elvileg így van, de eddig más volt a gyakorlat sajnos egy gumiszabály miatt. Most ezt szigorították (már tényleg a postára adás számít), akkor érdemes a dátumokat megnézni: Jena írta, hogy már letelt az x hónap és azt hitte, hogy megúszta.
Ha részleteket is írsz, hogy mikor volt, mennyivel mentél, mikor jött a levél, stb., akkor megkérdezem kollagenőmet, aki nemrég jött át a rendőrségről hozzánk.
Jöhet magánba is, de gyorsan, mert holnap még dolgozom, de aztán egy hét szabi. Utána meg már lehet, hogy Neked késő.
még az jutott eszembe, hogy mi van a határidőkkel? Tudod bizonyítani, hogy - esetleg - kicsúsztak a határidőből? (Mikor adták fel/vetted át a levelet - nem dátumozták-e vissza?!)
No, megnéztem.Érdekes.Pedál nyomásra zár az áramkör.Ez azért furcsa, mert az említett honlapon egy fehér kapcsoló képeit vizsgálva (rá lehet kattintani több képért:) látszik, hogy alapon zárt.Vagy ők fordítva gondolják?
A másik, amiért is a színre színt választanám, a csatlakozó formája. A fékl. kapcs. csatiján (fehér) a horony nem középen van. A piroson, meg (mint a tempomatén) középen van a horony.
Aha.De, ha megnézzük a Lángautó honlapját, ott a piros színűek a zárók és a fehérek a nyitók. Én arra gondolok, hogy mivel a tempomat csatija piros, a fékpedálé meg fehér, nekem pont a záró kellene.Színre szint alapon... Most kimegyek az autóhoz és megnézem multiméterrel, hogy a fehér kapcsoló mit csinál, nyit vagy zár...Majd írok.
Ugyanezeket csinálta nekem is. Valószínű, hogy neked is a szivattyúban a szeleppel van a gond. A szivattyút a jobb első kerék, és a mögötte levő műanyag doblemez levétele után, csak egyszerűen ki kell húzni a helyéről. A csöveket és az elektromos csatit, húzd le róla, és utána már óvatosan le lehet feszíteni róla a szelpet (azt amire a két cső rá van húzva), amit további ket darabra lehet szétfeszíteni, és abban megtalálod azt a kis gumis műanyaghengert. A gumikat a két végén megcsiszolod, vagy valami éles pengével simára vágod. és összerakás után megint örülhetsz, hogy de jó az ablakmosód. :)
utánakerestem a limiteresnek, de az bonyolult, mert ha a gugli jól fordította, nem csak gázpedált kell cserélni, hanem a meglévő bekötést is át kell alakítani.
Gyors kérdés: a leendő tempomatomhoz milyen kapcsoló kell? Záró vagy nyitó??? Tehát, ha fékezek, zárnia kell az áramkört vagy nyitnia? Lásd www.langauto.hu webáruháza.
Egyik haveromnak pia miatt kellett leadnia a jogsiját 30 napra. Meg is kapta a határozatot, hogy mikor vigye be. Nem vitte. 3héttel utána kapott egy levelet hogy ménem'. Megint várt egy hetet és bevitte kb 2 napra (mert már28 letelt). Bátyja sün, ő mondta mit és hogyan kell hogy jó legyen. Ha érdekel pontosan a történet, akkor kifaggatom a cimbit.
Engem meg is állítottak, sajna pont arra járt két járőr srác mikor meglátták a főnöküket, és megálltak bratyizni, ekkor érkeztem én, és ha már ott voltak megállítottak, ismertem is őket futólag, mondtam ne basszanak már ki velem, ne írjanak fel, de mondták hogy a főnök miatt muszáj. Gondolom így az "A" terv nem sikerül és jött a "B" Az az érdekes még, hogy a közigazgatási eljárás a magasabb rendű, mégis a szabálysértési előadó veheti el a jogsit.
A tervem az hogy bemegyek személyesen a szabálysértési előadóhoz, és beszélek vele, mit mond.
Megint kellett ablaktörlőt használni és szomorúan tapasztaltam, hogy a manók csak nem cserélték ki az éccaka. :) Nézegettem és kiderült, hogy a 2005 utáni új típushoz a Bosch lapát típusa: Bosch AeroTwin A100S (horgos rögzítés, 650+700mm-es készlet)
Eddig 22e Ft volt a legolcsóbb. Valaki jobb megoldást tud a problémára?
Persze, a valeo 8-10e körül kijönne...
És mégegy érdekes kérdés (ma az utolsó tőlem :) ) Jó-e az angliai lapát nekünk? Volt olyan autó gyártó/modell, hogy az ablaktörlő mechanika is tükörképe volt a miénknek: a lapát nem volt átrakható az angolról az európaira (éljenek a spoileres lapátok)!!! Valaki nézegette már?
Kezdem elveszteni a fonalat. Ami ráncos, az már nem CANos. A fiatalított (ráncfelvarrt) még CANos, de a fiatalabb, még nem plasztikázottak is lehetnek kicsit CANosak? :)))))
Ha a gyorshajtást követően nem állítottak meg, akkor nem vehetik el a jogsidat. Objektív felelőség ide-oda, ha nem Te vezetted az autódat, akkor nem vehetik el az üzembentartó/tulajdonos jogsiját. Fizetned neked kell, de ha nem állítottak meg akkor nem bizonyítható hogy Te vezettél. Ezt elvileg sünök is tudják, ezért nem értem a dolgot.
Apósom idén a 6. gyorshajtását kapta meg 2 napja. 1db 90.000.- 1db 45.000.- 4db 30.000.- Jogsi elvételről még nem volt szó, elég ha fizet. Szerintem a rendőrségnek nem éri meg elvenni apósom jogsiját. Jobban járnak ha hagyják közlekedni. :) (0 balesetes az öreg)
Tesómtól akarták elvenni így a jogsiját, balesetet okozott.(csak egy kicsit)
Kellett egy levelet írni a hatóságnak, amelyben sírni-ríni kell a jogsielvétel miatt. Neki bejött, csak a pénzt kellett kifizetni. Mindenképpen meg kell próbálni.
Néha egyébként irreális, ami a büntetéseket illeti.
Kaptam ma egy levelet, a múltkor ugye örültem hogy kiszaladtak a közigazgatási eljárási határidőből, és ugrott a 45ropis bünti. Erre ma jött egy szabálysértési papír ugyanaz az ügy, és 30ropi +3hónap B kategória. Na ez már érzékenyen érintett a jogsimból élek. Ha valaki tud segíteni dobjon egy mailt.