Ismertem egy állítólagos túlélőt. Még gyerekkorában történt. Tizenéve, nem csak emiatt, alkoholista volt. Mostanában ütötte el a vonat egyik este, amikor hazafele elaludt a töltésoldalban. :(
Még Wörthben mesélték, hogy ilyen esetben jobb nem túlélni. A hőhatástól olyan mértékű a sejtroncsolódás, hogy az már maradandó. Mutattak valami statisztikát, az esetek többségében pár éven belül elhunyt a "balesetet" szenvedő más betegségekben.
2011. decemberében Freilassingban is sikerült így villámokat szórni. A végeredmény nem érdekelt, de valószínűleg túlélte a harcos, mert a mentők sokáig ott voltak.
Mikor a rendőrök érdeklődtek, persze mi semmit sem láttunk.
Még valamikor gyönge 20 éve Klf-en pár segg szombat éjjel a 2. (?) vágányon álló lajtvonat tetején rodeózott. Kíváncsian figyeltük, majd mire valaki odaszólhatott volna, az egyik frankón zárlatot csinálva, a kocsikat összekenve valami gusztustalan szenes mézgával faszányosan ropogósra sült. Nem kis bosszúságot okozva több kollégának, mert el kellett tűnnünk, ugyan is a Francz sem szeret tanúskodni....
Nem vagyok híve mindenféle eméleteknek, de van valami a fajok, egyedek természetes kiválasztódásáról szóló elméletnek.....
Pár éve, a Nyugatiban odakozmált szerencsétlen hükye esete is.....
Igaz a ruszkik mint ha újabban meglennének zakkanva. Nem is csoda, mert rájuk szakadt a viszonylagos szabadság. Az általam oly gyűlölt szovjet időkben mire odamentek volna a kiskancsók már pár folyam, határ, munkás, vasút, stb őr bőrcsizával jól picsánrugdosta volna őkelméket, persze szigorúan a demokratizmus, és a proletáröntudat szellemében....
Az utas kötelessége előre kitalálni mindent, hogy hátha bekövetkezik, és ennek megfelelően ellenőrizni a munkájukat. Bármilyen tévedés vagy hiba esetén meg kell hurcolni az utast, semmibe venni, és a pénzéért minősíthetetlenül pontatlan, kiszámíthatatlan, mocskos szolgáltatást nyújtani.
Továbbra is a nem, nem nem lehet. De de lehet. A víz hálózati nyomás nem elég dezsőnek egy tömlővel? Ez olyan NAGYON nehéz, és megoldhatatlan feladat??? Miért?
Egy kis carszkojeszelói: a ma hajnali Darwin-díjasok (rzd-partner.ru alapján)
Három 16 éves, brjanszki srác megbeszélte, hogy éjszakai városnéző sétafikálásra indulnak. Ketten egy vasútállomást kereszteztek, miközben a harmadikkal megbeszélt találkahelyre tartottak. A bent álló tehervonatot nem volt kedvük megkerülni. Egyikük úgy döntött, hogy átmászik az útjába került tartálykocsi alatt, a másik pedig a magaslati levegőt kedvelte, és inkább felmászott a tetejére, mondván, majd a túloldalon lemászik. Az alul-mászós játékos ért át hamarabb, és végignézhette, amint a felül-mászós társa megrázatja magát a 25 kV-tal (Brjanszk környékén és attól délre az van), majd elkezd lángolni. Mobilon kihívta a mentőket, és elrohant a harmadik társukért. Hamarosan visszaérkeztek, és a harmadik srác hirtelen felindulásból felmászott a tartálykocsira, lesegíteni a lángoló fiút. Naná, hogy ő is áramütést szenvedett, sőt, lezuhant a tartálykocsi tetejéről, ráadásul magával rántotta a lesegítendő barátját. Amaz a sérüléseibe belehalt, a másikat súlyos sérülésekkel vitték kórházba. Aki alul mászott, megúszta.
Nem vágott melbe a helyjegy ára de ha nem veszem észre Phelyen akkor csunyán rá fizerttem volna mert volt a vonaton kalauz és kezelte a jegyemet ami nemmindig fordul elő Dombovár után ellenör is serénykedett a vonaton.Melyik büntet meg jobban ??
