Tehát gyári 136lovas, erre voltam kíváncsi, mert ezeken változó geós turbó van, és nem bypass csatornával állítja a turbónyomást hanem a geometriával, de szerintem a megvezérlése ugyanúgy vákumos. Próbáld kifülelni hol búg, vagy ha megtalálod a mágnesszelepeket ha ráteszed az újjad búgás közben érezni a rezonanciát.
Ez a búgás nagy néha nekem is előjön. Volt itt valaki, akinek ez olyan durva volt, hogy végül elvitte szervizbe, nert annyira ciki volt megállni az autóval, az egész parkoló visszhangzott a "tevefingás" hangtól, ahogy ő mondta. Tett fel videót is valahova, a link elvileg benne van az egyik hsz-ban, ha jól rémlik. Végül már nem emléxem, mi volt a gond nála, de megcsinálták. A videó segíthet a probléma azonosításában, ha megkeresi valaki... (szép mutatvány lesz...)
A klíma nics olyankor bekapcsolva, igazán hónapok óta jóformán nem használtam. A búgás kb 5-10 másodpercig hallható, aztán fokozatosan elhalkul. Mint egy lágyabb fing. :)
A múltkor körbe hallgattam, és úgy tűnt, hogy nem a motorháztető alól jön, de ezt még délután jobban megfigyelem, mert eddig nem foglalkoztam vele.
Már régebben írtam, hogy volt olyan menet közben, hogy nem ment a turbó. Az eddigi kb 9000 km alatt mindössze 2x, úgyhogy szépen megfeledkeztem arról is. Nem tudom lehet-e összefüggés a kettő között. Asszem nem halogathatok tovább egy alapos átvizsgálást. A problémém ezzel valójában az, hogy Győr környékén nincs egy profi PUG szerviz. Más ügyben egykétszer beszéltem több szervizzel is, de a telefonban adott infók alapján extra lehúzós árakon dolgoznak.
Aha, azzal a módszerrel, amit naveed kolléga leírt, szerintem meg lehet csinálni.Igaz én nem csináltam, mert az enyém szép volt...most már másnál szép:)
Nekem is lenne acélfelnim 307-esre.Csak 1 db.15"-os. Van rajta egy Conti gumi, igaz csak 1 mm hasznos futóval.De leszedem, ha kell...
Presence és premium felszereltés golt. anno. a prémiumban széria volt a sötétedő tükör. Presecebe rendelhető a láthatósági csomaggal vagy mivel. Nekem utólagos van benne sk beszerelés :)
Szerintem 2002-es autóknak nem volt extrája a sütétedő visszapillantó... Nekem volt 2002-es verdám, supreme felszereltséggel, minden prosit begyűjtöttem abból az időből, a sötétedő tükrőt csak később kezdték beszerelni. Megkockáztatom, hogy a ráncfelvarrott privilégiuma.
Lehet, hogy rossz az üzemanyag... Télen én az Alpint nyomom..., de a Spuri adalék is jót tesz. Javaslom, próbáld ki az utóbbit, vagy váltsatok kutat első körben.
Az ilyen "karácsonyfaégő-jellegű" díszkivilágítás legtöbbször akku-probléma. Mindenféle hülye üzeneteket is szokott dobálni.
Az a kérdés, hogy az akku még menthető-e (regeneráló töltéssel helyrejön-e, ha igen, ilyen kevés használat mellett időröl időre ajánlott ismételni), vagy tényleg kuka.
Sziasztok fórum társak. Segítséget szeretnék kérni. Van egy P 307 autóunk 1.4 benzin. 2 éve vettük 36000km-rel most 43000 van benne a feleségem használja nem hajtja nagyon. Olyan probléma van vele az utóbbi 1 hétben, hogy hidegre fordult az idő reggelent nem akar indulni. Többször leáll, és a gázon kell pihhentetni a lábom, hogy ne fulladjon le. Az automata szívató jó mert 1200-1300 körül beáll a fordulat, majd bemelegedés után vissza áll 800 körülire.A többszöri inditózás után mindenféle üzenetek jellenke meg a kijelzőn pl az utasoldali légzsák kikapcsolva, ill a lámpák felkapcsolnak a műszerfalon minden kijelző villog stb. Nem tudom mi lehet a baj. Ha valakiken van tapasztalata kérem ossza meg velem is.
Akkor be kellene kötni. 3 vezeték: 1 test, egy +12 és egy ami a tolatólámpa kapcsolóra megy. ugyanis ha hátramenetbe rakod akkor ki kell világosodnia a tükörnek.
Izibe elvittem szerelősráchoz, megnézegettük, főleg ő, mert én nem értek hozzá:) üag szűrő kicsit szmötyis volt, 5e km után... hát, nem ajánlja az óccó üa-ot, úgyhogy ha fájni is fog, de átpártolok az omv-hez... aztán majd meglátjuk, hogy azzal változik-e vmi, de az tényleg feltűnő volt, hogy az olaj opálos,....
Megint egy problemam jott elo. Tegnap reggel ota nem mukodik az ESP-m. Visszaolvastam a forumot, NHF307SWirta, hogy egy fékpedal kapcsolo lesz a rossz. Ma neki is kezdtem, es meglepodve vettem észre, a pedal alatti alkatrészeket...egy kis fém lemezke, es egy kis csap, henger féleség. Amugy meg a fékpedal lotyog, tehát nincs az kemenyseg, merev erzes. Tehat nyugalmi állapotban meg felfelé mozgathato, és vissza. Autozas kozben ez ugy veheto eszre, hogy mikor fekezek, majd a gázra vissza, mikor leugrik rola a lábam, koppan 1-2. Gondolom ez a ketto osszefugg. ESP hiba, es a fekpadalom szétesett...gondolom én.
Mellékelem a kepeket, hogy beazonosithatok legyenek.
Nekem volt/van ilyen problémám , amit mostanra mindig csinál amikor hideg a motor és néha melegen is. Hidegen mintha nerm lenne turbó az autóban, melegen nem annyira drasztikus. Emiatt lesz egy karácsony előtti szervízlátogatásom a pécsipözsónál, csak várom a főnix kártyám.