Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aszondja Creative Commons License 2016.10.28 0 0 65551

Üdv.

Valakinek valami ötlete,hogy hogyan lehetne megszüntetni a B oszlopnál sofőr oldalon a biztonsági öv tartó felett a tetőkárpit nyöszörgését? Leszedtem a műanyag burkolatot és bedugdostam a tetőkárpit alá szivacsot de nem segített.Ha a tetőhajlatban nyomva tartom a kárpitot akkor elhallgat.

lójusz Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65550

Én már idegbeteg is, mert a szervíz csak 11.09 re vállalja a kocsit,szerelő nincs a környéken,aki ladán kívül mást is bütykölt már,nekem meg az állásom mulik azon, hogy működik-e vagy sem.

Előzmény: WebNeo (65549)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65549

Remljuk, de tanacstalan, bizonytalan vagyok 😞

Előzmény: lójusz (65548)
lójusz Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65548

Indításkor a szokásos visszajelzők világítanak természetesen,de miután beindul pöccre a kocsi,minden kialszik, ahogy kell,és nem is villan fel többé. Az alapjárat is azonnal beáll kb 750 re, és nem ingadozik. Holnap kikapom az EGR-t,és kitakarítom,remélem csak trutyis,és nem más-komolyabb gond van.

Előzmény: WebNeo (65546)
Papalac Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65547

Az üzemanyag szűrő alul van a benzintank oldalánál, a betöltőnyílás oldalon. Tudtommal csak be van pattintva a helyére.

 

Ilyen. Lehet műanyag vagy fém házas. Nem lehet tisztítani, csere. 2-3 k-ba kerül egy szűrő, márkától függően.

Az ülés alatt van az AC pumpa. Nem tudom, hogy abban is van-e szűrő.

 

Előzmény: lufi.lenti (65537)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65546

Igen, van fekete fut, erotlenség. Egyebkent arra gondoltam meg, hogy a turbo  actuator hiba is, de meg mindig az zvar, hogy semmi hibajel nincs.

Előzmény: lójusz (65545)
lójusz Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65545

Turbó okozhat ilyen hibajelenséget?

Előzmény: WebNeo (65543)
Papalac Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65544

Tudtommal egy csatlakozó van rajta, 3 vezetékkel. Lehet rossz érintkezés, kis takarítás, párszor lehúzni-feldugni, WD40 nem árthat, de ha lehúzva is ugyanolyan mint rádugva, akkor csere. A kijelző a testhez képest egy vezetéken megy, az ECU két vezetéken kapja a jelet. Elvileg 5kOhm +-150 Ohm az ECU-s oldal értéke 25 fokon. 6000 Ft körül lehet kapni.

Amennyi pénzt elköltöttél ilyen amatőr diagnosztikára, már vehettél volna magadnak 3K-ért egy OBD II olvasót vagy elvinni olyan szervizbe, ahol meg is csinálják, mondjuk kicserélik a hőérzékelőt.

 

Előzmény: akkokoko (65536)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65543

Amikre én gondoltam biztosan jeleznének, igy passzolom.

Szűrők is rendben szerintem.

Kicsit visszaolvastam látom volt rajta pár javitás, egyik nem játszhat most bele?

Előzmény: lójusz (65542)
lójusz Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65542

 A gázolaj szűrőbe kb 8000km van EGR még gyári,soha nem volt bontva. Olaj-olajszűrő-levegőszűrő 6000km-et futott.

Előzmény: WebNeo (65540)
lójusz Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65541

Sajnos vagy szerencsére, semmi hibajelzés nem volt, és nincs most sem. Az utolsó "teszt" óta eltelt 6 óra. Ismét kipróbáltam,és ismét nem megy. Kb 2000-es fordulatig majdnem olyan mint régen, de onnantól,mintha 5 tonnás utánfutót vontatnák, és okádja a füstöt. Hibajelzés továbbra sincs a műszerfalon,még felvillanás erejéig sem. Jaaa és pöccre indul.

Előzmény: WebNeo (65540)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 1 65540

Ha lett volna hibajelzés biztosan írod, igy csak találgatás lehet bvelőle, egr, légtömegmérő érzékelők???

Szűrők mikor voltak cserélve, kuton tankolsz?

Előzmény: lójusz (65535)
papp99 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65539

Sziasztok olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy nekem egy 2003as 1.5 dci-m van. Mostanság nehezen indul, hidegen melegen is de van hogy pöc-röf indul mintha semmi baja nem lenne hidegen melegen is. Menetközben mikor lassitok mondjuk a piroslámpa miatt vagy kanyarodás miatt le áll a motor. Az üzemanyag rendszerem levegős nagyon. Le légtelenitettem már egyszer de most megint az.A szerelő szerint nem baj hogy levegös. Esetleg valaki tudna erre megoldást vagy ötletet mivel lehet a baj? 

WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65538

No akkor máris előrébb vagy, van hőgombám, ha kell, mailban adsz címet elküldöm.

Előzmény: akkokoko (65536)
lufi.lenti Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65537

Köszi! A szűrőt fogom megnézni, ha jól értettem akkor a hátsó ülés alatt az a szűrő, amit a csatlakozók lehúzása és annak a rácsos fedélnek a lecsavarásával ki lehet szedni! Alapjárati motort már pucoltam egyszer, igaz régebben ès

pillangó szelepet is tisztítottam akkor! Megyek sorba, a benzin szűrőt ki lehet tisztítani, vagy el dobandó? Üdv, Lufi

Előzmény: Papalac (65520)
akkokoko Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65536

Szia! Köszönöm a segítséget! A csövek és a hűtő is meleg. Voltam diagnosztikán a lejjebb említett Franciakulcsban is. 5000-ért ugyanazt mutatták mint a szaki. Annyit tettek hozzá pluszban, hogy a hőgombát kellene először cserélni... aztán a többi ha van... 

