Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pavel Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7906
Persze, a motor tuti :)
Előzmény: Tector (7903)
deps Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7905

ezt a játékot kell megszerezni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a zil131 az stimmel.............

 

 

Tector Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7904
A fürdőző vas szerintem meg GAZ-53.
Előzmény: deps (7901)
Tector Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7903

A motorközeli kép az tuti ZIL-131.

:o)

Előzmény: Pavel (7902)
Pavel Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7902
szerintem valami távolkeleti cucc
Előzmény: deps (7901)
deps Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7901

akkor képek is:

 

 

deps Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7900

ezek mik????

 

egy moci és egy ismereteln márka fürdése!!!

az elsőt tudom a fürdőt nem...

 

Gasolin Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7899
Ezért akarják bevezetni a nagy fuvarozó cégek a 60t-s szerelvényeket, mert az árú nem lesz kevesebb, a szupermarket meg az oda járó vevő nem akarja megfizetni a 4 kezest.
Igazából a sofőrnek olyan szempontból nem rosz, hogy nem kell annyit dolgozni (ugye sok helyen nyugaton 35 órás munkahét van, míg a kamionos lazán ledolgozza ennek dupláját a várakozási időkkel együtt), az eddig is rosszul fizetett melo (a munkához képest) valószínűleg még roszabb lesz.


Nem hiába mondom. Ma már kamiont vezetni nem karrier. Nyugaton annyi pénz megkeresni - amit a kamionosok keresnek - napi 8 órás munkával is meg lehet és akkor nem megy rá az ember családi élete, és otthon a saját ágyában aludhat.
Előzmény: Jang (7891)
deps Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7898

bréékóóó emberek!!!

 

a válsz jóóóó:(

 

én nem vagyok pártján a dízelutókank, pláne egy exclusuve osztályúnál..

már elmúl az a korszak hogy egy autó "füstöljön"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pláne ha egy bömös vagy egy csillagos , de lehet akár cica is édesmindegy!!!!

enyhén szólva gusztustalan!!!!

veszel egy 10-15 millás verdát és ketyeg meg egyidő után füstöl is.....

ettől még a 23éves terepjáróm is jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szerintem szégyen ha vkinek van pénze és az üzemanyagon akar spórolni!!!!

én ezen röhögök!!!!!

szép nagy v kis vas és halkan jár a motor.. 23éves a kocsim, de a motorját nem hallani csak ha fürdetem a sárban.....(nem magasztalom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

 

na8

 

cissssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Előzmény: Gasolin (7896)
Pavel Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7897
A rollingos tacho cikkel tudok szolgálni, lókvalitiben:
http://pavel.tvn.hu/t1.jpg
http://pavel.tvn.hu/t2.jpg

Üdv. Pavel
Gasolin Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7896
Globetrotter ugyan már megmondta, de azért én is tippelek.
Nem volt nehéz megfejteni, mert nem sokan gyártanak fekvő 6 hengeres motort, másrészt a hengerfejen rajta vab az MAN felírat.
A motor egyébként a CNG (földgáz) kivitelű 2866-os motor, régi 2 szelepes hengerfejjel.
Előzmény: deps (7893)
Gasolin Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7895
Félek, hogy ebből a 6-7 fontos angol órabérből még adózni is kell meg TB-t fizetni, úgyhogy szerintem nem olyan nagy fizetés, mert hát lakni is kell, meg újra is kell termelnie magát az embernek (kaja stb). Szerintem ezért is nem akarnak az angolok ennyi pénzért buszt vezetni.
Az volna a jó, ha olyan személytől szereznél infot aki már kinnt dolgozik.
Allítólag 120 magyar buszdriver már dolgozik az angoloknál. A Grafton már január-ban is kereste a drivereket. Ennyi idő alatt már biztosan van tapasztalat.


Szerintem sem roszak a BMW dízelmotorok. Nyert is vele a BMW túraversenyt (mert kevesebbet fogyasztott mint a benzines autók és így nem kellett annyiszor tankolni) Amúgy is egy dízelmotor sokkal nyomatékosabb.
A BMW-nek az ausztria Steyr-ben is van egy dízelmotor gyára.
Előzmény: tutetem11 (7883)
_Globetrotter Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7894
Aszem ez egy fekvő M.A.N busz motor.
Csak azt nem tudom, hogy egy ilyen motorban az olaj teknő hogy van megoldva, hogy ne folyjon szana szét az olaj?

Más:
Ez az angliai meló nem lehet szar, lassan én is azon vagyok, hogy szerzek valami gyakorlatot, és megyek, csinálok egy kis pénzt v.hol külföldön :o))))
Előzmény: deps (7893)
deps Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7893

naezmííííííííííííííííííí vagyis kinek az erőforrása???? gyártó elég!!!!

