Keresés

Részletes keresés

F-Riso Creative Commons License 2014.02.21 0 0 14249

 pirai remélem ez segít

Előzmény: pirai (13914)
tripla3 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 14248

Hát már hogy a viharba ne érdekelne ! (:-)))

Előzmény: Motordoki (14247)
Motordoki Creative Commons License 2014.02.19 0 0 14247

Ha érdekel valakit!!!   :-)))

 

https://www.youtube.com/watch?v=UiiqiiTDj0A

sykata Creative Commons License 2014.02.18 0 0 14246

"..a bütyköstengely egy lökőrudat mozgat, amiben egy löketállító, kontrázható csavar is van, ez nyomkodja az adagolót..."

 

Az állítási lehetőség akkor valszeg itt van, itt próbálkozz.

Előzmény: Jazzbasser (14241)
B-csabi Creative Commons License 2014.02.18 0 0 14245

Majdnem, a Posta megrendelésére készítették országos szinten..3 féle méretben

Előzmény: Lki1 (14244)
Lki1 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 14244

Ilyen kocsit a helyi vasútállomáson láttam kis koromban. Nem lehet, hogy egy tipikus MÁV által rendszeresített eszköz akar lenni?

Előzmény: Lacman68 (14242)
Zemiator Creative Commons License 2014.02.17 0 0 14243

Hogy mikre lehet bukkanni keréknyomozás közben...... :-))

Szerintem ez egy anyagmozgató kocsi abból az időből,  amikor még nem dívott ennyire az elektromos targonca.

Még itt a faluban is nagy hasznát vettük disznóvágások idején, amikor jó néhány coca gazdát cserélt, ilyen kocsival utazott a mázsaházig !

Amúgy, izmos motort már nem nagyon bírna szegény a kora miatt .

 

Előzmény: Lacman68 (14242)
Lacman68 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 14242

Szép napot mindenkinek! Rég jártam erre..:) Az imént találtam ezt,lehet,hogy az amire gondolok?  (Mert szerintem erről ,már csak egy izmos motor hiányzik:)                            http://aprod.hu/hirdetes/veteran-kezikocsi-ID183CH.html#6eb01b4879

Jazzbasser Creative Commons License 2014.02.17 0 0 14241

Köszönöm mindenkinek a sok jó tanácsot. 

Ma voltam diesel szervizbe, megmérték a porlasztót, beállították 135 bar-ra, azt mondta a szaki hogy jól működik, nem ereszt, jó a szóráskép. Ha hihetek neki, akkor máshol kell keresnem a hibát. Van egy 20bar-os kompressziómérőm, azzal megpróbálom megmérni a végnyomást. Az előtöltés a saját mérésem alapján 15°, ha nem tévedtem. Az a baj, hogy ezt nem olyan egyszerű állítgatni, mert a főtengelyre ékpályával kapcsolódó bütyköstengely eltolását csak előre elkészített, eltolt rögzítőékkel lehet fixálni. Ez a bütyköstengely egy lökőrudat mozgat, amiben egy löketállító, kontrázható csavar is van, ez nyomkodja az adagolót. Ez minden beállítási lehetőség. Szelep nincs a motorban, kétütemű, résvezérelt, karterfúvós, külső olajozású.

Előzmény: sykata (14240)
sykata Creative Commons License 2014.02.17 0 0 14240

Az elmondott jelekből valszeg a porlasztód a hibás. Egy porlasztóbeállítóval könnyen kiderítheted- pumpa és egy nyomásmérő óra.

Az előtöltés is lényeges-az adagolónál is hogy hogy van beállítva, meg a felrakásnál is.

A lendkeréken levő jelek megkönnyítik a dolgodat, de ha nincs, akkor kb. 12 fokkal a felső holtpont elé beállítod a befecskendezést és a motornak járni kell. (Ha nincs jelölés, akkor bejelölöd a felső holtpontot a lendkeréken, a fokot kiszámolod a kerületen és a hosszúságot egy ragasztószalaggal ráméred. Ha van műszered, akkor pontosabban is meghatározhatod. Az érték a régi motoroknál általában közel azonos volt, ha nincs minden elállírtgatva, akkor az összerakásnál a pontos érték úgyis kijön mivel csak a helyére tudod rakni)

Az adagoló állapotára az is utal, hogy ha beállítottad a porlasztót, akkor ha hibás az adagolód, nem működik rendesen.

