Nem akarnám gyürűzni az egészet mert 5 hengerben 12 bar a kompresszió a hatodikban viszont csak 7.5-8 bar.Valószínűleg megragadtak a gyürűk és megégtek mert sokat állt a kocsi.
Nekem is ugyanez volt, lelogótt a földig. Helyet én se találtam neki, úgyhogy felkötöttem kábelkötegelővel, ennek már él éve és semmi bajom vele, úgyhogy nemhiszem hogy fontos:)
Jelen szituban talán egyik variációra sem. Egy tó melletti kis út, teljesen száraz volt, füves, gazos, aztán egyszercsak eltűntem benne:O Sebaj, Mr. L200 kirántott, fotózás is meglett, baja se lett, de többet nem megyek oda:D
Szeretném megkérdezni tudja-e valaki, hogy az automataváltó hátsó részének tetejéről kijövő fekete cső mire szolgál? Csatlakozni kellene valahova, vagy csak szabadon lóg.
Eddig nem tűnt föl, hogy ott van, csak most, hogy annyira lelógott, hogy az utat érte.
Van egy új autómata váltó "P" állás érzékelőm. Akkor vettem amikor nem indult az autó, mert zárlatos lett. Aztán meg eladtam az autót, de a vevőnek nem kellett az érzékelő. Sajnálom kidobni, 20 körül volt, de olcsón megszámítom.