"te áruld már el ha nem titok honnan a gasolin beceneved, nikneved?????
ja és honnan a nagy tudomány, így teherautók terén??????
"
Mivel nem titok ezért elmondom, de cserébe nem bánom ha más is elmondja.
Annak idején amikor regisztráltam az indexen akkor gondoltam fejet hajtok Rudi bácsi (Rudolf Diesel) munkássága előtt és ő lesz a nick-em (mármint a Diesel).
A Diesel nick sajnos foglalt volt ezért kerestem valami hasonlót, így lett a Gasolin.
A tudomány pedig onnan van, hogy a téma érdekelt ezért időt és pénzt "nem sajnálva" rengeteg külföldi szakirodalmat vásároltam, megpróbálva csillapítani információ éhségemet, de jártam szakkiállításokra külföldre, jártam teherautógyárakban is stb.
A Gasolin Press hírszolgálat értesülései szerint hamarosan bemutatásra kerül az L2000-es MAN utódja. A németországi premier április 25.-én az IFAT kiállításon lesz Münchenben.
Ja megvettem a magyar Lastauto újságot majd beszámolók róla, mi van benne.
Malwin
Fél órán belül küldök egy mail-t a múltkori címedre.
deps kezemben az újság és látom kiváncsi vagyok!!!! És ha már ittartunk akor a tir-t láttam már őőőőőőőőőőő aszem 2002-nyarán leadták az MTV1-en de semmi több infóm róla!!! És valaki látta már a talán Sárgaangyal néven volt mindegy az a lényeg, hogy egy sárga Kenworth-al mentek és egy kis faluba vitték az ajándékot és a húst!! DE ha már ittartunk akkoris a Counvoy az ász!!! :) :) :) :) :)!!!
Az összes újságost végig jártam!!Sehol nem lehetett kapni aztán az egyiknél azt mondja a pali,hogy igen van ilyen,keresem.Már kezdtem boldogság mámorba lenni erre közli,hogy elfogyott :o((((
az idők hajnalán lehetett látni az MTV-n egy olasz-magyar kamionos filmsorozatot, a címe T.I.R egy IVECO Turbo Star volt a főszereplője, kb 1984-85-ös filmről van szó. Nem tudttok esetleg valami internetes forrást ahonnan meg lehet szerezni sorozatot?
a második sokkal egyszerűbb :)) :
Mit jelent a kamionok orrán a zöld kör alapon fehér betűjelzés? pl L, S ilyesmi??
viasat3 ma 20óra10-kor egy kamionos film lesz látható!
címe: országúti bunyós
kis szösszenet belőle:
J.D. a kamionos nyugodtan éli a truckdriverek életét. hatalmas steakeket fogyaszt, vedeli a kávét, és szkanderben verhetetlen. a kamionosok körében híre van a texas-citynek ahol a helyi bíró és a rendőrség karöltve fosztogatják az arra járókat.... amikor J.D. öccse elöször űl 18kerekű volánj mögé, első útja véletlenűl texsas-citybe vezet...... miután napokig nem jelentkezik a bátyó elindúl, hogy nyomára bukkanjon......
ezt a képet egy honlapon találtam, mikor az egyik cimborámnak kerestem a rába-15 kistraktorról leirást... akkor bukkantam erre a képre..... ennyi volt csak.....
Itt valószinű, hogy ez áll fent (honvédségibe nem kell), de pl. az új Cargoban a "felső műszerfalba" van beépitve a rádiósmagnó mellé. Az ugyanúgy korongos, de nem nyitható, hanem a korongot az elején kell bedugni -és mint a régebbi számitógépes Pioneer DVD olvasók- behúzza magától (vagy pl. az Actrosban is ilyen, csak ott a km óra alatt van a nyilás).
Ha a saját munkád árat nem számolod akkor igazad van, meg ugye magadnak nem számolsz egy 15-20%-os elvárható profitot. De a vállakozó ugye az alkalmazotat fizeti meg utánna a közterhet ami kb. még egyszer ugyanannyi mint maga a melós fizetése, de ezt te mint vállakozó ugyis tudod.
Egyszer beszéltem egy szlovák fuvarozóval akinek volt egy új 7,5t-s MAN-je és mondta, hogy mibe került náluk a plató. Csak 50.000Ft-al volt kevesebb mint nálunk a hasolnó plató (kb. 5%-al volt kevesebb a magyar árnál. Annyival amennyivel kevesebbe kerül a szlovák munkaerő. Az adat 2002-es.)
Á, ilyen baleset csak akkor fordul elő, ha valami miatt (elhúzódott rakodás, forgalmi torlódás) kicsit meg kell nyomjam a gázt, szóval ez lojalitás a cég felé. :o)
Ami nagyon hidegen tud hagyni, az a munkaidő, hisz' a napi 12 óra az nálunk alap.
Ebből a cég dolga kimosni engem, ők osztanak ilyen hosszú munkaidőre.
Egyszer láttam a motorját közelebbről -valamiféle turbós Fiat motornak tippelem, mert merőben más volt a blokkja, meg a segédszerelvényei, mint a régi Turbo Starok soros hathengeresének (és a forgalmijában is valami kilencezerpárszáz köbcenti volt írva).
A másik részéről diplomatikusan fogalmazva:
Annyi tapasztalatom lett a buszocska iránt hogy átmentem a vizsgán.