Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

manf2000 Creative Commons License 2005.03.29 0 0 7819

Szia deps

 

KÁRRRRRRRR pedig megnéztam volna kívülről de mindegy!! :)

Előzmény: deps (7818)
deps Creative Commons License 2005.03.29 0 0 7818

bréékóóóó oroszlános!!!

 

ezt a képet egy honlapon találtam, mikor az egyik cimborámnak kerestem a rába-15 kistraktorról leirást... akkor bukkantam erre a képre..... ennyi volt csak.....

sorryyyyyyyyyyyyyy.................

 

cisssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Előzmény: manf2000 (7794)
_Gabesz Creative Commons License 2005.03.29 0 0 7817
Itt valószinű, hogy ez áll fent (honvédségibe nem kell), de pl. az új Cargoban a "felső műszerfalba" van beépitve a rádiósmagnó mellé. Az ugyanúgy korongos, de nem nyitható, hanem a korongot az elején kell bedugni -és mint a régebbi számitógépes Pioneer DVD olvasók- behúzza magától (vagy pl. az Actrosban is ilyen, csak ott a km óra alatt van a nyilás).
Előzmény: Gasolin (7796)
Roadtrain Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7816

Hát nem tudom.

Ha van szabad időm akkor megcsinálom,de ha sok a meló akkor inkább én is csináltatok egy felépítményt.

Mivel egyedül csináltam a felépítmény áthelyezést ezért szívtam vele másfél hónapot legalább,de lehet kettő volt.

De mivel akkor se autóm semmim nem volt így rákényszerültem,hogy én csináljam meg.Mondjuk tetszett és büszkén tölt el mikor ránézek a kocsimra.

Előzmény: Gasolin (7815)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7815
"Na jó az lehet nagy falat lenne,de azt is emberek rakták össze."

Végül is ha tervrajz van akkor tényleg nem olyan nehéz. :o)

"Az én gépemen csukott szemmel cserélek felépítményt,heggesztek segédalvázat,bakokat meg mindent."

Akkor te nem vagy jó ügyfél a felépítmény gyártóknak. Úgy is fogalmazhatók, nem vagy potenciális ügyfél. :o)
Előzmény: Roadtrain (7814)
Roadtrain Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7814

Nem vagyok én cukorból :o))))))))

Na jó az lehet nagy falat lenne,de azt is emberek rakták össze.

Az én gépemen csukott szemmel cserélek felépítményt,heggesztek segédalvázat,bakokat meg mindent.

Saját kezűleg raktam át a törött kocsimról erre a 611-re.

 

Előzmény: Gasolin (7813)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7813
Azért megnézném, hogy egy tömörítős felépítményt házilag hányan probálnak meg összerakni, vagy egy emeletes autószállítót. :o)

Vagy ahogy mondják bátraké a szerencse. :o)
Kemény tőkös gyerekek elönyben.
Előzmény: Roadtrain (7811)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7812
Ha a saját munkád árat nem számolod akkor igazad van, meg ugye magadnak nem számolsz egy 15-20%-os elvárható profitot.
De a vállakozó ugye az alkalmazotat fizeti meg utánna a közterhet ami kb. még egyszer ugyanannyi mint maga a melós fizetése, de ezt te mint vállakozó ugyis tudod.

Egyszer beszéltem egy szlovák fuvarozóval akinek volt egy új 7,5t-s MAN-je és mondta, hogy mibe került náluk a plató. Csak 50.000Ft-al volt kevesebb mint nálunk a hasolnó plató (kb. 5%-al volt kevesebb a magyar árnál. Annyival amennyivel kevesebbe kerül a szlovák munkaerő. Az adat 2002-es.)
Előzmény: Roadtrain (7811)
Roadtrain Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7811
Egyik haverom szerint meg egy felépítményt majd a fele árból kilehetne,hozni házilag.Magyarul ha megveszed az alkatrészeket és összerakod.
Előzmény: Gasolin (7803)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7810
A teljes árat viszont elkérték a tanfolyamért?
Előzmény: Tector (7807)
D H Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7809

pedig volt anno.  detto ugyanilyen Rába nevű gépsárkány is...

(ill. még mindig megvannak)

 

a felépítményen és a futóműn kívül ugyan nem tudom mi volt a Rába benne...

Előzmény: Gasolin (7759)
Tector Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7808

Á, ilyen baleset csak akkor fordul elő, ha valami miatt (elhúzódott rakodás, forgalmi torlódás) kicsit meg kell nyomjam a gázt, szóval ez lojalitás a cég felé. :o)

 

Ami nagyon hidegen tud hagyni, az a munkaidő, hisz' a napi 12 óra az nálunk alap.

Ebből a cég dolga kimosni engem, ők osztanak ilyen hosszú munkaidőre.

Előzmény: Gasolin (7805)
Tector Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7807

Egyszer láttam a motorját közelebbről -valamiféle turbós Fiat motornak tippelem, mert merőben más volt a blokkja, meg a segédszerelvényei, mint a régi Turbo Starok soros hathengeresének (és a forgalmijában is valami kilencezerpárszáz köbcenti volt írva).

 

A másik részéről diplomatikusan fogalmazva:

Annyi tapasztalatom lett a buszocska iránt hogy átmentem a vizsgán.

 

(Kétszer vagy háromszor ha ültem benne összesen)

Előzmény: Gasolin (7806)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7806
Hű ez lemaradt?

Tector

A busz amint tanultál milyen motoros volt? Pegaso, Iveco? Meghajtottad? Hegyi, autopálya vezetés volt? Meg volt az előírt óraszám levezetése, vagy nálad is elsumákolták?
Mesélj! Kiváncsi vagyok arra hogyan csinálják!
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7805
Ház nem lennék a korong helyébe. Én milyen sűrűn fordul elő ilyen véletlen baleset? Gyakori, vagy a fehér holló kategória?


