Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kis59 Creative Commons License 2011.05.12 0 0 10136

Köszönjük a szép képeket!

Sajnos nekem kimaradt családi elfoglaltság miatt. Egyébként már többször terveztem oda elmenni, de nehezen lehet eljutni oda, a közlekedési lehetőségek miatt. A stoppolás bizonytalan, vagy eljutok, vagy nem, akad-e egyáltalán egy jótét lélek, aki elvisz...

Előzmény: bokor istvan (10135)
bokor istvan Creative Commons License 2011.05.08 0 0 10135
zetorsuper Creative Commons License 2011.05.06 0 0 10134

Üdvözletem mindenkinek! Olyan problémám lenne hogy 6701-es zetor motorhoz kellenének nekem szelepek. Legjobb az lenne ha cserébe tudnánk megoldani a dolgot. Cserébe lenne egy kevés zetor alkatrész és mtz alkatrészek.Ha valaki tudna segíteni annak nagyon örülnék.

 

szentepeter Creative Commons License 2011.05.01 0 0 10133

Sziasztok!

 

7-30-as gumit keresek Deutz F1L612-re, eddig nem sok sikerrel. Esetleg tudja valaki hol érdemes utánanézni?

 

Üdv.

dutrancs Creative Commons License 2011.05.01 0 0 10132

Szióka !

Úgy bizony.

Előzmény: Zemiator (10131)
Zemiator Creative Commons License 2011.05.01 0 0 10131

Szevasz Antibá ! :-) 

Felétek is esővel ünneplik a Május elsejét ?

Előzmény: dutrancs (10130)
dutrancs Creative Commons License 2011.05.01 0 0 10130

Mivel nincs JUMZ jav. utasításom ,ezért pontosan nem tudom. Jumzokat meg ugye a 45-ös MTZ-ket nem kellett nagyon sűrűn javítani (meg már régen is volt) .Így Megadom az MTZ -80-as traktorét .Nem hiszem ,hogy eget rengető különbségek lennének közöttük. 0,25...0,55mm-ig.elég tágak a határok. A bolygó és rózsakerekeknél pedig amikor gyári hézagolókkal van öszerakva  ,akkor magától adódik a hézag.Az a lényeg hogy forgatás közben kézzel akadálymentesen forogjanak.

Előzmény: tw400 (10129)
tw400 Creative Commons License 2011.05.01 0 0 10129

Köszönöm a választ mester. Egy kicsit komplikáltabb lett. Teljesen szét lett a hátulja szedve, féltengelyeket is ki kellett huzni. Valamilyen oknál fogva a kis kúpkerekek eltávolodtak a kapcsolodó kúpkeréktől ami viszont tönkretette a csapágy görgöskosarát igy azokat is cserélni kellett. Még egy kérdés mekkora hézagot szoktak hagyni a nagy kúpkerék és a váltóból jővő hajtás között, valamint a cserélt ki kúpkerekek között?

Előzmény: dutrancs (10119)
mszakilaci Creative Commons License 2011.04.30 0 0 10128

Üdv mindenkinek!

 

Kérdezni szeretném, hogy a Jumz Eo 2621 fülke alatti NS 100 szivattyú, jobb, vagy balos forgásirányú?

 

Köszönöm!

dt-s Jani Creative Commons License 2011.04.29 0 0 10127

Üdv ! Sajnos nem tudok eladót azt a típust már én is csak képen láttam .

Arról csak alkatrészkatalógusom van . dt-vel csak dolgoztam én is pár éve , de remélem lesz még alkalmam menni akár dt-vel akár 100 -al .

 

Előzmény: T-100 as bolond (10126)
T-100 as bolond Creative Commons License 2011.04.28 0 0 10126

Helló! Nem tudsz valahol egy DT-54 est eladót ? Tudom ritka mint a fehér holló !Van DT-d ? Nekem van 100 asom,csak nagyon tetszik az 54-es is,hiába az oroszok tudnak alkotni ,jó és nyühetetlen gépek.

Előzmény: dt-s Jani (10125)
dt-s Jani Creative Commons License 2011.04.28 0 0 10125

Üdv !

