A fűtőradiátorhoz keresek tömítőgyűrűt, de eddig nem jártam szerencsével.
Próbáltam PUG szervízben -nem szállítható már, csőcsonkkal sem.
Kersetem alkatrészesnél, ajánlotta a Bárdit.
A Bárdi nem találja, gyári cikkszám alapján sem, csak komplett radiátorral tudnak adni tizenvalahány ezerért.
Esetleg valakinek van valami ötlete, (PUG alkatrész kereskedés Budapesten), vagy személyes tapasztalata, hol találok ilyen tömítő gyűrűt, két darabot ?
Azt írtad, hogy három hete vetted. Ha magánszemélytől vetted, akkor is felelősséggel tartozik a vásárláskori rejtett, vagy pláne az elhallgatott hibáért.
Nyugodtan követelheted az "eredeti állapot visszaállítását". Egy ügyvédet keressél meg, de előtte beszélj az eladóval.
Ha jól emlékszem használt autónál is 3, vagy 6 hónap idő áll rendelkezésre.
A lényeg mindig az, hogy a jármű vásárlásakor a hiba fennálljon és a vásárló ne legyen tájékoztatva, illetve ne legyen elvárható, hogy azonnal észlelje. Más szóval nem annak tudatában vásárolja meg az autót, hogy ez a hiba benne van.
Hát úgy néz ki hogy jó lett, a négyes henger, amelyik hol ment hol nem, annak a porlassztó csatija lazult, nem érintkezett, a szervízben kábelbinderrel rögzítették, meg persze légtömegmérőt cseréltek, azóta megy kop-kop-kop.... 300 Euró volt....
-deadlocking active - ez csak annyit jelent, hogy 10km/h alatt automatikusan zárja az ajtókat
-oil pressure insufficient - elégtelen olajnyomás, ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó, itt vagy a facebook csoportban rákeresve lehet szörnyülködni, javítása sajnos közelíti a gazdasági totálkárt :(
Mielott nekiesel, a kartergazcso O-gyurujet nezd meg!
Nalam ugyanez a motor ott engedte az olajat. Pont ugy nezwtt ki a szelepfedel, mintha annek a tomitese engedne. Az O-gyuru filleres tortenet es 10 perces. Gyakran hibasodik meg, mert mozgatod a csovet, kulonosen ha szetszedted.
Sziasztok! Segítséget, tanácsot kérnék. Az autó 307 1.6 hdi 80kw 2005 évjárat facelift ,no FAP. Szelepfedél tömítés csere után is olajosodik a tömítés mellett. Vettem ezután új szelepfedelet is. Gondolva,hogy a régi elvetemedett, megöregedett. Ekkor ért a meglepetés. ( A szelepfedéltömítés mivel ék alakú ) Az új szelepfedélben fordítva van az új szelepfedéltömítés. Lefelé a hengerfej felé néz a tömítés " éles" része, a "talpas" része pedig a szelepfedél, felé. Ezt így is kell berakni? Akkor én raktam be fordítva és lehet, hogy ezért folyott az új is?.Köszi a válaszokat, segítséget. Attila
Nem tudom hirtelen, hogy melyik fajta BSI van benne, de találkoztam már olyannal, aminek elvileg nem volt szétszedhető a háza. Azon ki szoktuk vágni a relé helyén, hogy ne törjön el az egész ház.
KÖszi a választ, igen a jobb első zárban az a bizonyos mikrokapcsoló halt be, most vadászok zárat bele, addig is köszönöm. Kérdés :szét akarom szedni BSI-t ki akarnám cserélni benne az indexrelét, de csatlakozók felöli műanyag burkolat nem jön le, úgy érzem ha tovább feszíteném, eltörne, hogy tudom szétszedni?
Ma reggel ismét működött a ventilátor. Napközben használtam az autót többször, 4/8 fokozaton működött folyamatosan.
Délutáni "próbakör" alatt próbáltam feljebb venni a fordulatot. 5-6-7-es fokozatban működött, felkapcsoltam max. 8-asra, akkor pár másodperc után megállt, azóta nem megy egyik fokozatban sem.
Biztosítékokat, csatlakozókat átnéztem, semmi nyoma rossz kontaktnak.