De különben ha a gépjármű nem haladja meg a 3,5tonna össztömeget akkor nem kell a kamionos sávba állni.Csak felette.A kamion sávban úgy is megfognak mérni :o))) akkor minden kiderül.
elöször a müszakiba tgk v gk van beírva????? ezzel szerintem el is van döntve..... :)
de ha a gk sorra mész, akkor ott a kezelö belátásán múlik, hogy átenged-e v átzavar a tgk-s részre:)
amúgy átkellene engednie a gk-s részen, mert ahogy irtad saját a busz, vagyis fehérrendszámos, de azért nézd meg a müszakipairt hogy mi van benne, és akkor nem ér meglepetés, ha átküld.....
az hogy magyar kocsival francia kocsit cipelsz, ezt már igy én nemtudom......
nagy szerepe van hogy milyen kezelőt fogsz ki a határon, már ha van az EU-ba határ:):)
Akár két-három kilométert is megspórolnak azok a teherautók, amelyek az autópályával egyszerre átadott, Polgár belterületét elkerülő 35-ös főút helyett a települést átszelő, úgynevezett régi 35-ösön közlekednek.
Az időnyerésnek persze rajtuk kívül más nem örül, különöen nem az ott élők, akik gyermekeiket nem merik egyedül kiengedni, a házuk épségéért pedig szinte minden földszállító jármű elhaladásakor mondanak egy imát akkora robajjal húznak el a gépek. Ha idejük engedi, sportot űznek a teherautó-számlásából: munkába indulva vagy tizenhatot biztosan látnak meséli Baloghné Szabó Csilla, aki a nyíregyházi elágazásnál lakik.
Két éve a lakosság kérte az útüzemeltetőt, vezessen be súlykorlátozást, bizonyos járműveket tiltson ki a belterületről, hiszen van másik alternatíva. Így is lett, 2003 júniusában a 3,5 tonnát meghaladó teherautók számára tilos lett a városba hajtás, a Polgáron telephellyel rendelkező vállalkozókat viszont védte a kiegészítő, kivéve célforgalom felirat.
Úgy tudjuk, ettől függetlenül a polgári teherfuvarozókat olykor megbüntették, ezért történhetett meg no és azért, mert tudták, hogy az autópályacsomópont-építés miatt minimum három hónapra úgyis beterelik a városba a forgalmat , hogy a testület városfejlesztési bizottsága újfent azért "lobbizott" a megyei közútkezelőnél, hogy vegye le a korlátozó táblát.
Erről a testület határozatot nem hozott, de e kérés is(bár hatásvizsgálatot nem végeztek) teljesült 2003 júliusában. A sors úgy hozta, hogy Polgár most kéri vissza a táblát, hiszen folytatódik az autópálya-építés, a teherszállítók a belvárosban cikáznak, mert nem szeretik az elkerülő utat: a kereszteződéseket veszélyesnek, az átkelést lassúnak mondják.
Jön a végkifejlet?
2005 elején az önkormányzat városfejlesztési bizottsága határozatot fogalmazott meg, mely szerint nem kell teherautó Polgár belterületére. A hétfői képviselő-testületi ülésen tucatnyi lakos a jelenlétével is megerősítette ezt; a napirend előtt szót kapó Holló József, a Hajdú-Bihar Megyei Állami Közútkezelő Közhasznú Társaság ügyvezető igazgatója viszont óvatosságra intett.
Úgy fogalmazott, ők azt támogatják, hogy az elkerülő út működjön főútként, de az ismételt táblakihelyezés, a korlátozás bevezetése előtt kérve-kéri a városvezetést, hozza egyenesbe a széttartó érdekeket, végeztessenek zaj- és rezgésvizsgálatot, s a többségi érdeket figyelembe véve foglaljanak állást, hiszen nem kirakósjátékról van szó, a közút forgalmának rendjéért társaságuk büntetőjogi felelősséget vállal.
