Kuplung cserének indult a dolog, de szerintem még sose csinált ilyet. Utána úgy kaptam vissza, hogy a fokozatok nehezen kapcsolhatók voltak. Másnap reggelre odáig fajult, hogy nem tudtam elindulni az autóval (nem vette egyik fokozatot se). Azt mondta, hogy a bowden rossz. Ez azért volt furcsa, mert előtte nem volt az. Azóta sz@r az egész. Az egész váltókar hátrébb került, nem veszi az 1,2, háramenetet. Ha bemelegszik az autó akkor egy fokkal jobb. Ja és az 5. is azóta fütyül.. Nem tudom mit csinált az autóval, mert hetekig nála volt. Nagyon idegesítő ez az egész. Nem akarok semmit csak egy működő autót. A vezetőség ragaszkodik ehhez a szerelőhöz, pedig szerintem már anyagilag ott tartunk, mintha kétszer csinálta volna a szakszerviz.
Tegnap végre beszereltük a nappali fényt a masinámba,szerintem nagyon jó lett A helyzetjelzővel együtt kapcsol(az is led-es),ha rákapcsolom a tompítottat akkor pedig lekapcsol,helyzetjelző pedig továbbra is világít. az összköltség kb 3500ft:)
Mit csinált a váltóval? Kuplungot cserélt? Ha minden sebességet nehezen vesz, akkor lehet hogy elfáradt a kuplung szerkezet lamellázása és hiába nyomod ki a kuplungot rendesen, mégsem emel ki kellőképpen. Esetleg egy kuplung légtelenítést csináltatnék rajta, bár már nem emlékszem, hogy a 307-esen van-e ilyen lehetőség.
No akkor módosítok, nem az autónk lelke a magyar, csak a motoré. Most igy belegondolva ebben, jó ez nekünk? :-/ Veszélyes, naggyon veszélyes! És ha bele gondolok, hogy mostmár a gumik is magyarok, lassan nem is francia autóm lesz hanem magyar.
Lassulásérzékelő? Mi ez, iPhone? :D Azért nem semmi, hol fel nem bukkan kicsiny országunk. Gondolom a Bosh beszállítóként kerülünk a képbe, ki tudja hány helyen vagyunk ott. De tényleg, a motortérben az akku melletti biztosítékos műanyag dobozban az a nagy alu kütyü a BSI, ugye?
A kis lámpák világítanak. Amit Ádi mond, az nekem is hiányzik, de az a mennyezeti lámpa. A csomagtartó kinyitásakor valóban nem világít. Én ki szoktam nyitni egy kissé az ajtót és akkor fényár... Az előző kocsimra már annyira nem emlékszem e téren, de mint ha az is világított volna, ezért is néztem meg, hogy rosszul emlékeznék?... lehet, ez az sw-k kiváltsága?
Ambree-val az eleje óta beszéltük, hogy úgy kéne átkötni a hátsó menyezeti lámpát, mintha az a csomagtér lámpa lenne. Mivel ezt azóta sem csináltuk meg, azóta is minden alkalommal bosszankodok, mikor utazunk ide-oda, mert általában estefelé pakolunk be a kocsiba (reggel, indulás előtt nem jó, kifáraszt, előző reggelre meg valahogy sosem készülünk el :D), és persze nem látok semmit. Szóval e tekintetben a ráncfelvarrottakban sem lett jobb a helyzet!
Hi smíró ! Na szóval a csomagtér ajtó fölötti világítás valóban együtt működik az elsővel, viszont a hátsó ajtók fölötti kis lámpák nálam is csak a gyújtás ráadása után hozhatóak működőképes állapotba.
Tudtommal neked már faceliftes járgányod van. Nem lehetséges, hogy abban másképpen működik?
Meg fogom mindenképpen nézni, mert a műszerfalon indításkor még a maxhoz van közelebb (ha jól emlékszem 6 db O jelzi az olajszintet és nekem még 4 van).
Csak akkor csinálja a csipogást, ha kb 90 fokos kanyarba nagyobb sebességgel megyek bele. Normál tempóval, normál úton semmi jele a kevés olajnak.
Lehet, hogy tévedek, de az alacsony olajnyomás előállhat elég olaj mellett is, ha az olajpumpa rosszalkodik... Indulás előtt nézz olajszintet, no meg szólna az autó is, ha kevés lenne benne, pont indulás előtt, gyújtás ráadásakor. Szerintem nézz szintet mindenképp, mielőtt töltesz bele.
Vagy félidőben cserélni, ekkor kitart az eredeti 4 liter (nálam 3,8 megy a motorba, 2 deci meg vagy soha, vagy félidőben), így ciklusonként 5 helyett 8 liter kell plusz két szűrő plusz két munkadíj a helyi szakinál, de ez jót tesz a huhogó turbómnak ;)))
az azért nem jó hír, mert a váltóhoz is hozzányúlt a dilettáns, mégse lett jobb. ennyi erővel cserélhette volna a csapágyat.. Szörnyű, hogy reggelente be kell erőltetni a fokozatokba, aztán ahogy melegszenek a dolgok valamivel jobb lesz, de a régi, jól megszokott finom váltástól nagyon-nagyon messze van..
Ma megint csinálta és ezután már direk ugy mentem, hogy figyeltem a műszerfalat. Az olajnyomás lámpa villant fel és utána kezdett csipogni. Tehát az olaj kevés szerinte, de csak erősebb kanyarokban.
Ha más típusu olajat töltök bele, mint ami most benne van az nagy gáz? Most Total Quartz 9000 van benne, de nem igazán láttam ilyet benzinkúton.
"A hátsó ajtó fölötti lámpák meg valóban csak úgy működnek, ahogy leírtad. Én a 6 év alatt, ha egyszer használtam."
"Illetve: a hátsó ajtó felett lévő lámpácskák csak gyújtás/járó motornál égnek? Ez kicsit fura."
Kiszaladtam megnézni, mert én nem így emléxem. Nincs is így. Amikor kinyitom az ajtót, akkor is felgyulladnak, ha a tükör felett ki van kapcsolva a belső világítás. Akkor csak az nem ég. Ha középállásba kapcsolok, akkor az is világít ajtónyitásra. A kis lámpák mindig... (nálam)