Szétszedtem... nem szorul se a vízpumpa, se a vezetőgörgő, viszont ez utóbbin is voltak olyan felkenődésnyomok mint a szíjon, illetve kissé laza volt a szíj, az autómata feszítő pöcke a lyuk szélénél volt, a vezetőgörgőt pedig simán el tudtam forgatni. Lehet hogy inkább pont ez volt a baja, hogy laza volt a szíj és meg-megcsúszott ennél a görgőnél?
Teljesen összerakni még nem volt időm, mert rámsötétedett, nem akartam kockáztatni.
Van valakinek arra ötlete a sok lehetőség közül (nekem egy sem), hogy gyújtáslevétel utána, miért olyan az autó mintha áramtalanítva lenne? Gondolok itt arra, hogy kp-i zár nem működik, az óra elfelejti a beállítást stb.
Nos: Gyújtáson van... amennyiben jól fejtettem meg, a spirálhoz megy 1 szál piros (3-as) =4.97V , barna (2-es) = 4.8V, rózsaszin (1-es)= 0 V. A rózsaszin és piros között is 4.97 v van így az 1-es szerintem test. (remote ground)
Segítséget szeretnék kérni. Budapesten és környékén keresnék váltófelújítással foglalkozó műhelyt. Talán van valakinek munkakapcsolata olyan felújítóval aki korrektül, jól dolgozik. Master PF1-es, 5 sebességes manuális váltóról lenne szó. Hirdetéseket találok a neten, de sok helyen a fotókon, a felújított váltókon olyan olajsár van, hogy nem valami bizalomgerjesztő. Hátha van valamelyikőtöknek jó tapasztalata. Köszönöm szépen!
Viszont ezeknél a régi trükk szinte midig használ: olajcsere előtt fél liter fékolaj, majd 5 perc alapjáraton járatás. Szerintem nincs olyan motor amin ne használna a tisztítás szempontjából. A hidrotőkés motoroknál bevált, a költség elenyésző egy hidrotőke sor csere mellett. Persze míndig van kivétel.
Az én tapasztalatom az, hogy 150 Ekm- alatt ezek a motorok még rendszeres olajcsere mellet is hajlamosak így kinézni. Amit elhanyagoltak az meg katasztrofálisan.
Pontosabban elég egy-két késői olajcsere, vagy egyszer egy gyengébb olaj és kész is van az olajmócsing.
Konstrukciós dolog lehet, pl. a Matizok is nagyon hajlamosak erre. (Forró felület, nem elég gyorsan áramló, frissülő olaj...nemtom.)
A hidrotőkék legtöbb esetben tisztítás után használhatóak, ha 1-2 db cserés azzal kár kinlódni, de 16 már jelentős összeg, megéri szétszedni és kiáztatni.
Igen, a lendkerékbe is kell tüske, az olajszűrő környékén van egy furat, ha jól tévedek.
Egyébként, ha csak cseréled, és nem szakadt le, csinálj saját jelent a főt. bordáskeréknél. Reteszes mindkét kerék, így ebben az esetben jó ez a megoldás is.
Segítséget kérnék! C3 1.1 helyes vezérlés beállításhoz hol találom a jelet, már ha van? A vez kerék csap helye megvan, de lent a főtengelynél nem találok egyértelmű jeleket, csapolni kell azt is?
a pedálnak nincs is, de ha rossz a fojtószelepház elektronikája akkor nincs se alapjárat, se tempomat...
viszont ha a pedál bowdenes (mert lehet az is, mivel a típust nem ismerem) akkor egy kis feszítéssel lehet alapjáratot verbuválni , és nem tudni hogy a kocsihoz közben hozzányúlt e más is.Ezt az elméletem döntötte meg hogy elektronikus a pedál :D..így ha hiba lenne a fojtószelepház elektronikus vezérlésében akkor alapjárati és/vagy indítási problémák is lennének