Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Roadtrain Creative Commons License 2005.04.27 0 0 8330
De különben ha a gépjármű nem haladja meg a 3,5tonna össztömeget akkor nem kell a kamionos sávba állni.Csak felette.A kamion sávban úgy is megfognak mérni :o))) akkor minden kiderül.
Előzmény: Bagheera (8327)
Roadtrain Creative Commons License 2005.04.27 0 0 8329

Mivel húzni fogsz egy autót így gondolom a kamionos sorba kell beállni!

De nem kell félni tőle mert nagy valószínűséggel hamarabb végzel ott mint a személy autós sávban.Legalábbis nekem eddig ez volt a tapasztalat.

Előzmény: Bagheera (8327)
deps Creative Commons License 2005.04.27 0 0 8328

hellóóóóóó!

 

szerintem......

elöször a müszakiba tgk v gk van beírva????? ezzel szerintem el is van döntve..... :)

de ha a gk sorra mész, akkor ott a kezelö belátásán múlik, hogy átenged-e v átzavar a tgk-s részre:)

amúgy átkellene engednie a gk-s részen, mert ahogy irtad saját a busz, vagyis fehérrendszámos, de azért nézd meg a müszakipairt hogy mi van benne, és akkor nem ér meglepetés, ha átküld.....

az hogy magyar kocsival francia kocsit cipelsz, ezt már igy én nemtudom......

 

nagy szerepe van hogy milyen kezelőt fogsz ki a határon, már ha van az EU-ba határ:):)

 

bonvoyage mosieu/madame

Előzmény: Bagheera (8327)
Bagheera Creative Commons License 2005.04.27 0 0 8327

Sziasztok!!!

 

Kerdesem az lenne hogy 35-10 es Iveco kisteherautoval ami magannkezben van

Hegyeshalomnal bekell allnom a camion savba vagy mehetek a szemelyauto savon?

Francia renszamu es szemelyautot vinnek vele felujjitasra!!

deps Creative Commons License 2005.04.27 0 0 8326

deps-news

 

Kirakósjáték közlekedési táblával Polgáron

Akár két-három kilométert is megspórolnak azok a teherautók, amelyek az autópályával egyszerre átadott, Polgár belterületét elkerülő 35-ös főút helyett a települést átszelő, úgynevezett régi 35-ösön közlekednek.

Az időnyerésnek persze rajtuk kívül más nem örül, különöen nem az ott élők, akik gyermekeiket nem merik egyedül kiengedni, a házuk épségéért pedig szinte minden földszállító jármű elhaladásakor mondanak egy imát – akkora robajjal húznak el a gépek. Ha idejük engedi, sportot űznek a teherautó-számlásából: munkába indulva vagy tizenhatot biztosan látnak – meséli Baloghné Szabó Csilla, aki a nyíregyházi elágazásnál lakik.

Két éve a lakosság kérte az útüzemeltetőt, vezessen be súlykorlátozást, bizonyos járműveket tiltson ki a belterületről, hiszen van másik alternatíva. Így is lett, 2003 júniusában a 3,5 tonnát meghaladó teherautók számára tilos lett a városba hajtás, a Polgáron telephellyel rendelkező vállalkozókat viszont védte a kiegészítő, kivéve célforgalom felirat.

Úgy tudjuk, ettől függetlenül a polgári teherfuvarozókat olykor megbüntették, ezért történhetett meg – no és azért, mert tudták, hogy az autópályacsomópont-építés miatt minimum három hónapra úgyis beterelik a városba a forgalmat –, hogy a testület városfejlesztési bizottsága újfent azért "lobbizott" a megyei közútkezelőnél, hogy vegye le a korlátozó táblát.

Erről a testület határozatot nem hozott, de e kérés is(bár hatásvizsgálatot nem végeztek) teljesült 2003 júliusában. A sors úgy hozta, hogy Polgár most kéri vissza a táblát, hiszen folytatódik az autópálya-építés, a teherszállítók a belvárosban cikáznak, mert nem szeretik az elkerülő utat: a kereszteződéseket veszélyesnek, az átkelést lassúnak mondják.

 

Jön a végkifejlet?

 

2005 elején az önkormányzat városfejlesztési bizottsága határozatot fogalmazott meg, mely szerint nem kell teherautó Polgár belterületére. A hétfői képviselő-testületi ülésen tucatnyi lakos a jelenlétével is megerősítette ezt; a napirend előtt szót kapó Holló József, a Hajdú-Bihar Megyei Állami Közútkezelő Közhasznú Társaság ügyvezető igazgatója viszont óvatosságra intett.

