Egy kis segítséget kérnék. Peugeot 307 2.0 HDI. Szeretném lecserélni a váltó szoknyát. Próbáltam leszedni a váltógombot, csűrtem-csavartam, de semmi, viszont nagyon nem is akartam eröltetni, nehogy eltörjön. Szóval, hogyan lehet leszedni a gombot vagy egyáltalán lekell szedni a szoknya cseréjéhez?
Nem tudom, mi van valójában a kuplungoddal... De az biztos, hogy ha a 340 Nm-t nem szerette, akkor a 400 körülit sem fogja jobban szeretni. Persze nem kötelező nyomni neki állandóan, nem úgy, mint Jena mondja :P
(De most komolyan, azt aláírom, hogy feljebb ment a "szokásos" haladási sebességem, eddig eljárkáltam itt a körgyűrűn a kötelező 90-nel, most meg 100 a minimum, de inkább 110, szóval az autó egyszerően provokálja, hogy GYORSABBAN menjek, de ez nem jelenti azt, hogy ÁLLAT módjára gyorsulok vele, mindig, hogy már hidegen kitaposom a szemét (melegen sem!), vagy hogy ne tudnék akármikor hosszú km-eket szabályosan, önuralommal menni. Még jól is esik a kocsinak egyébként, csendes, lágy hangja van. Aztán jön egy szerencsétlenkedő, akin hamar túl kell lépni, és pöcc, és huss... :)))
Ezzel együtt már a harmadik ötös átlagú, 1200 km körüli tankolást csinálom... Most is éppen 4.8 a legutóbbi tankolás átlaga, a másik kör pedig 2900 km-nél 4.9-et mutat. Most a mutató pont az 1/3-os osztáson áll, és mentem már 850 km-t (800-nál elvileg 5-ös a fogyasztás, szóval ez kicsit jobb), a hátralévő pedig 60 km-nyi 90-100-as tempó közötti út után még 430-at ad... Ilyen közlekedés mellett, ahogy most járok, 5.7 és 6,2 közötti átlagú szoktam lenni... És a pillanatnyi fogyik is lejjebb vannak, még mindig. )
Ja, és én is azt mondom, hogy egy jól megírt vezérlőprogram jobb lehet, mint az a megoldás, hogy az eredeti programot hamis szenzor-adatokkal eteted... Persze lehet tartani az esetleges malőröktől, nem mondom, hogy nem ment tele a gatyám háromszor, egy nappal Fro-ba indulás előtt, amikor kderült, hogy a progi feltolása után csak biztonsági módban megy az autó... De meg tudtam oldani, kitaláltuk, rájöttünk, megoldódott. És vissza nem cserélném semmiért a régi programra, az tuti! (pont, mint a tempomat, a fólia, vagy a xenon lámpa egyébként...) Istenien megy, még ha nyugiban megyek, akkor is, egy álom. :) Egyenletes, magabiztos, és ahogy fütyül vagy nyünnyög, az egyenesen király :) Komolyan, nézem az embereket az utcán, hallják-e, hogy jövök, hogy én nyünnyögök... :DDDD
Ja, és 111.111 km lesz nemsokára :) 101.000-rel indultunk vissza szeptemberben :(
Ma 4 x állítottak meg. egy majdnem 54.lett csak rájött hogy kb 5 percel azelőtt másik irányban megállított már. forgalmim betelt, új kellene, így nincs rajta csak 1 matrica. egyből stoppolnak. Eddig mind normális volt. Pláne azok akik egy hete pénteken állítottak meg és kiderült minden papírom az sw ben maradt és meg egy transporterrel voltam épp. 5 perc tanakodás után elengedtek :)
Grat és még ennyi hibát sem a jövőben! A napokban volt szó róla, keress vissza. Az a gyanúm, kijelző csere lesz:-( Ezt kialkudhattad volna... rejtett hiba gyanánt már nem megy? Mert hogy húzós lehet, ha csere.
Kecskeméten láttam 3db faceliftest is a bontóba, ha passzol a régivel és miért ne passzolna akkor vegyél egyet ott. Vagy vegyél tőlem egy 3dik 307est jó indexkapcsolóval:)
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Van két Pugó 307-esem is, amivel maximálisan meg vagyok elégedve (1,6 és 2.0SW) nagyon szépen és jól muzsikálnak, de a kisebbiknek behalni látszik az indexkarja. :-( ...próbáltam keresni valami olcsóbb megoldást, mint 70e-ért újat venni, de nem találtam alternatvát és szeretnék ennyit rákölteni. Tudtok ajánlani valakit, aki ezt meg tudná csinálni Bp.-en?
A Golfomban amit vettem anno "tanulgatni" 297e (óra szerint) kezdett, de nagyon ritkán és alacsony fordulaton.
