Nekem van egy Holder A 12 12LE kistrakim 2 ütemű sachs D. motoros 2/4 sebességes a célnak kb megfelelt.
Most lehet átlovagolok egy 3/6 sebességesre.
Ebből van is pár db az országban a gyár létezik még és néhány alkatrész is és nagyon részletes leírás is amiből van is a birtokomban ha valakinek kell írjon a mailcímemre.
Már régebben nézegettem ami hasonló kicsit és gyanítom hasonlóan nagyon jó!
Pasqale 900 de gondolom van más típus szám a márkán bellül.
Erről sajna nem tudom a típusszámot talán 420; 501?
Ha valaki többet tud a Tomo vinkovicsokról vagy netán van is neki vagy tud valaki eladót keressen meg mailen telefonon ide ritkán járok !!!!!
Szóba jöhet természetessen Pasqale is a fenti beillesztett típus vagy a körüli lényeg a méret váltó fokozatok, TLT kell stb.
DE HA van más traktor típus ami nagyon hasonló paraméterű kérem tájékoztasson mailben :
bulejko@freemail.hu vagy 30 / 391 5596
De mint írtam Holder A 12 szívessen tartanám a kapcsolatot és amennyiben van szabaddá vált talajművelő leginkább talajmaró gyári 80-100cm es érdekelhet lehetőleg jó állapotú.
Üdv, igen a lazításos a miénk. Aranyos a kis srác, valaha én is ilyen voltam, most már a fiam ilyen. A lazítást ő csinálta. Gyönyörűen rendben van a gép. De az előző is patyolat volt. http://www.youtube.com/watch?v=LK97-xuOSWo&feature=related A lazító olyan földben volt ami sohasem látott ilyet,legfeljebb ha az úton elment mellette..))
Köszönöm a sok telefonszámot, segítséget. Utánajárok, holnap viszem adagolóshoz, majd ő mondja ki hogy mi kell.
Ebben viszont, olyanok a csúcsok mint egy 50-es MTZ-ben. Semmi sem utal közvetlen befecskendezésre,- szerintem. Az előbb szedtem szét.
De igen, mi voltunk megnézni a gépet. azután sikerült is egyet vennünk, sokat dolgozunk vele,- gondolhatja most február végén fejeztük be a szántást. Most nyárban pedig lazítózás, igen a videó a miénk. Mindjárt megnézem az Önét is.:))
De még a kis bolgár kellett, tavaly eladtam a nagyfülkés DT-75 -t is,ez turbós volt. Venni akarok egy két ajtósat, sima szívó SZMD motorral.
A TM100-on most cseréltetek adagolót, mert elhasználódott,ez van.
Valóban, nálam is a láncosok a befutók, nem is véletlen mert sok földünk volt folyómederben van, nem is tudna mást itt talajt művelni.
Most szedjük szét a százas jobb oldali lánckocsijait, ,elkoptak a csapágyak, cserélni kell őket, nemszeretném megérni amit a télen is hogy hiába volt zsírozva, kinn a földön melóban roppant össze a csapágy,- el lehet képzelni.
Nos egy kép az őszi szántásból, mögötte egy háromfejes Tigar, dinnye alá szántottunk, fél méter mélyen.
Nekem van egy Zetor 7011-es traktorom.Azt szeretném kérdezni,hogy valaki nem-e tud róla karbantartási,szerelési utmutatót,katalógust a neten ingyen,vagy valaami linket.
Jó estét Pintér úr ! Annyit tudok segíteni hogy nekem is volt TL-45 ösöm 4 hengeres változat,és a srác akitől vettem azt mondta hogy a MTZ-80 as csúcs jó bele,de viszont a 45 ösnek gyárilag mtz adagolója van,alkatrészkatalógusom volt TL-30 ashoz mert 45 öshöz nem kaptam,motor kivételével,és a hosszabb járkocsi kivételével ugyan az. Adok egy címet : AGROBÁZIS SZEGED Bencinger György tel.:06 30 4 881 888 ,gépkönyv,és alkatrész ügyben nála kell érdeklődni. továbbá:06 30 260 4313 ,06 30 224 0879 ez a két szám egy személyé egy csanyteleki úré neki vannak,voltak alkatrészei,egy próbát megér!Véletlenül nem önök voltak nálam 2008 nyarán T-100 ast nézni Biharugrán ? AZ elkelt nyárvégén ,utánna volt a BOLGÁR,de csak a 100 ashoz húz a szivem ,és vettem egy másikat,rendbe tettem,lefestettem,tettem rá tolólapot. A youtob-on fönt van 4 videó róla "T-100 as dózer és a 6 éves fiam"címszó alatt,ha érdekli,de akkor viszont az a lazítós videó nem az önöké ahol egy T-100 as egy vibrolazzal lazítózik ,nagyon jó a gép is és a videó is,az enyémnek is pöpec minden része,főleg a motorja,igazi érces ,harapós hangja van,és az alapjárati 2 henger járás is tökéletes,nem úgy mint az előző 100 asomnak,ott adagoló probléma volt,na jó nem untatom tovább. Ja most meg DT-54 esre szeretnék szert tenni,mert ugye nekem a lánctalpasok a befutók,csak akkor a 100 ast el kellene adnom,de ezt már nem szivesen adom el.Itt a topikon előzőleg 1-2 oldallal van fönt fotó festés után a múlt nyáron. NA most jut eszembe Eperjesen volt egy TL-30 as eladó,és volt hozzá egy tartalék adagoló,úgy tudom meg van még tel:06 63 311 280, 06 30 447 3051. Egyébként SZENTESI az úr csak eperjesen van a gyümölcsöse.Nyugodalmas jó éjt!