A vízhőfok már előtte is gyanús volt. Csak az érdekes hogy a szaki lehúzta a csatlakozóját és ugyanúgy kivillant.. De lehet csak az egyiket!? 

 

Előzmény: Papalac (65532)
lójusz Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65535

Jó napot az uraknak !

Ma igen érdekes dolog történt a 2003-as diesel taligámmal. Tegnap este, mikor mentem melóba, (30km) Semmi gond a járgánnyal ment normálisan, húzott,pörgött,nyelte a kilométereket szóval ahogy szokott. Lehúztam a 12 órás műszakom,reggel indítás pöcc-röff. Lassan kellett haladnom,lassú fordulat körforgalom stb.Kiérek a főútra (kb 1km-et mentem kíméletesen) nyomnám az autónak és 60-70km/ó fölé nem gyorsul,azt is csak kín keservesen.Nem mertem leállítani,és ujra indítani, hátha nem indulna,ugy hogy szédületes tempóval 70-80,lejtnek 110 es tempóval hazavergődtem. Kb 1,5 óra mulva indítom a kocsit,pöccre indul.Kicsi gázföccsök, és irtózatos koromfelhő az eredmény. ketyeg alapjáraton kb 5 percet, majd teszt kör meg y mint a mérgezett egér,semmi nyoma a reggeli kínlódásnak. Szerintetek mi a gyikja a rombolónak?

Papalac Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65534

Lambdaszonda fűtés 8-10 Ohm ! (9 +-1)

Előzmény: akkokoko (65521)
Papalac Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65533

Ha jól látom ez nem renault diagnosztikáról készült kép, hanem egy telefonról. Az hibakereséshez nemigen javallott nálam.

Normális működésnél sok adatot lehet leolvasni, de hiba esetén megkavarhatja az embert.

A vízhőfokot jól szokta mutatni!

Előzmény: akkokoko (65521)
Papalac Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65532

A terhelés értéket most nem tudom fejből, hogy mennyit szokott mutatni (load), de úgy látom felforrt a hűtővized :-) A 118 fok kicsit soknak tűnik. Meg kéne nézni az érzékelőt. Nem csoda ha lámpát villant. Működik a termosztátod egyáltalán? A hűtőben meleg a víz? A hűtőhöz menő vastag csöveket fogdosd meg. Mindkettőnek melegnek kell lenni nyitott termosztátnál. A 118 fokot kézzel nemigen fogod meg. Ha jól tudom kettős érzékelő van a hengerfejben. Az egyik fele vezérli a kijelzőt, a másik fele adja a jelet az ECU-nak. Ha a kijelzőn jó értéket mutat, akkor cserésnek tippelem.

Előzmény: akkokoko (65521)
akkokoko Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65531

Igaz lehet...

 

Úgy ismerem, hogy van olyan, és hogy merre van... :-)

Megkérdezem, és megírom!

 

Köszi az eddigieket!

Előzmény: WebNeo (65529)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65530

Én nem ismerek arrafelé.

Előzmény: P-pocsesz (65528)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65529

Hiába van a szakmában és tud sokat, ha a készülék korlátozottan alkalmas a feladatra ez a baj.

 

Akkor ismered a franciakulcsot? én csak ajánlást kértem neked :(

 

Azért kérdezz rá egy telefon a márkaszerviznek kiváncsi lennék mennyi?

Előzmény: akkokoko (65527)
P-pocsesz Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65528

Sziasztok,

Köszönöm. Erről még nem is hallottam.

Azt hiszem viszem szervízbe. Van esetleg egy jó szervíz, amit ajánlani tudtok a Thaliamnak? :-)

Pl: Fix autó Üllői úton? A 18-19-20. kerületben mozgok leginkább.

Előzmény: WebNeo (65513)
akkokoko Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65527

Igen, ismerem... De gondoltam (lehet rosszul), hogy ehhez a szakihoz viszem, mert őt sok helyen ajánlották. Elég régóta van a szakmában...

 

Ha annyiba fájna egy szót nem szólnék.. :-)

 

Mindenesetre a franciakulcs megér egy misét...

Előzmény: WebNeo (65526)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65526

http://franciakulcs.hu/hu/

Találtam is egyet, ráadásul a márkaszervizben sem őrült áron csinálják, - végigondolva, hogy 2x3x felkeresed az általad említett szerelőt, s nem lesz pontos diagnózis - én egy autót mult évben vittem, igaz az ország más részén oda, 2,5 óra munkáért kiolvasással 14 e Ft-t fizettem.

Sima kiolvasás nem lehet ennyi.

Előzmény: WebNeo (65525)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65525

Az nem sok, de ha nem gyári müszerrel nézte csak pénzkidobásnak érzem.

Van itt specialista Luke Skywalker kérdezz rá nála szerintem.

Közben keresek feléd is egy hozzáértőbbet.

Előzmény: akkokoko (65523)
vape01 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65524

Sziasztok !

1.5 dci thaliànàl talàlkozott valaki olyan problémàval,hogy hidegen pöccre indul. Utànna pedig csak màsodik indítàsra. ?

Előre is köszi :)

Peti.

akkokoko Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65523

Szia!

 

Első körben 3000.-

Vas megye, Szombathely.

 

Előzmény: WebNeo (65522)
WebNeo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 65522

"Tegnap voltam egy diagnosztikai szakinál. Másfél óra és két műszer után azt mondta, hogy pénteken vigyem vissza egy harmadikra, mert nem talál olyan hibát ami ezt okozhatja."

Mennyit fizettél?

Hol élsz?

 

Előzmény: akkokoko (65521)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!