Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51372
Az nem a BSI az benn van a vezető oldalon a bal lábad mellett.
Előzmény: BuNnY (51371)
BuNnY Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51371
Lassulásérzékelő? Mi ez, iPhone? :D Azért nem semmi, hol fel nem bukkan kicsiny országunk. Gondolom a Bosh beszállítóként kerülünk a képbe, ki tudja hány helyen vagyunk ott.
De tényleg, a motortérben az akku melletti biztosítékos műanyag dobozban az a nagy alu kütyü a BSI, ugye?
Előzmény: TiTi1 (51353)
Smíró Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51370
... mármint az ajtók feletti lámpicskuk.
Előzmény: Smíró (51369)
Smíró Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51369
HiKolpi!

A kis lámpák világítanak. Amit Ádi mond, az nekem is hiányzik, de az a mennyezeti lámpa. A csomagtartó kinyitásakor valóban nem világít. Én ki szoktam nyitni egy kissé az ajtót és akkor fényár... Az előző kocsimra már annyira nem emlékszem e téren, de mint ha az is világított volna, ezért is néztem meg, hogy rosszul emlékeznék?... lehet, ez az sw-k kiváltsága?
Előzmény: kolpi (51367)
ádibébi Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51368
Egy nagy sz@r a rendszer...

Ambree-val az eleje óta beszéltük, hogy úgy kéne átkötni a hátsó menyezeti lámpát, mintha az a csomagtér lámpa lenne. Mivel ezt azóta sem csináltuk meg, azóta is minden alkalommal bosszankodok, mikor utazunk ide-oda, mert általában estefelé pakolunk be a kocsiba (reggel, indulás előtt nem jó, kifáraszt, előző reggelre meg valahogy sosem készülünk el :D), és persze nem látok semmit. Szóval e tekintetben a ráncfelvarrottakban sem lett jobb a helyzet!
Előzmény: kolpi (51367)
kolpi Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51367
Hi smíró ! Na szóval a csomagtér ajtó fölötti világítás valóban együtt működik az elsővel, viszont a hátsó ajtók fölötti kis lámpák nálam is csak a gyújtás ráadása után hozhatóak működőképes állapotba.

Tudtommal neked már faceliftes járgányod van. Nem lehetséges, hogy abban másképpen működik?
Előzmény: Smíró (51355)
tthom Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51366
Nekem amikor sípolt az 5. egy előző autón, akkor fél alatt volt az olajszint a váltóban.. Utána persze már sípolt örökké.
Előzmény: mind_the_gap (51359)
naveed Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51365

Meg fogom mindenképpen nézni, mert a műszerfalon indításkor még a maxhoz van közelebb (ha jól emlékszem 6 db O jelzi az olajszintet és nekem még 4 van).

Csak akkor csinálja a csipogást, ha kb 90 fokos kanyarba nagyobb sebességgel megyek bele. Normál tempóval, normál úton semmi jele a kevés olajnak.

Előzmény: ádibébi (51363)
ádibébi Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51364
Ja, én is, de... ööö... koszos lesz a kezem!!! ;))))
Előzmény: zsolesz 307 (51362)
ádibébi Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51363
Lehet, hogy tévedek, de az alacsony olajnyomás előállhat elég olaj mellett is, ha az olajpumpa rosszalkodik... Indulás előtt nézz olajszintet, no meg szólna az autó is, ha kevés lenne benne, pont indulás előtt, gyújtás ráadásakor. Szerintem nézz szintet mindenképp, mielőtt töltesz bele.
Előzmény: naveed (51357)
zsolesz 307 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51362
Én megspórolom az olajcsere munkadíját kicserélem én :)
Előzmény: ádibébi (51361)
ádibébi Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51361
Vagy félidőben cserélni, ekkor kitart az eredeti 4 liter (nálam 3,8 megy a motorba, 2 deci meg vagy soha, vagy félidőben), így ciklusonként 5 helyett 8 liter kell plusz két szűrő plusz két munkadíj a helyi szakinál, de ez jót tesz a huhogó turbómnak ;)))
Előzmény: zsolesz 307 (51360)
zsolesz 307 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51360
ezaz nagyon köszi

olajat csak ugyanolyat tegyél bele mert habozni fog
jobban mint egyébként

ezért célszerű 5 lityit venni 4 megy a motorba, egy a csomagtartóba

:)
Előzmény: naveed (51358)
mind_the_gap Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51359
az azért nem jó hír, mert a váltóhoz is hozzányúlt a dilettáns, mégse lett jobb. ennyi erővel cserélhette volna a csapágyat..
Szörnyű, hogy reggelente be kell erőltetni a fokozatokba, aztán ahogy melegszenek a dolgok valamivel jobb lesz, de a régi, jól megszokott finom váltástól nagyon-nagyon messze van..
Előzmény: ateszx20xev (51350)
naveed Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51358
Szia Zsolesz!

