A Gasolin Press hírszolgálat értesülései szerint az MAN kelet-közép európában felépítendő új teherautó gyáráért már csak 3 ország 4 helyszine verseng.
A szlovák Kassa, a magyar Miskolc, és a lengyel Starachowice illetve Wroclaw.
Döntés május végén.
Az üzem 40 millió Euro-s beruházás lesz.
Szombat óta vannak Mo-n, ma volt az utolsó nap, sanszos hogy már nincsenek ott. Fénykép sajna nincs :( Infók a túráról: www.renault-trucks.com/silkroad2005 E szerint 6 Kerax és 2 Sherpa alkotja a konvojt, én csak Keraxokat láttam.
Mert ha láttad akkor jöhetne néhány fénykép, ha volt nálad gép, de gondolom már fennt lennének rég ha lett volna nálad, és nemtennék fel ilyen hülye kérdéseket!! :)
Nekem teszik a cikked, de volna néhány észrevételem:
Legtöbbször szakállt viselt, kockás inget hordott, klumpában járt és country zenét hallgatott. 1. A szakáll anyyira azért nem volt jellemző. 2. A country zene is inkább most divat. 3. A kamionosok ruházatának meghatározó eleme volt a farmer!
Az utak minősége is javult az elmúlt években, legalább is külföldön. 1. Az utak minősége az elmúlt években inkább romlott a legtöbb országban Ny-on is(pl:Németország).
Beavattak az egyezményes jelükbe, hogy ha villantanak egyet jobbra, majd balra az irányjelzőjükkel, az azt jelenti, megelőzhetem őket, nem jön szembe senki. És valóban így történt aztán az úton. Azt is megmutatták, hogyan köszönik meg egymásnak a segítséget, és amikor én is ezt használtam, láttam a visszapillantó tükörből a sofőr meglepett arcát. 1. Jelzésekkel óvatosan kell bánni, mert nem mindenkinek jelenti ugyanazt, és ez nem csak a külföldiekre igaz. (pl: Németországban jobb bal irányjezéssel köszönik meg a segítséget). (2. Kizárólag más jelzésére hagyatkozva nem célszerű előzni.)
Amit hányoltam a cikkből: 1. közbiztonság romlása az utakon és a parkolókban Ny-on és K-en is (rablás, ponyva felvágása, pótkerekek ellopása, gázolaj leszívás, fülke kifosztása, altatógázok stb.) 2. forgalom jelentős növekedése az utakon (személy- és teherautóforgalom egyaránt). 3. korrupció K Európápan.
A cikk szerintem nagyon jó így is, de ezek nekem hiányoztak belőle.
Német busz teszt valóban nincs benne. Az ára szerintem is kicsit magas, ehhez képest a német fordítások elég gyengék. Én rendszeresen olvasom a német változatot, így van viszonyítási alapom. Azt még valahogy efogadom, hogy a szakkifejezések fordításánál nem minden tökéletes ( bár ez az újság profilja), de azért az túlzás, hogy hétköznapi kifejezéseket is rosszul fordítanak.
Jól látom, hogy megint nincs benne német busz teszt? Múltkor is tettek bele MAZ buszt, Ganz-Solaris trolit, Ikarus EAG buszt, de ezeket a hazai olvasók már rég ismerik. Ezért is csalódtam egy kicsit az újságban a múltkor. Főleg az ára miatt kicsit többet vártam. Ha marad ez a tartalom én nem biztos, hogy rendszeresen venni fogom. Ha kell inkább kifizetem a duppláját és akkor megveszem a németet.
De ha küldesz képet magadról akkor még az utakon is :o)))
Ha szépen megkérlek akkor nekem is elküldenéd???Az itteni e-mail címemre küldöd az nagyon jó nekem :o))
Előre is köszi.
Gabesz,hol találok olyan Relay vagy mi a szösz újságost??
Ahol múltkor megnéztem és a srác azt mondta,hogy elfogyott.Na ott voltam reggel is és azt mondja nincs ilyen újság gggggrrrrrrrrrr nem voltam feszült!!!!!!!!!!!
Ha hétfőn sem lesz nála akkor Pesten megnézem a jövő héten.
Tesztek: MB Sprinter JBUS / magyar Fiat Dobló Cargo 1.3 Multijet / magyar VW LT 35 2,5 TDI dobozos / magyar Iveco Stralis 430 AT / német
Aktuális: Digitális tachográf / német Biztonság az utakon / magyar Körkép 18 t felett / magyar 60 t-ás kamionok / német Autóbuszok biztonsága / német Interjú a Scania Hungária ügyvezető igazgatójával
Technika: MB transzporter összeszerelő üzem Rohamkocsik kialakítása a Vasi Volánnál / magyar Standox festékrendszer / magyar
Rovatok: Hírek, újdonságok Impresszum előzetes
Ha valakit valami bővebben érdekel, akkor jelezze.
Most fejeztem de az oldalam frissítését, hogy könnyü dolgotok legyen a humor és a biztonságot frissítettem kérlek titeket, hogy nézzétek és vélemégyezzétek!!!! :) :) köszi :)