Helló! Nem tudsz valahol egy DT-54 est eladót ? Tudom ritka mint a fehér holló !Van DT-d ? Nekem van 100 asom,csak nagyon tetszik az 54-es is,hiába az oroszok tudnak alkotni ,jó és nyühetetlen gépek.
Köszi. Jól látod a tető az még várat magára. egyenlőre megfelelő. Valami lemezből hajtottak rá korábban. Ha kicsit hígul a program ácsolunk rá eredetihez hasonlót. Fa keretre üvegszálazunk valamit.
A traktor jobb oldalán a kormánymű közelében van egy kerek csapágyház,a sebváltó oldalán. ennek a csapágyház közepe felé van két csavar .a felső 5/8-os menetű az ellenőrző furat.Kézi olajszivattyúval -e szintig nyomhatsz bele olajat.Vékony csővel esetleg ezen a furaton keresztül is. A beöntőre nem emlékszem ,de bizonyos,hogy a sebváltó tetején lehet ezen a gépen is és általában négyszögfejű .Szedd fel a fülkében a gumi szőnyeget és valahol megtalálod alatta.
Ki kell szerelni a két sárvédő közül mindent ami útban van ahhoz,hogy a hátsó nagy fedelet fel tudd venni. Érdemes a diffizárat és kardánkapcsolót is előre kivenni mert azzal is könnyebb a fedél (meg viszaszerelésnél is könyebben helyre megy külöl-külön mint egybe).2db bolygókerék van benne 2db tengelyen. Ilyenkor ki kell cserélni a kerekek mellett a két tengelyt is meg a bolygókerék hézagoló lemezeit is mert azok is meg ill.elkopnak.
Amikor a fedelet már levetted akkor már látni fogod azt hogy kell kiszerelni a két tengelyt és a kerekeket. Érdemes egyik hátsókereket a föfdtől elemelni,hogy tudjad az igényeknek megfelelő helyzetbe fordítani a diffiházat.Kiveszed a két tengely biztosítócsavarját és kihúzod a tengelyeket majd kibuktatod a kerekeket a hézagolókkal együtt ,ha még nem koptak el teljesen.Jó munkát kívánok hozzá!!
Helló! Igazából a problémát sem értem. Kicsit zavaros: "Kéne egy kis segítség a Zetor 7011-en kén beálítani a kuplungot,mert nem fog rendesen."..."Amugy a kuplung nem csuszik."
Kettő sarkalatos pontot azért kiszúrtam:-1. ..."utána huztam a tányérrugós szerkezeten"...hol?:o
-2. ..."csak egyszerüen elment a kuplung,hirtelen leeset a pedál"
A beesésből véleményem szerint valamilyen törésre gyanakodjál és bogarászdd végig a pedáltól a kinyomócsapágyig, hogy abból a sok mechanizmusból ami a 7011-esen van nem a törött valami. Ugye a Tiédnek még nem hidraulikus a kuplungja? Mert akkor akár más is lehet a bajság.
Kéne egy kis segítség a Zetor 7011-en kén beálítani a kuplungot,mert nem fog rendesen.VAlaméknap csak egyszerüen elment a kuplung,hirtelen leeset a pedál,uténa huztam a tányérrugós szerkezeten a kiemelő villákon épp hogy fog a kuplung,de igen erölködni kell,hogy kinyomjam a pedált.Amugy a kuplung nem csuszik.
Azt szeretném kérdezni nem-e tudja valaki,hogy hogyan kell pontosan beállítani a holtjátékot?
Még valami eszembe jutott. Ahogy pucolgattuk mosogattuk festés előtt láttam két áteresztő csavaros csövet a váltóház bal oldalán bekötve. Ugye jól gondolom. hogy az a nyomatékváltó becsatlakozásai. Igaz a taposó szelep már nincs rajt, de jól esne a májamnak, ha a gyanúm beigazolódna és azon ritka 5748-asok közé tartozna amelyeken volt opcióként ilyen. ...20 előre 4 hátra nem rossz...
Ha nyomatékváltós azt hogyan kell működtetni?
Az alapokat tudom: - kompresszornak mennie kell,
- kell egy taposó szelep, vagy mint az újabbakon mágnesszelep,
Ami a fehér folt az hogy a TLT kihajtással milyen kapcsolatban van. Bekapcsolva kell-e lennie vagy nem szükséges, ha bekapcsolva kell akkor 540 állásba vagy "járkerék" (menetarányos) állásba.
Szép napot Mindenkinek! Egy kis helyzetjelentésre jelentkeztem be. Szépen alakul a ZETOR "prodzsekt". Ha minden jól alakul és a meló is engedi Csáfordon elő fordul a masina. A sok szép régiség között legyen 1 kevésbé szép is. Szerintem, ha 1 kicsit lehetek elfogult, nem lett rossz.
Még egy szinte teljes üvegezés (oldalak, ajtók, szélvédő) vár rá, meg talán egy laza belső festés aztán késznek van nyilvánítva. Ja a lényeg féltengely megoldva: V3S csukló bent az eredeti tengelyek között 1 az 1-ben, aztán bírja ameddig...azt lesz helyette másik, majd másik...és így tovább, ha szakad.
Szép tavaszt és kellemes Húsvétot=> sok locsolás Mindenkinek. Persze a Hölgyeknek sok locsolót....
Nekem van egy Holder A 12 12LE kistrakim 2 ütemű sachs D. motoros 2/4 sebességes a célnak kb megfelelt.