Talán ez lesz amit keresel.
Előzmény: zsolesz 307 (51356)
naveed Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51357

Na én már tudom nálam mi a 3 csipogás.

Ma megint csinálta és ezután már direk ugy mentem, hogy figyeltem a műszerfalat. Az olajnyomás lámpa villant fel és utána kezdett csipogni. Tehát az olaj kevés szerinte, de csak erősebb kanyarokban.

Ha más típusu olajat töltök bele, mint ami most benne van az nagy gáz? Most Total Quartz 9000 van benne, de nem igazán láttam ilyet benzinkúton.

Előzmény: kobold82 (51296)
zsolesz 307 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51356
Hali mindenki!

Nemrég volt róla szó de valahogy a kereső nem akarja kidobni.

Hogyan is lehet leengedni a hűtővizet a rendszerböl ?
Feltöltés után hogyan lehet légteleníteni ( ha szükséges) ?

Ez a két kérdésem lenne ha tudtok segíteni jó lenne, vagy esetleg, hogy ki posztolta.
Smíró Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51355
"A hátsó ajtó fölötti lámpák meg valóban csak úgy működnek, ahogy leírtad.
Én a 6 év alatt, ha egyszer használtam."

"Illetve: a hátsó ajtó felett lévő lámpácskák csak gyújtás/járó motornál égnek? Ez kicsit fura."

Kiszaladtam megnézni, mert én nem így emléxem. Nincs is így. Amikor kinyitom az ajtót, akkor is felgyulladnak, ha a tükör felett ki van kapcsolva a belső világítás. Akkor csak az nem ég. Ha középállásba kapcsolok, akkor az is világít ajtónyitásra. A kis lámpák mindig... (nálam)
Előzmény: kolpi (51344)
kawa17 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51354
Sziasztok!!

Keresek bontott első féknyerget és hozzá tartozó 283mm-es első féktárcsát elérhető áron!

kawa17@freemail.hu-ra tud irni akinek van esetleg

köszönöm:O.Dávid
TiTi1 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 51353
Ha kipattintod a pohártartót, ott is láthatsz made in Hungary feliratot a lassulásérzékelőn vagy mi a neve.
Előzmény: BuNnY (51349)
zafira2.2 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51352
Nem oszt nem szoroz, hogy dönhető. Amúgy azért néztem cabrio-ból mert az fekete,bőr,fűthető. És jó állapotban van, valamint nem nyíltak a légzsákok.
Szerintem nem volt olyan nagy változtatás, hogy tök más legyen az ülés. Meg a peugeot-nak se érné meg többfajta ülést gyártatni..szerintem...

De ha mondanátok valami nagy szakit akit felhívhatok, akkor azt is megköszönöm!
Előzmény: kolpi (51344)
ateszx20xev Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51351
Ezen azért erősen csodálkoznék. :) Nem valami utólag beszerelt akármi az?
Előzmény: BuNnY (51349)
ateszx20xev Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51350
Meg kéne hallgatni, hogy hogy sípol. Lehet hogy váltócsapágy, bár nem akarom az ördögöt a falra festeni, de sajnos elég sűrű probléma, főleg az MA jelzésű váltóknál. A váltóbowdennek semmi köze a sípoláshoz, ahhoz sokkal inkább hogy nehezen veszi a sebességeket.
Előzmény: mind_the_gap (51348)
BuNnY Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51349
Ma autó takarítás közben vettem észre a biztosítékos dobozban a motorháztetőben egy cimkén, hogy made in Hungary. Nagy alu doboz 3 csatlakozóval, szerintem a BSI lehet, nem? Szóval a francia autónknak magyar a szíve :D
mind_the_gap Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51348
Kíváncsi leszek..
Nálam az 5. sípol. Állítólag túl hosszú lett a váltóbowden és azért..
Ja és a 1 2 3 nehezen kapcsolható. Szerelő srác szerint ez az autó már így is marad, mert ilyen és kész..
Ezért is kérdeztem, hogy tudtok-e normális szerelőt a 11. kerületben, mert meg szeretném nézetni saját pénzből, hátha csak valami bagatel dolog..
Előzmény: Druu (51345)
ateszx20xev Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51347
Le kell venni a váltó kis fedelét és alatta ott van az 5. sebesség fogaskereke a másik tengely kerekével együtt. Ha van valami gond, akkor az ott látszani fog elvileg. Lehet hogy a rögzítőanya csavarodott le valahogy, volt már rá példa egyszer-kétszer.
Előzmény: Druu (51345)
tthom Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51346
Hát, ha a sín ugyanaz, akkor akár bele is lehet tenni, de valószínűleg más kárpittal gyártották. Egyébként nekem volt egy olyan Polo-m, ami 5 ajtós volt, de 3 ajtósos üléssel. Meg volt a komplett döntő mechanika benne, csak nem volt kivágva a szövet. Ha az ember ujjal kitapogatta, előre lehetett dönteni az ülést, mint az 5 ajtósban. :)
Előzmény: kolpi (51344)
Druu Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51345
Na sziasztok ismét!

