Látom Ádi már jól megnyugtatott. Úgy van ahogy mondja. Neked is, Ádinak is, és nekem is 1.6 HDI van, de csak nekem van 15" télen is, nyáron is.
Ja és ha már a foyasztást említetted, lehet benne valami igazság, hogy a 15"-al kevesebbet eszik. Nyáron ezt igazolta a fogyasztási verseny is. :) Igaz nem átlagos használattal lett mérve... :P
Köszi, most már jól fogok aludni. :) :) Most 16'-os felni van rajta, de mivel mind a 4 gumi cserére érett, ezért azt javasolták, vegyek kisebbet, télre az jobb, és fogyasztásban is jobb valamivel. Még felnivel együtt sem kerül többe, mint csak a 4 db új 16'-os gumi.
1,6 gyárilag 15-ös felnivel is jön, szóval ne aggódj, minden oké lesz. (Mivel már megvetted, nem érdekes, úgyhogy csak a poén kedvéért teszem hozzá, hogy a 16'-os kerekekkel is tökéletes az autó, nem ráz, nem üt. Nekem télre-nyárra az van, rendben vannak.)
Régen a féklámpakapcsoló 500 Ft volt. AZóta módosítottak rajta valamit, és az új cucc vmi egyéb kábleköteget meg még vmit IS tartalmaz, így (jó borsos áron számolva) 16000 Ft-ért adják. Ez nem azonos a régi, 500 Ft-os kapcsolóval. (Mondjuk azt, hogy ez a módja annak, hogyan kell visszahívásért fizettetni a vásárlókkal?...)
Tegnap lecseréltem a hűtővizet. Az lehetséges , hogy csak 3,5 lityi cucc lenne a hűtőrendszerben? NEkem ez felettébb szokatlan. Megmérettem ma a shell kúton és ledöbbentem. -51 fok aaaaa gyorsan töltöttem még hozzá desztvizet és megforgatom az autót. Pénteken újra megméretem .
A 16 rugó az a tempomat kar új ára és ez szervízár, vaterán ittott bontóban ennek töredéke: 6-8000 forintocska feltanítás változó, szervíze válogatja és az, hogy a szervízes szaki hogyan ébred föl. sapkában vagy sapka nélkül :()
A féklámpa kapcsoló csere nem nagy valami. Régiről csati le foglalatbol kapcsolóház ki új féklámpakapcsoló érzékelője teljesen kihuz ütközésig fék benyom, új kapcsoló betol a helyére, féket elenged, csati vissza és elszámolhatsz magadnak 3000 forintocskat szervízdíjjnak amitből tudsz venni pár sört vagy bort, vagy házipáleszt.
A lacettik lassan elkopnak. Lejár a lízing szerződésük. Helyettük vannak az Astrák. Szerintem. Esetleg ha valakit érdekel, Cegléd és környéke HLV-254 suzuki stift sedan.
Monornál meg nemrégen újítottak cuccot. Az már mozgás közben is mér és rögzít na és persze büntet.
úgy néz ki egyre több minden megy tönkre a 55-60e km közötti intervallumban. Ma észrevettem, hogy nem mindig világítanak a féklámpák. Az érdekes, hogy mintha menet közben mindig menne, de álló helyzetben 4-5 fékpedálnyomásra tudok produkálni olyan helyzetet, hogy tövig nyomott pedál esetében sem világítanak. Gondolom féklámpa-kapcsoló csere lesz, de még ránézek lámpával a környékére. Az előzményben 16.200 Ft-os ár szerepel, tempomat ügyében a második kapcsolóra 3-4.000 forintos árról beszéltetek. Az első szalonár, a második alkatrészár lenne vagy ennyi a különbség a két kapcsoló között?
(ez onnan jutott eszembe, hogy a héten írtam nektek, hogy a hátsó ajtó teleszkóp 17-18.000 Ft/darab, garancia csak teljes pár cserélése esetén. A pult másik végén az alkatrészesnél bruttó 9.000 Ft, ha kivettem 1 perc alatt, berani sem lehet bonyolultabb...)
Basszus: http://traffiinfo.blog.hu/ itt vannak a civil autóik, és innen, a rendszám ismeretében továbbkeresve: http://traffiinfo.blog.hu/2010/09/17/peteri_es_monor_kozott ez volt, ennyit lehet látni belőle (a képen is látszik, hogy hátul ül a manus a trafival).
Rendszámkeresőben BAW rendszámok: BAW-033 mini 1000 BAW-224 Opel Kadeett I BAW-321 Toyota Corolla V. BAW-629 Trabant 601-s BAW-843 Toyota Corolla V. BAW-861 Alfa 75 szurkeszold BAW-495 citroen 2cv6 Talán a 321-es végű kapott le.