Én is ki tudtam cserélni a motort, és én sem vagyok szerelő, igaz feleslegesen mert biztosíték volt a hibás. :) Magam kárán megtanultam, hogy biztivel kell kezdeni. :P A motort én 3100-ért vettem 1éve (az első fagyot követően) a Bárdinál kedvezménnyel. Valahol még meg is van, mert nem kellett...
Szerelés egyszerű: Kormány kiteker balra, dobbetétből kiszeded a patenteket. Elég hajlékony ha nincs megfagyva, szal kicsit félre kell húzni, így lesz egy kb 10-15cm helyed a lökhárító és a dobbetét között. A tartáj oldalában van a motor, amihez így kényelmesen hozzáférsz. Motort fölfelé kihúzod, csöveket lehúzod (csak jegyezd meg melyiket honnan húztad le, mert ha felcseréled akkor az eleje lesz a hátulja). Motort szétkapod és ügyesen felismered a problémát, és gyorsan meg is oldod. Ha nem sikerül, akkor vegyél új motort. Ha gondolod elpostázom neked az enyémet 3K-ért.
Köszi,az a bajom,hogy nem tudom hogy kell kiszedni,nem vagyok(autó)szerelő(notikat csinálok),csak lelkes,amit tudok magam megcsinálok.Ha emelni kell hozzá eleve buktam.De kedves barátom azt mondta 6e körül van a moci,bár jobb helye lenne a zsebemben....
Castrol Biofix Wildberry kell az ablakmosó tartályba! Isteni áfonyás illata van, környezetbarát, nem marja a festéket, ablaktörlő lapátot, stb...
Bárdinál ma reggel vettem 1 lityit 600Ft.ért. Drágább mint a tuskós, de mivel ez tömény, hígítható. 1lityi desztvízzel már egész olcsó, és még mindig tudja a -20C°-ot.
Ha befagyna valakinek és látszólag tönkrement az ablakmosó motor, ne felejtse el megnézni a motortérben a biztosítékot!
Ismét problémáim vannak...Most csak 1 apróság:Most az első mínusznál (-3) Féltem,hogy befagy a nyári ablakmosó,reggel kipróbáltam ,szerencsére nem ,szépen spriccelt elöl hátul,de a lámpamosóm meg se mozdul.Elvileg nem fagyhatott be ez sem.Akkusaru levétel volt már máskor is(most nem rég levettem a tempomat hiba miatt,de magától megjavult késöbb),utána tökéletesen működött.Ebbe 1 ablakmosó motor van,vagy 2?Én abból következtetek,hogy 2,hogy csak felkapcsolt fényszórónál mossa.Igazából attól félek,hogy szét fog fagyni a nyári ablakmosóval a fényszórómosó rész.Izguljak?köszi
Nekem is van ugyanilyenem, de csak erősebb kanyarban vettem még észre. Kicsit nagyobb tempóval mentem bele egy kanyarba és akkor csipogott. Nem láttam semmit felvillanni a műszerfalon.
Sasé nem lett ok az után gyártott. Vedd meg egyébként ha ... 2 perc alatt cserélhető.. én egyesével szoktam ha meghal a másik akkor cxsere azt is... ennyi...
ma megadta magát a csomagtérajtó teleszkóp (307 break). A gyári ár 17-18.000 Ft/datab és garit csak akkor vállalnak, ha párban cserélem. Van valakinek valami helyettesítő ötlete?
Előzményben Sas 8600 Ft-t írt Kecskeméten. Sas, lett valami megoldásod a cserére anno?
Ugyanilyenem van. Annyit tudok erre mondani, hogy volt jelzés, csak nem láttad. Az első csipogás előtt villan fel az egyik ikon... de fogalmam sincs mi a hiba. Az ikonok alapján semmi komoly, de akkor se érthető (amennyire emlékszem légzsákra vonatkozó ikon villan fel,,,, :S. Régebben az olajszűrő vizesedésére tippeltem, de az az ikon a bal alsó sarokban van és még sose láttam felvillanni. További adat, hogy nálam van, hogy 1 hónapig nincs ilyen 3as csipogás, de volt, hogy minden komolyabb odalépésnél volt az autópályán....
Ráférne az ótomra is egy hibakód kiolvasás az az érzésem-
Az igaz, hogy egy bárány bőrbe bújt oroszlánom van :), de nem gondolom hogy egyedi. Az új motor az egyetlen ami ritka a "ráncos" kasztniban. De pölö ebben is CAN-VAN a busz. ;)
Legyen 307 a régi, és 307 SP1 a ráncfelvarrott (ráncos :P). Végülis egy javító csomagot kapott mint a windows :D Na jó csak bohóckodom, ez gyanítom nem fog megoldódni, mert a mi itt megegyezünk valamiben jön egy új, az meg hívja ahogy tudja. Legegyszerűbb tán ha kritikus esetben írunk egy gyártási évet, aztán abból aki ért hozzá levágja a lényeget.
Tegnap este egy emelkedőn gyorsítottam (50-ről 100-ra), majd mikor már felvettem az utazó tempót akkor az autó csipogott hármat, semmi üzenet, semmi lámpa a műszerfalon. Az autó megy ugyanúgy. (Mikor történt addigra az autó már üzemi hőfokon volt és még kint se fagyott, a kijelző szerint 6C volt) Utánna hazáig mentem még vagy 70km-t és nem ismétlődött meg az esemény. Esetleg valakinek van ötlete mi lehetett? (Autó 2003.11 havi 2.0Hdi 107Le)
Nekem 1éve még úgy magyarázta sógorom, hogy semmi összefüggés a közig bírság és a helyszíni bírság között. A közig bírság az üzembentartóé, a helyszíni, meg a szabálysértőé. (Ha a kettő ugyanaz, akkor az szivacs) Elvileg továbbrais kiküldhetnék a helyszíni bírságot is postán, de már nem szenvednek vele, mert sokat letagadták a család védelmében, így nem pazarolják rá a pénzt/időt. Csak akkor _szoktak_ helyszínit adni, ha meg is tudnak állítani, mert akkor nincs kibúvó. Ezért a trafik méréshatárát felhúzták a közig bírság határára.
De ezt egy éve magyarázták nekem, azóta sokminden változhatott.