az emlitett ellentmondas a pontatlan fogalmazasom eredmenye. kemenyebb a futo, eddig ok. az uthibakat azert nem erzem annyira, mert lehet, hogy egy picit jobban raz, de sokkal halkabban teszi ezt. sztem ne az összes silent-et csereltesd, csak azt, amelyik kezd hervadni. aruld el, hol lehet elerni a silent-est, bar most epp jo mindegyik, de ez nemfog sokaig tartani
Hát irigyellek ám... Én nekem sajna 1 éve sötét a kijelzőm, pedig tegnap beszereztem egy 6.00-s software CD-t navi frissítéshez. A szomszédom hozott egy 607 Hdi-t automata, navis, vaj belső... 10.000 EURO volt. Azt mondta reg adóval mindennel 4 milla a vége. 100.000 km van benne és francia volt. Mondjuk az látszik is rajta, mert körbe apró sérülésekkel van tele. Amúgy 2003-as. Szerintem ennyiért itthon is kapott volna...Nem? Ja, és ő eladásra hozta!
Na,hogy én is írjak már valamit (olvasgatni mindig szoktam),vettem a kocsira peugeotos légterelőket (tudjátok ami az első ablakoknál van,hogy ne fujjon be a szél,meg ne essen be az eső).
És szegény kocsi nagyon csúnya lett tőle,mivel pont kitakarja a fémkeretet az első ajtókon.
Már akkor megijedtem,amikor felrakás közben behívtak a műhelybe,hogy nézzem meg biztos akarom-e.
De sajnos nekem kell,mert nonstopp letekert ablakkal járok,télen nyáron.
Nem tudtok rá valami megoldást ami normálisan néz ki?
Bemehetsz olaszba... Én egész Europát bejártam személyivel!
Amúgy ma voltam egy SILENt készítőnél. A hátsó futóművemet megnézte és azt mondta szerinte minden gyári, de ne is várjak "német preciz futóművet", mert ez francia autó. ennek ellenére alánézett és összeszámolt 20 db silentgumit és anyaggal együtt 54.000,-ért vállalja hogy kicseréli az általa gyártottra. Ő nem hagy benne légréseket, tömör gumit önt bele. A régi gumit kiégeti belőle. Reggel viszem délutánra kész! Ha az alsó hidat is teljesen fel akarom újítani (Tankot is le kell szedje) az még 54.000,- Ft. Az első kopogás nem gáz, kicserélem amit kell, de hogy a hátulja szar az biztos. A főnököm C VECTRA-jával mentem egy hete és ott ahol 607-es koppan elöl-hátul és ring egyet ott a VECTRA simán átfut, alig veszi észre!
Ha nagyon felidegesítem magam beperelem a Peugeotot hogy miért ilyen szar!!!
A magyar állampolgárok útlevéllel és személyi igazolvánnyal is utazhatnak az alábbi országok területére
A Magyar Köztársaság területére útlevéllel és személyi igazolvánnyal is beutazhatnak az alábbi országok állampolgárai
Andorra
Ausztria
Belgium
Ciprus
Csehország
Dánia
Észtország
Finnország
Franciaország
Görögország
Hollandia
Horvátország
űrország
Izland
Lengyelország
Lettország
Liechtenstein
Litvánia
Luxemburg
Málta
Nagy-Britannia
Németország
Norvégia
Olaszország
Portugália
Spanyolország
Svájc (csak az új típusú személyi igazolvánnyal)
Svédország
Szlovákia
Szlovénia
Ausztria
Belgium
Ciprus
Csehország
Észtország
Finnország
Franciaország
Görögország
Hollandia
Horvátország
Lengyelország
Liechtenstein
Litvánia
Luxemburg
Málta
Németország
Olaszország
Portugália
Spanyolország
Svájc
Szlovákia
Szlovénia
A Magyar Köztársaság területére csak útlevéllel (nem rendelkeznek személyi igazolvánnyal) utazhatnak be az alábbi országok állampolgárai:
Négy éve még csak hasonló problémám se akadt. (KOPP-KOPP-KOPP)
Sztm a Pug nagyon eltalálta a futóművet. Mindig is élveztem, hogy milyen csendes (hátul is!) és milyen elegánsan elnyeli az út hibáit. (ezen a 17' alufelni peres gumival némileg ront, de a 16' normál gumival verhetetlen)
Némi ellentmondást érzek abban, hogyha keményítjük (sportosítjuk) a futóművet, rugózást akkor kevésbé lehet érezni az úthibákat. Havernak van egy sprot futóműves ST Mondeoja. Amikor vele megyek nem reggelizek, mert félek visszajön, és alig várom, hogy megérkezzünk, akár egy rövidebb útról is mert szét rázza az agyam. Mondjuk 160-al simán bevesz olyan kanyart, amit én még 100-al is csak félve.
