Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52092

Az biztos, hogy most annyi adót fiezetek a családi flottára mint az akinek pl. egy wrx sti-je van, de nem volt ez mindig így, sőt. Életem első autója (Isten nyugosztalja) egy '84-es R5 volt, 1100cm3-vel és az ennek megfelelő teljesítménnyel. Imádtam. :))

 

Nem fogom piszkálni amíg nem muszáj, ez egyértelmű. Ellenben a tuning az piszkálja az én gondolataimat, meglátjuk tavaszra hogyan alakulnak a dolgok. A tempomat viszont nagy vágyam, annak mindenképpen utánajárok majd.

Előzmény: _Haszi_ (52091)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52091

Na most neked trabit kellett volna vezetned először, hogy értékelni tudd a 90 lovat is akár:D Nagyon el vagy te eresztve:))

Én 122e-nél vagyok, elvileg most kéne a FAP-ot tisztíttatni meg EOLYS-t tölteni bele, de nekem még nem anyázik a kompu. Addig ne nagyon piszkáld:)

Amúgy nem én vagyok a szaki a témában, én csak annyit tudok róla, amennyit Jenától meg tudtam.

Kiiktatás után meg gondolom az emisszió szarabb lesz, de állítólag jobban fog menni a kocsi.

 

 

Előzmény: _spyglass_ (52089)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52090

Köszi, megtúrom majd a múltat.

Van egyébként vmi általános szabály ami általában eldönti, hogy elő van-e készíztve? Felszereltség, évjárat? Vagy ez total lutri?

Előzmény: Zolysys (52088)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52089

Van egy feleekkora másik autóm, ami erősebb, hozzá vagyok szova, hogy megy ha nyomom neki. :))

Igazából nem a teljesítmény érdekel feltétlenül, bár mint látható nem vetem meg a lendületes autókat. Egy korrekt tuning jót tud tenni a fogyasztásnak is akár, meg ez a FAP szűrő dolog sem mindegy, nem tudom nálam mikor lesz aktuális (jelenleg 84e km és 2006-os az autó) de én sem feltétlenül szeretnék olyasmit az autóban tudni ami később átalakul pénznyelő géppé.

Szóval szeretném tudni, hogy mik a lehetőségek, valójában intenzív ismerkedési időszakban vagyok az autóval, szeretném tudni hova juthatok majd vele, remélem ugyanis, hogy hosszú távú lesz a kapcsolat. :)

Előzmény: _Haszi_ (52085)
Zolysys Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52088

egyébként ha visszakeresel mindent megtalálsz a dologról.

Kábelköteget kell megnézni hogy benne van-e a féklámpa kapcsolónál a hely. aztán még kérdéses a motor compo hez egy vezeték

Kar vaterán, bontóban kb 5e pénz. Tanítani csak szervízben vagy ha megveszed a PPS2000-t akkor otthon is tudod :)

Előzmény: _spyglass_ (52086)
Zolysys Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52087

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&16612&9900223&9902415&-1&25&7&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|12|5|2|2

akkor próbáld meg innen.. lehet van arra is láng autó alkatrészes...

Előzmény: tomi927 (52081)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52086

Remek hírek, lássuk a lényeget. :)

 

"le kell csekkolni, elő van-e készítve"

Hogyan teszem mindezt?

 

"aztán venni kart, beszerelni, és feltanítani."

Ez a kar sokba kerül-e. Vagy ha nincs előkészítve, akkor az egész mutatvány. Beszerelés/feltanítás megy otthon vagy ez megkívánja a szakértelmet, szerzív programot, ilyesmit?

Előzmény: ádibébi (52084)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52085

Igazából ez a FAP - részecskeszűrő - téma kapcsán merült fel, hogy azzal mi legyen:) Ekkor jött a képbe, hogy ki kéne b@..ni a pi..@ba, és ezzel együtt picit meg is kéne húzni, de nekem ez egyelőre még a jövő. Még nem nyíg a kompu, hogy gondja van a FAP-pal, tehát jövő év lesz nekem legkorábban. Pláne, hogy annyi mindenre kell még költeni, főleg rendőrre:P

137 lovat egyébként minek akarsz tuningolni?:))) 

Előzmény: _spyglass_ (52078)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52084
Oh, a tiedet nagyon kellemesen meg lehet ám kancafülézni... :)) 160-170 ló/400 Nm könnyen.

