Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2017.09.11 0 0 63688

Oké, reméljük, hogy akkor is lelkes marad majd, amikor rájön, hogyan működnek a dolgok.:-)

Előzmény: dundalk (63687)
dundalk Creative Commons License 2017.09.11 0 0 63687

Feltételezhetően egy lelkes fiatal és nincs ebben képben még :)

Előzmény: FOMA (63686)
FOMA Creative Commons License 2017.09.11 0 0 63686

Azt esetleg az NFM tehetné meg, nem a Volánbusz.

Előzmény: 4MOTION: (63682)
Dante001 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 63685

Az legális?

Előzmény: Törölt nick (63684)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.11 0 0 63684

Főleg úgy, hogy az alvállalkozó is KK tulajdonban van.

Előzmény: dundalk (63683)
dundalk Creative Commons License 2017.09.11 0 0 63683

Mire gondolsz? Alvállalkozó végez bizonyos járatokat? Az azért nem privatizáció..

Előzmény: 4MOTION: (63682)
4MOTION: Creative Commons License 2017.09.09 0 0 63682

Volánbusz zrt megkezdte távolsági járatai privatizációját.

Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.09.02 0 0 63681

Kékek nélkül azt hiszem nekem is picivel 13 év felett jött ki, szóval stimmelünk.

Előzmény: Irisbus (63680)
Irisbus Creative Commons License 2017.09.02 0 0 63680

Kék nélkül.

Előzmény: Snake-Mojzi (63679)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.09.02 0 0 63679

Kékekkel vagy kékek nélkül? Mert én hozzászámolom, mióta NFM megrendelésre járnak.

Előzmény: Irisbus (63678)
Irisbus Creative Commons License 2017.09.02 0 0 63678

Pest érdekelne, hogyan jött ki.

Nálam 13 év a VB.

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
siófoki35 Creative Commons License 2017.08.29 0 0 63677

Én elképzelni sem tudom,hogy ma Mo-on van forgalomban busz,amin melegebb lenne nyáron,mint ezekben.

 

Pedig vannak: azok a jellemzően német eredetű buszok, amiken csak két tetőszellőző, illetve a B tengely felett két résnyire nyitható bukóablak van. Klíma nincs. Veszprém helyiben biztos vannak ilyenek (piros MAN, Neoplán), meg kisebb teleülések magáncéges helyi járatain. Na meg persze-Auchan buszokon...

Előzmény: JLW-470 (63676)
JLW-470 Creative Commons License 2017.08.29 0 0 63676

Sztem a DDKK-nál többnyire működnek a klímák(én Tolna megyeiekre hallottam panaszt,hogy ott többször nem működnek).A Tükénél viszont kritikus a helyzet:valóban van egy kevés sofőr,aki ezzel próbál spórolni,de a többségnél azért nem megy,mert nincs pénz megjavítani vagy gázzal feltölteni. A Volvok döntő többségén meg csak légcserélő berendezés van,ami a kinti meleget fújja be az utastérbe,ezzel tovább melegítve azt(sofőrök egy része úgy vezet,hogy nyakukban van a törülköző). A nyitható ablakokat meg ennél rosszabbul elhelyezni sem lehetett volna,mert semmi levegő sem jön be rajtuk. Én elképzelni sem tudom,hogy ma Mo-on van forgalomban busz,amin melegebb lenne nyáron,mint ezekben.

Előzmény: Törölt nick (63668)
Gyötör Creative Commons License 2017.08.29 0 0 63675

Egyébként szerintem a legtöbb már fent van, de ha még vmi hiányzik, az ma biztosan felkerül.

Előzmény: AUTOSANdris (63673)
Gyötör Creative Commons License 2017.08.29 0 1 63674

3 naptári nap

Előzmény: AUTOSANdris (63673)
AUTOSANdris Creative Commons License 2017.08.29 0 0 63673

Üdv. A menetrendek.hu-n mikor szokták közzé tenni a frissítéseket? A szeptember 1-től érvényes menetrendi módosításokat még nem látni fent.

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63672

Ügyes...

 

De az is a spóroljunk minél többet kategória, mikor egy tartalék Rábán elöl+ajtós odalon csinálnak lakat&fényt. Mert azt látják az utasok. A másik fele meg hadd rohadjon. És így is állt a kocsi 2-3 hetet. Most nem mindegy, hány oldalán kell nagyjából egyszerre száradni a festéknek?

Előzmény: Cpt.Dave (63671)
Cpt.Dave Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63671

MAN teleszkóppal voltam így. Még a helyijáraton a csuklóssal szenvedtem elől. Átültem távolságira ott is ugyanúgy zörgött. Azt hitték megkattantam. Kicserélték újra valami noname-re. Mondom zörög ugyanúgy. Tényleg betegnek hittek. Kötöttem az ebet a karóhoz. Mire nagy nehezen kiderült valóban a vadi új teleszkóp zörög. Mondom a gyárit kérem bele addig sehova. Azóta csend van alattam... közben "elfogyasztottam" 3-4 ilyen valami lengyel féle teleszkópot. Olcsó húsnak híg a leve...

