Szerintem a középső és a hátsó zárral szinte mindent meg lehet oldani. Nekem egy év alatt az első talán ha négyszer volt bekapcsolva, de ebből kb. háromszor feleslegesen, mert a nélkül is ment volna a feladat.
Van egy megbízható Toyota landcruiserem elég jó állapotban. A használtautón meg tudod nézni 1850000 Ft, kék szinű. Ha érdekel hívj. Én hiluxot szeretnék venni, ezért akarom eladni, nem pedig azért mert már ledobta az ékszíjat.
"terepjárót arról lehet megismerni, hogy több helyen is szerepel rajta a LAND ROVER DEFENDER felirat. "
Oké, a Defenderen hány helyen szerepel pontosan ez a felirat: "LAND ROVER DEFENDER"? A végén nehogy kiderüljön, hogy a Defender szerinted sem terepjáró. :-)))))
Én meg arra gondoltam, hogy szerintem egy Nivás lefosná a bokáját örömében, ha (a tengelytávot és hátsó terepszöget leszámítva) olyan terepező képessége, megbízhatósága, ÉS terhelhetősége lenne, mint némelyikünk pickupjának. :-)))
Helyedben, kétmillás keretből:
- valamilyen 2000 előtti hilux: 1mft
- fontosabb dolgok rendberakása, cseréje, terepgumik, stb is beleértve: 600eFt
- első-hátsó difizár: 400e (ha csak hátra, akkor a fele, és marad 200e egyebekre)
mivel tavaly egy cimborámak eladtam a G kocsimat (4milla felett volt nekem és 1,7ért vitte el) ezért ismét figyelem a piacot ,hogy mit vegyek (majd :) ).
Nem akarok ünneprontó lenni,de 2milla környékén jelenleg remek kocsikat lehet venni! 1995-ös,gyári (tényleg gyári!) első tulajos G Mercit vett a cimborám 2M-ért.
A korábban 3 millás Wolf G-ket jelenleg 2M körül árulják.
Ott vannak a 98-99.es Y61-es Patrolok merev hidakkal,2.8td motorral.
Na igen,és a pick upok,ha tudni akarod mit tudnak,nézd meg az ausztrálok viedóit a ytube-on ;)
üdv.
Balázs
u.i. természeseten én is ismerek olyanookat, akinek a 20-30éves kocsija még mindig 3-4 milliót ér :)
MErt abban a tengelyeken nincs külön difizár, hanem az első-hátsó hajtás között lehet zárni. Emiatt tud átlósan kipörögni, "leátlózni".
Gyárilag pl. Mercedes G rendelkezik három zárral. A 2 millió alatti kategóriában a landrvorerek hajtása hasonló a Nivához (állandó összkerék, felező és központi difizár). A pickupok általában kapcsolható négykerekesek. Hátsó tengelyen difizár gyárilag kevés típusban van, viszont soknál beépíthető utólag. Nyilván előre is. Viszont 2 millió alatt azért többnyire csak roncsok lesznek akár gyári Merci G, akár épített difizárakkal bármilyen más típussal.
Miért kell, hogy a hátsó diffizár gyári legyen? (Az említett niván sincs csak középen.)
Egyébirán a 90-es pickup defi nekem is az egyik gyengém. A "sima" 90-esem mellé vennék egyet, csak hogy legyen, ha egyszer szállítani kell(ene) valamit. :-)
Megérkezett az új gumicsont! Szlejer kolléga már bele is harapott az egyik végébe, kezdődhet tehát a márkák háborúja. :-)
Annyit jegyeznék meg a kedélyek felszítása végett, a "pickup nem terepjáró" témában, hogy a terepjárót arról lehet megismerni, hogy több helyen is szerepel rajta a LAND ROVER DEFENDER felirat. :-)))))))))))))))))))))))))))