Úgy fogalmazott, ők azt támogatják, hogy az elkerülő út működjön főútként, de az ismételt táblakihelyezés, a korlátozás bevezetése előtt kérve-kéri a városvezetést, hozza egyenesbe a széttartó érdekeket, végeztessenek zaj- és rezgésvizsgálatot, s a többségi érdeket figyelembe véve foglaljanak állást, hiszen nem kirakósjátékról van szó, a közút forgalmának rendjéért társaságuk büntetőjogi felelősséget vállal.

Erre aztán lakos és képviselő egyszerre mondta: a négy táblát kérik vissza a belső út védelmére, érvényes az erről szóló, ez év márciusi, képviselő-testületi határozat, punktum. – Ha becsszó, hogy nem veszik vissza a táblát még egyszer, akkor holnap elrendelem, és a hét végén már kint is lesznek – fogalmazott Holló József mindenki megelégedésére.

deps Creative Commons License 2005.04.27 0 0 8325

bréékóóó gasolin-pres!

 

épp az ausztrál-közútivonattal beszélgettünk egy mítingen erről a gyuribácsi-féle cégről..... érdekesség az az egészben, hohy hogyan fizeti a veltmájszerurakat!!!!

radtrain is sokáig mondta, de én is sokáig elmélkedtem, de nem tudom visszaadni a dolgot..... :(

ja amit még mondtam ausztrál-közútivonatnak, amin sokáig szörföztem az a hungarocamion siteja!!!! már sajnos nincsmeg, de azon annyi érdekesség volt, hogy na!!! pölö hc-s képek minden mennyiségben, az hogy a teherautók hol járnak (ragisztráció után mindent megtudtál), meg még sokminden!!!! a képeket tudom hogy lementettem, de sajna nem lelem!!!!!! keresem azóta mióta az ausztrál-közútivonattal miskolcon mítingeltem...... de search-ölöm a dolgot!!!!

 

cissssssssszzzzzzzzzzzzzzz

Előzmény: Gasolin (8322)
deps Creative Commons License 2005.04.27 0 0 8324

brééékóóó gabesz!

 

újravizsgázni akkor, ha összegyüjtötted az összegyüjthető pontok összességét:)

asszem tizenegynéhánypont, de pontosan nemtudom.....

megaztán akkor kell újravizsgázni, ha elvették, de akkor teljesen újból!!!!! van tapasztalat ebből (ja nem nekem hanem a volt szomszédomnak)

 

más.....

 

hercegh másik oldala

 

Előzmény: _Gabesz (8323)
_Gabesz Creative Commons License 2005.04.27 0 0 8323
Na hajrá ;))
MSN-en láttam, hogy ma vizsgázol majd valamiből, de akkor egy jó nagy kalappal hozzá... ;)

Véletlen nem tudja valaki, hogy hány büntetőpont után kell újravizsgázni?
Előzmény: Tector (8316)
Gasolin Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8322
Tavaly a nehéz teherpiac erősen megnőtt, mert a csatlakozás után megszűnt a tevékenységi engedély korlát, így sokan bővítettek.
Legjobban az Iveco-nak fáj a kisebb 3,5-7,5t piac szűkülése, mert eddig nekik ez volt az erősségük )valamiért nem nagyon veszik sem nálunk sem külföldön a nagyobb Iveco-kat. A nagyobb Iveco-k közül talán még a billencsek fogynak jobban, talán némileg a Magirus hagyományok miatt, no meg azért mert nem mindenki gyárt 8x8-ast.


A Waberers átvett a DAF-tól 50db vontatót az első negyedéveben és a Waberers-nél nyilatkozták, hogy már régóta nem tankolnak itthon a járműveik. Így őket nem érintette olyan szinten az idei 10%-os üzemanyag áremelkedés. A fuvadíjak ezért is csak átlagosan 5%-al lettek drágábbak náluk.
Előzmény: Pavel (8319)
Pavel Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8321
Jókis oldal, kár, hogy a szövegből nem sokat értek, de a képek/videók jók:
http://www.scaniapower.be
Gasolin Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8320
Hogy tudj te is mesélni kérdezek! Mert nem jó ha az ember sokat olvas, és az kezei tétlenségre vannak itélve.


Milyen hosszú egy ilyen tanfolyam? Mit tanítanak? Hol lehet ilyet csinálni, és mibe kerül?
Anglia buszvezetés a távoli jövőben érdekel?