:D

 

 

deps Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7892

bréékóóóóóó srácok!!!

 

ez a vasutas dolog így van!!!!!!!!!!!!!!

amikor annakidején szervetük hogy bécsből 600tonna 8-as és 12-es lemezeket hozztuk be az országba... a lényeg hogy aki megrendelte kikötötte hogy csak vasúton lehet hozni!!!!!! ha kamionnal jön eláll a cégtől és mással építetti meg a benzintartályokat..... mondanom se kell hogy beletellt mire a kedves vasutasok lehozták a negyedét..... ja hogy ködbért fizettek-e.. inkább hagyjuk!!!! már rég kész lett volna a tartálypark ha kamionnal jön le!!!! annyit szórakoztak a vasutasok hogy már én kaptam frászt mikor mennem kellet minden másnap hozzájuk adatvitelre....

nekem a hátamon áll szőr mikor a vasútról van szóóó hogy azt kell előtérbe helyezni!!!

csak az az érdekes hogy ha felrakod a vasútra az árút(néha kamionostúl), a mi hátunkat pásztázzák be dolláráthúzások, ha nem ér  oda időbe és nem a vasutat hordják le....

én nem pártolom őket!!!! totál veszteséges és üzemképtelen a dolog....

vhogy máshogy kéne ezt csinálni.....

 

ja a digittachográfról van cikkem csak nem tudom bescennelni, mert na hagyjuk....

majd teszek fel érdekességeket, ha megtudom csinálni.....

 

ja és nem vagyok pártján dízelkocsikank, mert útálom ha füstöl, ja és persze akkor is ha új és 50ezerkmer útán már csinálja is, tökmindegy a márka.....

 

cisssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Előzmény: Jang (7891)
Jang Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7891
Van néhány új infóm a tervezett új EU-s munkaidő szabályozásról.

1: Heti munkaidő max. 48 óra (vezetés, rakodás, mosás, javítás, stb. együtt)
Ez 60 órára emelhető, ha az egymást követő 4 hét átlaga nem haladja meg a 48 órát.

2: A különböző munkáltatóknál végzett munkák ideje összeadódik.

3: 4 és fél óra vezetés után szünetet kell tartani (mint most).

4: Éjszakai vezetéskor, ha éjfél és reggel hét óra közé 4 óránál több vezetés esik a munkaidő nem lehet több 10 óránál egy 24 órás időintervallumban.

5: Az ellenőrzést a chipkártyás tachográffal képzelik el.

Az indoklás szerint ha kevesebb a munkaidő, akkor pihentebb a vezető. Másrészt kevesebbet van az úton a kamion, tehát csökkenne a kamionbalesetek száma.
Nem számolnak vele, hogy a munka nem lesz kevesebb, viszont a jövedelmeket csökkenteni fogják a cégek (kevesebb meló=kevesebb lé). Ha vissszaállnak a 4 kezes fuvarokra, még kevesebb lóvét kap egy ember. A jelenlegi fülkékben 2 ember több hétig összezárva elég nehezen tudna élni ( helyhiány).

A német kollégák azt mondják, hogy ezt az EU komolyan gondolja és be is akarják vezetni. A hozzáértés nélküli politikusok megint belerúgnak ebbe a szakmába. Valószínűnek tartom, hogy a háttérben a vasúti szállítások növelése is célja lehet ennek.
A közúti fuvarozás állandó megszorításával az EU a saját gazdasági fejlődését is gátolja, a vasúti szállítás pedig csak bizonyos áruk esetében gazdaságos.

_Gabesz Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7890
Ezt múltkor kaptam valakitől levélben :)