Amúgy én is chipkelődnék, csak kicsit bennem van a félsz a kuplung miatt. Én inkább mondjuk nyomatékot szeretnék. Így is eljárok az én Úras tempómban 5,4-el városban. (fedélzeti szerint-szal lehet van az 6,5 is)
A héten kb 4szer voltam pesten, és ugye az M5ösön vezet utam, piszokul felháborít hogy a sünök oda állnak ki mérni ahohol a múlt pénteken szinte szemem előtt akadt bele egy darus kamion egy felüljáróba, namost ott kirakták a 100as táblát pedig össze van foltozva a beton szerkezet, és azóta minden nap mérnek, és még az új kormány is bizonygatja hogy nem pénzbeszerzési okokból mérnek ennyit és onnan ahonnan. Nemtudom van e másik olyan nép aki ezt elviselné, vagy csak a magyar ennyire bírka. Tele van az ország indokolatlanul kirakott sebességcsökkentő táblákkal, vagyis az indok hogy lehessen mérni. Mozgalmat kellen indítani és simán leszerelni az értelmetlen sebességkorlátozó táblákat a p_csába. Nem száguldozom de már alig merek autóba ülni mert félek beleszaladok megint egybe. Esküszöm a köv. autóm kintről hozom és ha benyeli a regadó árát, akkor is SK rendszám lesz rajta, vagy RO és még psszantást is küldök mikor fotóznak.
Bachatod az extrákat ha nincs anyagból az a típusú off autó, tudom mindenki más okok alapján választ autót de én nem tudnék pénzt adni egy nunus-t az elején viselő autóért.
Igazából már 3 hete hirdettem, gondoltam úgyse kell senkinek, azért is ment bele a tempomat.
Aztán 2 nap alatt 4 telefon jött, egy fiatal pár is hívott, hogy az az autó kell neki "mindenáron".
De mielőtt tudott volna jönni (jövő csütörtök), már 2-en bejelentkeztek megnézni.3-4x hívott vissza, aztán kerített sofőrt és még aznap lejöttek (4 órás út).Lámpafénynél vizsgálták át, aztán vitték is alku nélkül.(nem engedtem az árból, mert nagy volt a kavarás:))
Ha érdekel, az expresszen még fönn van, írd be a keresőjébe, hogy "307 benzin-gáz".Azt az egyet fogja kiadni.Ott talán 1,4 az ára, de a haszn.autón már 1.35-ért volt kirakva, innen vitték el.
Látom Jena már írt neked magánba, ott voltam ahol Jena és Vasapuka is. Nem kispályás a srác. Nem voltam még ilyen helyen, de ha nem élne jól meg belőle (semmilyen reklám mellett), akkor nem futna neki ilyen házra. Hazafele sötét volt és köd is volt, de amikor előzni kellett akkor elég hamar befejeztem. Úgy igazán még nem nyomtam meg neki(nem is szoktam úgy közlekedni), de érezhetően alacsonyabb tartománytól húz, és sokszor nyomod az ülést:) Igen nekem EDC15 csati van benne, ára 40 volt. Azt hogy végülis hány százalékot kapott nem tudom én 15-20% közé kértem. Majd ha lesz fogyasztás adat akkor majd írok.
"Ha ebből még lehetne faragni és az egyébként sem gyenge"
Abból már te nem faragsz le, mert ha megcsinálják rögtön átszellemülsz minimum Schumachernek, vagy Colin Mcraenek, ez biztos, ne is mond hogy te már papás vezető vagy, hidd el ez azon nyomban elmúlik. És kaján vigyorral fejezel be minden előzést, ergó a fogyid több lesz, de nem is leszel lusta még csak a VC-re menésért is elővenni.
A kuplung csak azért aggaszt, mert elkezdett csúszni 65 ezer után. Mivel leginkább akkor csinálja, amikor jól bemelegszik, tehát nagyobb terhelés után - padlózva szakszosan gyorsít -, így szerelő még nem érzékelte. Viszont javasolták - amit már írtam -, hogy ugorjak le durván a pedálról párszor és talán javul. Megtettem és talán javult, mert legutóbb előzéskor, amikor padlóztam épp nem, vagy már nem csinálta. Keveset használom a kocsit, csak a tesztelésért lusta vagyok kivinni. Majd a kövi menetben újra nézem. Szóval ha kevlároztatnom kell, akkor tuti elcsábulok abba az irányban is (tuning). Már az új autó árán úgyis buktam, akkor legalább a fogyasztásom legyen már legalább még kedvezőbb. Idáig a 10 ezreket 6 l-es átlagfogyival zártam, most a 6.ezernél 6 liter alatt vagyok(5,7). Ha ebből még lehetne faragni és az egyébként sem gyenge, de nem is épp ficánkoló lovakat meg lehetne ugrasztani, akkor kipróbálnám... (Ádi érezte azt a hiányt, amiről beszélek, írta is, valahogy azon korrigáltatnék. Hogy legközelebb vigyorogva szálljon ki...:-))