Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

metalex Creative Commons License 2021.05.21 0 0 126338

Sziasztok !

 

Segítségre lenne szükségem.

A fűtőradiátorhoz keresek tömítőgyűrűt, de eddig nem jártam szerencsével.

Próbáltam PUG szervízben -nem szállítható már, csőcsonkkal sem.

Kersetem alkatrészesnél, ajánlotta a Bárdit.

A Bárdi nem találja, gyári cikkszám alapján sem, csak komplett radiátorral tudnak adni tizenvalahány ezerért.

Esetleg valakinek van valami ötlete, (PUG alkatrész kereskedés Budapesten), vagy személyes tapasztalata, hol találok ilyen tömítő gyűrűt, két darabot ?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

metalex

_Haszi_ Creative Commons License 2021.05.10 0 0 126337

1 hónapon belül tuti garis a dolog, cimbora pont így járt totojával - hengerfejes lett, most van egy évig garija rá

Előzmény: tj70 (126329)
tj70 Creative Commons License 2021.05.07 0 0 126335

Köszönöm!

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126334)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.05.07 0 1 126334
Előzmény: tj70 (126331)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.05.07 0 0 126333
Előzmény: tj70 (126331)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.05.07 0 0 126332
Előzmény: tj70 (126331)
tj70 Creative Commons License 2021.05.07 0 0 126331

Kösz!Megpróbálok beszélni a volt tulajjal.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126330)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126330

Azt írtad, hogy három hete vetted. Ha magánszemélytől vetted, akkor is felelősséggel tartozik a vásárláskori rejtett, vagy pláne az elhallgatott hibáért.

Nyugodtan követelheted az "eredeti állapot visszaállítását". Egy ügyvédet keressél meg, de előtte beszélj az eladóval.

Ha jól emlékszem használt autónál is 3, vagy 6 hónap idő áll rendelkezésre.

A lényeg mindig az, hogy a jármű vásárlásakor a hiba fennálljon és a vásárló ne legyen tájékoztatva, illetve ne legyen elvárható, hogy azonnal észlelje. Más szóval nem annak tudatában vásárolja meg az autót, hogy ez a hiba benne van.

Előzmény: tj70 (126329)
tj70 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126329

Hát ennyi idő után hogy vigyem vissza!A baj csak az,hogy rokkant járadékból nem igazán jut motorcserére.

Előzmény: Papalac (126327)
micro521 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126328

Örülök, hogy megint megvan az összes ló!

Előzmény: d.jocov (126326)
Papalac Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126327

Vissza kell vinni az eladónak! Annak a motornak annyi. Cserélni lehet, de nemigen van bontott, jó.

Előzmény: tj70 (126325)
d.jocov Creative Commons License 2021.05.06 0 0 126326

Hát úgy néz ki hogy jó lett, a négyes henger, amelyik hol ment hol nem, annak a porlassztó csatija lazult, nem érintkezett, a szervízben kábelbinderrel rögzítették, meg persze légtömegmérőt cseréltek, azóta megy kop-kop-kop.... 300 Euró volt....

Előzmény: micro521 (126320)
tj70 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126325

Köszi a választ,még jó hogy 3 hete vettúk,és most kezdte el ezt,de ami érdekes,hogy tegnap írkálta,ma pedig egyszer sem.

Előzmény: morcibacsi (126323)
FeZ_ Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126324

"ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó,"

 

Azért legyünk pontosak ! ;-)

A 16 szelepes 1,4-esre jellemző. (KFU)

Előzmény: morcibacsi (126323)
morcibacsi Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126323

-deadlocking active - ez csak annyit jelent, hogy 10km/h alatt automatikusan zárja az ajtókat

-oil pressure insufficient - elégtelen olajnyomás, ez sajnos a 1.4 benzinesre jellemző hiba, vezérműtengely kopás a kulcsszó, itt vagy a facebook csoportban rákeresve lehet szörnyülködni, javítása sajnos közelíti a gazdasági totálkárt :(

 

Előzmény: tj70 (126322)
tj70 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 126322

Sziasztok!

2005-ös1.4 x benzinesem a következőket írja ki:

-oil pressure insufficient

-deadlocking active

Tudtok segíteni,hogy mit jelentenek ezek?Azért nem értem,mert az autó hibakódmentes.

Kösz!

Kajla73 Creative Commons License 2021.04.30 0 0 126321

Sziasztok. O gyűrű cserélve . Még mindig szivárog. Keresem az okát. Köszi az infókat, segítséget.

micro521 Creative Commons License 2021.04.30 0 0 126320

Szia!

Kiderült a hiba oka?

