Keresés

Részletes keresés

stumpjumper Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63660

Kiváncsi vagyok hogy a Györ megyei átlagéletkor az audis szerzödéses flottával, vagy annélkül jött ki?!

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
hory004 Creative Commons License 2017.08.25 0 1 63659

Nem tudom, hogy hol lenne a helye, talán itt a legkevésbé off: tervbe van egy prágai (és Zlin/Vizovice)  kirándulás, (az időpont most épp az Europa liga sorsolástól függ) meglepődve vettem észre, hogy a guglimaps simán dobálja a pécsi induláshoz a Tüke és Volán mellé a flixbust és a Leo express járatait. Zlini célállomással rendesen megutaztat, Brno - Ostrava - Zlin háromszögben, de legalább kidob valamit. Mindezt úgy is, hogy nincs beállítva, hogy tömegközlekedést keressen, viszont a Máv akkor is az utolsó opciók közt van, legalábbis Pécsről előbb találja meg a 1707-et a győri átszálláshoz.

BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.25 -3 0 63658

Kaptak egy kis Credo-sokkot.

Előzmény: vadparaszt18 (63655)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63657

"Helyközi autóbusz-állomány átlagéletkora megyénkénti bontásban" - Szóval nincs benne. 

Előzmény: juxx (63656)
juxx Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63656
GyMS-ben Győr helyi benne van? Anélkül hogy nézne ki a rangsor? Köszönöm a válaszodat!
Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 63655

Teljesen egyetértek veled!
A Hajdú Volán az egyik legnagyobb vesztese a közlekedési központosításnak és a züllesztése a mostani 50 darab Econell beszerzése mellett is tovább fog folytatódni a pletykák szerint.

Viszont a "DDKK megyéi" elég jól összeszedték magukat. Legnagyobb meglepetés részemről Baranya. 

 

 

Előzmény: torqmatic (63654)
torqmatic Creative Commons License 2017.08.24 0 1 63654

6. Hajdú-Bihar 12,38 év

 

2010-ben, az utolsó nagybevásárlás után ez kb. 7 év volt, akkor volt szerintem a csúcson a Hajdú Volán, és ráadásul utolsó körben már nem is a legfapadosabb buszokat vették, hanem jutott pénz például automata váltóra meg légkondira is. Aztán jött a beszerzési stop, az egyesítés, a borsodos hatalomátvétel és a züllés, aminek gyanítom még messze nincs vége. :/

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
EKM-765 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 63653

KNyKK viszi a prímet.

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
vadparaszt18 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 63652

Te egy isten vagy! Köszönöm ezt a többiek nevében is! :) 

Előzmény: Snake-Mojzi (63651)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.08.24 -1 11 63651

Számolgattam kicsit a táblázataimban.

 

Helyközi autóbusz-állomány átlagéletkora megyénkénti bontásban:

 

1. Pest 11,37 év
2. Tolna 11,88 év
3. Baranya 11,91 év
4. Győr-Moson-Sopron 12,2 év
5. Bács-Kiskun 12,35 év
6. Hajdú-Bihar 12,38 év
7. Békés 12,7 év
8. Somogy 12,78 év
9. Vas 12,98 év
10. Csongrád 13,38 év
11. Jász-Nagykun-Szolnok 13,48 év
12. Veszprém 13,62 év
13. Nógrád 13,94 év
14. Szabolcs-Szatmár-Bereg 14,13 év
15. Zala 14,33 év
16. Heves 14,4 év
17. Borsod-Abaúj-Zemplén 14,92 év
18. Komárom-Esztergom 15,01 év
19. Fejér 15,37 év

A 20 évnél idősebb járművek aránya a megyei helyközi állományban:

 

1. Hajdú-Bihar 2,12%
2. Csongrád 4,82%
3. Békés 6,27%
4. Győr-Moson-Sopron 6,56%
5. Pest 9,82%
6. Jász-Nagykun-Szolnok 10,23%
7. Bács-Kiskun 10,83%
8. Szabolcs-Szatmár-Bereg 11,07%
9. Tolna 13,66%
10. Veszprém 13,7%
11. Vas 14,21%
12. Zala 14,29%
13. Nógrád 14,61%
14. Somogy 15,38%
15. Baranya 15,79%
16. Fejér 18,14%
17. Heves 21,13 %
18. Komárom-Esztergom 21,81%
19. Borsod-Abaúj-Zemplén 27,49%

A számításnál az első forgalomba helyezés idejét vettem figyelembe, vázcserés járműveknél 6 éves korcsökkentő tényezővel.