Csatlakozom baada-hoz: Kopogás valszeg "kutyacsont" probléma, már 2x volt cserélve. (62-es út átka)
Esőérzékelő: drága mulatság,ha tönkre megy (volt már cserém); a baj az volt hogy össze vissza törölt, ha kellett ha nem. Szerencsétlen összekeverte a bogarakat az esővel. Mielőtt cserére venné rá magát vki érdemes megnézni az ablaktörlő sávját a szemnél és ellenőrizni, hogy rendesen töröl-e a kritikus ponton.
nem tudom, meg csak 2 hete jarok igy, meg nem igazan volt olyan helyzet, ahol biztosan dobalta volna nelküle, de 4 dolgot biztosan csinal: ha felfujom, kemenyebb magasabb a hatulja, razos uton simabbnak tünik a jaras, ha megpakolom, nem ül le a segge
en igy jartam mar. a kopogas egy silent vagy stab palca valoszinü, a razas pedig lehet a felnibe szaradt sartol. jol veresd ki a kerekeket, mielött szerelöhöz futsz, mar szivtam vele (ez is dunadelta müve volt)
nekem beszerelve 16.5 eft volt. nem nagy durranas, szet se kell szedni erte az autot, csak a kereket kell levenni. minden autotipushoz mas legrugo kell, igy valtozhat az ar. gyakorlatilag egy henger alaku lufi autogumi szeleppel, amit a hatso rugoba tesznek es ott felfujjak. (csak kivülröl pumpaval lehet felfujni, ha alabujsz kuton meg tudod csinalni a nyomasallitast). normal autopumpaval 5-10 nyomas kell csak bele. ezzel tudod allitani a kemenyseget. pl arra is jo, amit a kollega szabolcsban müvelt, az ne törtenjen meg. en is egyreszt ezert vettem, a duna delta mar ketszer leszedte a reszecskeszürö adalektartalyom. legközelebb az aszfalt elhagyasa elött felemelem a vas segget 3-4 cm-rel a gyari helyzetböl. magpakolva se ül le, tehat eleve magasabb lesz, mint eddig (marad a gyari magassag) www.airspring.hu a beszerelö csavoval kezdj, ha erdekel, ö mindent intez. tel: 20/5727230. (607-be tett be, en a sajat automba nem tudtam volna beszerelni, bar allitolag otthon mindenki meg tudja csinalni)
Az az érdekes hogy én pont azt tapasztaltam a saját antennájával hogy a városban még csak-csak elment a kép, de mákosan, viszont ahogy elhagytam a várost, semmit nem talált :o(
Nekem is van TV-m, de autopályán hibátlan képe van. Városban semmilyen antennával nem fogsz tökéletes képet kapni mozgás közben, de javaslom hogy erősítős antennát tegyél a hátsó szélvédőre ragaszthatót javaslom. Sajnos amit én tudok az csak LCD napellenzővel együtt van 35.000-ért. A HOMASITA-t próbáld meg.
Csak vendégségben vagyok, de lenne kérdésem és lehet hogy tudjátok a választ!
Van egy LCD tv-m amit szeretnék az autóban is használni de a hozzá tartozó antenna ahogy megmozdul a kocsi használhatatlan lesz. Tudtok esetleg utólag beépíthető (pl. lökhárítóba) antennát? Hol? Mennyiért?