A tempomat meg annyi, hogy le kell csekkolni, elő van-e készítve, aztán venni kart, beszerelni, és feltanítani.
Előzmény: _spyglass_ (52078)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52083
Látatlanban mondom, hogy tuti, hogy van, mert az utastérbe küldött levegőt meg kell szűrni, akár van klíma, akár nincs...
Előzmény: Forever Real Madrid (52076)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52082
Jézuuuus.... 9,5????? Vazze tuti van vmi vele, nem kérdés, ennyit én sose tudnék vele megetetni, ha egyébként egészséges.
Előzmény: ribillió (52075)
tomi927 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52081

ez az...NINCS!! :O

Előzmény: Zolysys (52080)
Zolysys Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52080

Gumisnál tuti van csavar

Előzmény: tomi927 (52079)
tomi927 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52079

hali!

valahol elhagytam a téligumi kerékcsavarjait...:/ hol lehet ilyet beszerezni normális áron(esetlge Somogy megyében)?

köszi

_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52078

Jena307, Haszi,

Áruljátok már el legyetek szívesek, hogy miről beszélgettek ilyen rejtélyesen. :) El lehet kapni olyan szavakat, hogy tuning meg HDi, tempomat, fogyasztás, 70e vagy annak a fele, stb...

Nálam adott a 2.0 HDi (137 lovas), érdekelne, hogy mit lehet rajta tuningolni és esetleg utólag tempomatot reális áron belerakni. Úgy érzem ti mindent tudtok erről. Ráadásul részben saját tapasztalatból. Megosztanátok?

Előre is kösz.

Jena307 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52077
Ez a fogyi nem a turbónyomás szabályzó mágnesszelep(1628zt) miatt lesz, ilyenröl még csak eltömödött fap esetén hallottam. Itt nagy gond van én ugyanazzal a motorral 5.4-el jártam, mégha a plusz kilókra 1 lityit is számolunk is brutál sok. Csinálj egy próbát ha van tempomatod:4.sebesség, 1400as fort tempomaton, ha érzel ném szaggatottságot, tuti gond van. A turbónyomás sz. m.sz. felcserélhetö az egr ével, kipróbálásképp. Tuningfíling:1500nál bevág az ülésbe, és váltásig nem enged el :)
Előzmény: ribillió (52075)
Forever Real Madrid Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52076

Sziasztok.

 

érdeklődni szeretnék, hogy van nekem egy 307 1.4HDI-m 2003januári klima nélküli.

 

kérdés: van e benne pollenszűrő ? vagy csak a klímásban van ?

ribillió Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52075

legutóbbi tankolásnál 8,9liter, most pedig már 9,5 átlagot mutat a műszer:-( a romló fogyasztás egyenesen arányos a rosszabbodó turbóvezérléssel, gondolom. Újabb hibajelenség, hogy néha már 1800-as fordulatnál is brutál erős az autó, mintha rakétában ülnék, ez lenne a tuning feeling? Rontja az érzést a időnként 30-at mutató pillanatnyi fogyasztás:-( Hétfőn szervíz, még csak a helyi szaki, meglátjuk mit tud:-) vagy mit nem.

Előzmény: ádibébi (52072)
sanyi307 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52074

Szia !

Nekem egy hónapja volt ilyen gong jelzés indításkor. Az akkut 7 és fél év után kicseréltem (még indított de mintha lassabban forgatott volna , és hát jöttek a hidegek..) , a csere óta nincs gong.

Sanyi

 

Előzmény: gtoma78 (52066)
naveed Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52073

Nekem meg végre sikerült 9,0-s átlagot elérni. :))))

Bár ebben benne van a hétfői csepeli baleset miatt dugó is (1 óra alatt sikerült kikecmeregni belőle).

Előzmény: ádibébi (52072)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52072

:PP Most tankoltam 1120 km-nél 59,1 litert :PPP

Előzmény: kobold82 (52040)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52071

Nem nagyon van rá mód szerintem, hogy kiiktasd. legalábbis marha bonyolult kell, hogy legyen, hogy átverd a komputerét.

