Megnéztem ezt a körmös dolgot. Fémből vannak az alkatrészek. Valóban működik. Ettől függetlenül a kapcsolós megoldás jobb választás lehet. Igaz, bíbelődni kell vele, de annyira nem bonyolult, a vezetékek ott vannak, csak meg kell szakítani. Így az ajtók nyitásakor is ki lehet kapcsolni, nem csak a hátfali ajtónál. Az elsőnél kicsit trüközni kell, mert a vezetékezése olyan.
hello; koszonom a valaszt..ezekszerit az oldalajtoknal 'allando' a vilagit'as-ha nyitva vannak-?!az ulesek eltavolitas'ara gondoltam en is,kulonben sem szoktam hasznalni,minden elozo gepemben kivoltak v'eve..:-).l.
Ezt a körömfordítós verziót nem hallottam még, eszembe sem jutott. Bár úgy gondolom, ha elfelejti a dolgozó visszafordítani az ajtó lecsukása előtt, akkor szépen össze tudja törni, mert ha jól emlékszek, az a rész műanyag. De holnap én is megnézem pontosan miről is van szó.
Ketten szoktunk kempingezni, ezért a hársó ülések nem jönnek velünk.
Így kezdődik a felkészülés: (a dugókulcs klt. darabjait persze elteszem)
A hátsó ajtó nyitott állapotánál a zárszerkezeten levő körmöt kell elfordítani és akkor (ettől az ajtótól) nem működik a belső világítás. Az oldalajtóktól persze igen. A hátsó ajtó lecsukása előtt a körmött vissza kell fordítani. Alkalmasint csinálok róla fényképet. De gondolom, hogy mostanában nem aktuális még a kempingezés.
Egy olyan problémám van, hogy a fénykürt valamiért nem akar működni de a távolsági tökéletesen működik. A kapcsolót megmértem, rendesen működik. Valakinek valami tipp??
alkatrész boltban csak szilentet látok, valami 5e/db, lengőkaronként 3db, egyik karon 2 rossz, másikon egy, sanszos, jobb lenne mind3 csere, az ugye 30e lenne csak a 6 szilent?
A szűrő akár egy vízóraaknából is elérhető, a motor előrenéző oldalán van, a leeresztőcsavar meg az olajteknő alján, kicsit hátrafelé néz. Ha, jól emlékszem 17-es kulcs nyitja. (vagy 19?) akár egy castrol 10W40-es olaj is jó bele.
Apósnak van egy suzuki wagonR+ autókája, most ezt én használom (passatomat összetörték)
kedden ki kell szaladnom németországba egy jövök-megye dologról lenne szó, ~2400km utána meg karácsonyi ide-oda menés. Tegnap csak úgy ránéztem a nívópálcára, minimumon volt, jól van mondom töltök hozzá kicsi olajat, após mondja, régen volt cserélve az olaj. Utána néztünk mikor, (!)32 ezer km-rel ez előtt, jelenleg 77 ezer van benne.
A kérdésem az lenne, ennél az autónál is "simán" megy az olajcsere? Ha belenyúlok házilag akkor bedob valami hibakódot vagy egyéb ilyen elektronikai nyalankságot? Régi autókba mindig megoldom az olaj cserét, de ehhez így nem merek hozzányúlni, nehogy ...