Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.05.07 0 1 126334
Előzmény: tj70 (126331)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.05.07 0 0 126333
Előzmény: tj70 (126331)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.05.07 0 0 126332
Előzmény: tj70 (126331)
tj70 Creative Commons License 2021.05.07 0 0 126331

Kösz!Megpróbálok beszélni a volt tulajjal.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126330)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126330

Azt írtad, hogy három hete vetted. Ha magánszemélytől vetted, akkor is felelősséggel tartozik a vásárláskori rejtett, vagy pláne az elhallgatott hibáért.

Nyugodtan követelheted az "eredeti állapot visszaállítását". Egy ügyvédet keressél meg, de előtte beszélj az eladóval.

Ha jól emlékszem használt autónál is 3, vagy 6 hónap idő áll rendelkezésre.

A lényeg mindig az, hogy a jármű vásárlásakor a hiba fennálljon és a vásárló ne legyen tájékoztatva, illetve ne legyen elvárható, hogy azonnal észlelje. Más szóval nem annak tudatában vásárolja meg az autót, hogy ez a hiba benne van.

Előzmény: tj70 (126329)
tj70 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126329

Hát ennyi idő után hogy vigyem vissza!A baj csak az,hogy rokkant járadékból nem igazán jut motorcserére.

Előzmény: Papalac (126327)
micro521 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126328

Örülök, hogy megint megvan az összes ló!

Előzmény: d.jocov (126326)
Papalac Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126327

Vissza kell vinni az eladónak! Annak a motornak annyi. Cserélni lehet, de nemigen van bontott, jó.

Előzmény: tj70 (126325)
d.jocov Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126326

Hát úgy néz ki hogy jó lett, a négyes henger, amelyik hol ment hol nem, annak a porlassztó csatija lazult, nem érintkezett, a szervízben kábelbinderrel rögzítették, meg persze légtömegmérőt cseréltek, azóta megy kop-kop-kop.... 300 Euró volt....

Előzmény: micro521 (126320)
tj70 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126325

Köszi a választ,még jó hogy 3 hete vettúk,és most kezdte el ezt,de ami érdekes,hogy tegnap írkálta,ma pedig egyszer sem.

Előzmény: morcibacsi (126323)
FeZ_ Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126324

"ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó,"

 

Azért legyünk pontosak ! ;-)

A 16 szelepes 1,4-esre jellemző. (KFU)

Előzmény: morcibacsi (126323)
morcibacsi Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126323

-deadlocking active - ez csak annyit jelent, hogy 10km/h alatt automatikusan zárja az ajtókat

-oil pressure insufficient - elégtelen olajnyomás, ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó, itt vagy a facebook csoportban rákeresve lehet szörnyülködni, javítása sajnos közelíti a gazdasági totálkárt :(

 

Előzmény: tj70 (126322)
tj70 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126322

Sziasztok!

2005-ös1.4 x benzinesem a következőket írja ki:

-oil pressure insufficient

-deadlocking active

Tudtok segíteni,hogy mit jelentenek ezek?Azért nem értem,mert az autó hibakódmentes.

Kösz!

Kajla73 Creative Commons License 2021.04.30 0 0 126321

Sziasztok. O gyűrű cserélve . Még mindig szivárog. Keresem az okát. Köszi az infókat, segítséget.

micro521 Creative Commons License 2021.04.30 0 0 126320

Szia!

Kiderült a hiba oka?

Előzmény: d.jocov (126316)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.04.28 0 0 126319

Mielott nekiesel, a kartergazcso O-gyurujet nezd meg!

Nalam ugyanez a motor ott engedte az olajat. Pont ugy nezwtt ki a szelepfedel, mintha annek a tomitese engedne. Az O-gyuru filleres tortenet es 10 perces. Gyakran hibasodik meg, mert mozgatod a csovet, kulonosen ha szetszedted.

