Van egy ilyen 9-3 amiben cseréltek párszor motorvezérlőt, jön-megy de nincs meg a teljesítrménye. Már azon gondolkodom, hogy ma elhozom. Valaki csak meg fogja oldani. :D
Volt egy szép 9-3 OG cabrio hahun, hétvégén már eldöntöttem hogy felhívom, erre lekerült. Persze nem szeretnék cabriot, se manuális váltót, de lassan úgy tűnik, hogy kénytelen leszek valamit megvanni ami csak az elvárásaim egy részének felel meg...
Dehát itt épp nem a sportosság van a célkeresztben, hanem az egyszerű közl. eszköz keresése.
A fiam egy V50 1,6-tal jár, ez teljesen rendben van. Gyakran van itt 300+ vagy 400+ lovas járgány, még véletlenül sem hajtják meg passzióból, egyik kolléga sem.
(A Volvo XC 70 2,5 T 209 lova pont elég. Nem sok, nem kevés szvsz)
Az előző generációból volt itt egy tagnak 2.0 szívó, az nem nagyon ment, cserébe 10 felett evett, akár a turbós, szal én szaladgálósnak nem azt választottam volna. Úgy hallottam, ez az 1.8i Opel motor se egy sárkány..
Ahogy írtam nem az élvezetet keresem benne, csak egy egyszerű megbízható eszközt, ami picit jobban tetszik mint egy Astra egy egy Vitara. Ezért gondoltam alkalmasnak.
A nemrég eladott dízel, automata XC 70 élvezeti értéke is a zéróhoz közelített, pedig az 185 ló volt. Ha szombaton elviszik a kis C30 -at (szintén élvezeti faktor mentes) ahogy ígérték, elmegyek Fehérvárra megnézni. Ahogy javasoltad átnézetem, lehet, hogy a nagyszériás Opel technika ilyen földhözragadt felhasználásra kevésbé hátrány.
A XVI. kerületben lakom, úgy emlékszem nem messze a XVII-ben volt/van Saab szerviz, nem lenne messze.
Ha hajlandó vagy kompromisszumokat kötni, még akár jó is lehet...
A halvány motor miatt nagy élvezeti értéke nincs ugyan, de ha ez megfelel neked, a felszereltség is, ha igaz az állapot, sérülésmentesség, futott km, akkor a "csak közlekedni" feltételnek miért ne lenne jó?
Az autó ugye 17 éves, nem is olcsó, ezt mérlegelned kell. Egy alapos vizsgálat (nem körbejárás) ilyenkor alap, szvsz.
Az első facelift előtti is tetszik, de inkább az első faceliftet venném, és lehetőleg automata Aero-t. Ha csak nem találok egy vállalható 9-3 OG-t, már az is megfordult a fejemben, hogy külföldön kéne keresgélni... volt pár 9-5 amit néztem, és a beltér nagyon odavolt... mobile meg tele vamn olyan példányokkal amik gyönyörűek. Az ajtóbehúzó is nagyon hamar tönkremegy? 9-3 OG-t nem láttam ennyire viseltesnek egyet sem.
Egy korábbi főnököm annak idején vett egy ilyen 1,8-ast, újonnan. Ahogy mondod, kicsit nyamvadt, de ráadásul ez az 1,8-as egy Ecotec Opel motor, nem Saab fejlesztés. Ami mondjuk lehet, hogy előny. De fontos tudni.
Tudom a 120 ló egész más kávéház mint a 260, de nem is az élményt keresném. 30 év volvozás után felmerült, hogy ez az egyszerűsége miatt megfelelne tényleg semmi különösre, csak közlekedni. Vagy ez a legkisebb motor nagyon ványadt?
Az első faceliftes 9-5 Aeróból csak egy volt nekem, egy kombi, automata. Előtte csak facelift előttiek voltak. Ez volt az első. Hat évesen vettem, 107 ezer km-rel. Nekem ezek jobban tetszettek.
Én 193 vagyok, s jól elférek a kisebb kocsikban is, gondolom az arányok is számítanak (meg h gebe vagyok :-). Az MX-5-el se volt gondom, ahogy a PUG 106-al se. De persze ilyen szempontból az F-150-em a király, ott a pedálokat is lehet állítani, s életem első olyan autója, ahol teljesen ki tudom nyújtani a virgácsaim. Plusz akkora könyöklő van, h többen is tudnak terpeszkedni rajta, ha felhajtom, akkor egy plusz ülést ad. :-)