 

De ha tényleg úgy érzed, hogy túl hamar közbelép, akkor el lehet vinni a témát egy szervizbe, ahol le fogják első körben ellenőrizni a lengéscsillapítóidat, a fékhatást kerekenként (lehet, hogy az egyik kerék túlzottan bekap, hamarabb blokkol, mint a többiek. bár ugye az abd elvileg kerekenkénti, nem?), és nyilván a gumi állopota és márkája, nomeg az úton lévő finom, esetleg éppen csak nedves por is is közrejátszik abban, ha túl hamar elveszti a tapadást. Szóval ha ezek rendben vannak, és mégis, bizonyíthatóan tényleg indokolatlanul korán avatkozik be az ABS (tesztútra kell vinni őket, és produkálni a szituációt, ahol ők sokmindent meg fognak tenni azért, hogy megmagyarázzák, miért is van rendben az, ami történik, vagy ha ők vezetnek, hogy nem is úgy van, ahogy mondod, szóval magabiztosan menj oda, és tudd, hogyan lehet jó eséllyel kiprovokálni a tünetet), akkor meg cseréltetni fogják veled az abs komputerét... Nem tudom egyébként, hogy programozható-e az abs szoftveresen, hogy a pps-en keresztül, esetleg úgy, mint a motortuningnál, tehát nem náluk...

 

Egyébként együttérzek veled, nekem is volt már olyan érzésem, hogy az abs túl korán, röhejesen korán lépett közbe, de nálam ez eddig mindig csak pillanatokra volt, utána hagyott fékezni. Azzal magyaráztam, hogy biztos átmentem egy csúszós folton, vagy hogy a kocsi oldalirányba lesodródott egy kőről, emiatt az oldalirányú gyorsulás miatt érzékelte a kompu, hogy csúszok. Ez nálam többnyira lassú sebességnél történt.

 

Engem érdekelne, hova jutsz a problémával, szóval ha van valami eredmény, megtennéd, hogy ide is megírod? Kösz előre is!

Előzmény: Tacskó (52051)
alfer Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52070

Ma annyira fárasztó vagy, hogy nyugágy kell hozzád!

 

:))))

Előzmény: Sas-307 (52064)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52069

Jellemző, hogy nem tudok olvasni, és emiatt dupláztam a hozzászólásodat :)))) Bocs :))))

Előzmény: TiTi1 (52065)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52068

Nyilván csak elírás, de kibújik belőlem, nem tudom visszatartaniiiiiii...... ááhhhhhh.... :) Bocs :)

 

Szóval az VW emblémát közelebbről megnézve KÉT betű látszik benne, felül egy V, Volks..., alul egy W, ...wagen. ezért mondjuk folkszvágen-nek. Az már csak hab a tortán, hogy a kettőt is egymásra téve egy nagy W jön ki belőle :)

Előzmény: Sas-307 (52064)
Jena307 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52067

Szédült :)

Előzmény: Sas-307 (52064)
gtoma78 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52066

Szia!

Érdekelne hogy megoldodott-e a gong szerü problémád ami indításkor jelentkezik?

Most nekem is ezt csinálja és még én sem jöttem rá hogy mi okozhatja bár van sejtésem!

Az első indításnál csinálja ha leállítod akkor a másodiknál már nem.

Szerintem az aksi indításhoz szükséges energia kevés bár ez csak az én saját véleményem!

Ha neked megoldódott akkor kérlek írd meg mert érdekelne!

Adok egy email címet ha kérhetném oda küld a választ.

gtoma78@citromail.hu

 

Előzmény: illespityu (49741)
TiTi1 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52065

Nem mintha nem lenne mindegy, mert már régen nem erről szól az autó, de a 2 v betű fordítva van. :)

Előzmény: Sas-307 (52064)
Sas-307 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52064

Jena, a topictalin kapni fogsz tőlünk egy ajándék Wolksvagen Borát :-)

 

Előzmény: Jena307 (52053)
Sas-307 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 52063

Vigyázzatok, hogy ne okozzatok egymásnak maradandó párosodást!

 

De már késő... :-D

Előzmény: Jena307 (52053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!