Kár, hogy kb. 240 km- re vagyunk egymástól, de remélem egyszer tényleg meg tudom nézni a gépedet. Örülhetsz, hogy a fiadat sikerült megfertőzni. Megérne a gyerkőc, és a gép is, hogy kicsit hosszabb, látványosabb, videót csinálj. Látszik, hogy élvezi. Nem utolsó sorban, nekünk kell gondoskodni, a gépszerető nemzedékről, már aki teheti.
Endrebá!
Tényleg volt a " nagyszürkével", és még sok más csodával, gyermekkori, és későbbi élményem.
Én úgy "63" magasságában a Csepel ülésre pottyantam. A faterom volános, ill akkor még "tefus" sofőr volt. Tudod hányszor landoltam én a fűtőmotor alatt mikor egyszer- egyszer ráfékezett, és elfelejtett szólni, hogy kapaszkodj. De nekem megérte, kár hogy a mi gyerekeinknek már nem lesznek ilyen élményei, talán az unokáinknak, mert nekem már az is lehetne, de szerencsére a nagylányom még nem akarja, hogy nagyapa legyek.
A "zenészgépész" nevet különben Endrebá adta, (hamarosan így fogok bejelentkezni) aminek örülök is, mert nekem is tetszik.
Amit ugye azért kaptam, mert zenélek is, ides- tova közel 40 éve.
(Ha valaki nősülni, v. válni akar, szívesen zenélek a "buliban", de vállalok lánybúcsúban is fellépést! Lánybúcsúban!!! Akar minden héten kétszer!)
Továbbra is rendszeresen olvasom ezt a fórumot, még ha ritkán jelentkezem is.
Mindenkinek erőt, egészséget, és a felújításokban jó munkát!
Helló köszi nekem van katalógusom t-150es hez rendes vagy hogy irtad véletlenül mia -dizelhez nicse valami le irásod most van egy kis traktorom is mia motoros csak hobi vanak még mtz-80-asok E302-es Eo-21-26 os t-150es traktor fögö vagyok gyerek korom áta meg letem fertözve egy traktor virusal min te A T-100assal egy bolond 100-at csinál
T 100-as bolond. Valami úton módon nem tudnád eljuttatni nekem azt a T 150-es gépkönyvet+ alkatrészjegyzéket. Elektronikus úton gondoltam, beszkennelten vagy valami hasonló. Mi pénzt kérnél érte ? Üdv:Sanyi
Csak a biztonság kedvéért hogy hova öntsem az olajat az ok. De ide bizonyos mennyiséget kell önteni? Vagy a képen látható szintellenőrző csavarig ha az az egyáltalán?
De egy dolog nekem nem tiszta! Mégpedig az hogy ha az adagoló elem kopott, akkor az az is marad, ha a tápszivattyú tengelye kopott, akkor az se javul meg egyik pillanatról a másikra. Ha pedig az áteresz csavar lazult fel, magától az sem tekeredik vissza! Ezt azért írom, mert a tünet az gyakorlatilag egy fél liter olajos gázolaj kifolyása kb. 3 perc alatt. Ha kopás miatt lenne a folyás az szerintem csak lassan csepegne és sokáig. De nyugodtan kijavíthattok, ha valamit helytelenül gondolok!
Ez a nyomócsonk szorítja le a fejszelepen keresztül az adagoloelemet,namost ha a nyomócsonk fellazult képes a gázolaj átszivárogni az elem és a ház között.Én márt jártam így,term.a tapszivaggyunál is lehet keresgélni.
Az adagolónak van egy túlfolyó csöve, ami a fölösleges kenőolajat, vagy a kopás miatt átszivárgó gázolajat kiengedi a szabadba, hogy pl a gázolaj ne menjen a motorolajba felhígítani azt. Két helyen mehet át: egyik a kopott adagolóelem, a másik a tápszivattyú tolórúdja. A fejszelepleszorítónak a befelé folyó gázolajhoz nincs köze.
A Jumz adagoló nem központi olajzású, úgyhogy időnként bezony a beleszivárgó gázolaj kiszorítja a motorolajat... ilyenkor engedd le a leeresztőcsavaron a benne levő szüttyöt, aztán öntsd fel motorolajjal. aztán ha nem akarsz környezetszennyező lenni, arra a kifolyócsövecskére tolj rá egy folytatást, amit egy flakonba vezess.. aztán mikor a kalibrált adag belekerül a flakonba, akkor oil-cserebere.... és nem került a környezetbe szennyezés.
A tegnapi nap folyamán permeteztem a jumzommal semmi probléma. Hazamentem, leállítottam a gépet kiszálltam majd egy perc múlva kb. 2-3 percig az adagolóm aljából olajos gázolaj folyt. Pontosan nem láttam hogy honnan, de van ott egy cső mintha valami túlfolyó lenne, lehet onnan folyt. De ezután megált, és azóte semmi. A traki szépen ketyeg, megy, semmi baja. Találkozott már valaki ilyennel? Mitől lehet ez?
Illetve mivel úgy látom nem kp. olajzású, fel szeretném tölteni olajjal, ha nincs benne elég, vagy lecserélni inkább. Sima motorolaj jó bele? Vagy milyet kell pontosan oda tölteni? Jó lenne ha adnátok pár tippet, mert ha ez valami nagyobb probléma kezdete, akkor inkább venném a baj elejét.
SZIA nekem is van egy ismerösöm az is 100-as fögö nagy álma egy 100-as nem is mesze lakunk egymásho van neki is vanak gépei mint nekem csak én T-150 es mániás vagyok