Hát nem egyszerű kalandom volt tegnap.. szabolcsban voltam tegnap, és Nyíregyházánál egy apró falut keresve olyan útra tévedtem, ahol lehetetlen volt megfordulni. Az útnak egyszercsak vége lett (földút mély kerékárkokkal) és kb 3 m-rel arrébb (párhuzamosan) ment tovább, de egy hatalmas sártenger volt az akadály.
Kezdem azzal, hogy a motorvédő műanyag lemezem már féluton félig leszakadt annyira leért a kocsi alja. A lényeg hogy kb másfél óra szenvedés után, amikor már majdnem sirva fakadtam sikerült kijutni egy aszfaltútra.
A 700 Km-es út tanulsága: futóművem egy kaka. Jobb elöl kopog valami, és 130-nál rázza a kocsi elejét is. Alapjáraton jobb oldalrol fura, eddig nem hallott hang keletkezett. Mintha egy csapágy zörögne... Automata ablaktörlőm szemerkélő esőnél használhatatlan, töröl mint barom, és visít az ablaktörlő mert szinte száraz az üveg.
egy megoldas lehet az airspring legrugoja. nem ül le a segge, kemenyebb lesz a futo. meg nem probaltam eles helyzetben (pattogos kanyar), de pesti utakra sztem direkt jo, a kockakövön autozast sokal kevesbe erzem, mint eddig
Hát...nekem is volt egy-két meleg pillanatom amikor nagyobb sebességgel értem kanyarba és ott volt egy kis úthiba. Úgy éreztem mintha nem uralnám az autót rövid ideig. Érdekes érzés volt....
1 db varburtgom (4 ütemű),4 db omegám volt, 1 fiat temprám (ez ma is meg van) , 1 A6-osom volt, de egyiknél sem tapasztaltam ilyet.
Én mostanra sokalltam be a zajos futóműtől. Találtam egy szilent gyártót aki 607-hez is készit nem is drágán. Utálom hogy dobálja a kocsim hátát a legkisebb egyenetlenség is. És ez minden 607-esen így van. Egyszer és mindenkorra meg fogom oldani ezt a problémát, mert alig merek nagy sebességgel beszállni egy kanyarba mert úszkál a kocsi hátulja és ellen kell kormányozni. PUg szervíz szerint és futóműves szerint minden rendben van.
Kellene nekem egy kis segítség, ha valaki tud. Az öregemnek van egy 2002 Renault trafic –ja. Ehhez szeretnék szerezni egy Magyarország térképet neki ajándékba, mert csak 2001 – es Európa térképe van hozzá. Gyári a navigációja Carminát vdo típusú . Ha van valakinek ötlete, szívesen fogadom, imélem publikus előre is köszi mindenkinek
Tudod Koppány a navigáció 2 részből áll. Egy program ami installálva van, és egy adatbázis ami egy magyarország térkép, vagy europa, stb. A programot a VDO Dayton készítette a hardwer-hez, míg az adatbázist a navteq. Aztán lehet van más compatibilis is nem tudom. A Navteq azt írta nekem, hogy a Peugeot forgalmazót keressem a software miatt, ők csak térképadatbázist tudnak küldeni, és tök ingyen küldtek is egy Europát -MO nélkül-...
Aha. Az öt évvel ezelőttihez képest mindenképp a három évvel ezelőtti upgradelt.....
Ami Neked van a BMW-s nincs újabb. Estleg majd az lesz amit igértek Neked levélben. De itt is van egy kis bibi... Szerintem az majd az új 16:9 -es arányú kijelzőhöz lesz . És a Tiédbe is 4:3-as van...
Ma én is utánanéztem a 30 -as sebességlimit ki iktatásás ügyben. Nekem azt mondta a guru, hogy neki a BMW 5-ösben a tunert kell megbütykölni ezért laza. A 607-esbe az autó computere tilt ezért nehézkes s dolog. De azt mondta meg lehet próbálni. Majd meglátjuk.