Érdemes OBD -n keresztül kiolvasni a pontos értéket. A T-Jet "hidegebb" motor mint a többi, 80 fok körül nyit a termosztátja az átlag 88-92 fok helyett. Ha nem áll be 85 fokra a víz, max. 90 -re hanem feljebb megy akkor valami baj van ami hosszú távon gondot okozhat.
Nekem hajszál pontosan középre áll be, bármi van, de a valós értéket eddig még sosem olvastam ki és a műszer meg elég nagyvonalú a mai autókban.
Gyárilag nagyon közelre hord, hiába állítod 0 állásba. Magán a fényszórón kell tekerni, +emelt fényű izzókat bele. Ne a xenon hatásúakat nézd, attól csak rosszabb lesz. Tungsram megalight, Osram Nightbreaker, esetleg Silverstar amik jók. Csodát persze nem kell várni, de segít.
1 hete én is csatlakoztam a Bravosok táborához. 2009 1.4 t-jet 120le.
Eddig minden szép és jó, fogyasztásom is városban 7,5 körül alakul, viszont este semmit nem látok, szó szerint félek elindulni ha váorson kívül kell mennem! Egy Grande P, 307, 308 van a családban és klasszisokkal jobb a világítás. Gondolom nem csak én vagyok így, valami tipp esetleg?
Én is csatlakoznék egy 1.4 T-jet 120 le-s Bravoval.
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári rádiót kiehet szedni kiszedő villa nélkül? Mert most ott járok, hogy 2-3 centit kijön aztán semmi. Ezt már a kiszedővel sem lehet kiszedni?
Ok, valójában magamnak keresek valamit, árban ráadásul igen tág határok közt nézelődök, pillanatnyi hangulattól függően.
A BMW-t nem baj, hogy szóba hoztad, mivel nézegetem az E90 hirdetéseket is, bár nagy lutrinak tartom, de legalább egyszer az életben szeretnék egy BMW-t is.
Nem felvágni, vagy ilyesmi, csak hogy tudjam milyen. ;)
Nekem nincs most autóm, asszonynak vettünk tavasszal egy Vitarát, azt szoktam néha elvinni.
A Honda 3.5 évig megvolt, aztán egy Mazda 3-at vettem (szintén újonnan - eddigi legjobb vas), de kicsit kiköltekeztünk a házvásárlással, az autóra meg volt egy korrekt ajánlat, úgyhogy kiszálltam belőle. Majd lesz még jobb.