Idáig, bevállt, meg full fanatic a srác, tudod az enyém az egyik nagymester-féle volt, és volt rajta javítani valója, megemelték a railnyomást de a következő mappában a railnyomás korlátozás felső határát nem emelték meg, így nem is valósulhatott meg a rainyomás növekedés, biztos vagyok benne hogy tud annyit ha nem többet mint a nevesek, csak neki nincs ideje a fórumokon lógni mert dolgozik az idő alatt is még a többiek reklámozzák magukat.
Nemsoká megyek hozzá tempomatozni, meg szerintem a paszkát is átesik egy okosításon, csak előtte még ismerkedem vele, mert ugye a jó tuning alapja a kifogástalan hardver.
Igen ezt átérzem, igazából mikor még csak 70ért tudtam jót, úgy én sem tudtam rásszánni, de most hogy már szinte fele annyiért is tudok, azt már valahogy jobban kiszorítom.
1.6 benzines 307 SW -m van. Az ABS szerintem nem, hogy segítene, hanem már két alkalommal is megszivatott avval, hogy a fékút szerintem a duplűjűra nőtt. Mindkétszer februárban történt az eset a legnagyobb lucspocsban.
Nem tudtok valamilyen megoldást az ABS kikapcsolására/kiiktatására?
Bocsánat, biztosan volt már róla szó, de nem igazán találom az evvel kapcsolatos hozzászólásokat.
Kipróbálom hogy ha fordítva állok meg, változik-e a párásodás. "Sajna" azóta nem süt a nap, ezért nem tudom tesztelni, de legalább a probléma sem áll fenn.
Igen ennyi csak a csere, arra figyelj csak hogy fel ne cseréld a csöveket, megnézetni felesleges, ha búg és elengedi a vákumot akkor íves javítás. Esetleg wd40-es befújás ideig óráig.
Ma tankoltam 539km-re 5.9l átlagfogyasztás jött ki. Ebben volt 220km autópálya (120-150), 260km autóút (6 számú főűt, legalább 110-es átlag) a többi városba, ahol még be se melegszik. A tuning előtt is ilyen volt a fogyasztásom nagyjából, de talán valamivel lassabban közlekedtem. Nekem még nem volt ilyen erős autóm:), szóval nagyon tetszik.
Lenne egy dolog ami már régóta fennál az autóval kapcsolatban, de most a hidegben jobban szemet, akarom mondani fület szúr. Gyorsításnál olyan 1500-és 1700 fordulat között egy mélyről jövő búgást vagy zúgást lehet hallani, a motortér felől, ami a fordulatszám emelkedésével megszűnik, vagy elnyomja a motorhang nem tudom. Nem tudom ponosan leírni, hogy milyen a hang, olyan mélyről jövő mormogásnak indul, a fordulatszámmal együtt emelkedik a hangja, majd megszűnik, de feljebb kapcsolásnál ismét előjön. Kicsit érezni, hogy berezonáltatja az egész autót. Melegen nem olyan zavaró, de hidegen ma kicsit megilyeszett, mert soha nem hallottam ennyire durvának. Esetleg valami ötlet?
A pollenszűrő környékét nézd át. Hátha rosszúl rakták vissza és ott szökik be az utastérbe. A kérdés az hol szökik ki? A kipufogó egy zárt rendszer, csak az autó legvégén nyitott, ezért szerintem azt kellene megkeresni, ahol kiszökik.
A dízel füstje erőssen rákkeltő, és a szénmonoxid miatt mérgező is. Én gyorsan megkeresném a hiba okát, nem egészséges így utazni.
Kellene keresni egy szerelőaknát, és alámenni a kocsinak. Meleg motorral nyomni egy padlógázt, így valszeg kormolni fog és ha "defektes" a kipufogó rendszer azt jobban meglátni. Ha hülyeségeket beszélek akkor a többiek kijavítanak. :P