Azt írtad, hogy három hete vetted. Ha magánszemélytől vetted, akkor is felelősséggel tartozik a vásárláskori rejtett, vagy pláne az elhallgatott hibáért.
Nyugodtan követelheted az "eredeti állapot visszaállítását". Egy ügyvédet keressél meg, de előtte beszélj az eladóval.
Ha jól emlékszem használt autónál is 3, vagy 6 hónap idő áll rendelkezésre.
A lényeg mindig az, hogy a jármű vásárlásakor a hiba fennálljon és a vásárló ne legyen tájékoztatva, illetve ne legyen elvárható, hogy azonnal észlelje. Más szóval nem annak tudatában vásárolja meg az autót, hogy ez a hiba benne van.
Hát úgy néz ki hogy jó lett, a négyes henger, amelyik hol ment hol nem, annak a porlassztó csatija lazult, nem érintkezett, a szervízben kábelbinderrel rögzítették, meg persze légtömegmérőt cseréltek, azóta megy kop-kop-kop.... 300 Euró volt....
-deadlocking active - ez csak annyit jelent, hogy 10km/h alatt automatikusan zárja az ajtókat
-oil pressure insufficient - elégtelen olajnyomás, ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó, itt vagy a facebook csoportban rákeresve lehet szörnyülködni, javítása sajnos közelíti a gazdasági totálkárt :(
Mielott nekiesel, a kartergazcso O-gyurujet nezd meg!
Nalam ugyanez a motor ott engedte az olajat. Pont ugy nezwtt ki a szelepfedel, mintha annek a tomitese engedne. Az O-gyuru filleres tortenet es 10 perces. Gyakran hibasodik meg, mert mozgatod a csovet, kulonosen ha szetszedted.
Sziasztok! Segítséget, tanácsot kérnék. Az autó 307 1.6 hdi 80kw 2005 évjárat facelift ,no FAP. Szelepfedél tömítés csere után is olajosodik a tömítés mellett. Vettem ezután új szelepfedelet is. Gondolva,hogy a régi elvetemedett, megöregedett. Ekkor ért a meglepetés. ( A szelepfedéltömítés mivel ék alakú ) Az új szelepfedélben fordítva van az új szelepfedéltömítés. Lefelé a hengerfej felé néz a tömítés " éles" része, a "talpas" része pedig a szelepfedél, felé. Ezt így is kell berakni? Akkor én raktam be fordítva és lehet, hogy ezért folyott az új is?.Köszi a válaszokat, segítséget. Attila
Nem tudom hirtelen, hogy melyik fajta BSI van benne, de találkoztam már olyannal, aminek elvileg nem volt szétszedhető a háza. Azon ki szoktuk vágni a relé helyén, hogy ne törjön el az egész ház.
KÖszi a választ, igen a jobb első zárban az a bizonyos mikrokapcsoló halt be, most vadászok zárat bele, addig is köszönöm. Kérdés :szét akarom szedni BSI-t ki akarnám cserélni benne az indexrelét, de csatlakozók felöli műanyag burkolat nem jön le, úgy érzem ha tovább feszíteném, eltörne, hogy tudom szétszedni?
Ma reggel ismét működött a ventilátor. Napközben használtam az autót többször, 4/8 fokozaton működött folyamatosan.
Délutáni "próbakör" alatt próbáltam feljebb venni a fordulatot. 5-6-7-es fokozatban működött, felkapcsoltam max. 8-asra, akkor pár másodperc után megállt, azóta nem megy egyik fokozatban sem.
Biztosítékokat, csatlakozókat átnéztem, semmi nyoma rossz kontaktnak.