Előzmény: d.jocov (126316)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2021.04.28 0 0 126319

Mielott nekiesel, a kartergazcso O-gyurujet nezd meg!

Nalam ugyanez a motor ott engedte az olajat. Pont ugy nezwtt ki a szelepfedel, mintha annek a tomitese engedne. Az O-gyuru filleres tortenet es 10 perces. Gyakran hibasodik meg, mert mozgatod a csovet, kulonosen ha szetszedted.

Előzmény: Kajla73 (126317)
hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 126318

szelepfedélben a tömítés helye, nem ékalakú, akkor oda megy a lapos oldala a tömítés nek

Előzmény: Kajla73 (126317)
Kajla73 Creative Commons License 2021.04.27 0 0 126317

Sziasztok! Segítséget, tanácsot kérnék. Az autó 307 1.6 hdi 80kw 2005 évjárat facelift ,no FAP. Szelepfedél tömítés csere után is olajosodik a tömítés mellett. Vettem ezután új szelepfedelet is. Gondolva,hogy a régi elvetemedett, megöregedett. Ekkor ért a meglepetés. ( A szelepfedéltömítés mivel ék alakú ) Az új szelepfedélben fordítva van az új szelepfedéltömítés. Lefelé a hengerfej felé néz a tömítés " éles" része, a "talpas" része pedig a szelepfedél, felé. Ezt így is kell berakni? Akkor én raktam be fordítva és lehet, hogy ezért folyott az új is?.Köszi a válaszokat, segítséget. Attila

d.jocov Creative Commons License 2021.04.21 0 0 126316

jaj ez lemaradt

Előzmény: d.jocov (126315)
d.jocov Creative Commons License 2021.04.21 0 0 126315

S.O.S.

Tisztelt Urak!

Segítségeteket kérem!

307 RHR motor szervíz üzzemmódba vált.

ezeket irkálja ki

sajnos hibakód nincs, én legalább is nem tudtam kiolvasni

egy régi van csak a fényszóró mosó... valami

 

nehezen dadogva veszi a fordulatot 2000 körül normálisan jár, de 2800 fölé nem megy, ezért gondolom hogy szervízüzembe vált

 

majd minden visszaállt rendben volt, próbakörön 2-3 km után ismét kezdte....

 

Legyetek szívesek segítsetek, mielőtt be kell menjek a peugeot servízbe.... hátha.... mégsem kell

 

hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.18 0 0 126314

Az lehet, én úgy látom a relé 1 panel lap alatt van szorosan, azt a panelt kitudnám forrasztani ha levágom a burkolatot. 

Előzmény: FeZ_ (126313)
FeZ_ Creative Commons License 2021.04.18 0 0 126313

Nem tudom hirtelen, hogy melyik fajta BSI van benne, de találkoztam már olyannal, aminek elvileg nem volt szétszedhető a háza. Azon ki szoktuk vágni a relé helyén, hogy ne törjön el az egész ház.

 

Előzmény: hayabusa123 (126312)
hayabusa123 Creative Commons License 2021.04.17 0 0 126312

KÖszi a választ, igen a jobb első zárban az a bizonyos mikrokapcsoló halt be, most vadászok zárat bele, addig is köszönöm. Kérdés :szét akarom szedni BSI-t ki akarnám cserélni benne az indexrelét, de csatlakozók felöli műanyag burkolat nem jön le, úgy érzem ha tovább feszíteném, eltörne, hogy tudom szétszedni? 

Előzmény: FeZ_ (126302)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 126311

Meglett a hiba oka. A BSM hibája okozza a leírt problémát.

Előzmény: Tisza90 (126304)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126310

Köszi szépen a tippet! Lehet/érdemes ezt a motort szerelni vagy mindenképp csere?

Előzmény: Papalac (126309)
Papalac Creative Commons License 2021.04.15 0 0 126309

Valószínűleg csapágyas a motor és nagy fordulaton túl melegszik a szabályozó, azért kapcsol ki.

Előzmény: Tisza90 (126308)
Tisza90 Creative Commons License 2021.04.15 0 1 126308

Ma reggel ismét működött a ventilátor. Napközben használtam az autót többször, 4/8 fokozaton működött folyamatosan.

Délutáni "próbakör" alatt próbáltam feljebb venni a fordulatot. 5-6-7-es fokozatban működött, felkapcsoltam max. 8-asra, akkor pár másodperc után megállt, azóta nem megy egyik fokozatban sem.

Biztosítékokat, csatlakozókat átnéztem, semmi nyoma rossz kontaktnak.

Előzmény: Tisza90 (126307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!