Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

spapda Creative Commons License 2012.04.04 0 0 40337

A Pajero esetében hátul nem csak LSD van vagy valami hasonló, nem 100%-os zár?

Előzmény: Törölt nick (40336)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.04 0 0 40336

pajeróról nem esett szó, csakmert hogy középen, és sok hátul is gyárilag zárható.

tue-14 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 40335

Szerintem a középső és a hátsó zárral szinte mindent meg lehet oldani. Nekem egy év alatt az első talán ha négyszer volt bekapcsolva, de ebből kb. háromszor feleslegesen, mert a nélkül is ment volna a feladat.

Előzmény: kustora (40315)
tue-14 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 40334

Próbáltam, de nem sikerült, mert tiszta sár. Holnap megpróbálom zsírkrétával. :-)

 

Előzmény: mandras79 (40331)
Krinnyi Creative Commons License 2012.04.01 0 0 40333

Sehogy!!!

Az LJ70-es 1760kg!

És az csak 3 ajtós!

Előzmény: Nelson admirális (40330)
fejes.i Creative Commons License 2012.04.01 0 0 40332

Ölég kevésnek tűnik 1600 ekkora alvázas autónak.

Előzmény: Nelson admirális (40330)
mandras79 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 40331

Na ezzel azt érted el,hogy kimegy mindenhová felírja alkoholos filcel!:O))

Előzmény: Szlejer_ (40319)
Nelson admirális Creative Commons License 2012.04.01 0 0 40330

Hirdetések ,   . . ..                Hogy lehet egy ötajtós TOYOTA LC önsúja 1600kg?

kustora Creative Commons License 2012.04.01 0 0 40329

Köszönöm a segítséget, azt gondolom, hogy Hilux vagy egy L 200 lesz a befutó.

intercooler32 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40328

Van egy megbízható Toyota landcruiserem elég jó állapotban. A használtautón meg tudod nézni 1850000 Ft, kék szinű. Ha érdekel hívj. Én hiluxot szeretnék venni, ezért akarom eladni, nem pedig azért mert már ledobta az ékszíjat.

Előzmény: kustora (40305)
fúrómester Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40327

A legdurvább, amit eddig láttam:  Kavaszaki 1400 valami, bóti ár 4,4. Ő meg 2,3-ért tolta ki a boltból, mer 2 éve ott rohadt. Ez bizony félár.

Előzmény: lexus81 (40326)
lexus81 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40326

 

igen,valóban 3körül hirdetik őket. A legtöbbet már 1-2 éve. Aahogy a kolléga írta az ár csak illusztráció :D (ez tetszik)

Viszont "gömbölyű" patrolok most is sok van 2körül.

Előzmény: fejes.i (40320)
fejes.i Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40325

Ja, UFO se köll.

Előzmény: fúrómester (40323)
fúrómester Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40324

Csipsz-kóla-fotel.

 

Mehet.

Előzmény: Szlejer_ (40306)
fúrómester Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40323

Fene tudja, most kicsit elkezdett babázni. :-)

Előzmény: tue-14 (40307)
fúrómester Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40322

LR 130, und Dittroit apróért, oszt mehet fát lopni.

Előzmény: fejes.i (40314)
fúrómester Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40321

Na jó, de ismered: "Már 4 vevőm van rá"

 

Ez addig működött, még volt guba minden napra. Most mindenki ad elfele, amit tud, és ahogy.

 

Most talán találóbb, hogyaszonnygya: " A kiírt ár csak illusztrácijó" :-)))

Előzmény: fejes.i (40320)
fejes.i Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40320

Lehet, hogy "javult" a piac, akkor hajrá. G-ket nem néztem, pláne mostanában. Nem is olyan régen egy '95-ös G még inkább 3,5 mill volt.

Előzmény: lexus81 (40317)
Szlejer_ Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40319

"terepjárót arról lehet megismerni, hogy több helyen is szerepel rajta a LAND ROVER DEFENDER felirat. "

 

Oké, a Defenderen hány helyen szerepel pontosan ez a felirat: "LAND ROVER DEFENDER"? A végén nehogy kiderüljön, hogy a Defender szerinted sem terepjáró. :-)))))

Előzmény: tue-14 (40308)
Szlejer_ Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40318

"Oké, itt a terepező képességre gondoltam."