És ellenőrzésnél mennyire akceptálják az ilyet? Volt már rá tapasztalat?
Előzmény: Tector (7804)
Tector Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7804

..."Mert nem lehet vele annyit csalni mint a korongal"

 

Eggen. Ha "kompromittáló adat" van a korongon, azt nálam mindig "véletlenül kifújja a szél a fülkéből", és mire utolérem, és felveszem, saaaaajnos mindig rálépek egyszer-kétszer...

Vagy egyszerűen csak megcsaszatolódik a mappámon, az írt felével...

:o))

Előzmény: Gasolin (7801)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7803
Tegnap nézegettem a Lastauto Omnibus katalógust és megint elgondolkodtam azon, hogy egy vásárolt fülkével és motorral mi lenne ha beindítanák a tgk. gyártást.
A 10-18t kategóriában egy jó árral lazán el lehetne adni évi 200-300db-ot.
Csak meg kellene keresni a kommunális felépítménygyártókat, hogy gyártsanak rá felépítményt, meg az Ifa kategóra leváltókra is lehetne számítani mint belföldi árúterítő kocsikra. Csak a bonyolult elektronikát kell hanyagolni, hogy később házilagosan is javítani lehessen szakszervíz nélkül.
Csak ebből a 200-300db-ból össze lehetne hozni évi 2-4Mrd Ft-os extra bevételt, és akkor még billencsekről nem is veszéltem. Jópár futóműszettet is el lehetne így adni, és a járműgyár kihasználtsága nem csak a honvédségi megrendeléstől meg az egyedi Ikarus-on múlna.


Tudom már ki volt ez a téma vesézve, csakhát a gondolataim néha elkalandoznak ebbe az irányba, főleg, hogy a Rába-nál a termelés már 2-3 éve veszteséges, és egynlőre nem látszik ebből a kiút. A kinai piac meghóditása meg egyenlőre elmarad.
Szóval valamit csinálni kell, mert különben minden marad ugyanígy. Én meg olyat akarok ami jó is, meg akarattal kivitelezhető is, és olyan sok pénzbe sem kerül a megvalósítás, mert az infrastruktúra és a hardver is megvan hozzá.
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7802
Minél többet látom ezt az újszerű Rába logót annál jobban undorodom tőle (változatlanul). Még a kormányra is rárakták.
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7801
Mert nem lehet vele annyit csalni mint a korongal.
Bár ügyes kezű programozok biztosan írnak olyan szoftvert amivel meg lehet hakkelni.
Előzmény: Roadtrain (7799)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7800
Tudtam, hogyha leírom az N és az O betű jelentését, akkor egyből eszedbe jut az ismereted, amit kémia órán beléd vertek! :o)
Előzmény: Roadtrain (7797)
Roadtrain Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7799

Igen arra gondoltam.

Majd ha sikerül elolvasnom akkor beszámolok róla.

Így elsőre jobbnak tűnik mint a korongos megoldás.

Előzmény: Gasolin (7798)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7798
Gondolom arról a tachográfról lehet szó, ami már nem korongra, hanem kártyára írja a vezetési időt.
Kötelező lesz, ha jól tudom még nincs konkrét időpont, hogy mikortól kell ezzel szerelni a vasakat.
Előzmény: Roadtrain (7795)
Roadtrain Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7797

Ez igaz.

Köszönöm szépen.

Előzmény: Gasolin (7796)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7796
A felírat Not Aus (vész leállító).
Azaz N = nitrogén
O = oxigén azaz nitrogénoxid :o)

Szerintem a honvédségi gépekbe nem kell tachofráf, mert a rendvédelmi szervek mentesülnek a tachográf használata alól, ugyanúgy mint az egyéb közfeledatot ellátó cégek autói.
Gondolom háborúban meg árvíznél a kutyát nem érdekli, hogy a baka lenyomja Mo.-Moszva távolságot 2 nap alatt, amikor mondjuk kimegyünk az oroszokat megsegíteni rendet csinálni, ha forradalom törne ki náluk, mint ők tették velünk 56-ban.
Előzmény: Roadtrain (7791)
Roadtrain Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7795

Ahhhhhhhhhhhh........ vazzz télleg

Akkor hol a tacho???Külön valami digit bigyó???

Amit Gasolin belinkelt új újság abban mintha írnának valami új tachoról.

Érdekes,dolgok ezek.Azt hiszem holnap megnézem ezt az ujságot magamnak.

Előzmény: Tector (7793)
manf2000 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7794

Sziasztok

 

deps nagyon szép, de kívülről?

Előzmény: deps (7786)
Tector Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7793

El. :o)

Mert az nem tachográf, hanem csak egy eccerű kilométeróra.

Amit időcsoport-kapcsolónak vélsz, az -valszeg- a műszervilágítás tirisztorának tekerőkéje.

 

Nincs kulcslyuk a vekker tetején, nincs rés a korongnak az óra alján, meg semmi egyéb kezelőszerv, ami bármilyen tachográfra utalna...

Előzmény: Roadtrain (7792)
Roadtrain Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7792

A tachoja meg egy sofőrörs???

Vagy frankón elkell mennem szemészetre????

Roadtrain Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7791

Azt hittem az adagolja a nitrót.

De mintha valami hot felirat lenne rajta.

Előzmény: Gasolin (7790)
Gasolin Creative Commons License 2005.03.28 0 0 7790
Nem azzal a gombal kapcsolod be a Biturbo-t, meg egyes tipusoknál az engedi be a hengerbe a nitrot! :o)
<br>És a Kormány is TG-A-s.
Előzmény: Roadtrain (7788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!