Cimbi aug 25-én is kapott egy 30-ast, meg aug 29-én. Egyik az M5 bevezető (nagykőrösi út), ahol buziztak a táblákkal állandóan ezek a tetvarekek; tesómék ugyanitt 45-ös csekket abszolváltak 2 hete, a másik a lágymányosi híd volt.
SZIASZTOK! Egy kérdésem lenne:(3éves 307) Bele tud kerülni száraz levél a ventillátorhoz (utastér)? Mert vagy 2hete olyan hangja kezd lenni mintha az lenne benne, vagy csapágyas? Vagy vmi ötlet?:) Na jó ha bekapcsolom a zenét,akkor nem hallom,de érdemes ezzel foglalkozni? Ha mégis levél lenne akkor ki tudom venni vhogy házilag? Köszi előre is!
Megnézem az ajtót. Ha a ráncos ajtaja is olyan mint a felvarté, akkor nem is a fémre hanem a belső műanya borításra kellene ragasztani a szalagot (hangszóró alatti perem). Így becsukott állapotban is kiszűrődik a lábtérhez valamennyi fény. A vezeték bárhol befűzhető az ajtóba, onnan meg a gumiharangon át az utastérbe. Ott már csak meg kell keresni a belső világítás biztijét és mehet a móka. :) Van is készleten ilyen szalag melegfehér színben. Lehet kipróbálom.
Elég vastagnak tűnik, nem gondolom, hogy nehéz volna egy vékony kéteres vezetéket átküldeni azon a gumiharangon. Még azt kell megnézni van-e lyuk az ajtó alján, ahol bemegy a vezeték az ajtóba.
Adom. Én ugyan nem így kerestem autót, hogy legyen benne tolatóradar, belül sötétíthetős visszapillantó, esőszenzor, automata fényszóró, automata klíma, de kurvára bejöttek:)
Csináltam 1-2 képet a ráncfelvarrt első lámpájáról és feltettem a galériába. Párom ígérte, hogyha letakarítom, csinál rendes képeket róla... :) (Hehe, majd ha kész a bicaja. Szombaton lesz a szülinapja, addigra kész kell lennie. Mindenesetre nagy szivacs egy bicikli restaurálás, ha mindent meg akar menteni az ember.) http://peugeot307.site11.com
Ez logikus, meg igaz, de mi benne az új? Vagy a jó? Bocs, de nekem azzal van bajom, hogy melyik mikor, hogyan és miért kapcsol le akaratom ellenére... Az akkuvédő economy módról már ne is beszéljünk...
Combiban. A jobbaknak breakban. Van ugye a belső visszapilli melett egy, (1)azután a két hátsó ajtó fölött egy-egy, (2)azután az ötödik ajtó fölött egy, (3)és van egy a csomagtartóban, a bal oldalon.(4)
1. 3 állású. ha akarom, -ha az ajtó nyitva, -és ha nem akarom, hogy égjen.
Anno réges-régen, mikor először cseréltem a hátsó lámpában izzót jóféle tungsram volt benne gyárilag. :D
Jól néz ki ez a nappali fény. Főleg ha csak nappal használja az ember.
Engem személy szerint például nagyon tud bosszantani ha jön a HVCS a gagyi xenonnal mögöttem, mert milyen jól néz ki csak látni nem lát vele semmit, főleg ha légvédelmi világításnak használja. :D
Kuplung cserének indult a dolog, de szerintem még sose csinált ilyet. Utána úgy kaptam vissza, hogy a fokozatok nehezen kapcsolhatók voltak. Másnap reggelre odáig fajult, hogy nem tudtam elindulni az autóval (nem vette egyik fokozatot se). Azt mondta, hogy a bowden rossz. Ez azért volt furcsa, mert előtte nem volt az. Azóta sz@r az egész. Az egész váltókar hátrébb került, nem veszi az 1,2, háramenetet. Ha bemelegszik az autó akkor egy fokkal jobb. Ja és az 5. is azóta fütyül.. Nem tudom mit csinált az autóval, mert hetekig nála volt. Nagyon idegesítő ez az egész. Nem akarok semmit csak egy működő autót. A vezetőség ragaszkodik ehhez a szerelőhöz, pedig szerintem már anyagilag ott tartunk, mintha kétszer csinálta volna a szakszerviz.
Tegnap végre beszereltük a nappali fényt a masinámba,szerintem nagyon jó lett A helyzetjelzővel együtt kapcsol(az is led-es),ha rákapcsolom a tompítottat akkor pedig lekapcsol,helyzetjelző pedig továbbra is világít. az összköltség kb 3500ft:)
Mit csinált a váltóval? Kuplungot cserélt? Ha minden sebességet nehezen vesz, akkor lehet hogy elfáradt a kuplung szerkezet lamellázása és hiába nyomod ki a kuplungot rendesen, mégsem emel ki kellőképpen. Esetleg egy kuplung légtelenítést csináltatnék rajta, bár már nem emlékszem, hogy a 307-esen van-e ilyen lehetőség.
No akkor módosítok, nem az autónk lelke a magyar, csak a motoré. Most igy belegondolva ebben, jó ez nekünk? :-/ Veszélyes, naggyon veszélyes! És ha bele gondolok, hogy mostmár a gumik is magyarok, lassan nem is francia autóm lesz hanem magyar.