Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tanijani Creative Commons License 2017.03.15 -3 0 43202

 

 

     Szuzuki  swift  nyolcvan valahányban gyártott,nemtudom köbcentis bontott alkatrész,a fék alaplap is szuzuki,sőt még a kézifék kötél is

Előzmény: Mnagy (43198)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43201

Kárászyékkal gyártattam már Aixam gólyalábakat, a minőséggel nem volt probléma, és akkor még az ár is barátságosabb volt.

 

Legutóbb olyan "erősített" gólyalábakat szereztem, amiket valamelyik személygépkocsiéból alakították át, a krómrúd is vastagabb benne. Biztosan ki lehetne nyomozni, melyik kiskocsiét lehet átalakítani.

Előzmény: Papamaci88 (43191)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43200

Mindig ódzkodok attól, hogy a hátsó tengelyen növeljük a fékhatást. A Suzuki hátsó fékrendszere biztosan sokkal jobb, mint amit a mopedautókba szerelnek gyárilag, de nekem a gyári fék is hamarabb blokkol mint az első, ami okozott már néhány izgalmas szituációt csúszós úton. Úgy lennél csak nyugodt, ha a fékerőszabályzót is hozzá állítanánk a nagyobb átmérőjű fékdobokhoz, és a nagyobb méretű munkahengerekhez. Vagy előre is belefaragnánk valamelyik személygépkocsi tárcsafékjeit...

Előzmény: tanijani (43194)
zsolt117211 Creative Commons License 2017.03.14 -5 0 43199

És olyan silány minőséget kapnál, hogy magad is meglepődnél! Kérdezd Gézát! Neki van tapasztalata! De én még jó darabbal nem találkoztam. Messze alatta marad az eredeti minőségének.

Előzmény: Papamaci88 (43191)
Mnagy Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43198

Szépen át lett alakítva, lehet tudni melyik típus? A féklap is suzuki?

Előzmény: tanijani (43194)
kobor1954 Creative Commons License 2017.03.14 -2 0 43197

A fék kötelet kispolszkiéval meglehet oldani az enyém is abból van

Előzmény: WooDoo (43188)
kobor1954 Creative Commons License 2017.03.14 -1 0 43196

Ha sokalod a 30000ft ét vegyél Devecser ből 47000ft ért

Előzmény: Papamaci88 (43191)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43195

gondot okoz a szoruló kézifékkötél

 

Először nem értettem ; na ez nem az én kocsim . Ez a járgány jött Rácalmásról -- pontosabban húztuk , mert a lábon hazajön technikából lett a vontatás az útközben felforró víz miatt . Így jött , ilyenre alakítva , és most is ilyen , de úgy tudom nincs vele gond .

Az egyik Casalini rögzítő fékje szorul most , de az lehet fékkulcsnál problémás . Kész szerencse , hogy a vízpumpája is bekrepált , így nem olyan nagy gond , hogy ki kellett venni a forgalomból .

A Casalii egyébként eléggé extrán oldotta meg a kérdést , kétkulcsos a rögzítőfékje .

Előzmény: WooDoo (43188)
tanijani Creative Commons License 2017.03.14 -4 0 43194

 

 

Szuzuki fékdobos aixam,egyszerű mint a faék....

Előzmény: acca59 (43178)
daty55 Creative Commons License 2017.03.14 -11 0 43193

Egyetértek, a GPS a pontos!

Előzmény: zylo. (43186)
daty55 Creative Commons License 2017.03.14 -12 0 43192

:-DD

Előzmény: barnazol75 (43185)
Papamaci88 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43191

Sziasztok!

 

 

Nem lenne vkinek eladó aixam 400 első lengéscsillapító?  Ahol kérdeztem ott kb 30ért gyártanák le azt pedig kicsit sokallom érte. :)

 

Köszi

Berla Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43190

Köszi a segítséget

Előzmény: WooDoo (43189)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43189

A Filtercenternél szoktam venni a Kubota légszűrőt, általában van náluk polcon, legutóbb kb. 2500 Ft volt.

