Jaja, nekem is szimpi csak amit leírtam amiatt most inkább más megoldást keresek a gumik tárolására. Vannak hozzá parasztvakítások is ja, profilmérő, guminyomás mér, mittomén ki sem bontottam azt a részét :)
Egyenlőre van egy telem rá, mert a nyárikat ami az alun van tavasszal cserélem, ergó nem gond ha összeérnek :)
Nem jellemző... de ha felakasztod, észre fogod venni, ha jól van beállítva a visszapillantó tükröd.))))) Még azt sem tudták megoldani, hogy kijelezze, ha kiég egy lámpa... a computeres világban... A régi Mazdámban ez alap volt, és kijelezte azt is, ha utánfutó csatlakozott. A 626-om 1985-ös gyártású volt... deréktámasszal... Azóta a japók is leromlottak:-)
Középen kellene lennie az ajtózár és elakadás jelző mellett ESP gombnak is, amivel ki lehet kapcsolni. Ha jól emléxem az első szériásnál nem lehetett kikapcsolni. Próbálj meg kipörgő kerékkel indulni. Ha felgyullad a két óra között sárga esp piktogram, akkor van benne. Ha kipörög a kerék, akkor értelemszerűen...
A CD tár is opcionális volt (mint a tolató radar), gyárilag tudomásom szerint csak a színes kijelzőshöz adták, és ahhoz a rádióhoz, ami a telefont is kezeli.
Ilyet használok 2. éve. Szerintem nagyon jó. Gumnik nem érnek össze és van egy takaró ponyva is mellé. No meg ha jól emléxem gumi profil mélységmérő is. Már a nyári gumijaim lekezelve W5 gumiápoló habbal és várják a tavaszt...
Srácok, múlt héten vettem a l*dl-ben abroncs tárolót, 2500 pénz volt. Tök jó csak egyrészt a polc alá így épp nem férnek be a gumik, másrészt a gyári alufelni közepéről ki kell mindig venni a pug emblémát, szóval asszem nem fogom használni. Ha valaki lemaradt róla de szeretne egyet (és nem ennyire kiszámolt a gumi hely és nem zavarja vagy nincs embléma középen) dobjon egy mélt.
Egyébként jófajta német motyónak tűnik, ennyi mindenképp megért!
A presence ben manuális klíma volt. a prémiumban digi. De plusz pénzért kérhetted a digit klímát. Nekem is így van
a forgalmiban soha nem a gyártó felszereltsége van írva! meg a szín sem... össze visszaság van mindenhol. az autóm dolomit szürke a gyártónál. Forgalmiban sötét oliv, míg a biztosítónál egy harmadik szín szerepel.. erről ennyit.
Tehát a felszereltség egy dolog arra lehetett pluszt kérni. pl ha jól emlékezem kkor a tolatóradar mindig is plusz volt...
A faceliftig volt a pres és a prémium utána más elnevezések lettek.
Lehet, hogy veszek inkább egy marék ledet és ellenellást, meg teszek rá valami stabilizátort és kész. Kijön 1eHuf-ből. :)
Majd körbenézek itthon elektronikai boltba. Mostmár úgyis lassan el kéne menni, mert megvan az ülésfűtéshez a kapcsolási rajz. Sikerült vele kiakasztani jópár kollegát. Elméletileg működnie kellett, de mégse tette (prellegett). Aztán sikerült átverni a gyári kapcsolót! 8)
Ez a féktárcsa is egy elég érdekes kérdés. Nekem sem nagy motor sem ESP nincs az autóban. Viszont tavaly mikor cseréltük a tárcsát már gyárilag a nagyobb méretű volt rajta, így olyan is került rá. Lehet, hogy már csak ilyen volt polcon a csiga evőknél?