Szükségem lenne egy jobb állapotú, de motor nélküli ,(egyéb berendezésekkel rendelkező)moped autóra.Van vkinek tapasztalata hogy külföldről érdemesebb -e hozni-hozatni vagy Mo-on is hozzá lehet jutni nem túl drágán?
Milyen típus ? Mi az , hogy jobb állapot ? Mennyi a drága ? 100 ezer ? 300 ezer ? 500 ezer ? Rendszámos ? Rendszámozható ? Papírtalan ? Csak a motor hiányozzon belőle ? Variátor is hiányozhat ? Difi-irányváltó kell bele ?
Szükségem lenne egy jobb állapotú, de motor nélküli ,(egyéb berendezésekkel rendelkező)moped autóra.Van vkinek tapasztalata hogy külföldről érdemesebb -e hozni-hozatni vagy Mo-on is hozzá lehet jutni nem túl drágán?
Bocs hogy beleszólok, de azzal szeretném kiegészíteni, ill. pontosítani az írásod, hogy nem a GPS vevő a hibás, hanem a műholdakat üzemeltető felsőbb utsításra, az épp aktuális politikai viszonyoknak megfelelően akár naponta is változtatnak a vehető adatok pontosságán. A legtöbb műszer bekapcsoláskor mutatja az aktuális pontosságot, általában 3-15 méter között.Ennél pontosabbat(akár 0.3 m) csak a megfelelő hivataloknak engedélyezik.
Én az órát úgy szoktam ellenőrizni , hogy beállok egy fix tempóra és stopperral mérem a kilométertáblák közötti távolságot . Ha több mérést végzek akkor a táblák elhelyezésének pár 10 méteres kihelyezési hibáit is ki lehet átlagolni .
A kocsimba pedig digitális (bicikli) órát tettem . Szerintem ez pontos .
A linkelt cikk tévedéseket tartalmaz, de az például benne van (helyesen), hogy "az autónk soha nem fog alacsonyabb értéket mutatni a valósnál" és "a GPS pontosabb". Akkor miről beszélünk?
Ha olyan GPS-ed van, amin ki lehet kapcsolni a statikus navigációt, tedd meg. Azt fogod látni, hogy látszólag akkor is mozogsz egy 5-10 méteres körben, amikor állsz. Ez a GPS hibája. De ez a hiba nem növekszik a sebességgel és pár másodperc átlagában kiegyenlítődik. Az autók eleve többre kalibrált km-órája közelében sincs ennek a pontosságnak.
Elnézést mindenkitől, akinek nem indul az autója vagy folyik a vize.
ha nagyon koszos az olaj, akkor, illő 800-1000km-enként cserélni, 2-3ALKALOMMAL. vagy, míg kellő tiszta nem lesz a leengedett olaj és nem pakura szerű már.... a mosóolajnak én nem vagyok híve, mert, ha nem jól engedik le, marad vissza a motorban és, gyengíti a rendes olaj kenő hatását! két olajleeresztő csavar is van a karteron. egy elől, egy hátul. a két kábel amit bevezettél a zárhoz kellő vastagságú? az amperok szeretnek vastag kábelen érvényesülni.
A szinte fekete az még jó. :) Viccet félretéve, az enyémből sár jött ki, korom fekete sűrű trutyi. A csavarról nem tudok képet mert már összeraktam. Én levettem az első lökhárítót, meg nekem a hűtő is ott van ugye.
Imbusz (nekem csak ez vette ki a féknyeregből a csavart, az Aldis beletört.
A hengerfej szinte körbe nagyon "halványan" olajos volt.
Először kétségbe estem, hogy ugyan miféle nagy baja lehet.
Aztán kezdtem a legegyszerűbbel.
Elővettem egy imbuszkulcsot, és szinte erőfeszítés nélkül meg lehetett húzni az összes szelep dekli csavart.:-(
Nem hiszem, hogy lelazultak, szerintem inkább nem voltak rendesen lehúzva.
Most sincsenek tökéletesen, mert egy elég lestrapált imbuszom volt csak itthon, majd veszek egy újat, és azzal lehúzom rendesen.
Lényeg az, hogy már jobban le van húzva mint volt.
Tud valaki egy meghúzási nyomatékot a szelep deklihez?
A másik.
Szinte az egész délelőttöm ráment, míg végre sikerült behúznom a kárpit alá két szál vezetéket, és előre vezetni a műszerfalra a csomagtér nyitógombját a B oszloptól.
Kb 2-2,5 méter vezeték kellett hozzá, hogy előre hozzam.
Egy vadi új nyomógombot tettem be a régi helyett.
És.... szívás.:-(
Hiába nyomom, behúz, de nem annyira, hogy kiakadjanak a záró pöckök, magyarul nem nyílik a hátsó ajtó.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?
A 2-2,5 méter vezetéknek olyan nagy lenne az ellenállása, hogy nem bír akkorát húzni a nyitó motoron?
Mikor visszadugtam a régi kapcsolót a B oszlopnál, simán nyitotta, meg akkor is nyitotta, ha rövidre zártam.
Nagyobbat is csattant, mikor megnyomtam, szerintem azért, mert nagyobbat rántott.
King tony imbusz+ egy 60centis cső kihozta. Brutál, ami kijött. Szerintem hamarosan megint cserélek, mert az új olaj is egyből fekete lett. Ilyenkor nem lehet valamivel átmosni a motort? A szijat is kicseréltem. Fogóval forditottam, de nem feszes nagyon, olyan fél centi középen a lógása.
próbáld megütögetni kalapáccsal a csavart, ha aluból van a karter, akkor ovatosan!, ha nem indul meg, akkor vésővel, indítsd meg a csavart, jobb menetes.
a szíjat, pont ugyanúgy kell ,megfeszíteni, mint egy autónál! én nem szoktam erőmérőt használni. ha ujjal megnyomod, ne lehesen nagyon nyomni, de azért kissé, mozogjon! nem tudom másképpen leírni!