Rádiót szeretnék cserélni az autóba és gyáriban gondolokozom. De mondtak nekem valami olyat, hogy szériaszám/alvázszám (?) alapján kell beírni valami kódot. Igaz ez? Ha igen akkor valaki tud erről valami konkrét infót adni?
Az enyémben elszállt a végfok és a CD is ugrál/akad benne.
Kedves topictársak ezentúl már csak a múlt tapasztalataiból tudok bele vaúzni a topic életébe, most értem haza a jövö reménységével a mobilitás terén. Holnap lövök képeket is. 6 évet öregítettem, de legalább megnyugtat a tudtat hogy adagolós dízel áll a garásban. A topicon napi szinten jelen leszek a csapat miatt többütöket barátomnak tartalak , és elöre készüljetek az offolásra hogy miben mennyivel jobb az off autó a pugnál. Az álltalam pug terén kitaposott ösvényen továbbra is segítek akiinek igénye van rá. Ui 4db. Téli kerék gyári dísztárcsával csavarokkal eladó.
2: hát pont ezzel van a problémám. 1 patent volt csak olyan, aminek a közepe benyomható volt. A többi az mind teli műanyag, nagyobb is a feje, mint a benyomható közepűnek.
A csomagtérajtót nem tartja meg a teleszkóp. Ez ugye egyértelmű cserét jelent?
Az ablakmosó tartályt hogyan lehet kivenni? Próbáltam a kerékívből kivenni a burkolatot, de nem sikerült. A patentokat nem sikerült kiszedni. Van annak valami spéci technikája, vagy egyszerűen csak nem voltam elég határozott?
Indítózáskor mindíg ott kell lennie az adagolóban a gázolajnak. Ezt visszacsapó szeleppel biztosítják. Nem természetes, hogy visszamegy a tankba. Kell lennie a rendszerben valahol egy rossz(koszos, elöregedett...) visszacsapó szelepnek. Talán adagolón, üa szűrő házban, kézi pumpában vagy valahol a motortérben az üa csőre felfűzve.
Volt abban már elektromos szivattyú!???? Biztos? Nem ismerem a típust, így akár lehet is, csak furcsállom.
Van 1 pár web tárhely szolgáltató ahol ingyen adják neked a helyet.Vannak web minták is csak ki kell választanod és személyre kell alakitanod.Dizájnositanod kell.:D:D:D
Nézd meg az enyémet és segítek ha nem megy valami.
Nekem egy régi R19-esem csinálta ugyanezt. Az kapott egy egyirányú szelepet a szűrő előtt és azóta is pöcc röff. 3000Ft. Nem értek hozzá, de lehet neked is megoldás lehet!?
Nálam a kézi tápszivattyú membránja volt defektes. Ha pár órát állt akkor már küzdelem volt az indítás. Kivettük a gyári szűrőrendszert, és kapott egy Golf szűrőt. (egy be, egy ki) Megkapta az egyirányú szelepet, és jobb lett mint újkorában. 300E km felett 1 izzítás, pöcc röff -18 C° fokig. Utána 2 izzítás. :P Elnyűhetetlen a motorja. Hmmm nosztalgiaahangulatom van. :) Persze nem cserélném vissza semmi pénzét, de akkor nagyon szerettem. :)
rövid időn belül be fog szorulni a kis dugattyú az ablakmosódban szerintem. Írtam is nemrég hogy egy Lagunában is ugyan ez volt a hiba. Ott sem mossák át. Jah az céges autó....
Nem kell szétszedni. Igaz az enyém SW.. de.. az ötletet hátha tudod kamatoztatni.
Szóval. Végy egy 1,5 mm es fúrót és a lápma alját fúrd meg pár helyen de ne a búrát hanem az alsó részt. aztán mehet a mosósezeres mosás, lötykölés. Utána mehet a szárítóba. ki fog folyni belőle a víz.
Én úgy gondolnám ha pl kicsit túlhúzta volna és emiatt nem jó, akkor is visszaviszed és állít rajta, addig amíg jó nem lesz. Nyílván nem fizeted ki még 1x, 2x, 5x.
Ez a szitu is ugyanaz, csak nem sokat húzott, hanem keveset. Persze lehet én látom csak így, Te meg úgyis azt csinálsz amit akarsz. :)