Naplóban volt vasárnap néhány kocka az angliában dolgozó magyar buszvezetőkről.
Még betanulás alatt vannak de már most is 3x-s a fizetésük mint itthon, 2-en laknak 1 albérletben, mozijegyet is lehet venni a buszon és elmondák, hogy milyen városi útvonalon kell járni - az egészet néhány Bp. viszonylattal jellemezték - de mivel nekem (nem Bp-nek) sokat nem mond az egész, csak annyit értettem meg, hogy a hossza olyan mint a 173-as (azzal a busszal már mentem egyszer).
Előzmény: Tector (8316)
Pavel Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8319
A tavalyi volt az első év amikor nem bővült a hazai piac. Szóval nincs a topon de azért a haldoklástól még messze van szerintem.
Előzmény: Roadtrain (8318)
Roadtrain Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8318

Mivel elég drágák ezek a kategóriák,azért nem veszik őket.

Csak akkor azt nem értem,hogy hogy a bánatba mászkál annyi új gép az utakon???

Igaz már április vége van,de csak egy példa erejéig :o)))

Ha jól tudom akkor múlt év vége vagy ez év elején jelentek meg ezek az új IVECO-k

35C14 HPI és 35C17 HPI amit arról lehet felismerni,hogy fehér az index és a lámpák feletti dísz rész műanyag.Na most ebből már most annyi van az utakon,hogy csak na.Akkor miért állítják,hogy haldoklik a piac?

Maximum csak stagnál,de tuti nem haldoklik........

Előzmény: Gasolin (8317)
Gasolin Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8317
A Gasolin Press értesülései szerint az első negyedévben a 3,5t alatti haszongépjárműves piac erősen visszaeset.
A nagy 20t feletti piacot jelenleg az építőipar menti meg, mert az ilyen teherautó vásárlások 40-60%-t az építőipari veszi döntően billencsek illetve nyerges (billencs) formájában.
A 3,5-7,5 tonnás piac változatlanul haldoklik.
Tector Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8316

OFF

Dehogy vagyok, csak nemtudok hozzászólni. De azért olvasok szorgosan. :o)) Csütörtökön vizsgázom belföldi szem.száll. szolgáltatóiból , oszt' utána meg elindul a buszvezetési projekt, másodállásban.

 

Ideje lesz, mert kell némi mellékkereset, sokmindenre kellene még költenem...

 

Előzmény: Roadtrain (8314)
Gasolin Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8315
A leveled megjött, azt láttam, csak a képeket még nem töltöttem le, ezért nem írtam még választ (a múltkor gyorsan átfutottam a postaládát, de nem néztem meg a képeket). Köszi még egyszer!

Miután kifizettétek a DAF utolsó számláját készítettek összesítést, hogy a 4 év alatt mennyivel fizettetek ki többet a normál vételárnál? Devizás vagy forintos volt a lízing vagy hítel volt?
Előzmény: Pisti_hb (8312)
Roadtrain Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8314

Ha ezek után többet írsz a fórumba akkor frankón meg sem nézem mi van rajta :o))

El vagy tűnve mint Kossuth a ködben.........

Előzmény: Tector (8308)
manf2000 Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8313

Szia Laduár

 

Látom a betük már megvannakés a  narancssárga táblás is:

 -" Ja és a narancssárga tábla?"

-A narancssárga tábla:veszélyes anyagot szállít.

-A tábla lehet számozott vagy szám nélküli.
-A szám nélküli = általános veszélyességi tábla.
-A számozott tábla felső sora a veszélyt jelöli (lehet 2 szám; 3 szám; 2szám és egy X -betű; 3 szám és egy X betű), az alsó az anyag azonosítási száma (4 számjegy).

-Ha érdekel leírhatom a veszélyt jelölő számok jelentését is.

Igen ahogy jang is mondta ezek így vannak de az oldalamon levanírva az információk és érdekességek között a "pontos" jelentésük képpek illusztrációjával is. (ha gondolod?) 

Előzmény: Laduár (8309)
Pisti_hb Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8312

Gasolin:

A DAF bemutató összességében jó volt, most nem részletezném, mert az index már így is "köddé tette" 1 féloldalas gépelésemet...

A képeket megkaptad multkor?

 

Hazai hír: végre 4 év után sikerült az utolsó részletet is kinyögnünk a DAF-nak. Jó a tudat, hogy teljesen a mienk! :-)

Jang Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8311
" Ja és a narancssárga tábla?"

A narancssárga tábla:veszélyes anyagot szállít.

A tábla lehet számozott vagy szám nélküli.
A szám nélküli = általános veszélyességi tábla.
A számozott tábla felső sora a veszélyt jelöli (lehet 2 szám; 3 szám; 2szám és egy X betű; 3 szám és egy X betű), az alsó az anyag azonosítási száma (4 számjegy).

