkódja, 188KW-os, az autó 2005 év végi. Nézegettem hozzá komplett motort, olyan 3500-4000 Euró körül vannak, de ha ilyen összegű a javítás, akkor sajnos bontásra ítélem a darabot. Annyira ezt nem szeretném, de ha van itt Magyarországon valami jó alternatíva egy ilyen motornak a javítására, azt szívesen meghallgatom.
Csak kíváncsiságból, de megkérdezem. Visszaolvastad amit írtál kérdésként miután többen rákérdeztek, hogy mi ez?????? Mert amit írtál, az orbitális marhaság volt. Ezek után még Te vagy megsértődve? Véletlenül sem voltál hajlandó elismerni, hogy rossz hengerűrtartalmat, hibás évjáratot, és értelmezhetetlen motorkódot adtál meg. Mindezt egyetlen kérdésben, és még most is másokra fújsz. ):-((
Koszi szépen, Már kimértem, összeállítottam ketyeg. Úgy van ahogy mondod, csak ezen a tárcsán már nincs meg a jel,helyette különböző festett jelzések. Persze,hogy kosárba hozták. Asszem most vetek véget annak, hogy mikor végignyálazta a város összes okosa, akkor-------vigyük el a Pali bácsihoz----- módszer következzen . Mégegyszer köszi, rendes vagy. Senkire sem haragszom, aki lekezel hülyének néz, azzal nincs miröl beszélnem.
1.9 JTD 1999-es Multipla ODB-vel olvasható. Lehetséges, hogy ezt a 2000-es Bravoból kihagyták volna? Bár speciális lábkiosztás kell hozzá ODB csatlakozón. Sőt a légzsák és ABS-hez még kell két átalakító kábel az én Multiplámhoz. JA a motorkódom ugyanaz 182B4 .
Próbáld meg minden gépbekapcsoláskor kitörölni az előzményeket ;)
Közben én is kérek segítséget:
- matiz '00 0.8benzin mivel olvasható-törölhető a motorvezérlő? még nem obd-s de a gm-féle A-B összezár-kivillog sem működik, 12 csatihely van 5 érintkezővel. F8CV asszem a motkód....
- bravo'00 1.9jtd 182B4 szintén nem obd, leállítás után nem indul,először csak kb 2óráig,most már ötödik napja. mikormég elindult,a hibalámpa normálisan elaludt. ezt is ki kéne vmivel olvasni...
Sziasztok! Van egy daewo lanosom 1997 1.4 ferdehátú. Alacsony fordulaton rángat a motor. De amikor oda nyomom neki gyorsul rendesen és megyen. 40-50-nél 3-4be csinálja főleg. Kis fordulaton. 3asba 60-nál már nem. Hidegen nem igazán tapasztalom csak néha. gyertya csere most volt. Hétfőn jön a gyujto kábel is de nem hiszem hogy az mert jol néz ki de hagy legyen kicserélve. Mi lehet szerintetek? Kábeleket, csatlakozokat nagyjábol átmozgattam át néztem. Megnéztem a vákumcsöveket is. Ötlet? Azt mondta egy ismerősöm, hogy gyujto trafo elméletileg nem lehet mert ha az lenne akkor nem menne. Benzin szűrő elképzelhető??? Viszont akkor meg szerintem nagy fordulaton is csinálná..... 80-90-100km/h szépen működik az auto.
Van egy egytengelyes lakókocsom Morecambeban, azt kellene hazahúzni magyarba bár hova elmegyek érte. Van benne 170 liter diesel kannákban. = keresek egy balekot, aki uzemanyagot csempesz helyettem
Sziasztok! Van egy egytengelyes lakókocsom Morecambeban, azt kellene hazahúzni magyarba bár hova elmegyek érte. Van benne 170 liter diesel kannákban. Sürgős!
kék pötty? Nemnormális bunkók! Nem is tudtam, hogy itt pöttyre megy? Volt egy kiírásom, amiben már kaptam is segítséget, úgy hogy pont leszarlak benneteket is, meg ezt a semmi oldalt is! Pá
Nna akkor nyugodjatok meg. A 72 évemmel már van annyi rutinom, hogy megcsinálom az autót. Amikor még nem bicikliláncal csinálták az autót,legyártattuk a fogaskereket,és jel nélkül. Tudod? Az adagoló fecskendez. a vet.tengőt látom, szelepet meg lenyomom,és kiórázom a felső holtpontot,hogy az eddigi 6 jelzésből ,amit az ifjú titánok eddig rátettek melyik a valós. Üdv nektek.