Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

.zSoLTi. Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52152

És akkor erősebb amikor motorfékezek..

.zSoLTi. Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52151

Igen "vonyítás" szerű hang :D

_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52150

Az a búgás egy elég magas frekis búgás?  Olyat én is hallok.

Előzmény: .zSoLTi. (52149)
.zSoLTi. Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52149

Hello mindenki!

Még most alig egy hónapja van nálam a vas, ezért vannak észrevételeim mint pl h 50-70 között kicsit búg a váltó, másnál is van ez a dolog? Valamint alapjáraton nagyon hallom az elektromos szervót, már majdnem zavaró.

_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52148

háttigen, én is próbáltam néplityóban, de ESP-t ilyenkor ki kell kapcsolni, de még így se volt az igazi, csak a naftát fogyasztja ilyenkor brutálmódon:P

Előzmény: naveed (52147)
naveed Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52147

Én is kipróbáltam télivel az ESP-t és az ABS-t. :)))

Direkt nyomtam neki a hóban. Az ABS meglepő volt. Ennyire még egy autónál sem rázta a fékpedált.

De jó lenne csúszkálni valahol egy jót... :))

Előzmény: _Haszi_ (52139)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52146

Jogos, az sem mindegy milyen 4 évszakost és télit hasonlítunk össze.

Na mindegy, a lényeg tényleg az, hogy senki ne zúzza le magát ebben a trutyiban. :)

Előzmény: pezsóka (52145)
pezsóka Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52145

Az adac teszten a hankook,valamint a dunlop 4 évszakosa sok márkás télinél is jobban szerepelt és a lejobbaktól számolva is 7 százalék körüli volt a külömbség a féktávban.Igazából én azért is ezt vettem,meg a csóróság is bejátszott(tavasszal is venni kellett volna 4 nyárit),gondoltam kipróbálom.Szerintem nem döntöttem rosszul,ha koccolok,úgyis erre fogom,nem arra,hogy béna voltam:)

Előzmény: _spyglass_ (52144)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52144

Nyilván mindenki maga dönt a saját szempontjai alapján - nem is erőszakoskodni akarok.

 

Csak ugye városban, sík terepen is simán leesik a hó ami mondjuk éppen nem olvad el de azért klasszul letapossák, akár jegesre is. Hóláncot nem teszed fel a városban poroszkálás közben, jön egy váratlan féktáv ami így éppen 3-4x olyan hosszú, mint téli gumival. Csak remélni lehet, hogy nem végzetes a közlekedés egyetlen résztvevője számára sem.

 

Ne érts félre, természetesen nem ellenedben írom ezt (a pár napja emlegetett R5-ös betegágyammal anno én is hobbiból közlekedtem nyári tükörradiálokkal télen, kilinccsel előre - azóta is összeteszem a két kezem, hogy egyben megúszta ezt mindenki körülöttem, viszont egy életre megtanultam csúszós úton való vezetés alapjait) csak pont pár napja láttam ezt a videot és néztem utána valami miatt az 4évszakos vs. téligumi témának.

 

Balasetmentes telet mindenkinek! Ahogy most kinéz, idén nem marad el. :)

Előzmény: pezsóka (52143)
pezsóka Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52143

Aláírom,hogy van külömbség,de nekem télen főleg városi,sík vidéki közlekedésre teljesen jó.Szélsőséges körülmények között valószínűleg nem lenne jó.Azért van hólánc a csomagtartóban.Tudom mik a korlátai,kiszámíthatóan viselkedik,ez nekem elég.

Előzmény: _spyglass_ (52142)
_spyglass_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52142

Biztos ez a gumimaffia műve és csak a pénzt akarják leszedni a népről de azért talán mégis van benne valami. :))

 

 

pezsóka Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52141

Hát a barumál sokkal,pedig az téli volt.Hideg van-visszaveszek az arcból,amúgy se tolom neki,pedig lehetne(100kw)

Előzmény: alfer (52140)
alfer Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52140

Addig ameddig...

Előzmény: pezsóka (52138)
_Haszi_ Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52139

Nekem is, de én a nyárit tesztelem.

:P

 

ESP és ABS dolgozik ezerrel:P 

Előzmény: pezsóka (52138)
pezsóka Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52138

Srácok!

 

Végre meg volt a gumiteszt hóban.Tökéletes!Hankook optimo h730 4s.Elmehet a sunyiba az összes gumis,teljesen jó a 4 évszakos!

Martinka. Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52137

Látom jól aludtál az iccaka. Jól kipihented magad! :D

 

Tecccik. :)

Előzmény: alfer (52136)
alfer Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52136

Esika hó nagy csomókban, veréb mászkál lent a hóban.

Veréb, elment az eszed? A hóesés betemet!

Nem is ugrálsz, araszolsz. Hóesésben vacakolsz.

Felfújtad a tolladat, ázott pamutgombolyag.

Mi kell neked? Fatető? Deszka madáretető!

 

Szakad a hó, mint az állat, nem látom a PUGocskámat.

Baszki, most mi lesz? Egy kis hóesés keresztbe tesz?