Erre aztán lakos és képviselő egyszerre mondta: a négy táblát kérik vissza a belső út védelmére, érvényes az erről szóló, ez év márciusi, képviselő-testületi határozat, punktum. Ha becsszó, hogy nem veszik vissza a táblát még egyszer, akkor holnap elrendelem, és a hét végén már kint is lesznek fogalmazott Holló József mindenki megelégedésére.
épp az ausztrál-közútivonattal beszélgettünk egy mítingen erről a gyuribácsi-féle cégről..... érdekesség az az egészben, hohy hogyan fizeti a veltmájszerurakat!!!!
radtrain is sokáig mondta, de én is sokáig elmélkedtem, de nem tudom visszaadni a dolgot..... :(
ja amit még mondtam ausztrál-közútivonatnak, amin sokáig szörföztem az a hungarocamion siteja!!!! már sajnos nincsmeg, de azon annyi érdekesség volt, hogy na!!! pölö hc-s képek minden mennyiségben, az hogy a teherautók hol járnak (ragisztráció után mindent megtudtál), meg még sokminden!!!! a képeket tudom hogy lementettem, de sajna nem lelem!!!!!! keresem azóta mióta az ausztrál-közútivonattal miskolcon mítingeltem...... de search-ölöm a dolgot!!!!
Tavaly a nehéz teherpiac erősen megnőtt, mert a csatlakozás után megszűnt a tevékenységi engedély korlát, így sokan bővítettek. Legjobban az Iveco-nak fáj a kisebb 3,5-7,5t piac szűkülése, mert eddig nekik ez volt az erősségük )valamiért nem nagyon veszik sem nálunk sem külföldön a nagyobb Iveco-kat. A nagyobb Iveco-k közül talán még a billencsek fogynak jobban, talán némileg a Magirus hagyományok miatt, no meg azért mert nem mindenki gyárt 8x8-ast.
A Waberers átvett a DAF-tól 50db vontatót az első negyedéveben és a Waberers-nél nyilatkozták, hogy már régóta nem tankolnak itthon a járműveik. Így őket nem érintette olyan szinten az idei 10%-os üzemanyag áremelkedés. A fuvadíjak ezért is csak átlagosan 5%-al lettek drágábbak náluk.
Hogy tudj te is mesélni kérdezek! Mert nem jó ha az ember sokat olvas, és az kezei tétlenségre vannak itélve.
Milyen hosszú egy ilyen tanfolyam? Mit tanítanak? Hol lehet ilyet csinálni, és mibe kerül? Anglia buszvezetés a távoli jövőben érdekel?
Naplóban volt vasárnap néhány kocka az angliában dolgozó magyar buszvezetőkről. Még betanulás alatt vannak de már most is 3x-s a fizetésük mint itthon, 2-en laknak 1 albérletben, mozijegyet is lehet venni a buszon és elmondák, hogy milyen városi útvonalon kell járni - az egészet néhány Bp. viszonylattal jellemezték - de mivel nekem (nem Bp-nek) sokat nem mond az egész, csak annyit értettem meg, hogy a hossza olyan mint a 173-as (azzal a busszal már mentem egyszer).
Mivel elég drágák ezek a kategóriák,azért nem veszik őket.
Csak akkor azt nem értem,hogy hogy a bánatba mászkál annyi új gép az utakon???
Igaz már április vége van,de csak egy példa erejéig :o)))
Ha jól tudom akkor múlt év vége vagy ez év elején jelentek meg ezek az új IVECO-k
35C14 HPI és 35C17 HPI amit arról lehet felismerni,hogy fehér az index és a lámpák feletti dísz rész műanyag.Na most ebből már most annyi van az utakon,hogy csak na.Akkor miért állítják,hogy haldoklik a piac?
Maximum csak stagnál,de tuti nem haldoklik........