Az adatok az alvállalkozók és magánszolgáltatók járműveit nem tartalmazzák.

Kisebb pontatlanság előfordulhat.

BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.19 -3 0 63650

Ami azt illeti, bizonyos jól érthető okokból én a cipő ügyében szabad kezet adnék a sofőröknek (persze értelmes kereteken belül).

Előzmény: Cpt.Dave (63636)
Aron_son Creative Commons License 2017.08.19 0 0 63649

1991-1996 között Kerék Kft. volt.

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (63648)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.19 -3 0 63648

Nem Kerék Kft-ként indult a csömöri cég?

Előzmény: expresszbusz (63646)
Tourismo Creative Commons License 2017.08.18 0 0 63647
expresszbusz Creative Commons License 2017.08.17 0 2 63646

A 2.-hoz kiegészítés: Pécel-Csömör, 2009 óta.

A Bp-Csömör vonal talán 1990-es indulású, akkor még mint Csömörbusz kft.

A Trans Tour '90 Kft. eredetileg "Nyíregyháza-Buj"-nak indult 1990-ben. Később ez a név a 2006-ban indult Bp-Nyíregyháza vonalhoz került, és a 2009-ben Balsáig meghosszabbított helyközi vonalhoz lett a Transvonal név társítva.

A Gratis Kft. szintén 1990-es indulású.

A lejárat az összesnél 2019. dec. 31.

Előzmény: Aron_son (63643)
kbn Creative Commons License 2017.08.17 0 0 63645

Hopp, a Trans-Vonal honlapjáról egy érdekesség. Az még nem lenne meglepő, hogy a munkaerőhiányos időkben ők is keresnek sofőröket, de mire is?

 

CÉGÜNK belföldi, menetrendszerinti autóbuszvezetőt keres

Nyíregyháza környéki JÁRATBŐVÍTÉS MIATT

 

Munkavégzés helye:
– Jelenlegi Nyíregyháza-Kótaj-Buj-Tiszabercel-Gávavencsellő-Balsa útvonalú járat
– Jelenlegi Nyíregyháza-Budapest útvonalú járat
– Nyíregyházához 50km-es távolságban, tervezett járatbővítés vonala

Előzmény: kbn (63644)
kbn Creative Commons License 2017.08.17 0 1 63644

3. Balsa-Nyíregyháza: http://www.transvonal.hu/

4. Zalaegerszeg-Pacsa-Budapest: http://www.gratisbus.hu/index.php?p=menetrend

Előzmény: Aron_son (63643)
Aron_son Creative Commons License 2017.08.17 0 0 63643

Segítenétek összeszedni az itthon jelenleg érvényes szerződéssel közlekedő koncessziós járatokat? (Félig OFF, de nem találtam jobb topicot a kérdésnek.) Csak kettőt tudok (evidenciák persze), így kezdésként:

 

1. Budapest – Nyíregyháza, Trans-Tour Kft.

2. Budapest – Csömör, Vo-Lan Kar Zrt. (2006 óta)

 

Köszi előre is minden érdemi kiegészítést (pl. jöhet még: mióta – meddig – járműtípus esetleg)!

Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.16 0 0 63642

A szabasarol meg ne beszeljunk.

Előzmény: Cpt.Dave (63636)
dundalk Creative Commons License 2017.08.15 -1 0 63641

mondjuk ja. Én azt hittem, hogy a járaton dohányzás is megszűnt erre ma látok egy sofőrbát járaton cigivel a szájban..

Előzmény: trizs77 (63635)
dundalk Creative Commons License 2017.08.15 0 0 63640

Igen, gondoltam erre. Bár inkább a nem veszem fel formaruhát melegben oka lehetett.