Magyar fizetés fajták
"Hagyma" fizetés: meglátod, kezedbe veszed... és sírsz
"Kutya" fizetés: nem segít semmiben, csak szenvedést okoz, de nem tudsznélküle élni
"Fekete humor" fizetés: nevetsz, hogy ne sírj
"Óvszer" fizetés: elveszi a kedvedet és az inspirációdat
"Impotens" fizetés: amikor a legnagyobb szükséged lenne rá, cserben hagy
"Diétás" fizetés: általa egyre kevesebbet eszel
"Ateista" fizetés: kezdesz kételkedni a létezésében
"Korai magömlés" fizetés: alig jön be...és máris vége
"Viharos" fizetés: nem tudod mikor jön és mennyi ideig tart
"Menstruáció" fizetés: havonta egyszer jön és öt napig tart
_Gabesz Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7889
tutetem,
Hasonló nálam is a helyzet. Ebben az évben még nem fizettem tb-t, mert tavaly dec. 31-től megszűnt a főállásom (ahova eddig havonta leadtam 40-et tb, adó, stb... néven). Úgyhogy most az egészet másodállásban csinálom, viszont ehhez ugye kellene bejelentett főállás is. Nameg persze szólnom kellett volna 8 napon belül, hogy megszűnt a főállásom, de akkor meg simán kitettek volna és itt lennék munkanélkül.
Állitólag ez a jövő évi adóbevallásnál gondot fog jelenteni. Sőtt, hallottam már olyat is, hogy több lesz a büntetésem mint amit eddig kerestem...megéri?
Kitalálták most még azt is, hogy max 160 órát fizetnek havonta, ha többet megyek azt ajándékba dolgozom. Ez éjszakásként különösen jó, mert másodosként egyébként is nappali bérrel számolnak el (ez télen bruttó 500/ó, nyáron 800/ó) erre másodosként semmi pótlékot nem kapok. És hiába szólok, hogy "bazze ne irjál be 16 napra (16*12 óra), mert ingyé nem jövök" beirnak. Na ilyenkor szokott az életbe lépni, hogy teló kikapcs, szekrény mélyére elrejt, én meg nem megyek be.

deps,
Szülőknek ebbe nem volt beleszólásuk, az előző 3-as után szerintem ezt még ők is megszerették, talán jobban is mint a sajátjukat :)
Amig birom fizetni, biztos nem adom el. Márcsak azért se, mert eddig 2 balesetből úgy szálltam ki, hogy egy karcolás se volt rajtam (az egyiknél egy kicsit meghúzódott a kezem). Az ellenfeleket mindkét esetben kivégezte.
Előzmény: tutetem11 (7883)
MALWIN Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7888
Pavel Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7887
OFF
Szerintem meg tök jók a dízel BMW-k, én is azt vennék ha lenne miből :)
ON :)
Előzmény: deps (7886)
deps Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7886

bréékóó gabesz!!

 

a normális úgy van értve, hogy sok kis újgazdag semmirekellőnek van DÍZEL béemwéje és arc hogy milyen jóóóó, pedig ha igazi emberke lenne és van is pénze akkor a jóóóóó hathengeres hosszábanbeépített blokkot választja és "hallatja" hogy "öcsém, nekem benzines van nem vmi kojtoló kályha..."

én személy szerint felnézek a benzines nagyblokkokra!!!!!

ja THT-nek is ilyen van...... legalábbis ahogy értelmeztem.....

nekem személy szerint, mivel már vagy 6-7éve imádom az aszfalt nélküli utakat, "terepjáróm" van. igaz nem nagy, de kíváló terepjárási tualdonságokkal rendelkezik, nyáron lehet csajozni(mert le lehet vanni a tetejét), ajtóig bírja gázlóképességileg, ha rajta van a "levélmintáspápai", sajna kicsi a moci 1literes, de 60lovas 23éves létére... kis japán harcos, samurai...... igaz parancsnokiuaz jobb lenne(életem vágya), de sajna nem engednének vele haza..... ugyanez volt a versenyladámmal is.... amíg nem tudták jóóó volt, de amint megtudták az ősök jajjjjjjjjjjjjj volt.......

na8.............

gratula a nagyblokkoshoz, s ráadásul amiért a 25ös motorralvan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

cisssssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Előzmény: _Gabesz (7874)
tutetem11 Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7885

Köszi az infókat, most vettem észre:-)

A rutin az érdekes: 5 éve vezetek trolibuszt, viszont d jogsim csak másfél éve van..

Most éppen egy angol tanfolyamra járok, nem minden célzatosság nélkül:-)))

Mégegyszer köszi

Előzmény: Gasolin (7878)
tutetem11 Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7884

Látom a képet nem küldte el:-( 

Mindegy, a 4291 hozzászólásban megtekinthetitek:-)))

2004 05.03-án még elküldtem:-)) 

Előzmény: tutetem11 (7883)
tutetem11 Creative Commons License 2005.04.01 0 0 7883

Hát igen, közel kerültem ehhez a lehetőséghez...

Sajnos a cég ahol dolgozom dilettánsok kezébe került:-(

Egy kissé elegem van van hogy a sofőröket /akik nem ritkán 12-13 órát dolgoznak/ mindenki semmibe veszi, minden rossz okozójának gondolja...

Miért nem viszek el több fuvart? Én csak azt tudom elvinni amit a logistic manager megszervez!  Az hogy drasztikusan visszaesett a megrendelés szerintem nem a sofőr hibája. Szerintem:-) Egy kicsit idegileg megvisel a dolog...

