Nekem is ugyanez volt, lelogótt a földig. Helyet én se találtam neki, úgyhogy felkötöttem kábelkötegelővel, ennek már él éve és semmi bajom vele, úgyhogy nemhiszem hogy fontos:)
Jelen szituban talán egyik variációra sem. Egy tó melletti kis út, teljesen száraz volt, füves, gazos, aztán egyszercsak eltűntem benne:O Sebaj, Mr. L200 kirántott, fotózás is meglett, baja se lett, de többet nem megyek oda:D
Szeretném megkérdezni tudja-e valaki, hogy az automataváltó hátsó részének tetejéről kijövő fekete cső mire szolgál? Csatlakozni kellene valahova, vagy csak szabadon lóg.
Eddig nem tűnt föl, hogy ott van, csak most, hogy annyira lelógott, hogy az utat érte.
Van egy új autómata váltó "P" állás érzékelőm. Akkor vettem amikor nem indult az autó, mert zárlatos lett. Aztán meg eladtam az autót, de a vevőnek nem kellett az érzékelő. Sajnálom kidobni, 20 körül volt, de olcsón megszámítom.
Az 1998-as 2.5 V6 X25XE Omegám a következőket produkálja ma délután óta: mikor be akarod indítani akkor csak teker az önindító és nem kapja el, ugyan olyan mint amikor elromlik az AC relé, csak 5-6-odik indítózásra egyet-kettőt pöffen és elkapja utána, kicsit ingadozik az alapjárat, mikor beindul akkor leereszkedik az alapjárat majdnem 500-ra 550-es a fordulata és így marad, erőtlenebb a motor jóval,mint eddig.
egyrészt megint van egy törött bal első ködlámpám. Kell valakinek barkácsolni vagy dobjam ki?
Ha minden igaz hamarosan lesz egy pár bontott fényszóróm, ez esetleg érdekel valakit? (Sztem depo-s - nem én raktam be úgyhogy nem tudom -, kicst ködös, de messze nem használhatatlan.)
Valamint keresek (még 100%, de nem lepődnék meg ha kéne) kombi csomitartó roló. Esetleg valakinek van „felesleges”?