Na meg nem jellemző hogy normálisan beszélnek ilyenkor az emberrel a megalázás ugy látom itt is fontossab mint a hólyeség klismerése a vasut részéről
na jó tkp tetszet hogy egy fiatal lány ráköszönt minden jegyváltóra.
EZ megavart Pincehelyen vettem észre a hülyeséget. Többet ilyent nem lrok mert nem érti itt a viccet senki. A vasut meg főképpen de sajnos ez a valoság.
Az üzletszabályzatban nem említik, hogy ne költhetné náluk a gyalogkakukk a pénzét lehetetlen küldetésekre, így nem látok semmilyen kivetnivalót a tranzakcióban. A minimális előre gondolkodást sem várják el, az a gyalogkakukk saját érdeke csupán.
Kezembe van egy jegy a mit a MÁV a kezembe adott máma és feljogosit hogy én legyek a kengyelfutó gyalogkakuk, A jegyet a Déliben adták ki 14,25.kor Pincehelytől szól Pécsig egy ICre a távolság 114 kilóméter és ezt a jegyváltástol 37 perc alatt kell megtennem. Akkor 200km körül kell futnom hogy utolérjem az IC-t.Pincehelyen.15,22-ig. De azt nem kérdezik hogy akarom-e ezt a sebességet vagy birom-e?
A gyalogkakuk milyen dorkot/dorgot/ hord hogy legalább ilyennel jelentkezzek leközelebb jegy váltáskor.
Ma (délután fél 1 körül) egy nagyon érdekes (számomra ismeretlen, sose láttam ilyet) motorkocsi egység jött Érd-felsőnél Bp felé haladt, Dunaújváros irányából jött. Pirosra fényezett volt a 2 végén motorkocsik vezérlőállással közte valamilyen személykocsi.
Magyar "jelzés, lajstrom" volt rajta de nem MÁV-os volt tuti
Sajnos nem tudom körülírni de ahogy közeledett azt hittem egy különleges festésű M41 jön a vonat elején.
Valaki biztos többet tud fotót is, sajnos nem tudom jobban körül írni először láttam
Szombathely aluljáró, nincs kamera: balkán. Bár pont ezekben a hetekben kezdik felszerelni a kamerákat, és az elmúlt hetekben kezdték a lámpákat cserélni. De a falburkolat még mindig balkán állapotban van. (Igaz, az elmúlt 30 évben nem törődött vele senki sem.)
Szombathely, Fő tér, van kamera, minden rendben, már ca. 8-9 éve. Csak az ivóvízkutat rongálták meg néha.
Szombathely Belsikátor. A felújítás nem járt együtt a kameratelepítéssel. Egy héten belül graffitit kapott.
OFF
Bár most nálunk is belehúznak, mert 2 év múlva Szent Márton év.
Szent Márton már a középkorban Európa közismert szentje volt. Minden akkoriban kiadott könyv és útleírás, amiben szó volt Szombathelyről, megemlítette a nevét, sokan az ő szülőhelyét meglátogatni jöttek el a városba!
ON
Na szóval tudomásul kell venni, hogy a közvagyon kamera nélkül csak nagyon nehezen óvható meg! :( A kamera viszont, ha van mögötte személyzet, akkor igencsak hatékony tud lenni.
Már az én ötleteléseimben szereplő beszélő kamera is van Szombathelyen. Barostelepen sem ártana egy ilyen rendszer!
Arra ne vegyél mérget, hogy egy állomásfelújítás során elkészült minden létesítmény vasúti üzemeltetésbe kerül. Így ezek kamerás felügyeletét sem a vasút fogja ellátni.
Tudom! De józan paraszti ésszel nem értem a pályázat okát! Az egész állomási infrastruktúrának a kerékpártárolótól a peronokig egy kamerarendszerre kellene csatlakoznia, amit a vasútnak kellene üzemeltetnie. Így eleve a felújításra szánt pénzből kellett volna ezt is megcsinálni!
A kamerapályázatról való érthetetlen hablatyolását nem tudom elfogadni!
Az állomásfelújításnak a kamera is szoros részét kell, hogy képezze. Ezért érthetetlen, hogy milyen pályázatról beszél összevissza.
Legközelebb majd az állomásfelújítás nem tartalmaz aluljárót, felvonót, esőbeállót, kerékpártárolót, mert azt majd az aluljárópályázat, a felvonópályázat, az esőbeálló pályázat vagy a kerékpártároló pályázat tartalmazza?