Ha érdekel leírhatom a veszélyt jelölő számok jelentését is.
Előzmény: Laduár (8309)
_Gabesz Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8310
Laduár,
Gasolin régebben már nagyon jól leirta:
5096. hozzászólás
Előzmény: Laduár (8309)
Laduár Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8309

Sziasztok!

 

Ma néhány kamion láttán megfogalmazódott bennem egy kérdés!

 Mit jelent a kocsik orrán lévö zöld tábla rajta különbözö betüjelzésekkel? Láttam már U-t, L-t, ezek mit jelentenek?

 Ja és a narancssárga tábla?

 

Tector Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8308

Ne kérj számlát, akkor nem fog fájni a fejed.

:o))))

Előzmény: Roadtrain (8304)
deps Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8307

bréékóóóó itt nagykocsi a kiskocsin!

 

ezentessékmosolyogni

a miksolocrallyra igy jönnek!!!!

 

deps Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8306

deps-news

 

annyi kamionos híreket találtam, hogy na...... lehet szemezgetni!

 

cisssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzz

deps Creative Commons License 2005.04.26 0 0 8305

bréékóóóóó roadtrain!

 

szép a fehér stuttgarti pénzkeresőd! ezeket tényleg az élet végéig tervezték!!!

aztán csak óvatosan a bátorságpedéljával, oke???!!!!!

 

kösssssssssssssszzzzzzzzzzzz a mélt

Előzmény: Roadtrain (8302)
Roadtrain Creative Commons License 2005.04.25 0 0 8304

Bár már egyszer leírtam ha jól emlékszem,de ismétlés a tudás anyja :o)))

Itt egy másik számla amin már felvan tüntetve még a jövedéki adó is.

Tehát : Számla végösszeg: 14499HUF

                                   ÁFA:  2899,8HUF

                    Jövedéki adó:  4912,15HUF

           Tankolt mennyiség:  57,79 LITER

                          Egységár:  250,90HUF

Nos akkor kijön,hogy 57,79Liter gázolaj 6687,05HUF!!!

No akkor gondolkodjunk..................

Roadtrain Creative Commons License 2005.04.25 0 0 8303

Ezzel a géppel megindulnák szívesen :o)))

Tuti nem hagyna cserben........ vagyis bíznék benne

Előzmény: _Gabesz (8296)
Roadtrain Creative Commons License 2005.04.25 0 0 8302

Azért nézd meg a posta ládádat mert oda ibedobtam ezt a két képet,hogy frissítsd a képtáradat :o)))))

Tőlem lehet colléga is :o))))))

Előzmény: deps (8300)
deps Creative Commons License 2005.04.25 0 0 8301

deps-news

 

Pénzügyminiszteri találkozót kérnek a fuvarozók

 

Veres János pénzügyminiszterrel kezdeményeznek tárgyalást a fuvarozók annak érdekében, hogy a kormány mielőbb csökkentse a gázolaj jövedéki adóját.

A vállalkozók érdekképviselete hétfőn küldte el a megkeresést a Pénzügyminisztériumba (PM). A fuvarozók azt szeretnék, ha már a héten mérsékelnék az üzemanyag adóját.

A fuvarozók képviselői hétfőn a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumban (GKM) tárgyaltak arról, hogyan lehetne csökkenteni veszteségeiket, és mit lehetne tenni a szállítmányozó cégek versenyképességének javításáért.

Az egyeztetésen Szanyi Tibor, a GKM politikai államtitkára két megoldást vázolt fel. Az egyik szerint csökkenne a gázolaj jövedéki adója, a másik szerint pedig olyan nagykereskedelmi árpolitikát dolgoznának ki, ami hozzájárul a gázolaj kedvezőbb árához - tudta meg a Független Hírügynökség a Magánvállalkozók Nemzetközi Fuvarozó Ipartestülete (NIT Hungary) ügyvezető főtitkárától.
Dittel Gábor elmondta, úgy látják, a GKM elkötelezett abban, hogy javítsa a vállakozók versenyképességét - az üzemanyagárakra vonatkozó előterjesztést azonban csak a PM terjesztheti a kormány elé. Ezért a fuvarozók levelet küldtek a pénzügyminiszterhez, és mielőbb egyeztetést kérnek Veres Jánostól.

A fuvarozók a GKM-től még múlt héten ígéretet kaptak arra, hogy a héten rendezik ezt a kérdés, bíznak abban, hogy az ígéretnek megfelelően ez meg is történik - közölte Dittel Gábor.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!