Előzmény: dundalk (63669)
Tourismo Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63670

Miközben azt mondják hogy 3 hét és itt van az alkatrész(és így 2 hónap). :D Ja és nincs másik busz.

Előzmény: dundalk (63669)
dundalk Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63669

Ja és ha a 3. utángyártott sem jó, akkor megrendelik a gyárit közben a busz állt 2 hónapot. az ár eltérés a gyári és utángyártott között nettó 7000HUF...

Előzmény: HG 24-64 (63667)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63668

Hol? Konkrétumot szeretnék. Nem általánosítást azért, mert utaztál max. 5 busszal, hogy elmenj nyaralni. Én amikkel utazom, amin van működőképes klíma, azt használják (DDKK Siófok és Kaposvár környéke, társ-KK-k környékbéli járatai), és csak akkor kapcsolják le, ha az utasok többsége azt kéri, hogy ne menjen.

Előzmény: Ikaruszki (63665)
HG 24-64 Creative Commons License 2017.08.28 0 5 63667

Vannak járműtípusok melyekre olyan norma van amit lehetetlen betartani.,tehát ezek a kollégák 10-20 éve egy fillér megtakarítást sem kaptak!

 

Üzemanyag megtakarítás a bér 20-45% ?    Lehet van egy két ilyen cég de ennyire ne ferdítésünk már! Sokaknak nulla nekem havi 10-12 ezer forint.

 

A klíma nem működik mert meleg van? Biztos az a gazember sofőr spórol!Az meg sem fordul a fejükben spórolás miatt nem javítják meg,jó az....Manapság egy szíjra légrugóra egyéb apróságra akár heteket is kell várni mire a nagy kiválasztott meghozatja  jóóóóáron...

Előzmény: trizs77 (63666)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.28 -4 0 63666

Tudja valaki esetleg ?

 

------------------

 

 

Igen.

Tudjuk.

 

a válasz = pénz.

 

a haza szabályozásban a buszvezetők havi jövedelmének egy lényeges része (20-45%) az üzemanyag megtakarítás után járó juttatás.

Ez nem bér.

De nagy pénz.

 

A normák szükre vannak szabva.

Ha nem működteti, nem fogyaszt annyit a busz, több marad/lesz az Ő zsebében hó végén.

 

Ily egyszerű.

 

 

Előzmény: Ikaruszki (63665)
Ikaruszki Creative Commons License 2017.08.28 -1 0 63665

Tudja valaki esetleg a logikus magyarázatát annak, hogy miért nem üzemel a klímás buszokon a klíma a hazai cégeknél? Legyen szó bármely KK, vagy városi kv bármely buszáról, korra tekintet nélkül... Akár az új beszerzésű Credokról, Mercikről, pécsi helyi buszokról is legyen szó...

KZX003 Creative Commons License 2017.08.28 0 0 63664

Ha úgy esett, igen.

Előzmény: M62,306 (63663)
M62,306 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 63663

Végeztek is közforgalmú feladatot?

Előzmény: Törölt nick (63661)
stumpjumper Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63662

Épp ezért kérdezetm, mert az a kb 40 db 2-5éves kocsi igen csak felhúzhatta az amugy siralmas helyközis árlagéletkort....

Előzmény: Törölt nick (63661)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63661

Szerintem azzal együtt, mert nincs külön flotta az Audira, a helyközi állományba tartozó kocsikkal végzi az ÉNYKK a feladatot.

De szeptembertől már úgyis a Blaguss viszi a motorgyáras járatokat, szóval ki fognak hullani a nagyon régi kocsik.

Előzmény: stumpjumper (63660)
stumpjumper Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63660

Kiváncsi vagyok hogy a Györ megyei átlagéletkor az audis szerzödéses flottával, vagy annélkül jött ki?!

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
hory004 Creative Commons License 2017.08.25 0 1 63659

Nem tudom, hogy hol lenne a helye, talán itt a legkevésbé off: tervbe van egy prágai (és Zlin/Vizovice)  kirándulás, (az időpont most épp az Europa liga sorsolástól függ) meglepődve vettem észre, hogy a guglimaps simán dobálja a pécsi induláshoz a Tüke és Volán mellé a flixbust és a Leo express járatait. Zlini célállomással rendesen megutaztat, Brno - Ostrava - Zlin háromszögben, de legalább kidob valamit. Mindezt úgy is, hogy nincs beállítva, hogy tömegközlekedést keressen, viszont a Máv akkor is az utolsó opciók közt van, legalábbis Pécsről előbb találja meg a 1707-et a győri átszálláshoz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!