Keresés

Részletes keresés

AUTOSANdris Creative Commons License 2017.08.29 0 0 63673

Üdv. A menetrendek.hu-n mikor szokták közzé tenni a frissítéseket? A szeptember 1-től érvényes menetrendi módosításokat még nem látni fent.

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63672

Ügyes...

 

De az is a spóroljunk minél többet kategória, mikor egy tartalék Rábán elöl+ajtós odalon csinálnak lakat&fényt. Mert azt látják az utasok. A másik fele meg hadd rohadjon. És így is állt a kocsi 2-3 hetet. Most nem mindegy, hány oldalán kell nagyjából egyszerre száradni a festéknek?

Előzmény: Cpt.Dave (63671)
Cpt.Dave Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63671

MAN teleszkóppal voltam így. Még a helyijáraton a csuklóssal szenvedtem elől. Átültem távolságira ott is ugyanúgy zörgött. Azt hitték megkattantam. Kicserélték újra valami noname-re. Mondom zörög ugyanúgy. Tényleg betegnek hittek. Kötöttem az ebet a karóhoz. Mire nagy nehezen kiderült valóban a vadi új teleszkóp zörög. Mondom a gyárit kérem bele addig sehova. Azóta csend van alattam... közben "elfogyasztottam" 3-4 ilyen valami lengyel féle teleszkópot. Olcsó húsnak híg a leve...

Előzmény: dundalk (63669)
Tourismo Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63670

Miközben azt mondják hogy 3 hét és itt van az alkatrész(és így 2 hónap). :D Ja és nincs másik busz.

Előzmény: dundalk (63669)
dundalk Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63669

Ja és ha a 3. utángyártott sem jó, akkor megrendelik a gyárit közben a busz állt 2 hónapot. az ár eltérés a gyári és utángyártott között nettó 7000HUF...

Előzmény: HG 24-64 (63667)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63668

Hol? Konkrétumot szeretnék. Nem általánosítást azért, mert utaztál max. 5 busszal, hogy elmenj nyaralni. Én amikkel utazom, amin van működőképes klíma, azt használják (DDKK Siófok és Kaposvár környéke, társ-KK-k környékbéli járatai), és csak akkor kapcsolják le, ha az utasok többsége azt kéri, hogy ne menjen.

Előzmény: Ikaruszki (63665)
HG 24-64 Creative Commons License 2017.08.28 0 5 63667

Vannak járműtípusok melyekre olyan norma van amit lehetetlen betartani.,tehát ezek a kollégák 10-20 éve egy fillér megtakarítást sem kaptak!

 

Üzemanyag megtakarítás a bér 20-45% ?    Lehet van egy két ilyen cég de ennyire ne ferdítésünk már! Sokaknak nulla nekem havi 10-12 ezer forint.

 

A klíma nem működik mert meleg van? Biztos az a gazember sofőr spórol!Az meg sem fordul a fejükben spórolás miatt nem javítják meg,jó az....Manapság egy szíjra légrugóra egyéb apróságra akár heteket is kell várni mire a nagy kiválasztott meghozatja  jóóóóáron...

Előzmény: trizs77 (63666)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.28 -4 0 63666

Tudja valaki esetleg ?

 

------------------

 

 

Igen.

Tudjuk.

 

a válasz = pénz.

 

a haza szabályozásban a buszvezetők havi jövedelmének egy lényeges része (20-45%) az üzemanyag megtakarítás után járó juttatás.

Ez nem bér.

De nagy pénz.

 

A normák szükre vannak szabva.

Ha nem működteti, nem fogyaszt annyit a busz, több marad/lesz az Ő zsebében hó végén.

 

Ily egyszerű.

 

 

Előzmény: Ikaruszki (63665)
Ikaruszki Creative Commons License 2017.08.28 -1 0 63665

Tudja valaki esetleg a logikus magyarázatát annak, hogy miért nem üzemel a klímás buszokon a klíma a hazai cégeknél? Legyen szó bármely KK, vagy városi kv bármely buszáról, korra tekintet nélkül... Akár az új beszerzésű Credokról, Mercikről, pécsi helyi buszokról is legyen szó...

