Sajnos nekem kimaradt családi elfoglaltság miatt. Egyébként már többször terveztem oda elmenni, de nehezen lehet eljutni oda, a közlekedési lehetőségek miatt. A stoppolás bizonytalan, vagy eljutok, vagy nem, akad-e egyáltalán egy jótét lélek, aki elvisz...
Üdvözletem mindenkinek! Olyan problémám lenne hogy 6701-es zetor motorhoz kellenének nekem szelepek. Legjobb az lenne ha cserébe tudnánk megoldani a dolgot. Cserébe lenne egy kevés zetor alkatrész és mtz alkatrészek.Ha valaki tudna segíteni annak nagyon örülnék.
Mivel nincs JUMZ jav. utasításom ,ezért pontosan nem tudom. Jumzokat meg ugye a 45-ös MTZ-ket nem kellett nagyon sűrűn javítani (meg már régen is volt) .Így Megadom az MTZ -80-as traktorét .Nem hiszem ,hogy eget rengető különbségek lennének közöttük. 0,25...0,55mm-ig.elég tágak a határok. A bolygó és rózsakerekeknél pedig amikor gyári hézagolókkal van öszerakva ,akkor magától adódik a hézag.Az a lényeg hogy forgatás közben kézzel akadálymentesen forogjanak.
Köszönöm a választ mester. Egy kicsit komplikáltabb lett. Teljesen szét lett a hátulja szedve, féltengelyeket is ki kellett huzni. Valamilyen oknál fogva a kis kúpkerekek eltávolodtak a kapcsolodó kúpkeréktől ami viszont tönkretette a csapágy görgöskosarát igy azokat is cserélni kellett. Még egy kérdés mekkora hézagot szoktak hagyni a nagy kúpkerék és a váltóból jővő hajtás között, valamint a cserélt ki kúpkerekek között?
Helló! Nem tudsz valahol egy DT-54 est eladót ? Tudom ritka mint a fehér holló !Van DT-d ? Nekem van 100 asom,csak nagyon tetszik az 54-es is,hiába az oroszok tudnak alkotni ,jó és nyühetetlen gépek.
Köszi. Jól látod a tető az még várat magára. egyenlőre megfelelő. Valami lemezből hajtottak rá korábban. Ha kicsit hígul a program ácsolunk rá eredetihez hasonlót. Fa keretre üvegszálazunk valamit.
A traktor jobb oldalán a kormánymű közelében van egy kerek csapágyház,a sebváltó oldalán. ennek a csapágyház közepe felé van két csavar .a felső 5/8-os menetű az ellenőrző furat.Kézi olajszivattyúval -e szintig nyomhatsz bele olajat.Vékony csővel esetleg ezen a furaton keresztül is. A beöntőre nem emlékszem ,de bizonyos,hogy a sebváltó tetején lehet ezen a gépen is és általában négyszögfejű .Szedd fel a fülkében a gumi szőnyeget és valahol megtalálod alatta.
Ki kell szerelni a két sárvédő közül mindent ami útban van ahhoz,hogy a hátsó nagy fedelet fel tudd venni. Érdemes a diffizárat és kardánkapcsolót is előre kivenni mert azzal is könnyebb a fedél (meg viszaszerelésnél is könyebben helyre megy külöl-külön mint egybe).2db bolygókerék van benne 2db tengelyen. Ilyenkor ki kell cserélni a kerekek mellett a két tengelyt is meg a bolygókerék hézagoló lemezeit is mert azok is meg ill.elkopnak.
Amikor a fedelet már levetted akkor már látni fogod azt hogy kell kiszerelni a két tengelyt és a kerekeket. Érdemes egyik hátsókereket a föfdtől elemelni,hogy tudjad az igényeknek megfelelő helyzetbe fordítani a diffiházat.Kiveszed a két tengely biztosítócsavarját és kihúzod a tengelyeket majd kibuktatod a kerekeket a hézagolókkal együtt ,ha még nem koptak el teljesen.Jó munkát kívánok hozzá!!
Helló! Igazából a problémát sem értem. Kicsit zavaros: "Kéne egy kis segítség a Zetor 7011-en kén beálítani a kuplungot,mert nem fog rendesen."..."Amugy a kuplung nem csuszik."
Kettő sarkalatos pontot azért kiszúrtam:-1. ..."utána huztam a tányérrugós szerkezeten"...hol?:o
-2. ..."csak egyszerüen elment a kuplung,hirtelen leeset a pedál"
A beesésből véleményem szerint valamilyen törésre gyanakodjál és bogarászdd végig a pedáltól a kinyomócsapágyig, hogy abból a sok mechanizmusból ami a 7011-esen van nem a törött valami. Ugye a Tiédnek még nem hidraulikus a kuplungja? Mert akkor akár más is lehet a bajság.
Kéne egy kis segítség a Zetor 7011-en kén beálítani a kuplungot,mert nem fog rendesen.VAlaméknap csak egyszerüen elment a kuplung,hirtelen leeset a pedál,uténa huztam a tányérrugós szerkezeten a kiemelő villákon épp hogy fog a kuplung,de igen erölködni kell,hogy kinyomjam a pedált.Amugy a kuplung nem csuszik.
Azt szeretném kérdezni nem-e tudja valaki,hogy hogyan kell pontosan beállítani a holtjátékot?
Még valami eszembe jutott. Ahogy pucolgattuk mosogattuk festés előtt láttam két áteresztő csavaros csövet a váltóház bal oldalán bekötve. Ugye jól gondolom. hogy az a nyomatékváltó becsatlakozásai. Igaz a taposó szelep már nincs rajt, de jól esne a májamnak, ha a gyanúm beigazolódna és azon ritka 5748-asok közé tartozna amelyeken volt opcióként ilyen. ...20 előre 4 hátra nem rossz...
Ha nyomatékváltós azt hogyan kell működtetni?
Az alapokat tudom: - kompresszornak mennie kell,
- kell egy taposó szelep, vagy mint az újabbakon mágnesszelep,
Ami a fehér folt az hogy a TLT kihajtással milyen kapcsolatban van. Bekapcsolva kell-e lennie vagy nem szükséges, ha bekapcsolva kell akkor 540 állásba vagy "járkerék" (menetarányos) állásba.
Szép napot Mindenkinek! Egy kis helyzetjelentésre jelentkeztem be. Szépen alakul a ZETOR "prodzsekt". Ha minden jól alakul és a meló is engedi Csáfordon elő fordul a masina. A sok szép régiség között legyen 1 kevésbé szép is. Szerintem, ha 1 kicsit lehetek elfogult, nem lett rossz.
Még egy szinte teljes üvegezés (oldalak, ajtók, szélvédő) vár rá, meg talán egy laza belső festés aztán késznek van nyilvánítva. Ja a lényeg féltengely megoldva: V3S csukló bent az eredeti tengelyek között 1 az 1-ben, aztán bírja ameddig...azt lesz helyette másik, majd másik...és így tovább, ha szakad.
Szép tavaszt és kellemes Húsvétot=> sok locsolás Mindenkinek. Persze a Hölgyeknek sok locsolót....