Azért a ráncos nem ráncos csipog nem csipognál NEM elfelejteni hogy volt a 2 széria között egy félmegoldás: ráncos full CAn hálózattal. szerintem azok csipoghatnak...
Akkor az enyém más egy kicsit. Ennél kicsavarok minden csavart, de a sárvédő+lökös+fényszóró közdarabból ki se lehet robbantani enélkül a spéci drót nélkül, mivel két patent fogja a lököst, ha megfeszítem látni is lehet, ahogy a fülekbe bele van akadva. Na azt onnan csak szerencsével, vagy ahogy a másik ötlet volt, kicsavarozni a közdarabot, ami belesajtolt csavaron nyugszik és annak a megbillentésével talán. És ezen tuti így van, akárkinek megmutatom, mert ki van szedve a közdarab és amióta az újba belepattant, megmozdítani se lehet törés vagy kiszedő szerszám nélkül. :) Vagy változtattak a tiedhez képest, vagy ez túl új.
Magam részéről minden autóba olyan automatikát tennék, ami 100-200-300 méteren belül megállítja az autót (programozható lenne, hogy illeszkedjen a kocsikijáróhoz-tolatáshoz, stb), leveszi a gyújtást, majd ha még mindig nem kapok észbe, odabilincseli az egyik kezemet a kormányhoz, ha nem kötöm be magam, sé telefonál a rendőröknek meg a legközelebbi hozátartozómnak, hogy rossz voltam... Ja, és videokamerával ellenőrizné, hogy ne csak egy fake csatot tegyek be, hanem tényleg be legyek kötve!
Hallottam én már indulástól 300 méteren belül bekövetkező, igen szerencsétlen körülmények között történő, végül majdnem halálos, tartós rokkantságot, szellemi+fizikai rokkantságot hátrahagyó balesetről, amit az öv tutira megfogott volna (alacsony sebességű ütközés volt)...
Igen, nekem is volt ilyen problémám.Nálam előreés hátra is ment egyszerre de csak épphogy pisilt.Meg volt dagadva a gumi a szelep végén, és nem tudott ide-oda mozogni.Éles pengével lekicsinyítettem, azóta frankó.
Nekem is pont ez volt a problémám a múlt héten. A szivattyú ha egyik irányba forog akkor előre, ha másik irányba akkor hátra nyomja a lötyit. a másik irányt meg egy váltószeleppel zárja el, amit le lehet pattintani a szivattyúról. Óvatosan szét kell feszíteni a szelepet amiben van egy kis műanyag henger aminek a két végén gumi van, ezek zárnak hol az egyik hol a másik irányba. Ezeket a gumi végeket megcsiszoltam óvatosan síkba, és azóta megint frankón vágja a löttyöt előre és hátra is mielőtt elindulna az ablaktörlő.
Tényleg lehet csipogást varázsolni ez első szériásokra is? Érdekes, nekem meg hiányzik. Mondjuk én mindig bekötöm magam, inkább az asszony hajlamos elfelejteni, jobban érezném magam, ha csipogna.
A ráncfelvarrottnál jött be (elvileg), de sw frissítéssel más is "megkaphatja". Azért kell, mert az EuroNCAP pontot ad érte, nem keveset. Ezen nem múlhat egy csillag!
Nah, nekem mai buzermancia: a hátsó ablaktörlő eddig jól működött, először nyomta a cuccot és csak utána kezdett törölni, de ma nekiállt meghülyülni és már 3x lehúzza az ablakot, mire nyomja a lét. A "motorja" erőlködik ugyanúgy, hallani, de csak nem jön a lé, addig míg 3x le nem húzza. mintha késleltetés lenne benne.
Szermányolni kell bontóból övcsatot és békattintani, ha ki akarod játszani az övet. Megteszi egy kulcs is, csak meg kell csípni a "bacattyát", mondá alpári haverom. És igaza vagyon.. .)
Nekem ráncos van, az szigorúan csipog, de csak 20 felett. Amúgy ha jól emlékszem, 2006 májusi kiadástól. Múltkor volt szó a visszapillantó behajtásról, az enyém ( 2006.12. hó) mechanikus zárásnál is megyeget...
Én úgy tudom, hogy a rácosban kikapcsolható a csipogás, a ránctalanban meg nem kapcsolható, és tán a ráncosban alapállásban ki is van kapcsolva. Valami olyan lehet ez mint az ajtók zárása 10km/h-nál. vagy a skandináv fény,.
Csipog az, mint az állat (ráncos). Először halkan szolídan, aztán hangosan és idegesítően, és közben villog egy jelzőfény a műszerfalon. Egy idő után meg abbahagyja. Isteni lenne kikapcsolni, főleg, hogy a jelzőfény egy fix gombon van, ha az rendes gomb lenne amivel elhalgatna, baromi boldog lennék. Hozzáteszem 99%-ban bekötöm magam, de amikor faluban 2 percet autózom megesik, hogy nem, olyankor jó lenne.
...akkor a ráncfelvarrot sem csipog.. ezt ugye csak tippelni tudtam, mert nekem nem az van. És az enyém soha nem csipogott. Valahol olvastam hogy ezen múlt az első szériás pug307 ötcsillagos töréstesztje, hogy nem vol,t a be nem kötöt övre való figyelmeztető hang. Azt hittem a ráncfelvarrással ezt javították. De ezek szerint nem.
Nálam mar nagyon sokan jelentkeztek érte DE honnan könyörgöm: Győr, Sopron, Szombathely, főképpen dunántúl. Szállítani egyáltalán nem tudom, Csomagküldők huszon-harmincezrekért vállalják.
Ma megint megitattam a kicsikét. Kábé kéthavonta ötször tankolok. 50-55 liter között szokott belemenni, és 800-850 km. A fogyasztásom átlaga masszívan tartja magát 6,5 literen. Jó, vagy nem jó, nem igazán izgat, persze lehetne egy lityivel kevesebb is. Imádom vezetni, legszívesebben még a budira is vele mennék. Csak június óta van meg az igaz, de asszem nem tudom megunni. Amikor érzem, hogy a turbó beindul, egyszerűen elkezdek vigyorogni, mint valami nemnormális...