Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G é z a Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43207

Az AIXAM típusoknál a teló háza szokott többnyire elrohadni. Gyárilag lehet kb. 1 mm a falvastagság. Javíttattam már jó néhány darabot,de hosszú távra nem lehet velük tervezni.Több helyen is próbálkoztam.2-3 évnél nem nagyon bírtak ki többet. Legutóbb vettem két gyári újat a legtöbbet futó járgányomra.

Előzmény: VolksrodZoli (43206)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43206

Azt lehet tudni,melyik resze nem birja a gyari teleszkopoknak a gyurodest? A helyettesites jol birja? Van olyan sajat autom ami 47 het eves teleszkoppal is koszoni jol van. Sot ha jol vegigondolom, meg soha nem csereltem sajat autoban teleszkopot.

Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43205

Itt Ligier Ambrához gyártottak lengéscsillapítókat , mind a négyet . Nem bontott , hanem új alkatrészekkel dolgoztak , és még így is kevesebbe volt a garnitúra , mint egyetlen gyári lengéscsillapító .

A gyártáshoz Lada Niva és Golf I-es elülső patronokat használtak állítólag .

 

Előzmény: WooDoo (43201)
Mnagy Creative Commons License 2017.03.15 -1 0 43204

Köszönöm a tippet, ez még jól jöhet.

Előzmény: tanijani (43202)
Papamaci88 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 43203

Azért kérdeztem, mert ha tudnék vennék bontott gyári Aixamot és azt felújíttatom, akkor is olcsóbban kijövök!

Előzmény: WooDoo (43201)
tanijani Creative Commons License 2017.03.15 -3 0 43202

 

 

     Szuzuki  swift  nyolcvan valahányban gyártott,nemtudom köbcentis bontott alkatrész,a fék alaplap is szuzuki,sőt még a kézifék kötél is

Előzmény: Mnagy (43198)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43201

Kárászyékkal gyártattam már Aixam gólyalábakat, a minőséggel nem volt probléma, és akkor még az ár is barátságosabb volt.

 

Legutóbb olyan "erősített" gólyalábakat szereztem, amiket valamelyik személygépkocsiéból alakították át, a krómrúd is vastagabb benne. Biztosan ki lehetne nyomozni, melyik kiskocsiét lehet átalakítani.

Előzmény: Papamaci88 (43191)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43200

Mindig ódzkodok attól, hogy a hátsó tengelyen növeljük a fékhatást. A Suzuki hátsó fékrendszere biztosan sokkal jobb, mint amit a mopedautókba szerelnek gyárilag, de nekem a gyári fék is hamarabb blokkol mint az első, ami okozott már néhány izgalmas szituációt csúszós úton. Úgy lennél csak nyugodt, ha a fékerőszabályzót is hozzá állítanánk a nagyobb átmérőjű fékdobokhoz, és a nagyobb méretű munkahengerekhez. Vagy előre is belefaragnánk valamelyik személygépkocsi tárcsafékjeit...

Előzmény: tanijani (43194)
zsolt117211 Creative Commons License 2017.03.14 -5 0 43199

És olyan silány minőséget kapnál, hogy magad is meglepődnél! Kérdezd Gézát! Neki van tapasztalata! De én még jó darabbal nem találkoztam. Messze alatta marad az eredeti minőségének.

Előzmény: Papamaci88 (43191)
Mnagy Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43198

Szépen át lett alakítva, lehet tudni melyik típus? A féklap is suzuki?

Előzmény: tanijani (43194)
kobor1954 Creative Commons License 2017.03.14 -2 0 43197

A fék kötelet kispolszkiéval meglehet oldani az enyém is abból van

Előzmény: WooDoo (43188)
kobor1954 Creative Commons License 2017.03.14 -1 0 43196

Ha sokalod a 30000ft ét vegyél Devecser ből 47000ft ért

Előzmény: Papamaci88 (43191)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43195

gondot okoz a szoruló kézifékkötél

 

Először nem értettem ; na ez nem az én kocsim . Ez a járgány jött Rácalmásról -- pontosabban húztuk , mert a lábon hazajön technikából lett a vontatás az útközben felforró víz miatt . Így jött , ilyenre alakítva , és most is ilyen , de úgy tudom nincs vele gond .

Az egyik Casalini rögzítő fékje szorul most , de az lehet fékkulcsnál problémás . Kész szerencse , hogy a vízpumpája is bekrepált , így nem olyan nagy gond , hogy ki kellett venni a forgalomból .

