Az igaz, hogy egy bárány bőrbe bújt oroszlánom van :), de nem gondolom hogy egyedi. Az új motor az egyetlen ami ritka a "ráncos" kasztniban. De pölö ebben is CAN-VAN a busz. ;)
Legyen 307 a régi, és 307 SP1 a ráncfelvarrott (ráncos :P). Végülis egy javító csomagot kapott mint a windows :D Na jó csak bohóckodom, ez gyanítom nem fog megoldódni, mert a mi itt megegyezünk valamiben jön egy új, az meg hívja ahogy tudja. Legegyszerűbb tán ha kritikus esetben írunk egy gyártási évet, aztán abból aki ért hozzá levágja a lényeget.
Tegnap este egy emelkedőn gyorsítottam (50-ről 100-ra), majd mikor már felvettem az utazó tempót akkor az autó csipogott hármat, semmi üzenet, semmi lámpa a műszerfalon. Az autó megy ugyanúgy. (Mikor történt addigra az autó már üzemi hőfokon volt és még kint se fagyott, a kijelző szerint 6C volt) Utánna hazáig mentem még vagy 70km-t és nem ismétlődött meg az esemény. Esetleg valakinek van ötlete mi lehetett? (Autó 2003.11 havi 2.0Hdi 107Le)
Nekem 1éve még úgy magyarázta sógorom, hogy semmi összefüggés a közig bírság és a helyszíni bírság között. A közig bírság az üzembentartóé, a helyszíni, meg a szabálysértőé. (Ha a kettő ugyanaz, akkor az szivacs) Elvileg továbbrais kiküldhetnék a helyszíni bírságot is postán, de már nem szenvednek vele, mert sokat letagadták a család védelmében, így nem pazarolják rá a pénzt/időt. Csak akkor _szoktak_ helyszínit adni, ha meg is tudnak állítani, mert akkor nincs kibúvó. Ezért a trafik méréshatárát felhúzták a közig bírság határára.
De ezt egy éve magyarázták nekem, azóta sokminden változhatott.
Srácok, szemantikailag ha valami ráncos, akkor régi. Ezután jön a ráncfelvarrás, és akkor újabb(nak néz ki). Ne mondjuk már az újabbra, hogy ráncos, mert ez képzavar...
imho a ráncost a többség a 2006 utánira alkalmazza (a ráncfelvarrott szó helyett, ami baromi hosszú), így az maradhatna. Az első kiadás meg lehetne simán 307 vagy régi. Avagy lehet ABC jelölés vagy római szám is, esetleg v1, v2. Számomra a ráncos a 2006 utánit jelenti :) Sajna a gyár nem nevezte el, pedig jó lett volna ...
Aha.Már meg is rendeltem.Bethlen úrtól meg jön a kar 7-ért.Nyíregyen meg kiokosítják a masinát 3-4-ért.Jövő hétvégére már meglesz.Csak működjön.1,2,3,MÚKODJ!
elvileg így van, de eddig más volt a gyakorlat sajnos egy gumiszabály miatt. Most ezt szigorították (már tényleg a postára adás számít), akkor érdemes a dátumokat megnézni: Jena írta, hogy már letelt az x hónap és azt hitte, hogy megúszta.
Ha részleteket is írsz, hogy mikor volt, mennyivel mentél, mikor jött a levél, stb., akkor megkérdezem kollagenőmet, aki nemrég jött át a rendőrségről hozzánk.
Jöhet magánba is, de gyorsan, mert holnap még dolgozom, de aztán egy hét szabi. Utána meg már lehet, hogy Neked késő.
még az jutott eszembe, hogy mi van a határidőkkel? Tudod bizonyítani, hogy - esetleg - kicsúsztak a határidőből? (Mikor adták fel/vetted át a levelet - nem dátumozták-e vissza?!)
No, megnéztem.Érdekes.Pedál nyomásra zár az áramkör.Ez azért furcsa, mert az említett honlapon egy fehér kapcsoló képeit vizsgálva (rá lehet kattintani több képért:) látszik, hogy alapon zárt.Vagy ők fordítva gondolják?
A másik, amiért is a színre színt választanám, a csatlakozó formája. A fékl. kapcs. csatiján (fehér) a horony nem középen van. A piroson, meg (mint a tempomatén) középen van a horony.
Aha.De, ha megnézzük a Lángautó honlapját, ott a piros színűek a zárók és a fehérek a nyitók. Én arra gondolok, hogy mivel a tempomat csatija piros, a fékpedálé meg fehér, nekem pont a záró kellene.Színre szint alapon... Most kimegyek az autóhoz és megnézem multiméterrel, hogy a fehér kapcsoló mit csinál, nyit vagy zár...Majd írok.
Ugyanezeket csinálta nekem is. Valószínű, hogy neked is a szivattyúban a szeleppel van a gond. A szivattyút a jobb első kerék, és a mögötte levő műanyag doblemez levétele után, csak egyszerűen ki kell húzni a helyéről. A csöveket és az elektromos csatit, húzd le róla, és utána már óvatosan le lehet feszíteni róla a szelpet (azt amire a két cső rá van húzva), amit további ket darabra lehet szétfeszíteni, és abban megtalálod azt a kis gumis műanyaghengert. A gumikat a két végén megcsiszolod, vagy valami éles pengével simára vágod. és összerakás után megint örülhetsz, hogy de jó az ablakmosód. :)
utánakerestem a limiteresnek, de az bonyolult, mert ha a gugli jól fordította, nem csak gázpedált kell cserélni, hanem a meglévő bekötést is át kell alakítani.