KZX003 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63664

Ha úgy esett, igen.

Előzmény: M62,306 (63663)
M62,306 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 63663

Végeztek is közforgalmú feladatot?

Előzmény: Törölt nick (63661)
stumpjumper Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63662

Épp ezért kérdezetm, mert az a kb 40 db 2-5éves kocsi igen csak felhúzhatta az amugy siralmas helyközis árlagéletkort....

Előzmény: Törölt nick (63661)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63661

Szerintem azzal együtt, mert nincs külön flotta az Audira, a helyközi állományba tartozó kocsikkal végzi az ÉNYKK a feladatot.

De szeptembertől már úgyis a Blaguss viszi a motorgyáras járatokat, szóval ki fognak hullani a nagyon régi kocsik.

Előzmény: stumpjumper (63660)
stumpjumper Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63660

Kiváncsi vagyok hogy a Györ megyei átlagéletkor az audis szerzödéses flottával, vagy annélkül jött ki?!

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
hory004 Creative Commons License 2017.08.25 0 1 63659

Nem tudom, hogy hol lenne a helye, talán itt a legkevésbé off: tervbe van egy prágai (és Zlin/Vizovice)  kirándulás, (az időpont most épp az Europa liga sorsolástól függ) meglepődve vettem észre, hogy a guglimaps simán dobálja a pécsi induláshoz a Tüke és Volán mellé a flixbust és a Leo express járatait. Zlini célállomással rendesen megutaztat, Brno - Ostrava - Zlin háromszögben, de legalább kidob valamit. Mindezt úgy is, hogy nincs beállítva, hogy tömegközlekedést keressen, viszont a Máv akkor is az utolsó opciók közt van, legalábbis Pécsről előbb találja meg a 1707-et a győri átszálláshoz.

BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.25 -3 0 63658

Kaptak egy kis Credo-sokkot.

Előzmény: vadparaszt18 (63655)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63657

"Helyközi autóbusz-állomány átlagéletkora megyénkénti bontásban" - Szóval nincs benne. 

Előzmény: juxx (63656)
juxx Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63656
GyMS-ben Győr helyi benne van? Anélkül hogy nézne ki a rangsor? Köszönöm a válaszodat!
Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63655

Teljesen egyetértek veled!
A Hajdú Volán az egyik legnagyobb vesztese a közlekedési központosításnak és a züllesztése a mostani 50 darab Econell beszerzése mellett is tovább fog folytatódni a pletykák szerint.

Viszont a "DDKK megyéi" elég jól összeszedték magukat. Legnagyobb meglepetés részemről Baranya. 

 

 

Előzmény: torqmatic (63654)
torqmatic Creative Commons License 2017.08.24 0 1 63654

6. Hajdú-Bihar 12,38 év

 

2010-ben, az utolsó nagybevásárlás után ez kb. 7 év volt, akkor volt szerintem a csúcson a Hajdú Volán, és ráadásul utolsó körben már nem is a legfapadosabb buszokat vették, hanem jutott pénz például automata váltóra meg légkondira is. Aztán jött a beszerzési stop, az egyesítés, a borsodos hatalomátvétel és a züllés, aminek gyanítom még messze nincs vége. :/

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
EKM-765 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 63653

KNyKK viszi a prímet.

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 63652

Te egy isten vagy! Köszönöm ezt a többiek nevében is! :) 

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.08.24 -1 11 63651

Számolgattam kicsit a táblázataimban.