Nagyon jól néz ki a gép! Gyerekkori kedvenvem szinte a dt -75 és a t-100 ban nőttem fel .

Van még esetleg több lánctalpasa is ?

Sajnos ma már ritkák főleg a jóállapotúak .

Minden tiszteletem azé aki ma is becsüli ezeket a remek gépeket !

 

Előzmény: pinter63 (10103)
rsz85 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 10124

köszi!

 

MTZ-sek nem tudták :), sőt hirtelen, telefonban még az előző tulaj sem :)

Előzmény: dutrancs (10121)
vmickey75 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 10123

Köszi. Jól látod a tető az még várat magára. egyenlőre megfelelő. Valami lemezből hajtottak rá korábban. Ha kicsit hígul a program ácsolunk rá eredetihez hasonlót. Fa keretre üvegszálazunk valamit.

Előzmény: kis59 (10118)
TAURUSBG Creative Commons License 2011.04.25 0 0 10122

Sziasztok!

 

Édesapám Eicher E28-as traktorának hidraulika szivattyúja elromlott. Tudna- e valaki Szeged környékén olyan helyet, ahol

vállalnák a javítását esetleg használtan vásárolhatna?

 

 

Köszönöm

 

taurus11 kukac index pont hu

dutrancs Creative Commons License 2011.04.25 0 0 10121

A traktor jobb oldalán a kormánymű közelében van egy kerek csapágyház,a sebváltó oldalán. ennek a csapágyház közepe felé van két csavar .a felső 5/8-os menetű az ellenőrző furat.Kézi olajszivattyúval -e szintig nyomhatsz bele olajat.Vékony csővel esetleg ezen a furaton keresztül is. A beöntőre nem emlékszem ,de bizonyos,hogy a sebváltó tetején lehet ezen a gépen is és általában négyszögfejű .Szedd fel a fülkében a gumi szőnyeget és valahol megtalálod alatta.

Előzmény: rsz85 (10107)
dutrancs Creative Commons License 2011.04.25 0 0 10120

"földtől" -akartam írni csak elírtam!

Előzmény: dutrancs (10119)
dutrancs Creative Commons License 2011.04.25 0 0 10119

Ki kell szerelni a két sárvédő közül mindent ami útban van ahhoz,hogy a hátsó nagy fedelet fel tudd venni. Érdemes a diffizárat és kardánkapcsolót is előre kivenni mert azzal is könnyebb a fedél (meg viszaszerelésnél is könyebben helyre megy külöl-külön mint egybe).2db bolygókerék van benne 2db tengelyen. Ilyenkor ki kell cserélni a kerekek mellett a két tengelyt is meg a bolygókerék hézagoló lemezeit is mert azok is meg ill.elkopnak.

Amikor a fedelet már levetted akkor már látni fogod azt hogy kell kiszerelni a két tengelyt és a kerekeket. Érdemes egyik hátsókereket a föfdtől elemelni,hogy tudjad az igényeknek megfelelő helyzetbe fordítani a diffiházat.Kiveszed a két tengely biztosítócsavarját és kihúzod a tengelyeket majd kibuktatod a kerekeket a hézagolókkal együtt ,ha még nem koptak el teljesen.Jó munkát kívánok hozzá!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: tw400 (10104)
kis59 Creative Commons License 2011.04.24 0 0 10118

Csini....

Gondolom, még új kalapot kap. Vagy a tető is kész már?

További jó ünnepet!

Előzmény: vmickey75 (10108)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.23 0 0 10117

Nincs mit:) Az az igazság hogy én is mg gépszerelő vagyok de zetort még nem javítottam. Ezért nem akarok hülyeséget írni

Előzmény: robi.8 (10116)
robi.8 Creative Commons License 2011.04.23 0 0 10116

Kössz az infókat.

Előzmény: Törölt nick (10115)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.22 0 0 10115
Előzmény: robi.8 (10113)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.22 0 0 10114

Helló van egy olyan fórum itt hogy Mtz nyugodtan írj oda ott sok szaki van segíteni fognak biztosan :)

Előzmény: robi.8 (10113)
robi.8 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 10113

Hello

Nem hidraulikus,hanem körmös.