A porlasztó beszabályozás után én azért megmérném a kompresszió végnyomást is a hengerekben. A füstölés oka lehet a nem megfelelő sűrítés, esetleg valamelyik szelep elgörbült vagy a tányér kiégett, stb.

Ha senki sem boldogul vele, keresd meg az öcsémet-"kistuning az autókrosszosok között ismerik, ha rá tudod venni, Ő bármilyen motort rendbetesz. Ha rájátszol a hiúságára, hogy eddig még senki nem boldogult a problémával, akkor biztos hogy megmozdul)

Előzmény: Jazzbasser (14236)
Lki1 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 14239

Ránézésre nem Multicar. Én olyannal küzdök most.

Tegyél fel egy kapilláris csövet, és nézd meg az előtöltést, és a fejszelep állapotát.

Ha visszaszívja az adagoló a csőből a gázolajat, akkor szelephiba is van.

A lendkeréken nincs két jel? Az egyiknek a felső holtpontnak kellene lennie.

Előzmény: Jazzbasser (14238)
Jazzbasser Creative Commons License 2014.02.16 0 0 14238

Az lesz amit javasoltál, felhajtok a környéken egy "adagolóst". Az előtöltés elvileg jó, ha elrakom egy kicsit akkor el sem indul.

Ez valami NDK-s porlasztó, talán Multicar lehet, de ha pontosan tudnám hogy mi, akkor már célirányosan keresném a cseredarabot.

Előzmény: Lki1 (14237)
Lki1 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 14237

Szia!

 

Ha nem tudod megmérni (nincs eszközöd hozzá), és szakértelem akkor inkább ne küzdj vele. 

Derítsd ki, hogy mekkora a porlasztási nyomás, és vidd el egy adagolóshoz bevizsgálni!

Kb 3 perc alatt felállít valami állapotjelzést. Nem megfelelő nyomás, után csöpögés, csak pisil porlasztás helyett, stb.

Az előtöltésed jó helyen van?

Előzmény: Jazzbasser (14236)
Jazzbasser Creative Commons License 2014.02.16 0 0 14236

Sziasztok!

Ismét a KMG DS típusú kétütemű diesel motorommal küzdök.

Felfúrattam a hengert, kapott új dugattyút és gyűrűket. Elindul de okádja a sűrű szürke füstöt és köpködi az el nem égett gázolajat. Eddig arra a következtetésre jutottam, hogy a porlasztó nem porlaszt megfelelően, 

hiába tekerem a rugóját a legszorosabbra nincs meg a megfelelő nyomás, ha lazítok rajta egy kicsit akkor spriccel. Mi lehet a baja? Gyenge a rugó? Aki sejt valamit kérem segítsen. A képeken látható alkatrészről van szó...

 

tripla3 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 14235

Gondoltam én hogy bennem van a hiba.(:-)))

Sajnos ilyen beosztással felejtős részemről, mert 2napot már nem tudok passzolni

az ügyeletem miatt. (:-(((

Kösz a segítséget !

Előzmény: sínbohóc (14234)
sínbohóc Creative Commons License 2014.02.15 0 0 14234

10 órakor semmi, mivel 14 órakor kezdődik. :-)

Program

 

Előzmény: tripla3 (14233)
tripla3 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 14233

Lehet hogy csak én vagyok balfék, de hogy milyen program lesz pl. 7.-én de 10-kor

azt még nem találtam meg.

Azért kösz a segítséget !

Előzmény: sínbohóc (14232)
sínbohóc Creative Commons License 2014.02.15 0 0 14232

Az előző hozzászólásban ott a szervező honlapjának linkje (http://www.gepmuzeum.szie.hu/)

A honlapon a az információk, abban a felhívó levél a tervezett programmal.

Előzmény: tripla3 (14231)
tripla3 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 14231

Szép napot kívánok Mindenkinek !