Egy sztorival jöttem hozzátok.. Ma reggel elindultunk Dunaújvárosból a szülőkkel Ózdra, mentünk az autópályán ( tempomat 130 ) egyszer csak valami istentelen nagy kerregés kezdett el hallatszani, lelassult a kocsi.. apám gyorsan kinyomta a kuplungot a zaj csökkent de nem szűnt meg. Félreálltunk a pihenőnél, motorház föl, motornak semmi baja.. benéztünk a kocsi alá, nem lóg semmi.. hibajel nincs, hát elindultunk tovább.. a zaj megint elkezdett hallatszani, de a kocsi szépen gyorsult.. nem tűnt nagy problémának egészen addig, mig meg nem próbált beváltani 5ösbe.. ismét istentelen kerregés. Szerencsére még csak Százhalombattánál jártunk, úgyhogy vissza tudtunk fordulni, az első 4 fokozat működött rendesen, úgyhogy saját lábon vissza tudtunk menni. Kapásból a Peugeot szervizhez mentünk, beült a srác, eljött egy körre rámondta hogy váltó, le kell majd szedni az egészet.. a szivbaj kerülgetett. Mondta a srác, hogy az ötödik fokozat külön tengelyen van, ezért működik az első 4 rendesen, de hogy mi lehet a baja, azt nem tudja. Hazamentünk kipakolni a cuccokat és apám fölhivta az autókölcsönzőt, hogy nem-e tudna adni egy kocsit a hétvégére, elmondta hogy mi történt, aztán mondta a srác, hogy az ő SW-jével is megesett már ez, elvitte szerelőhöz.. még a váltót se kellett leszedni a motorról, csak valamit meg kellett húzni egy nyomatékkulccsal a végén és már nem is volt semmi probléma..
Kölcsönöztünk egy Octavia-t, az oroszlánt pedig otthonhagytuk pihenni, majd kedden visszük saját szerelőhöz ( márkaszerviz tuti 3x annyit elkérne.. ) és remélem gyorsan meggyógyul.
Aki találkozott már ezzel a jelenséggel leirhatná a tapasztalatait, hogy tulajdonképpen most mi is történt a váltóval..

Peugeot 307 SW 2.0 HDI RHS 2003-as
kolpi Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51344
Zafira 2.2

Tudtommal a cc 3 ajtós, ebből kifolyólag borogatós-bujkálósra van csinálva az ülés.

A break meg ugye 5 ajtós.

Nézd meg bontóban az ülést

A hátsó ajtó fölötti lámpák meg valóban csak úgy működnek, ahogy leírtad.
Én a 6 év alatt, ha egyszer használtam.

Viszont láttam a vaterán sw való pót ülést 25 pénzért. Csak valami örült telerakta kép nélküli hirdetéssel az egészet.
Előzmény: zafira2.2 (51338)
szucsati Creative Commons License 2010.10.30 0 0 51343
Szia,

köszi az infot, akkor ez meggondolandó. Ma 1 perc alatt kikaptam a rosszat, mindenféle ellenállás nélkül ki be lehet csukni, míg a jót meg sem tudom mozdítani. Tehát elég megvenni az alkatrészt, azt betenni. S akkor nem vennék párat, hanem csak egyet. Átgondolom.
Új kocsin még nem gondolkodtam, esetleg, ha jön majd a harmadik gyerköc...
Előzmény: Sas-307 (51337)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!