Előzmény: vmickey75 (10112)
vmickey75 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 10112

Helló! Igazából a problémát sem értem. Kicsit zavaros: "Kéne egy kis segítség a Zetor 7011-en kén beálítani a kuplungot,mert nem fog rendesen."..."Amugy a kuplung nem csuszik."

 

Kettő sarkalatos pontot azért kiszúrtam:-1. ..."utána huztam a tányérrugós szerkezeten"...hol?:o

                                                                -2. ..."csak egyszerüen elment a kuplung,hirtelen leeset a pedál" 

A beesésből véleményem szerint valamilyen törésre gyanakodjál és bogarászdd végig a pedáltól a kinyomócsapágyig, hogy abból a sok mechanizmusból ami a 7011-esen van nem a törött valami. Ugye a Tiédnek még nem hidraulikus a kuplungja? Mert akkor akár más is lehet a bajság.

Jó bogarászást.


Előzmény: robi.8 (10111)
robi.8 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 10111

Sziasztok

Kéne egy kis segítség a Zetor 7011-en kén beálítani a kuplungot,mert nem fog rendesen.VAlaméknap csak egyszerüen elment a kuplung,hirtelen leeset a pedál,uténa huztam a tányérrugós szerkezeten a kiemelő villákon épp hogy fog a kuplung,de igen erölködni kell,hogy kinyomjam a pedált.Amugy a kuplung nem csuszik.

Azt szeretném kérdezni nem-e tudja valaki,hogy hogyan kell pontosan beállítani a holtjátékot?

Választ előre is köszönöm.

vmickey75 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 10110

Még valami eszembe jutott. Ahogy pucolgattuk mosogattuk festés előtt láttam két áteresztő csavaros csövet a váltóház bal oldalán bekötve. Ugye jól gondolom. hogy az a nyomatékváltó becsatlakozásai. Igaz a taposó szelep már nincs rajt,  de jól esne a májamnak, ha a gyanúm beigazolódna és azon ritka 5748-asok közé tartozna amelyeken volt opcióként ilyen. ...20 előre 4 hátra nem rossz...

Ha nyomatékváltós azt hogyan kell működtetni?

Az alapokat tudom: - kompresszornak mennie kell,

                                - kell egy taposó szelep, vagy mint az újabbakon mágnesszelep,

Ami a fehér folt az hogy a TLT kihajtással milyen kapcsolatban van. Bekapcsolva kell-e lennie vagy nem szükséges, ha bekapcsolva kell akkor 540 állásba vagy "járkerék" (menetarányos) állásba.

Aki tudja írja....előre is kösz!

 

Zemiator Creative Commons License 2011.04.22 0 0 10109

Nekem tetszik !

Kellemes Ünnepeket ,szép "Locsolnivalókat " Neked is ! :-)

Előzmény: vmickey75 (10108)
vmickey75 Creative Commons License 2011.04.22 0 0 10108

Szép napot Mindenkinek! Egy kis helyzetjelentésre jelentkeztem be. Szépen alakul a ZETOR "prodzsekt". Ha minden jól alakul és a meló is engedi Csáfordon elő fordul a masina. A sok szép régiség között legyen 1 kevésbé szép is. Szerintem, ha 1 kicsit lehetek elfogult, nem lett rossz.

 

Még egy szinte teljes üvegezés (oldalak, ajtók, szélvédő) vár rá, meg talán egy laza belső festés aztán késznek van nyilvánítva. Ja a lényeg féltengely megoldva: V3S csukló bent az eredeti tengelyek között 1 az 1-ben, aztán bírja ameddig...azt lesz helyette másik, majd másik...és így tovább, ha szakad.

 

Szép tavaszt és kellemes Húsvétot=> sok locsolás Mindenkinek. Persze a Hölgyeknek sok locsolót....

rsz85 Creative Commons License 2011.04.21 0 0 10107

Sziasztok,

 

JUMZ-ban (1992-es) sebváltó olajszintet hol lehet ellenőrizni illetve utántölteni? Egy fotót tudnátok küldeni?

 

Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!