Régebben ajánlottatok egy szakit, aki nagyon ügyes 307 javításban és valahol a 11. kerületben van a műhelye. Megadnátok a pontos elérhetőséget? Előre is köszi
személy szerint nem ismerem a break változatot de tuti van itt break tulaj ő fog majd segíteni. Általános kérdésekben mi is otthon vagyunk. Az ülésröl sajna nem tudook mondani semmit. Bontóban inkább keress egy olyat mint a tiéd és abból mentsd át az ülést.
Sziasztok! Mint friss 307 tulaj remélem majd sok segítséget kaphatok tőletek és sok megválaszolatlan kérdésemre kapok majd választ! Az autó 2004/10 Break 1.6 HDi Első ízben bele is csapnék a közepébe. Egy 2006os "új" 307CC első ülései passzolnak az én autómba? A mostani kicsit viseltes... Illetve: a hátsó ajtó felett lévő lámpácskák csak gyújtás/járó motornál égnek? Ez kicsit fura. Így bemutatkozás képpen ennyi lenne :)
Irány a bontó! Én először vettem egy utángyártott magyart - ez működik, de qrvára nyekereg és engem zavart. Meg erősebb is és a gyerek már pont nem bírta lecsukni, meg féltettem a fém füleket. És egy nyaralásnál nálunk ez létkérdés, hogy finoman működjön.
Aztán megvettem a gyárit is és az pont olyan, mint volt. Ide lett kitalálva...
Szóval sokat buktam, de korrekt lett. A másikat Jenának ajándékoztam, ha mázlid van akkor még megvan neki :-)
Ma már biztos nem költenék rá ennyit, de 'könnyen' beszélek, mert az 5008-ra gyúrok.
Ha jol ertem a mukodeset, akkor annyiban igazad lehet, hogy tuning nelkul is ki lehet nyirni, eleg neki jo durvan oda-vissza gazt adni/elvenni. Ha jol ertem, az az egy pillanat (milliszekundum) szamit neki, amig a terhelesvaltas miatt a belseje a kulseje korul az egyik vegallasbol a masikba fordul, es utkozik a vegen. Illetve az, hogy ezt milyen erovel teszi. Ha mar egyszer "atfordult", mondjuk gazadaskor, akkor mar tokmindegy, hogy 100, 240, vagy 300 Nm-rel tekered, ameddig nem kuldesz ra pl 600-at. Szoval talan elobb halna meg vmi egyeb alkatresz a nagyobb nyomatektol, mint a lendkerek bele... Nem?
Volt totalcaron ket video, egy jo es egy rossz lendereket forgattak ide-oda asztalon. A jo kb 2-3 mm-t mozdult, a rossz meg vagy 5-8 ivcentimetert biztos...
hát ha szólsz, megnézem mit tehetek, egyébként csinálok már egy képes magyarázatot a lendkerék müködéséröl, mert szerintem nincs rá befolyással a tuning
Sajnos meg most is idoszukében vagyok, de azert olvasok. Egyre jobban aggaszt a uzemenyagszintmerom, hol tele van, hol félig, mikor milyen kedve van. Ma ráhivtam a pugos szerelomre, azt mondta, hogy szoftver hiba...406-sok egyik leggyakoribb hibaja. Nemtud vele mit kezdeni. De nekem ez igy nem jo. Esetleg szoftver frissites megoldana? Volt nektek ilyen?
Sziasztok! Szakit keresek! Súlyos problémám van: megszűnt létezni az elektronyos kormányszervóm! Ha jobb az idő, akkor előfordul, hogy működik. Pl menet közben leállítom, majd újraindítok, olyankor van, de csak akkor ha nem túl nyirkos/hideg a levegő. Az elmúlt napokban kénytelen vagyok szervó nélkül közlekedni azt a 8 km-t a munkahelyemig. Van/volt valakinek hasonló tapasztalata? Szivattyú probléma konkrétan vagy szögelfordulás jeladó (ha van egyáltalán ebbe ilyen)...? Köszönöm a segítségeteket!
Remélem sokára. Hallok néha valamit, de mivel még nem halottam hibás lendkereket, nem tudom azt hallom-e. Emiatt elkezdtem spórolni... :/ Bárdis cimbim lendkerék, kuplung+csapágy szettre adott egy 105-ös árat az általad korábban javasolt márkából (asszem sax). Ha aktuális lesz szóljak Neked? Tudnál Te is mondani valami jót, jobbat?
Garantálom, hogy rövid ujjú pólós idő lesz... A gatya lerohad mindenkiről, az tuti... (felrakattam ma a téli gumát. viszont ha lemosnám, akkor jönne ám az eső is, de ezt inkább ne...)
Nyári gumim még kibír még vagy 10 ezret. Akkor lesz benne szűk 60 ezer. (Pirelli PZero Rosso) Ez a mai viszonylatban elég tűrhető, vagy nem? Sajna kezdhetem a spooóóórt az újakra:-(((( 17"...