De az is a spóroljunk minél többet kategória, mikor egy tartalék Rábán elöl+ajtós odalon csinálnak lakat&fényt. Mert azt látják az utasok. A másik fele meg hadd rohadjon. És így is állt a kocsi 2-3 hetet. Most nem mindegy, hány oldalán kell nagyjából egyszerre száradni a festéknek?
MAN teleszkóppal voltam így. Még a helyijáraton a csuklóssal szenvedtem elől. Átültem távolságira ott is ugyanúgy zörgött. Azt hitték megkattantam. Kicserélték újra valami noname-re. Mondom zörög ugyanúgy. Tényleg betegnek hittek. Kötöttem az ebet a karóhoz. Mire nagy nehezen kiderült valóban a vadi új teleszkóp zörög. Mondom a gyárit kérem bele addig sehova. Azóta csend van alattam... közben "elfogyasztottam" 3-4 ilyen valami lengyel féle teleszkópot. Olcsó húsnak híg a leve...
Ja és ha a 3. utángyártott sem jó, akkor megrendelik a gyárit közben a busz állt 2 hónapot. az ár eltérés a gyári és utángyártott között nettó 7000HUF...
Hol? Konkrétumot szeretnék. Nem általánosítást azért, mert utaztál max. 5 busszal, hogy elmenj nyaralni. Én amikkel utazom, amin van működőképes klíma, azt használják (DDKK Siófok és Kaposvár környéke, társ-KK-k környékbéli járatai), és csak akkor kapcsolják le, ha az utasok többsége azt kéri, hogy ne menjen.
Vannak járműtípusok melyekre olyan norma van amit lehetetlen betartani.,tehát ezek a kollégák 10-20 éve egy fillér megtakarítást sem kaptak!
Üzemanyag megtakarítás a bér 20-45% ? Lehet van egy két ilyen cég de ennyire ne ferdítésünk már! Sokaknak nulla nekem havi 10-12 ezer forint.
A klíma nem működik mert meleg van? Biztos az a gazember sofőr spórol!Az meg sem fordul a fejükben spórolás miatt nem javítják meg,jó az....Manapság egy szíjra légrugóra egyéb apróságra akár heteket is kell várni mire a nagy kiválasztott meghozatja jóóóóáron...
Tudja valaki esetleg a logikus magyarázatát annak, hogy miért nem üzemel a klímás buszokon a klíma a hazai cégeknél? Legyen szó bármely KK, vagy városi kv bármely buszáról, korra tekintet nélkül... Akár az új beszerzésű Credokról, Mercikről, pécsi helyi buszokról is legyen szó...
Nem tudom, hogy hol lenne a helye, talán itt a legkevésbé off: tervbe van egy prágai (és Zlin/Vizovice) kirándulás, (az időpont most épp az Europa liga sorsolástól függ) meglepődve vettem észre, hogy a guglimaps simán dobálja a pécsi induláshoz a Tüke és Volán mellé a flixbust és a Leo express járatait. Zlini célállomással rendesen megutaztat, Brno - Ostrava - Zlin háromszögben, de legalább kidob valamit. Mindezt úgy is, hogy nincs beállítva, hogy tömegközlekedést keressen, viszont a Máv akkor is az utolsó opciók közt van, legalábbis Pécsről előbb találja meg a 1707-et a győri átszálláshoz.
Teljesen egyetértek veled! A Hajdú Volán az egyik legnagyobb vesztese a közlekedési központosításnak és a züllesztése a mostani 50 darab Econell beszerzése mellett is tovább fog folytatódni a pletykák szerint.
Viszont a "DDKK megyéi" elég jól összeszedték magukat. Legnagyobb meglepetés részemről Baranya.
2010-ben, az utolsó nagybevásárlás után ez kb. 7 év volt, akkor volt szerintem a csúcson a Hajdú Volán, és ráadásul utolsó körben már nem is a legfapadosabb buszokat vették, hanem jutott pénz például automata váltóra meg légkondira is. Aztán jött a beszerzési stop, az egyesítés, a borsodos hatalomátvétel és a züllés, aminek gyanítom még messze nincs vége. :/
1. Pest 11,37 év 2. Tolna 11,88 év 3. Baranya 11,91 év 4. Győr-Moson-Sopron 12,2 év 5. Bács-Kiskun 12,35 év 6. Hajdú-Bihar 12,38 év 7. Békés 12,7 év 8. Somogy 12,78 év 9. Vas 12,98 év 10. Csongrád 13,38 év 11. Jász-Nagykun-Szolnok 13,48 év 12. Veszprém 13,62 év 13. Nógrád 13,94 év 14. Szabolcs-Szatmár-Bereg 14,13 év 15. Zala 14,33 év 16. Heves 14,4 év 17. Borsod-Abaúj-Zemplén 14,92 év 18. Komárom-Esztergom 15,01 év 19. Fejér 15,37 év
A 20 évnél idősebb járművek aránya a megyei helyközi állományban:
A Bp-Csömör vonal talán 1990-es indulású, akkor még mint Csömörbusz kft.
A Trans Tour '90 Kft. eredetileg "Nyíregyháza-Buj"-nak indult 1990-ben. Később ez a név a 2006-ban indult Bp-Nyíregyháza vonalhoz került, és a 2009-ben Balsáig meghosszabbított helyközi vonalhoz lett a Transvonal név társítva.
Munkavégzés helye: – Jelenlegi Nyíregyháza-Kótaj-Buj-Tiszabercel-Gávavencsellő-Balsa útvonalú járat – Jelenlegi Nyíregyháza-Budapest útvonalú járat – Nyíregyházához 50km-es távolságban, tervezett járatbővítés vonala