Sajnos sok rossz tapasztalattal rendelkezek. Minden eladandó cucc, makulátlan és újszerű, aztán amikor megnézed, kiderül, hogy rozsdaboglya. Olyan, mint a makulátlak 20 éves Omegák, melyek inkább bontószökevények. Vannak tényeg és van igazság, meg vannak akik nem - akarják - meglátni...
Nagyon köszönöm a részletes leírást,hasznos nagyon. Szerintem megküzdök vele,mert idegesít,ha valami van az autóban és nem akar működni.Azért megköszönném,ha még leírnád a másik részt is.
Na ezzel a problémával én is megküzdöttem, nem egyszerű a művelet. A roló mechanikában a fogaskerék kopik el általában, ezért a kerregés. Amit egyszerűen tehetsz: vki megnyomja a gombot, te meg kézzel rásegítesz a rolóra, felhúzod és úgy marad. Többet a gomhoz ne nyúlj.
Ha lecsukva hagyod, akkor a további műveletekhez ki kell szerelni a kalaptartót ami - ahogy a többiek is írják - elég körülményes. ülések lehajt, az ülések széle kiszed, fejtámlák kiszed, fejtámlák "hüvelyei" kiszed (nőgyógyász módszerekkel), gumibizbaszok gumikéder leszed, középső biztonsági öv műanyagja is leszedős. Ha befekszel a csomagtartóba alul látsz 3 csavaranyát, azokat is tekerd le, kalaptartót kicsit told feljebb, hogy a csavarok ne akadjanak be a lemezbe. Ja a hátsó biztonsági övek is útban lesznek (műanyag vezetősín és egyebek) Aztán az egészet ki kell húzni, ami szintén nem lesz könnyű.... Előtte még a roló elektromos csatiját se felejtsd el széthúzni.
Aztán a kalaptartó alján 6 csavar tartja a rolót. Ezen találod a mozgató motort- mechanikát is. Egy darabig én úgy használtam, hogy a motort-mechanikát kiszereltem, és így kézzel mozgatható volt a roló :)
Azóta szereztem új fogaskereket, és a roló ismét rendeltetésének megfelelően gombnyomásra működik. Előtte még az egész cuccot kitisztítottam, a roló sínt is, sőt visszaszerelés előtt kis síkosítóval meg is kentem a könnyebb mozgatás érdekében. :)
A mozgató motor-mechanika külön fejezet, ha gondolod azt is részletesen leírom...
Esetleg olyanok is jöhetnek, akik vállalnak egy kis villanyszerelést házon bellül, meg vízbekötést, szennyvíz cső fektetést, árok ásást, idővel pedig fűtés szerelést.
Nem igazán csapágyazható, mert ezekbe bronz sikló csapágy tömb van. Ami önmagát keni. De egy idő után kikopik, elkezd lógni. Megjön a hangja. Lehet próbálkozni zsír spray-vel, vagy van teflonos spray, amiben apró teflon golyócskák vannak, úgy m
ködnek mint egy réteg csapágygolyó.
Egy ideig lehet jó lesz, de igazából cserélni kellene.
Minden munkára nyitott vagyok. Most fizetek ki a villanyszerelőnek 200 e.-t, hogy a 380-at bekötik a házhoz. Plusz még az EON-nak 112 e.-t a teljestmény növelésért.
A ventillátor a kesztyütartó mögött van, elég szivatós munka az is. Én még ki nem szereltem, de a külső levegő zsilipemről 1x leakadt a vákum. Elég nehéz volt hozzáférni.