Úgy hívják a gondod, hogy eldugult a részecskeszűrő. Mennyi km is van benne? Ez a részecskeszűrős autóknál előfordul mindenképp.
Én tudom, hogy az index fórum keresőmotorja egy nayg rakás szarfostrágyatartály, de pl. 1 oldalt kellett volna lejjebb menned, mielőtt beírsz, és már bölcsebb maradtál volna.
Csak szólok, hogy az uncsinőővéremék halálbiztos japán Mazda 5-ös részecskeszűrője 120e km alatt 3x adta meg magát, teljesen---
Olyan kérdésem lenne h normális-e, ha a vizhőfokom országúton 80 fok körül mozog, max városba megy 90 fok fele ha sokat kell álldogállni. Nem a 90 lenne a normális alapból? Termosztát csere már megtörtént. Benzines 1.6-os amúgy az autó.
Ma kicseréltem a két csomagtér teleszkópot. Az egyiket vissza kell cserélnem, mert egy lezárást bírt.
Lezárás után azt hallottam, hogy valami sziszeg. Felnyitottam újra és azt láttam, hogy valami rózsaszín folyadék spriccel ki a teleszkópból. Gondolom ez az olaj ami benne van. Reggel viszem vissza a boltba.
Amúgy brutál a különbség az új teleszkópokkal. Tényleg felfelé kell megfogni a csomagtérajtót.
Én is úgy vettem észre hogy, tartottam az 50et 4.ben tempomattal. Szabálytalan idöközönként szaggatott, és attól függöen mennyire tötyögtem elötte. Ha rugtam neki nem volt szaggatás egy darabig, de hosszú település vége fele elkezdte. Kimosás után jó lett. Ha izgat a dolog nézzetek nyomás különbséget ha 200mb felett van akkor azt írja kb. Közepesen telített. Fogyid?
Na, most azthiszem nekem is tapasztalhato ilyen jelenseg, foleg ilyen 1400korul fordulaton megyek, vagy mikor tartom az 50est, kapkodast, vagy ilyen szaggatottsagot veszek eszre. Ilyenkor figyelem folyamatosan a fordulatszamot, az stabil. Esetleg nekem is FAP dugulas elojele? Vagy a sokat emlegetett egr? Most 92.000km van benne.
A multkori ESP hibám javitva. A fekpadal alatti kis pléhecske volt eltorve, es allandoan vilagitott a feklámpam is. ESP hibat jelzett, es a tempomat sem ment.
Mellesleg meg annyit,hogy tényleg nem ment a egyik féklampa, ki volt egve. De a csere utan sem javult az esp, a hibát a fekpedal tartasa okozta.
Köszönöm neked is az infokat! Az oldal sajnos tényleg nem indul. :)
Addig is esetleg ha gondolod, ide elküldhetnéd: zsombolyai kukac gmél pont kom.
Vaterás cuccokat megtaláltam már én is, megnézem majd a bontókat is. Nekem csak a tempomat hiányzik, nem akarom teljesen szétszedni ha nincs miért ill. ha ki lehet hozni 10e-ből azért nem feltétlenül szeretnék többet költeni rá. Csak meg voltam lepődve, eleve más nagyságrendben gondolkodtam első körben.
Asszem nekem sikerült a legtöbbet szívni vele. Se a fékpedál, se a motorvezérlő nem volt bekábelezve. Egyedül a karnak volt meg a helye. Zoli kapcsolási rajzának köszönhetően mindkettőt meg tudtuk csinálni. Azóta is működik.
Találtam neked kart, de most csak új van fent. Ha már ennyit költenél akkor viszont ez jobban megéri. A használt kart általában 5-7000 környékén árulják.
Adom, 60 kilcsit autókáztam tegnap a céges dobozzal, úgy hogy a porckorongsérvem megint durva és ugye a szétrúgott bokámban meg az összes szalag fáj. Na, majd meghaltam mire letekertem ezt a 60-at, ráadásul kb 7 részletben, 30-cal, mert annyival mentek még a sima vizes úton is, azt hittem megkaparom magam. Nagyon szenvedtem, így 2 kört ki is hagytam abból, amit meg kellett volna csinálnom.