A Casalii egyébként eléggé extrán oldotta meg a kérdést , kétkulcsos a rögzítőfékje .

Előzmény: WooDoo (43188)
tanijani Creative Commons License 2017.03.14 -4 0 43194

 

 

Szuzuki fékdobos aixam,egyszerű mint a faék....

Előzmény: acca59 (43178)
daty55 Creative Commons License 2017.03.14 -11 0 43193

Egyetértek, a GPS a pontos!

Előzmény: zylo. (43186)
daty55 Creative Commons License 2017.03.14 -12 0 43192

:-DD

Előzmény: barnazol75 (43185)
Papamaci88 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43191

Sziasztok!

 

 

Nem lenne vkinek eladó aixam 400 első lengéscsillapító?  Ahol kérdeztem ott kb 30ért gyártanák le azt pedig kicsit sokallom érte. :)

 

Köszi

Berla Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43190

Köszi a segítséget

Előzmény: WooDoo (43189)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43189

A Filtercenternél szoktam venni a Kubota légszűrőt, általában van náluk polcon, legutóbb kb. 2500 Ft volt.

A devecseri webshopban az is több mint a duplájába kerül, Érden meg gondolom még drágább.

Előzmény: Berla (43187)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43188

Úgy látom neked is gondot okoz a szoruló kézifékkötél. :)

Az én járgányomban is ki kellene már cserélni, de jó ideje úgy használom, hogy mindig teszek valamit a kerék alá, hogy ne guruljon el. Vagy ha mégis be kell húzni a kéziféket, akkor indulás előtt kézzel visszarángatom a fékkulcsokat. Már automatikusan nézem induláskor a kézifékkart, ha lötyög, akkor fog a fék. :)

 

12e Ft-ot sajnálok adni darabjáért, lehet le kellene gyártatni vagy 10 db-ot, gondolom kijönne max. fele annyiból.

Előzmény: Bakancs4 (43184)
Berla Creative Commons License 2017.03.14 0 0 43187

Üdvözlet kedves fórumozó márkatársaim.

Azt szeretném megkérdezni,hogy nem tud e valaki egy normális légszűrő beszerzési helyet.Egy aixam 500 hoz kellene. 

 

zylo. Creative Commons License 2017.03.13 -2 0 43186

A GPS nem késik, hiszen poziciókból és időkülönbségből számol sebességet, és folyamatosan korrigál. Az autók kilométerórája meg egy fix áttétellel kapja a "forgást", mint jelet, visszacsatolás nélkül, ráadásul egy iparági szabály miatt nem mutathat kevesebbet, mint a valós sebesség. Ezért hát mindig többet mutat, jellemzően kb 10 százalékkal. Akit ez zavar, a gumimérettel tud rajta javítani.

Előzmény: acca59 (43177)
barnazol75 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43185

Vagy leszeded a középső nagy anyát és elkezdesz driftelni... 

Előzmény: acca59 (43178)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.03.13 0 1 43184

hogy kell leszedni a fékdobot az AIXAM 400-RÓL

 

Malaguszti Creative Commons License 2017.03.13 -7 0 43183

Ebben is van egy kanyar,

nagymotor kategóriás, 4 személyes, de kismoci rendszámmal :)

Előzmény: passat2018 (43182)
passat2018 Creative Commons License 2017.03.13 -8 0 43182

Egy Heves megyei Parádsasváron olcsón Microcar MC1 mopedautó rendszámosan papírosan eladó de még működőképes állapotban.

https://www.jofogas.hu/heves/Microcar_Mc1_63932981.htm

Malaguszti Creative Commons License 2017.03.13 -6 0 43181

Meg hiányzik egy kereke :)

Előzmény: Bakancs4 (43172)
Mnagy Creative Commons License 2017.03.13 0 0 43180

2009- ben írták azokat a hozzászólásokat amire írtál, majdnem 6 éve. A hátsó fékdob 2db golyós csapágyon forog, közte egy cső távtartóval.

Előzmény: acca59 (43178)
WooDoo Creative Commons License 2017.03.13 0 1 43179

Vagy lehúzóval, vagy negatív kalapáccsal szoktuk levenni a fékdobot.

 

Előzmény: acca59 (43178)
acca59 Creative Commons License 2017.03.13 -1 0 43178

Szia leírnád nekem hogy kell leszedni a fékdobot az AIXAM 400-RÓL.a KÉZIFÉK NEKEM IS SZAKASZOSAN FOG.Van egy jó állapotum bontásra arról leszedném.De nem akarom barmolni.

Előzmény: Unicorn71 (21914)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!