Most lehet átlovagolok egy 3/6 sebességesre.
Ebből van is pár db az országban a gyár létezik még és néhány alkatrész is és nagyon részletes leírás is amiből van is a birtokomban ha valakinek kell írjon a mailcímemre.
Már régebben nézegettem ami hasonló kicsit és gyanítom hasonlóan nagyon jó!
Pasqale 900 de gondolom van más típus szám a márkán bellül.
Erről sajna nem tudom a típusszámot talán 420; 501?
Ha valaki többet tud a Tomo vinkovicsokról vagy netán van is neki vagy tud valaki eladót keressen meg mailen telefonon ide ritkán járok !!!!!
Szóba jöhet természetessen Pasqale is a fenti beillesztett típus vagy a körüli lényeg a méret váltó fokozatok, TLT kell stb.
DE HA van más traktor típus ami nagyon hasonló paraméterű kérem tájékoztasson mailben :
bulejko@freemail.hu vagy 30 / 391 5596
De mint írtam Holder A 12 szívessen tartanám a kapcsolatot és amennyiben van szabaddá vált talajművelő leginkább talajmaró gyári 80-100cm es érdekelhet lehetőleg jó állapotú.
Üdv, igen a lazításos a miénk. Aranyos a kis srác, valaha én is ilyen voltam, most már a fiam ilyen. A lazítást ő csinálta. Gyönyörűen rendben van a gép. De az előző is patyolat volt. http://www.youtube.com/watch?v=LK97-xuOSWo&feature=related A lazító olyan földben volt ami sohasem látott ilyet,legfeljebb ha az úton elment mellette..))
Köszönöm a sok telefonszámot, segítséget. Utánajárok, holnap viszem adagolóshoz, majd ő mondja ki hogy mi kell.
Ebben viszont, olyanok a csúcsok mint egy 50-es MTZ-ben. Semmi sem utal közvetlen befecskendezésre,- szerintem. Az előbb szedtem szét.
De igen, mi voltunk megnézni a gépet. azután sikerült is egyet vennünk, sokat dolgozunk vele,- gondolhatja most február végén fejeztük be a szántást. Most nyárban pedig lazítózás, igen a videó a miénk. Mindjárt megnézem az Önét is.:))
De még a kis bolgár kellett, tavaly eladtam a nagyfülkés DT-75 -t is,ez turbós volt. Venni akarok egy két ajtósat, sima szívó SZMD motorral.
A TM100-on most cseréltetek adagolót, mert elhasználódott,ez van.
Valóban, nálam is a láncosok a befutók, nem is véletlen mert sok földünk volt folyómederben van, nem is tudna mást itt talajt művelni.
Most szedjük szét a százas jobb oldali lánckocsijait, ,elkoptak a csapágyak, cserélni kell őket, nemszeretném megérni amit a télen is hogy hiába volt zsírozva, kinn a földön melóban roppant össze a csapágy,- el lehet képzelni.
Nos egy kép az őszi szántásból, mögötte egy háromfejes Tigar, dinnye alá szántottunk, fél méter mélyen.
Nekem van egy Zetor 7011-es traktorom.Azt szeretném kérdezni,hogy valaki nem-e tud róla karbantartási,szerelési utmutatót,katalógust a neten ingyen,vagy valaami linket.
Jó estét Pintér úr ! Annyit tudok segíteni hogy nekem is volt TL-45 ösöm 4 hengeres változat,és a srác akitől vettem azt mondta hogy a MTZ-80 as csúcs jó bele,de viszont a 45 ösnek gyárilag mtz adagolója van,alkatrészkatalógusom volt TL-30 ashoz mert 45 öshöz nem kaptam,motor kivételével,és a hosszabb járkocsi kivételével ugyan az. Adok egy címet : AGROBÁZIS SZEGED Bencinger György tel.:06 30 4 881 888 ,gépkönyv,és alkatrész ügyben nála kell érdeklődni. továbbá:06 30 260 4313 ,06 30 224 0879 ez a két szám egy személyé egy csanyteleki úré neki vannak,voltak alkatrészei,egy próbát megér!Véletlenül nem önök voltak nálam 2008 nyarán T-100 ast nézni Biharugrán ? AZ elkelt nyárvégén ,utánna volt a BOLGÁR,de csak a 100 ashoz húz a szivem ,és vettem egy másikat,rendbe tettem,lefestettem,tettem rá tolólapot. A youtob-on fönt van 4 videó róla "T-100 as dózer és a 6 éves fiam"címszó alatt,ha érdekli,de akkor viszont az a lazítós videó nem az önöké ahol egy T-100 as egy vibrolazzal lazítózik ,nagyon jó a gép is és a videó is,az enyémnek is pöpec minden része,főleg a motorja,igazi érces ,harapós hangja van,és az alapjárati 2 henger járás is tökéletes,nem úgy mint az előző 100 asomnak,ott adagoló probléma volt,na jó nem untatom tovább. Ja most meg DT-54 esre szeretnék szert tenni,mert ugye nekem a lánctalpasok a befutók,csak akkor a 100 ast el kellene adnom,de ezt már nem szivesen adom el.Itt a topikon előzőleg 1-2 oldallal van fönt fotó festés után a múlt nyáron. NA most jut eszembe Eperjesen volt egy TL-30 as eladó,és volt hozzá egy tartalék adagoló,úgy tudom meg van még tel:06 63 311 280, 06 30 447 3051. Egyébként SZENTESI az úr csak eperjesen van a gyümölcsöse.Nyugodalmas jó éjt!