Nos volt egy licites videó kártya, nyomtam egy place bid-et. Aztán valaki rám licitált, majd én mégegyszer megynomtam (24dollár majd ő 25 majd én 26 majd ő 27) és én már többet nem nyomtam. Na ezután néztem a számlám és levonta a két összeget amit licitáltam tehát a 26 ,27 dollárt külön tranzakciók ként.
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy licitáltám egy termékre kétszer majd hagytam mert többet nekem nem ért. De mindeközben le is vonta a két licit összeget a számlámrol. Vissza kapom azt valamikor?
OK. Még annyi, hogy a német oldalra való regisztrációnál teljesen az elejéről kell kezdeni, új névvel, 0 értékeléssel stb. mindent, vagy ott is használható a már létező .com-os fiók (tehát név, értékelés stb.)?
5 dollar lehet, hogy az adminisztraios koltseg, mert amugy a ups dija benne van az arban, es belefer nekik (meglepodnel, milyen arak vannak a nagyonknak).
A cimke megvan, majd ha megy a barnaruhas ember erte, akkor el is indul.
Szolgaltatas fuggo, de 1-3 nap alatt itthon, aztan vam, es megy.
Ez a topic is atmehet lassan a milyen szar a magyar posta, panaszkodjunk topicba.
27.08.2016 10:15 - Acceptance Moskva 344
30.08.2016 08:46 - Export of international mail
31.08.2016 22:21 - Import of international mail
31.08.2016 22:22 - Handed to customs
01.09.2016 11:32 - Left international office of exchange
06.09.2016 06:49 - Arrived at the place of delivery
Magyarul TALAN ma volt egy sikertelen kezbesites, es akkor holnap mehetek erte. Mert az aznapit nem hozhatom el. Mert ugyse szamolt meg le az illetekes.
Ehhez kepest mit mutat a posta kovetoje?
2016.08.30 08:46(Russian Federation
Item information : Célországba elküldve / Item sent abroad
2016.08.30 10:20RUMOWS(Russian Feder
Item information : Célországba elküldve / Item sent abroad
2016.08.31 22:21
Item information :
Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2016.09.05 12:49
Item information : Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting
Csak a .com ebay-t használtam eddig, de meg tudná valaki mondani, hogy a német .de és az angol .co.uk ebay-en van-e (és mennyi) a feltöltési díj, illetve az eladás utáni jutalék? Mennyiben mások ezek, mint a .com-os oldal?
Vagy az, amikor 10 elégedett eladótól jó ha 2-3 veszi a fáradtságot egy pozitív ertekeleshez, majd összejössz egy ilyen lenti macskajancsival, aki alig várja hogy negativat bevágjon, bosszúból, mert a sarki hentesnél nem mert beszólni, itt pedig ő lehet a kemény büntető csávó, amivel elrontja azt a pár pozitívadat is, igazság?
Ne vedd magadra, de nekem az tapasztalatom, hogy minél primitivebb egy vásárló, annal könnyebben ad negát.
Ezért zárják ki a vásárlási lehetosegbol sokat az oroszokat, illetve a magyarokat is...
Ugyanakkor, a fagyi visszanyal, ha te is esetleg eladóvá válsz valamikor, mert hamarabb kap negát az, aki már adott vkinek, mert azért arra is ránéznek, miket minositeseket adott, nem csak kapott.
Hibas szint kuldott, te visszakaptad a penzt, ezért nem jár nega! Kiveve ha te is az a fajta vevő vagy aki az ebay eladokon éli ki a kisstílű piti stilusat, és ott reménykednek.
Nagyon rosszul ért-ír angolul (vagy legalábbis úgy látszik). Az aukcióban választási lehetőség volt - yellow, red, colorful között, én az utolsót kértem, de az elsőt küldte, és a reklamációt valahogy nem is érti. Refundot megkaptam, de negatívot adtam, mert szerintem nem ez a kiváló üzlet. Igaz, visszakaptam a pénzt (nem önként adta), de nem kaptam meg, amit szerettem volna és elment vele több, mint egy hónap.
Önként refund vagy küld másikat esetben simán adok pozitívat, de ez nem az volt. Gyorsan ír, és gyakran, főleg, mióta a negatívat megkapta.
Mi a szokás az ebay-en a feedback adásánál az alábbi esetben?
Vettem valamit, az eladó nem a választott terméket küldte, hanem egy azonos funkciójú, más színű darabot, ami számomra értéktelen, mert elsősorban a szín miatt vettem meg. Felvettem vele a kapcsolatot, nem is értette, mi a gondom. Végül az ebay döntött a javamra, kaptam refundot. Negatív feedback-et adtam neki. Azóta zaklat, hogy vonjam vissza, mert ő mindent megtett. Visszavonni nem tudom, de szerintem ez nem is 5 csillagos eset.
Sziasztok! A segítségetek szeretném kérni. Vásároltam egy terméket, és az eladó szólt, hogy elakadt a vámon, felajánlotta a refundot, de mivel nagyon kellett a termék, ezért kértem, hogy küldje el ismét. De ezek után nem történt semmi, már a határidő is bőven lejárt, de az eladó nem reagált semmit, cucc sehol. Majd kértem a refundot, pár nap múlva meg is kaptam a pénzt. Azóta eltelt kb. 2 hét, már el is feledkeztem róla, erre ma írt egy levelet az eladó, hogy már újra feladta a cuccot, és várja a pozitív értékelést, ha megkapom a cuccot. Gondolom neki tudnia kellene, hogy már egyszer visszafizette a pénzt, nem? Ilyenkor mi van, mit tegyek? Köszi a segítséget. :)
Megfeledkeztem egy termékemet törölni, ami már nem volt. Közben leütötte és megvette egy vevő. Pár napot kértem tőle, hátha tudok neki szerezni terméket de sajna nem sikerült, így "cancel order-t nyitottam, mire az Ebay üzenete, azt volt, ha a vevő nem ért egyet a ügylet törléssel, az ebay lenyúlja a jutalékot, nem adja vissza! Hát ilyen tolvaj céget!
Hogy lehet a hasonló eseteket elkerülni? Tudom, legyek komoly eladó és mindig legyen olyan termékem amit kilistázok, de rajtam függetlenül előfordul hogy én sem kapok árut.
Szóval, lehet hogy a kínai eladók is emiatt mondják azt, hogy elküldték a meg nem kapott árut?
Segítségeteket megköszönöm, Üdv, Timi!
"------------------ If the buyer agrees to cancel the transaction, this case will be automatically closed and you will receive a final value fee credit. If the buyer declines to cancel the transaction, this case will be automatically closed and you will not receive a final value fee credit. If the buyer does not respond to the request, you can close this case after 7 days to receive a final value fee credit.