Szóval, szíj le, kocsi ki a hidegbe. 8óra múlva kocsi kint hidegbe (ékszíj nélkül) elindít: nincs hang. Tehát nem vízpumpa. Okés, kocsival be a garázsba és összerak. Görgőket megnéztem, semmi sem látható/érezhető rajtuk. Még megvolt a régi ékszíj, amivel a kocsit vettem. Azt tettem most fel és a néhány hónapos dayco-t meg elcsomagoltam.
Azóta még nem hallottam az indítási hangokat (de a gyorsításkori megmaradt). Egyelőre nem hiszem el, hogy a szíj okozta a furcsa hangokat. Teljesen 'kenéshiányos csapágy' hangja volt. Majd még tesztelgetem kicsit. Mindenesetre nagyon érdekes.
És a lényeg, amivel megszivattam magam: mikor összeraktam a kocsit nem indul. Még az önindító sem teker! Másfél órás próbálkozás (diag kábel, computer reset, főtengely forgatás...) után végre bikakábellel sikerült elindítani a kocsit. Akkor esett le: 4éves, 130ekm-t futott autó gyári akksija nem biztos, hogy olyan sokat bír már. Villany szervó van, nem az ékszíj hajtja. Ha jár a motor, akkor van szervó kormány. Normál állapotban azt a nem kis energiát a generátor állítja elő, de ékszíj hiányában nincs töltés... akksit leszívja rendesen! Ááááááááááááá! Mekkora szivatás volt ez! :))
A szíjfelrakás meg csak a videón egy emberes feladat. Kellett nagyon a segítség! Neten talált képek alapján próbáltam méretezni és legyártatni a célszerszámot (SFT001), de nem az igazi. Majd még kell kicsit reszelni rajta és utána publikálok rajzot róla. 8)
A karnak meg van a helye. Más kérdés hogy a féklámpa kacsolód pl 2 vagy 4 vezetékes?
Ha 2 akkor kell egy olyan kapcsoló ami fordítva működik és be kell tenni. a vezetéknek is ott kell(ene) lennie hogy egyszerűbb legyen.. és még kérdés a motor vezérlőhöz menő egy vezeték..mint pl Martinkáé volt ha jól emlékezem.
Köszi az értékes infokat, ez a tempomat hamar be fog kerülni az autóba, azt hiszem. Felhajtok egy kart és bepattintom, remélem ott a helye.
A tuning majd elválik, a motor karakterben igazad van, azon lenne mit csiszolni. De első körben végrehajtom a teljes ismerkedést aztán meglátom mit kíván a ménes. :)
Gondolom mert a karaktere olyan amilyen :( és egy light-os tuning is csodákra képes mert átírják a karakterét, és sokkal több lovat érezni ki belőle mint amennyi valójában lett.
Tempomat: a tied mivel a legerősebb verziós dízelben, így én azt mondanám hogy 100%hogy elő ven készítve, így csak a kart kell megvenned, be kell csattintani a helyére és ha szerencséd van tanítani sem kell, de az álltalános az hogy kell tanítani, ez kb 3000ft tól, szervize vállogatja. Ha ügyes vagy egy tizesből megvan.
A fap egy f@szság, és előbb utóbb pénznyelő lesz, de a te km-ed még nagyon kevés, tehát van neki még hátra vagy 100ezer km-je, tuning, pedig mivel siemens a motorvezérlőd így drágább 50körül van.
Ez a 20-25 nagyon jól hangzik, sokkal többre gondolnék - főleg annak tükrében, hogy ha egy új autóba rakatnám mondjuk extraként akkor ennek a sokszorosát kérnék, az tuti. Na megnézem azt a kábelköteget, hogy ott van-e...
Citroen C5-be való tempomat kar jó a PUG-ba, 6 ropi körül linkeltek ide vateráról. 20-25-ből ki lehet hozni az egészet. Nekem is vágyam, de mint mondtam, csak mindent szép sorjában.
Az biztos, hogy most annyi adót fiezetek a családi flottára mint az akinek pl. egy wrx sti-je van, de nem volt ez mindig így, sőt. Életem első autója (Isten nyugosztalja) egy '84-es R5 volt, 1100cm3-vel és az ennek megfelelő teljesítménnyel. Imádtam. :))
Nem fogom piszkálni amíg nem muszáj, ez egyértelmű. Ellenben a tuning az piszkálja az én gondolataimat, meglátjuk tavaszra hogyan alakulnak a dolgok. A tempomat viszont nagy vágyam, annak mindenképpen utánajárok majd.