 

Valaki tudna itt mondani bővebbet erről a Gödöllői múzeumi programról ?

      (Március 7-8)

Vámos Rita Creative Commons License 2014.02.14 0 0 14230

Kedves Gépgyűjtők, Géprajongók!

A Mezőgazdasági Eszköz- és Gépfejlődéstörténeti Szakmúzeum és az Agrár Technikatörténeti Egyesület nevében tisztelettel meghívunk a 2014. március 7-8-án megrendezésre kerülő VI. Országos Magángyűjtők Találkozójára.
Részletek és jelentkezési lap a honlapunkon megtalálható:

www.gepmuzeum.szie.hu


A szervezők  nevében:

Vámos Rita
Gépmúzeum könyvtáros

mindaricsi Creative Commons License 2014.02.11 0 0 14229

Bocs az Off-ért:  sürgősen keresk Deutz F4L1011 motorhoz használható főtengelyt, illetve egy hajtókart.

Üdv: mindaricsi

Zemiator Creative Commons License 2014.02.11 0 0 14228

Ezzel a magyarázattal azért kicsit már más !

A képek alapján , a nagykalapáccsal meg az üllővel ijesztőbbnek hatott ! :-)

Előzmény: bbeci (14227)
bbeci Creative Commons License 2014.02.11 0 0 14227

Figyelj,egy föld alól kiásott rozsdakupac szétszedése én sem hittem volna hogy lehetséges.Valóban minden kisebb nagyobb munkával de megengedett és szépen szétjött.A dugattyú szoknyája eleve le volt verve körül,nem volt értelme egészben kiszedni na meg nem is jött.Fel lett vágva autogén heggesztővel a dugattyú a gyűrűkig,és ütve lett addig még a csapszeg ki nem bújt,aztán be lett vágva a csapsze irányába és kalapáccsal leverve a felesleg.nagyon rideg aluminium dugattyú.törik gyorsan.a végén a maradék meg lett ütve előre,kitakaritva a helye majd hátrafelé ütve ismét,akkor szinte már kirepült a darab.A hajtókar sértetlen, a csapszeg szintén.

Előzmény: Zemiator (14226)
Zemiator Creative Commons License 2014.02.11 0 0 14226

Aúúú......"Minden alkatrész sikeresen szétjött".

Már majdnem úgy fogalmaztál Béci mint egy politikus ! 

Mondjuk,  sikersztorinak éppen nem nevezném ! :-) 

Nem féltetek ,hogy elrottyan más is ?   A hajtókar hogy úszta meg ? 

Előzmény: bbeci (14225)
bbeci Creative Commons License 2014.02.11 0 0 14225

A helyzetjelentés a következő:

Minden alkatrész sikeresen szétjött, a dugattyú is igaz darabokban.nem volt értelme kínlódni vele,de így is megszenvedtünk vele.meg volt a teteje rohadva,és irtózat belsült  a hengerbe.

Csaba, a vezérmű fogaskereket lassan meg kéne kezdeni csináltatni meg az úszóházat is,mert nekünk majd kelleni fog hamarosan.

Előzmény: B-csabi (14224)
B-csabi Creative Commons License 2014.02.10 0 0 14224

Könnyen lehet ,(persze szétszedtem mindent kosárba).én még várok a főtengelyre addig pihi..meg basztatom az ihc -t ha lesz rá időm...

Előzmény: bbeci (14223)
bbeci Creative Commons License 2014.02.10 0 0 14223

a miénk meg ma érkezett meg.a helyzet az hogy csak a dugattyút kell kiszedni minden más mai nap folyaán szétszerelődött.Lehet a végén beelőzünk és a miénk előbb fog pöffenni:-))

Előzmény: B-csabi (14222)
B-csabi Creative Commons License 2014.02.10 0 0 14222

Lehet róla szó,de még koránt sincs egyben a masina mert a főtengelye gépműhelyben van stb...

Előzmény: Zemiator (14219)
Zemiator Creative Commons License 2014.02.09 0 0 14221
Zemiator Creative Commons License 2014.02.09 0 0 14220
Előzmény: B-csabi (14217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!