A Gasolin Press értesülései szerint az első negyedévben a 3,5t alatti haszongépjárműves piac erősen visszaeset. A nagy 20t feletti piacot jelenleg az építőipar menti meg, mert az ilyen teherautó vásárlások 40-60%-t az építőipari veszi döntően billencsek illetve nyerges (billencs) formájában. A 3,5-7,5 tonnás piac változatlanul haldoklik.
Dehogy vagyok, csak nemtudok hozzászólni. De azért olvasok szorgosan. :o)) Csütörtökön vizsgázom belföldi szem.száll. szolgáltatóiból , oszt' utána meg elindul a buszvezetési projekt, másodállásban.
Ideje lesz, mert kell némi mellékkereset, sokmindenre kellene még költenem...
A leveled megjött, azt láttam, csak a képeket még nem töltöttem le, ezért nem írtam még választ (a múltkor gyorsan átfutottam a postaládát, de nem néztem meg a képeket). Köszi még egyszer!
Miután kifizettétek a DAF utolsó számláját készítettek összesítést, hogy a 4 év alatt mennyivel fizettetek ki többet a normál vételárnál? Devizás vagy forintos volt a lízing vagy hítel volt?
Látom a betük már megvannakés a narancssárga táblás is:
-" Ja és a narancssárga tábla?"
-A narancssárga tábla:veszélyes anyagot szállít.
-A tábla lehet számozott vagy szám nélküli. -A szám nélküli = általános veszélyességi tábla. -A számozott tábla felső sora a veszélyt jelöli (lehet 2 szám; 3 szám; 2szám és egy X -betű; 3 szám és egy X betű), az alsó az anyag azonosítási száma (4 számjegy).
-Ha érdekel leírhatom a veszélyt jelölő számok jelentését is.
Igen ahogy jang is mondta ezek így vannak de az oldalamon levanírva az információk és érdekességek között a "pontos" jelentésük képpek illusztrációjával is. (ha gondolod?)
A tábla lehet számozott vagy szám nélküli. A szám nélküli = általános veszélyességi tábla. A számozott tábla felső sora a veszélyt jelöli (lehet 2 szám; 3 szám; 2szám és egy X betű; 3 szám és egy X betű), az alsó az anyag azonosítási száma (4 számjegy).
Ha érdekel leírhatom a veszélyt jelölő számok jelentését is.
Veres János pénzügyminiszterrel kezdeményeznek tárgyalást a fuvarozók annak érdekében, hogy a kormány mielőbb csökkentse a gázolaj jövedéki adóját.
A vállalkozók érdekképviselete hétfőn küldte el a megkeresést a Pénzügyminisztériumba (PM). A fuvarozók azt szeretnék, ha már a héten mérsékelnék az üzemanyag adóját.
A fuvarozók képviselői hétfőn a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumban (GKM) tárgyaltak arról, hogyan lehetne csökkenteni veszteségeiket, és mit lehetne tenni a szállítmányozó cégek versenyképességének javításáért.
Az egyeztetésen Szanyi Tibor, a GKM politikai államtitkára két megoldást vázolt fel. Az egyik szerint csökkenne a gázolaj jövedéki adója, a másik szerint pedig olyan nagykereskedelmi árpolitikát dolgoznának ki, ami hozzájárul a gázolaj kedvezőbb árához - tudta meg a Független Hírügynökség a Magánvállalkozók Nemzetközi Fuvarozó Ipartestülete (NIT Hungary) ügyvezető főtitkárától. Dittel Gábor elmondta, úgy látják, a GKM elkötelezett abban, hogy javítsa a vállakozók versenyképességét - az üzemanyagárakra vonatkozó előterjesztést azonban csak a PM terjesztheti a kormány elé. Ezért a fuvarozók levelet küldtek a pénzügyminiszterhez, és mielőbb egyeztetést kérnek Veres Jánostól.
A fuvarozók a GKM-től még múlt héten ígéretet kaptak arra, hogy a héten rendezik ezt a kérdés, bíznak abban, hogy az ígéretnek megfelelően ez meg is történik - közölte Dittel Gábor.