Előzmény: Cpt.Dave (63636)
Cpt.Dave Creative Commons License 2017.08.15 0 0 63639

Ez a másik. Nem szellőzik meg irritál is az anyag. Van hogy sebesre vakarom mindkét lábam szárát főleg ebben a nyári melegben. 

Előzmény: HG 24-64 (63637)
Gyötör Creative Commons License 2017.08.15 0 0 63638

2002-es kormányrendelet? 

 

az INTERBUS Megállapodásra célzol?

az kifejezetten NEM menetrendszerinti autóbuszos személyszállításról szól, ha jól emlékszem.

 

vagy valamely más 2002-es autóbuszos kormányrendeletre gondoltál?

Előzmény: trizs77 (63630)
HG 24-64 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 63637

A többség évek óta nem kapott egyenruhát.Nálunk nem rég kezdték kiosztani a pet palackból készül műanyag ruhát.Nagyon egészséges viselni.

Előzmény: dundalk (63634)
Cpt.Dave Creative Commons License 2017.08.14 0 0 63636

Új felvételesre jellemző hogy amíg nincs formaruha addig oldja meg sajátból valami szolid stílusban. Az més kérdés hogy ki hogy tartja be ha mágis van.

Én általában ingben és céges nadrágban tolom, van klíma a buszon, de volt hogy egyéb okokból ritkán rövidben vezetek.( azt is csak elővárosi vonalon)  Nagy távolsági vonalon viszont csak formaruha. Ha nagyon meleg van akkor az ing helyett veszek pólót. Farmert csak nagy hidegben veszek, mert a téli formanadrág már nem elég ( egyéni vélemény ,hogy egy elegánsabb farmer sokkal jobban mutat egy inggel, mint a formanadrággal pláne az új MÁVosra hajazó sötétkék nadrággal. 

Előzmény: dundalk (63634)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.14 -2 2 63635

Lopni se szabad, mégis lopnak.

 

 

Előzmény: dundalk (63634)
dundalk Creative Commons License 2017.08.14 0 0 63634

Mennyire jellemző, hogy a sofőrök póló+farmer+sportcipőben vezetnek? Ma kettő ilyet is láttam. Nincs pénz formaruhára vagy mi? Vagy friss munkaerő próbaidő alatt?

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.14 -1 1 63633

Ha meg biciklivel akarok utazni, akkor adjon a busztársaság biciklit!

Előzmény: gabor144 (63632)
gabor144 Creative Commons License 2017.08.14 -1 0 63632

Az azért nagyon durva, hogy az utas vigye a gyermekülést egy menetrendszerinti buszjáratra! (Elképzelek egy kétgyermekes családot, villamossal-metróval utazni a népligeti állomásra, kezükben a csomagokon kívül még két gyermekülés...) Még jó, hogy a felnőtteknek azért adnak széket, és azt nem nekik kell vinni. Legközelebb majd valakinek a pótkereket kell hoznia, valakinek az ablaktörlőt? Vagy a hajóra mindenki hozzon mentőmellényt? Szerintem ha egy közösségi közlekedési szolgáltató vállalja azt, hogy gyermekeket is szállít, akkor evidens, hogy ennek biztonsági feltételeiről is gondoskodnia kell. Ha foglaltak jegyet gyermeknek, akkor tegyen be gyermekülést.

Most kipróbáltam, a foglaláskor legalább kiírja és be is kell ikszelni, hogy tudomásul vettem. De akkor is gáz...

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (63627)
Cpt.Dave Creative Commons License 2017.08.13 0 0 63631

Postbusos kollégát fotóztam a buszával a wörti-tónál osztrákban a piramis-kilátó alatti hajtű kanyarban. Akkor beszélgettem vele a visszaindulás előtt mondta, hogy csak 18:00kor indulhat vissza mert a rendőrök kis túlzással agyonlövik ,ha a pihenő nincs meg. Aztán bőszen mutatta a tachográfot. Nagyon figyelik a rendőrök a sofőröket. 

Előzmény: Fradista Utazó (63624)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!