 

Helyközi autóbusz-állomány átlagéletkora megyénkénti bontásban:

 

1. Pest 11,37 év
2. Tolna 11,88 év
3. Baranya 11,91 év
4. Győr-Moson-Sopron 12,2 év
5. Bács-Kiskun 12,35 év
6. Hajdú-Bihar 12,38 év
7. Békés 12,7 év
8. Somogy 12,78 év
9. Vas 12,98 év
10. Csongrád 13,38 év
11. Jász-Nagykun-Szolnok 13,48 év
12. Veszprém 13,62 év
13. Nógrád 13,94 év
14. Szabolcs-Szatmár-Bereg 14,13 év
15. Zala 14,33 év
16. Heves 14,4 év
17. Borsod-Abaúj-Zemplén 14,92 év
18. Komárom-Esztergom 15,01 év
19. Fejér 15,37 év

A 20 évnél idősebb járművek aránya a megyei helyközi állományban:

 

1. Hajdú-Bihar 2,12%
2. Csongrád 4,82%
3. Békés 6,27%
4. Győr-Moson-Sopron 6,56%
5. Pest 9,82%
6. Jász-Nagykun-Szolnok 10,23%
7. Bács-Kiskun 10,83%
8. Szabolcs-Szatmár-Bereg 11,07%
9. Tolna 13,66%
10. Veszprém 13,7%
11. Vas 14,21%
12. Zala 14,29%
13. Nógrád 14,61%
14. Somogy 15,38%
15. Baranya 15,79%
16. Fejér 18,14%
17. Heves 21,13 %
18. Komárom-Esztergom 21,81%
19. Borsod-Abaúj-Zemplén 27,49%

A számításnál az első forgalomba helyezés idejét vettem figyelembe, vázcserés járműveknél 6 éves korcsökkentő tényezővel.

Az adatok az alvállalkozók és magánszolgáltatók járműveit nem tartalmazzák.

Kisebb pontatlanság előfordulhat.

BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.19 -3 0 63650

Ami azt illeti, bizonyos jól érthető okokból én a cipő ügyében szabad kezet adnék a sofőröknek (persze értelmes kereteken belül).

Előzmény: Cpt.Dave (63636)
Aron_son Creative Commons License 2017.08.19 0 0 63649

1991-1996 között Kerék Kft. volt.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (63648)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.19 -3 0 63648

Nem Kerék Kft-ként indult a csömöri cég?

Előzmény: expresszbusz (63646)
Tourismo Creative Commons License 2017.08.18 0 0 63647
expresszbusz Creative Commons License 2017.08.17 0 2 63646

A 2.-hoz kiegészítés: Pécel-Csömör, 2009 óta.

A Bp-Csömör vonal talán 1990-es indulású, akkor még mint Csömörbusz kft.

A Trans Tour '90 Kft. eredetileg "Nyíregyháza-Buj"-nak indult 1990-ben. Később ez a név a 2006-ban indult Bp-Nyíregyháza vonalhoz került, és a 2009-ben Balsáig meghosszabbított helyközi vonalhoz lett a Transvonal név társítva.

A Gratis Kft. szintén 1990-es indulású.

A lejárat az összesnél 2019. dec. 31.

Előzmény: Aron_son (63643)
kbn Creative Commons License 2017.08.17 0 0 63645

Hopp, a Trans-Vonal honlapjáról egy érdekesség. Az még nem lenne meglepő, hogy a munkaerőhiányos időkben ők is keresnek sofőröket, de mire is?

 

CÉGÜNK belföldi, menetrendszerinti autóbuszvezetőt keres

Nyíregyháza környéki JÁRATBŐVÍTÉS MIATT

 

Munkavégzés helye:
– Jelenlegi Nyíregyháza-Kótaj-Buj-Tiszabercel-Gávavencsellő-Balsa útvonalú járat
– Jelenlegi Nyíregyháza-Budapest útvonalú járat
– Nyíregyházához 50km-es távolságban, tervezett járatbővítés vonala

Előzmény: kbn (63644)
kbn Creative Commons License 2017.08.17 0 1 63644

3. Balsa-Nyíregyháza: http://www.transvonal.hu/

4. Zalaegerszeg-Pacsa-Budapest: http://www.gratisbus.hu/index.php?p=menetrend

Előzmény: Aron_son (63643)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!