A devecseri webshopban az is több mint a duplájába kerül, Érden meg gondolom még drágább.

Előzmény: Berla (43187)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43188

Úgy látom neked is gondot okoz a szoruló kézifékkötél. :)

Az én járgányomban is ki kellene már cserélni, de jó ideje úgy használom, hogy mindig teszek valamit a kerék alá, hogy ne guruljon el. Vagy ha mégis be kell húzni a kéziféket, akkor indulás előtt kézzel visszarángatom a fékkulcsokat. Már automatikusan nézem induláskor a kézifékkart, ha lötyög, akkor fog a fék. :)

 

12e Ft-ot sajnálok adni darabjáért, lehet le kellene gyártatni vagy 10 db-ot, gondolom kijönne max. fele annyiból.

Előzmény: Bakancs4 (43184)
Berla Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43187

Üdvözlet kedves fórumozó márkatársaim.

Azt szeretném megkérdezni,hogy nem tud e valaki egy normális légszűrő beszerzési helyet.Egy aixam 500 hoz kellene. 

 

zylo. Creative Commons License 2017.03.13 -2 0 43186

A GPS nem késik, hiszen poziciókból és időkülönbségből számol sebességet, és folyamatosan korrigál. Az autók kilométerórája meg egy fix áttétellel kapja a "forgást", mint jelet, visszacsatolás nélkül, ráadásul egy iparági szabály miatt nem mutathat kevesebbet, mint a valós sebesség. Ezért hát mindig többet mutat, jellemzően kb 10 százalékkal. Akit ez zavar, a gumimérettel tud rajta javítani.

Előzmény: acca59 (43177)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43185

Vagy leszeded a középső nagy anyát és elkezdesz driftelni... 

Előzmény: acca59 (43178)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.13 0 1 43184

hogy kell leszedni a fékdobot az AIXAM 400-RÓL

 

Malaguszti Creative Commons License 2017.03.13 -7 0 43183

Ebben is van egy kanyar,

nagymotor kategóriás, 4 személyes, de kismoci rendszámmal :)

Előzmény: passat2018 (43182)
passat2018 Creative Commons License 2017.03.13 -8 0 43182

Egy Heves megyei Parádsasváron olcsón Microcar MC1 mopedautó rendszámosan papírosan eladó de még működőképes állapotban.

https://www.jofogas.hu/heves/Microcar_Mc1_63932981.htm

Malaguszti Creative Commons License 2017.03.13 -6 0 43181

Meg hiányzik egy kereke :)

Előzmény: Bakancs4 (43172)
Mnagy Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43180

2009- ben írták azokat a hozzászólásokat amire írtál, majdnem 6 éve. A hátsó fékdob 2db golyós csapágyon forog, közte egy cső távtartóval.

Előzmény: acca59 (43178)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.13 0 1 43179

Vagy lehúzóval, vagy negatív kalapáccsal szoktuk levenni a fékdobot.

 

Előzmény: acca59 (43178)
acca59 Creative Commons License 2017.03.13 -1 0 43178

Szia leírnád nekem hogy kell leszedni a fékdobot az AIXAM 400-RÓL.a KÉZIFÉK NEKEM IS SZAKASZOSAN FOG.Van egy jó állapotum bontásra arról leszedném.De nem akarom barmolni.

Előzmény: Unicorn71 (21914)
acca59 Creative Commons License 2017.03.13 -1 0 43177

Nem valós a gps nem nem.A gps késik méghozzá nem is keveset.sok mindentől függ.De amit leírtál az a km külőnbség reális,130 km óránál már 8-12 km-et is késik a gps.Én is azt hittem hogy rossz az óra az aixamban.4-5 km-rel mér kevesebbet 60-nál a gps.Ugyan így viselkedik az Opelomban is és a motoromon is.Amúgy nem éntaláltam ki ha meglessz a link ideteszem.Az autó.hu vagy nem tom már hol hívták fel a figyelmet Hogy ne bízzunk a gps-ben.Ő ott pontossabban elmagyarázza.