 

Én meg arra gondoltam, hogy szerintem egy Nivás lefosná a bokáját örömében, ha (a tengelytávot és hátsó terepszöget leszámítva) olyan terepező képessége, megbízhatósága, ÉS terhelhetősége lenne, mint némelyikünk pickupjának. :-)))

 

Helyedben, kétmillás keretből:

 

- valamilyen 2000 előtti hilux: 1mft

- fontosabb dolgok rendberakása, cseréje, terepgumik, stb is beleértve: 600eFt

- első-hátsó difizár: 400e (ha csak hátra, akkor a fele, és marad 200e egyebekre)

 

Már viheted is a tonnányi fát vele, terepen.

Előzmény: kustora (40309)
lexus81 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40317

sziasztok,

mivel tavaly egy cimborámak eladtam a G kocsimat (4milla felett volt nekem és 1,7ért vitte el) ezért ismét figyelem a piacot ,hogy mit vegyek (majd :) ).

Nem akarok ünneprontó lenni,de 2milla környékén jelenleg remek kocsikat lehet venni! 1995-ös,gyári (tényleg gyári!) első tulajos G Mercit vett a cimborám 2M-ért.

A korábban 3 millás Wolf G-ket jelenleg 2M körül árulják.

Ott vannak a 98-99.es Y61-es Patrolok merev hidakkal,2.8td motorral.

Na igen,és a pick upok,ha tudni akarod mit tudnak,nézd meg az ausztrálok viedóit a ytube-on ;)

üdv.

Balázs

u.i. természeseten én is ismerek olyanookat, akinek a 20-30éves kocsija még mindig 3-4 milliót ér :)

Előzmény: fejes.i (40316)
fejes.i Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40316

MErt abban a tengelyeken nincs külön difizár, hanem az első-hátsó hajtás között lehet zárni. Emiatt tud átlósan kipörögni, "leátlózni".

Gyárilag pl. Mercedes G rendelkezik három zárral. A 2 millió alatti kategóriában a landrvorerek hajtása hasonló a Nivához (állandó összkerék, felező és központi difizár). A pickupok általában kapcsolható négykerekesek. Hátsó tengelyen difizár gyárilag kevés típusban van, viszont soknál beépíthető utólag. Nyilván előre is. Viszont 2 millió alatt azért többnyire csak roncsok lesznek akár gyári Merci G, akár épített difizárakkal bármilyen más típussal.

 

Előzmény: kustora (40315)
kustora Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40315

Köszi, lehet, hogy hülye kérdés, de von olyan típus, amiben ha kell, össze lehet zárni mind a 4 kereket? Vagy ez már nagyon hardcore?

 

A Niván előfordul, hogy a difizár ellenére a két átlós kerék kipörög.

fejes.i Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40314

Ha nehéz utánfutót vontat sárban, akkor sose rossz, ha van hátsó zár.

Előzmény: tue-14 (40313)
tue-14 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40313

Miért kell, hogy a hátsó diffizár gyári legyen? (Az említett niván sincs csak középen.)

 

Egyébirán a 90-es pickup defi nekem is az egyik gyengém. A "sima" 90-esem mellé vennék egyet, csak hogy legyen, ha egyszer szállítani kell(ene) valamit. :-)

Előzmény: mandras79 (40311)
hoze Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40312

Hi all!

 

kustora: Hat tudod elofordult mar olyan, hogy hozztak...

 

Byez: hoze

Előzmény: kustora (40305)
mandras79 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40311

Bár Land Rover fan vagyok de mivel kellene neked a gyári hátsó difi a Hiluxra szavaznék.../Természetesen nekem Defipickup kéne:O)/

Előzmény: kustora (40305)
mandras79 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40310

:O)!!!!!!!!!!!!

Előzmény: Szlejer_ (40306)
kustora Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40309

Oké, itt a terepező képességre gondoltam.

Előzmény: Szlejer_ (40306)
tue-14 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 40308

Kedves Kollégák!

 

Megérkezett az új gumicsont! Szlejer kolléga már bele is harapott az egyik végébe, kezdődhet tehát a márkák háborúja. :-)

 

Annyit jegyeznék meg a kedélyek felszítása végett, a "pickup nem terepjáró" témában, hogy a terepjárót arról lehet megismerni, hogy több helyen is szerepel rajta a LAND ROVER DEFENDER felirat. :-)))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: kustora (40305)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!