Biztos emlékszel, mellékállásban trolibuszt vezetek. Na most kiszámoltam a z adómat és kiderült hogy még nemkem kell x összeget befizetnem, amikor egész évben hajtok mint egy állat.  Úgy látom ebben az országban becsületesen dolgozni elég pancser és időpocsékoló dolog... 

Nagyjából ezen okok miatt gondoltam hogy egy pár évre eltolnám a cangát.

Bizos ott sincs kolbászból a kerités, de  ha becsülettel dolgozik az ember  talán könnyebben érvényesül mint itthon:-)

 

Bocs a  sirámokért, de nem vagyok valami jó passzban....

 

Ui: De lesz ez még igy se_))

Addig is mellékelem nektek a kedvenc járgányomat:-) 

/igaz, egyszer már betettem, de olyan szép/:-))))

 

 

 

Előzmény: _Gabesz (7877)
_Gabesz Creative Commons License 2005.03.31 0 0 7882
Mostanában a Waberersnél is egyre többször látok ilyen kisebb LF-eket mint ez a kék, hasonló kutyaóllal. Vajon azokkal is nemzetközibe járnak?
Előzmény: Pisti_hb (7880)
_Gabesz Creative Commons License 2005.03.31 0 0 7881
Nem kell nagyon hangolódjak, a Tibbet és Britten autóit el se tudom kerülni :))
Azok 90%-ban DAF LF-ek, bár nem tudom milyenek. Kivülről mondjuk jól néznek ki :)
Előzmény: Pisti_hb (7879)
Pisti_hb Creative Commons License 2005.03.31 0 0 7880

Gabesz! Természetesen a DAF-os rész Neked szólt. (qrva indekc...)

És hogy kicsit hangolódj... ;-)))

 

Előzmény: Pisti_hb (7879)
Pisti_hb Creative Commons License 2005.03.31 0 0 7879

Összevonnék...

 

Először is a nevem: csak beugrósnak terveztem a fórumot, 1-2 infó kellett volna mindössze, ezért ezen a hülye néven regisztráltam. Aztán ittragadtam, de nem bántam meg!... :-)))))) /Mindennek kb. jó 1 éve./

 

deps:

csak nem lekeverednél BAZ-megyébe??????? ez is ritka hogy vki idejöjjön!!!!

Én speciel voltam már jópárszor... Buszfotózni! ;-D

Meg majd megyek is nyárelején vmikor.

 

A film szar volt. Csak megerősítette bennem, hogy nem érdemes TV-t nézni. :-)

 

Roadtrain:

Debrecen felé jobban jársz, ha Füzesabonynál lejössz az M3-ról, és a 33-on jössz tovább. Nagyon jó az út, pár éve csinálták, a forgalom pedig általában gyér.

Nem kell kínlódni a 35-ön.

 

Sok szerencsét a DAF-hoz! Csak jó lehet! ;-)))

Bár elfogultságomat félretéve az LF-et soxor még a szerelők is köpködik.

 

És ha már tandem, akkor ez milyen ...dem?

 

Gasolin:

Nagyon tetszik az újság /ugyan kicsit drágállom/, korrekt képet ad a dolgokról. A cikkek részletesek, viszont szvsz kicsit összecsapottak. A tesztnél pedig a leírások eltérnek a pontozástól.

A Scaniában a lap alapján nagyot csalódtam.

 

 

 

Gasolin Creative Commons License 2005.03.31 0 0 7878
Na én vagyok a te embered.
www.grafton.hu-n találsz infot. 379db buszvezetőt keresnek angliába. Heti 38 órát kell minimum dolgozni. Órabér 6-7 font óránként. (ennyiért az angolok nem mennek el dolgozni, bezzeg a kelet-európaiak, a cégnek meg azért jó, mert lenyomhatja a múködési költségeket)
Alapfokú angol nyelvtudást kérnek és 2 év gyakorlatot, de ha most aktív buszvezető vagy akko elég fél év gyakorlat is. Eddig 1100 buszvezetőt vettek fel kelet-európából, de a többi cég is tervezi, hogy áttál erre a munkaerőre, úgyhogy meló van, volt és lesz.
Bővebb info biztos van a honlapon.
Előzmény: tutetem11 (7869)
_Gabesz Creative Commons License 2005.03.31 0 0 7877
Ezt látod én is remélem ;)
Ezek szerint te is megpróbálod a kinti melót? Nyárra én is valami hasonlót tervezek, de ahhoz kell előbb az E. Ismerősöm már kint van és óránként 7,5-8 fontot keres egy cserefelépitményes autóval. Rakodnia semmit nem kell, csak alááll, ráemeli és viszi. És az árak sincsenek annyira elszállva mint egyesek mondják, egy laptop pl. egy heti fizetéséből kijön.
Előzmény: tutetem11 (7876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!