Előzmény: majdnemauto (21923)
acca59 Creative Commons License 2017.03.13 -2 0 43176

Örömmel közlöm veletek hogy Aixam 400-asunk ismét kp zárral funkcionál.Mivel az eredeti kpzárvezérlő a hozzá tartozó nyitókkal nagyon drága,még használtan is,(megjegyezném az eredeti Taywani gyártmány)Vásároltam az ebay-on 3100 forintért két bicskakulcsal rendelkező kinai kpzárvezérlőt,ezt rákötöttem a régi vezetékekre,.sőt így az index is vissza jelez,tettem rá nem túl hangos "mozdony"hangot,az autókeresés funkcióra is. Nos ez csak azért ekkora szenzáció,mert most csináltam előszőr.

acca59 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43175

Ne keresd nincs szakaszos törlés.Sokáig izgatott engem is beletörődte.

Előzmény: csbaúr (43161)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43174

Ha a hír igaz, nincs is fesz. szabályozód, csak egy egyenirányító. A hátsó lámpa világítás tekercse félig a töltés is. Erről az ágról aksival támogatva működik a neutral vissza jelző, a kűrt, a féklámpa, és az index. Az első lámpának saját tekercse van. (ha helyesen választottam ki a javítási utasítás 7db kapcsolási rajzából az elől 1 izzós Belga Német Osztrák kivitelt)

 

Aksi nélkül az a tapasztalat, hogy nem is lesz olyan erősen egyenirányított az a feszültség, ilyenkor az index zümmögve inkább folyamatosan ég mint villog, a kűrt is fura, és fékre minden elhallgat, vagy egyszerre nem működik, és inkább a fék tűnik a legéletképesebbnek. Nem tudni, mi volt az alkotó szándéka. Lehet az egész rendszer jó töltéssel, és jó aksival, de csak kéz a kézben működik helyesen.

 

Ha az index relé bemenő 6V os kábelét a kijövő (index kapcsolóra menő) kábellel összekötöd, (a test marad szabadon, ami lehet nincs is bekötve, mert látok 2 és 3 lábú reléket) akkor kapcsolva, az adott oldalnak folyamatosan kéne világítania. Úgy aksiról, mint aksi nélkül. Ilyenkor lehetne mérni az átkötésnél áramot (aksival jobb, mert szűrtebb), hogy azonos e a két oldalon. Aztán vissza lehetne tenni az aksit, bár lehet jobb lenne valami féle hálózati stabil egyen 6v-ot. Lehet a töltés se remekel, hiába jó az aksi, ha nem töltött. Lehet, most bevetném az okos Lidli/Aldi töltőt, nekem tudja a 6V-ot. Akkor visszapróbálnám az index relét. 

 

Hasonlóan jártam már, az alaplap testelése nem volt tökéletes, bár nagyobb aksi miatt nálam ha ég a lámpa, kihagy a gyújtás jelenség volt tapasztalható.

 

Ha lenne másik relé, milyen egyszerű lenne belepróbálni. Viszont ha csak relé baja lehet, inkább eredetit tennék bele, pár ezres. (addig meg átkötve hagynám a relét, inkább folyamatosan világítsanak az indexek kanyarban, mint sehogy?)

Előzmény: Bakancs4 (43171)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.13 -2 0 43173

Ez se egyszerű eset : https://www.jofogas.hu/veszprem/Canta_dlx_mopedauto_63929289.htm?first=1

Nem mopedautó ( 160 ccm-es benzinmotor ) , 25-ös végsebesség , két személyes Canta DLX  negyedmillióért .

Lassú járműként elvileg így ahogy van -- rendszám és biztosítás nélkül -- akármilyen jogsival kimehet(ne) a forgalomba . Egy darabig eltartana mire a környékbeli rendőrök belenyugodnának .

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!