Kultúráltabb országokban a rendőrök rendőrautóban ülnek, és nem sunnyognak civil autóval meg trükköznek, bújkálnak. Persze az is igaz, hogy ott a dolog célja a forgalom szabályozása és nem az állami bevételek növelése. Ha ehez hozzávesszük a közrend fentartásában vagy a valódi bűnüldözésben mutatott igen gyatra eredményeket, nem csoda hogy a lakosság jórésze rühelli a sünöket. Az én családomban van kettő (egyik határőrből lett), kapják is a szívatást a családi összejöveteleken :) Egyébként tempomat és limiter rulez, amilyen fogyasztása van a benzines oroszlánnak én nem igazán szoktam gyorsan hajtani. Kevesebbet is eszik, rendőr se cseszeget.
Más. Hazafele rájöttem a megoldásra az elnevezés ügyben. Ha nem ráncost hanem ráncf. -t írunk, az betűre ugyanaz és nem félreérthető.
Más. Rendelt már valaki a netről gyári mp3-mas audiót? Ha igen, ezekkel a felújított cuccokkal nem volt gond, érdemes? Gondolkozom rajta, ha letiltatom a tükör becsukást egy füst alatt ráprogramozhatnák az mp3-mast is extra költség mentesen.
Májusban én is kaptam egy csekket 30 pénzről. új M0 ,M5. Azon a részen 100-as tábla van kint, nekem sikerült egy picit többel menni. A felüljáró tetejéről vizslatnak.
Illetve mostanában kaptak a sünök egy jó pár darab H astrát LHG-s rendszám sorozattal. Sötétített oldal ablakokkal. Semmi villogó semmi felírat.. Ezekből az autókból is előszeretettel fényképeznek.
Nekem ráncfelfarrottra kellene. Megpróbálok utánajárni, hogy van-e ennek megfelelő az enyémre is, kiváncsi vagyok, jó lenne egy jó törlő. Esetleg budapesti volt a bolt?
A világítás rögzítés a legegyszerűbb része a dolognak. Az meg csak kézügyesség kérdése, hogy az A oszlopon lehúzni a delajt a lámpától. Ami a nagy szivacs, az az ajtó átvezetés. Előző kocsimnál gyorsszétcsavarós aljzat volt a gumicső egyik végén. Na oda betenni egy szabad érintkezőt (már ha van szabad hely), na az nem kismiska! :) Egyébként egész szimpi a melegfényű ledsor. Tetszik! Vatera? ;)
Nem ráncfelvarrotra, hanem az első szériásra. Én már a neten is kinéztem, de a boltban, katalógus alapján (ahol foglalkoznak Bosch ablaktörlőkkel) is be tudtuk azonosítani. Reggel meg fogon nézni a cikkszámot a dobozon, ha érdekel. Most lusta vagyok lemenni a garázsba. :-)
Köszi. A "nem vagy egyedül" fíling kicsit segít a veszteségek leírásában! Ha feljött a téma, a környéken járóknak jól jöhet: - (új) M0-M5 csomópont: tipikus kasza hely, tíz ottjártamból kilencszer mérnek, az utolsó felüljárótól sebesség korlátozás van! - M0 - 4-es út csomópont: a lehajtó ágakba állnak be és onnan néznek ki vagy a 4-esre vagy az M0-ra, de csak munkanapokon jellemző -4-es út bevezető szakasz Budapest felé, a Vecsés tábla után, 100-90-50! A Market Central lehajtónál az 50-et nézik. Aztán van egy 70-es Bp felé továbbhaladva, ezt a régi határőr laktanyánál levő buszmegállóból (bokor takarja!) figyelik A legtöbbször Toyota Corolla, civil autóból mérnek. Egy ember, hátsó ülésről. BAW-XXX rendszámú, két autót figyeltem meg, egy szürke és egy mályvaszínű van, alap kivitel fekete lökhárítókkal. Olyan, mintha csak ott parkolna!
Elvileg előtte van egy pollenszűrő, a levegőt a rácsoktól szívja ami a motorháztetőnél van. Oda szeretnek beesni levelek de egész levél nem megy át már azon a rácson sem, úgy tapasztaltam. Valami más lehet szerintem, vagy a többieknek lesz más ötlete. A motortérnél levő rácsot azért érdemes tisztán tartani vagy nem fa alatt parkolni :)
Cimbi aug 25-én is kapott egy 30-ast, meg aug 29-én. Egyik az M5 bevezető (nagykőrösi út), ahol buziztak a táblákkal állandóan ezek a tetvarekek; tesómék ugyanitt 45-ös csekket abszolváltak 2 hete, a másik a lágymányosi híd volt.
SZIASZTOK! Egy kérdésem lenne:(3éves 307) Bele tud kerülni száraz levél a ventillátorhoz (utastér)? Mert vagy 2hete olyan hangja kezd lenni mintha az lenne benne, vagy csapágyas? Vagy vmi ötlet?:) Na jó ha bekapcsolom a zenét,akkor nem hallom,de érdemes ezzel foglalkozni? Ha mégis levél lenne akkor ki tudom venni vhogy házilag? Köszi előre is!
Megnézem az ajtót. Ha a ráncos ajtaja is olyan mint a felvarté, akkor nem is a fémre hanem a belső műanya borításra kellene ragasztani a szalagot (hangszóró alatti perem). Így becsukott állapotban is kiszűrődik a lábtérhez valamennyi fény. A vezeték bárhol befűzhető az ajtóba, onnan meg a gumiharangon át az utastérbe. Ott már csak meg kell keresni a belső világítás biztijét és mehet a móka. :) Van is készleten ilyen szalag melegfehér színben. Lehet kipróbálom.
Elég vastagnak tűnik, nem gondolom, hogy nehéz volna egy vékony kéteres vezetéket átküldeni azon a gumiharangon. Még azt kell megnézni van-e lyuk az ajtó alján, ahol bemegy a vezeték az ajtóba.
Adom. Én ugyan nem így kerestem autót, hogy legyen benne tolatóradar, belül sötétíthetős visszapillantó, esőszenzor, automata fényszóró, automata klíma, de kurvára bejöttek:)
Csináltam 1-2 képet a ráncfelvarrt első lámpájáról és feltettem a galériába. Párom ígérte, hogyha letakarítom, csinál rendes képeket róla... :) (Hehe, majd ha kész a bicaja. Szombaton lesz a szülinapja, addigra kész kell lennie. Mindenesetre nagy szivacs egy bicikli restaurálás, ha mindent meg akar menteni az ember.) http://peugeot307.site11.com
Ez logikus, meg igaz, de mi benne az új? Vagy a jó? Bocs, de nekem azzal van bajom, hogy melyik mikor, hogyan és miért kapcsol le akaratom ellenére... Az akkuvédő economy módról már ne is beszéljünk...
Combiban. A jobbaknak breakban. Van ugye a belső visszapilli melett egy, (1)azután a két hátsó ajtó fölött egy-egy, (2)azután az ötödik ajtó fölött egy, (3)és van egy a csomagtartóban, a bal oldalon.(4)
1. 3 állású. ha akarom, -ha az ajtó nyitva, -és ha nem akarom, hogy égjen.
Anno réges-régen, mikor először cseréltem a hátsó lámpában izzót jóféle tungsram volt benne gyárilag. :D
Jól néz ki ez a nappali fény. Főleg ha csak nappal használja az ember.
Engem személy szerint például nagyon tud bosszantani ha jön a HVCS a gagyi xenonnal mögöttem, mert milyen jól néz ki csak látni nem lát vele semmit, főleg ha légvédelmi világításnak használja. :D