Előzmény: Kajla73 (126317)
hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 126318

szelepfedélben a tömítés helye, nem ékalakú, akkor oda megy a lapos oldala a tömítés nek

Előzmény: Kajla73 (126317)
Kajla73 Creative Commons License 2021.04.27 0 0 126317

Sziasztok! Segítséget, tanácsot kérnék. Az autó 307 1.6 hdi 80kw 2005 évjárat facelift ,no FAP. Szelepfedél tömítés csere után is olajosodik a tömítés mellett. Vettem ezután új szelepfedelet is. Gondolva,hogy a régi elvetemedett, megöregedett. Ekkor ért a meglepetés. ( A szelepfedéltömítés mivel ék alakú ) Az új szelepfedélben fordítva van az új szelepfedéltömítés. Lefelé a hengerfej felé néz a tömítés " éles" része, a "talpas" része pedig a szelepfedél, felé. Ezt így is kell berakni? Akkor én raktam be fordítva és lehet, hogy ezért folyott az új is?.Köszi a válaszokat, segítséget. Attila

d.jocov Creative Commons License 2021.04.21 0 0 126316

jaj ez lemaradt

Előzmény: d.jocov (126315)
d.jocov Creative Commons License 2021.04.21 0 0 126315

S.O.S.

Tisztelt Urak!

Segítségeteket kérem!

307 RHR motor szervíz üzzemmódba vált.

ezeket irkálja ki

sajnos hibakód nincs, én legalább is nem tudtam kiolvasni

egy régi van csak a fényszóró mosó... valami

 

nehezen dadogva veszi a fordulatot 2000 körül normálisan jár, de 2800 fölé nem megy, ezért gondolom hogy szervízüzembe vált

 

majd minden visszaállt rendben volt, próbakörön 2-3 km után ismét kezdte....

 

Legyetek szívesek segítsetek, mielőtt be kell menjek a peugeot servízbe.... hátha.... mégsem kell

 

hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.18 0 0 126314

Az lehet, én úgy látom a relé 1 panel lap alatt van szorosan, azt a panelt kitudnám forrasztani ha levágom a burkolatot. 

Előzmény: FeZ_ (126313)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.18 0 0 126313

Nem tudom hirtelen, hogy melyik fajta BSI van benne, de találkoztam már olyannal, aminek elvileg nem volt szétszedhető a háza. Azon ki szoktuk vágni a relé helyén, hogy ne törjön el az egész ház.

 

Előzmény: hayabusa123 (126312)
hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.17 0 0 126312

KÖszi a választ, igen a jobb első zárban az a bizonyos mikrokapcsoló halt be, most vadászok zárat bele, addig is köszönöm. Kérdés :szét akarom szedni BSI-t ki akarnám cserélni benne az indexrelét, de csatlakozók felöli műanyag burkolat nem jön le, úgy érzem ha tovább feszíteném, eltörne, hogy tudom szétszedni? 

Előzmény: FeZ_ (126302)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 126311

Meglett a hiba oka. A BSM hibája okozza a leírt problémát.

Előzmény: Tisza90 (126304)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126310

Köszi szépen a tippet! Lehet/érdemes ezt a motort szerelni vagy mindenképp csere?

Előzmény: Papalac (126309)
Papalac Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126309

Valószínűleg csapágyas a motor és nagy fordulaton túl melegszik a szabályozó, azért kapcsol ki.

Előzmény: Tisza90 (126308)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.15 0 1 126308

Ma reggel ismét működött a ventilátor. Napközben használtam az autót többször, 4/8 fokozaton működött folyamatosan.

Délutáni "próbakör" alatt próbáltam feljebb venni a fordulatot. 5-6-7-es fokozatban működött, felkapcsoltam max. 8-asra, akkor pár másodperc után megállt, azóta nem megy egyik fokozatban sem.

Biztosítékokat, csatlakozókat átnéztem, semmi nyoma rossz kontaktnak.

Előzmény: Tisza90 (126307)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126307

Igen, valószínűleg nem pontosan írtam. Tehát akkor nem ellenállás, hanem szabályzó, de kicseréltem, ez volt benne:

Itt nem a motoron van, hanem külön egység.

 

Ilyen típusú motor van benne:

Egyébként az utóbbi időben (1-2hónap) lehetett a ventilátor felöl halk búgó, sivító hangot hallani. Lehet, hogy csapágyas lett a motor?

Előzmény: Papalac (126305)
Papalac Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126306
Előzmény: Papalac (126305)
Papalac Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126305

Tudtommal a digotklímásban nincs előtét ellenállás! A szabályozó áramkör a motoron van. Valószínűleg azt kell cserélni. 

Előzmény: Tisza90 (126304)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!