Nem engedem, kiáslak! Nyomom a gázt, vigyázat!

Belenyomsz az ülésbe? Váltok egyet fölfele.

Mi kell neked? Lóerő? Dízel tuning a nyerő!

alfer Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52135

Esika hó nagy csomókban, veréb mászkál lent a hóban.

Veréb, elment az eszed? A hóesés betemet!

Nem is ugrálsz, araszolsz. Hóesésben vacakolsz.

Mi kell neked? Fatető? Deszka madáretető!

 

Szakad a hó, mint az állat, nem látom a PUGocskámat.

Baszki, most mi lesz? Egy kis hóesés keresztbe tesz?

Nem engedem, kiáslak! Nyomom a gázt, vigyázat!

Mi kell neked? Lóerő? Dízel tuning a nyerő!

SanyiHdi Creative Commons License 2010.12.03 0 0 52134

Biztos elsiklottatok a km mellet, mert azt írtam 2005-ben volt benne 140 ezer

most meg 116 ezer van benne szóval jócskán vissza lett tekerve.

Egyébként köszönöm mindenkinek a tippeket, rendesek vagytok!

Én voltam a hülye, hogy nem vizsgáltam meg az autó előzményét.

Ezt a gombócot nekem kell lenyelni.

 

 

Előzmény: ádibébi (52130)
Zolysys Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52133

3 hónapja van nála....

economy: csak ha újra tudod indítani és utána 20 perc múlva megnit átlép economyba.

HA újra tudod indítani de pl nem jön vissza járó motor info a BSI nek nem lesz kilépés economy módból...

Előzmény: ádibébi (52130)
Zolysys Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52132

Jól van csak tudod.. a modor... meg stb...

Előzmény: ádibébi (52128)
TiTi1 Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52131
Előzmény: SanyiHdi (52129)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52130

Akkor ha jól értem, 5 éve van nálad az autó. Mennyit tettél bele te a 140-hez?

 

Nem  mondom, szép teljesítmény egy éve alatt 140 ekm-t beletenni, de ha rendesen karban volt tartva, akkor nem kell, hogy fájjon neki. Az sem feltétlenül, hogy tanulóautó volt, mert attól sem a komputer nem megy tönkre, sem a motor (látom, hogy tanulnak itt vezetni, az "állandóan a kuplungon, sebbességben váakozunk akár egy negyed órát is" típusú problémán kívül egész tisztességesen mennek itt a mazsolák. Na, nem nyélgázon, hideg motorral, és ez a lényeg. A kuplung meg a kiemelőcsapágy persze kuka azonnal...).

 

Mondjuk nyilván mikorra te megkaptad, addig már minden csereérett volt, aminek lennie kell (vezérlés, kuplung, a szokásos kopókon felül), és ez rád hárult (gondolom, nem csináltak rajta nagyszervizt, mielőtt eladták...).Együttérzek. De ezt ne ródd fel az autónak hibául, mert akármilyen másik márka akármelyik példányával is így jártál volna. (Gondolom, a tanulságot levontad belőle, hogy soha többet úgy autót venni, hogy nem viszed el vétel előtt márkaszervizbe kiolvastatni, átvizsgálni, előéletét lenyomozni... Hogy legalább tudd, mit veszel meg. De nem is kötelező megvenni, ha az ára nem passzol az állapotához, az állapota meg a türelmedhez...)

 

Ami meg ezt az antipollution fault-ot illeti, lehet ezerféle dolog. Nyilván Karcagról Pestre nem trélereznéd fel az autót, de ha már lábon lesz (mert pl nem csilliárdos lesz most a javítása, amit szívből nem kívánok egyébként!), egyszer megérné feljönnöd vmi hozzáértő emberhez. van itt márkaszerviz is, ahol kb megelégedésünkre dolgoznak, és van itt magánszaki is, PUG-specialista évtizedek óta, és állítólag halad is a korral, tudja, mi fán terem a common rail meg a Peugeot Planet. Ez komolyabb átnézést, vagy netán a visszatérő, soha igazán ki nem javított hibákat megnézetni velük. Hidd el, sem a 307-es, sem az a motor nem indokolja, hogy ennyire szar legyen. Abban meg nem hiszek, hogy neked egyedül olyan peched lenne, hogy a te autódban minden, de minden alkatrész selejtes, az eredetiek is, és az újonnan bekerültek is...

 

Ha viszont nagy a baj (pl a szar gázolaj/ritkán cserélt gázolajszűrő miatt megdöglött a pl 250.000 km-t teljesített nagynyomású cucc, hangsúlyozom, nem tudom, hogy ez antipollution fault hibát ad-e), akkor lehet, hogy nem éri meg a javítást, nyilván ezt te majd látod. De mégegyszer mondom, ne számíts rá, hogy attól, hogy legközelebb messzire kerülöd a Pug-okat, már tuti jó autót sikerül venni. Vannak rossz meg jó konstrukciók, a 307-es nem rossz konstrukció. Nekünk 2-4-6-7-8 éve van itt 307-es, ezidőtájt senki sem anyázik, hogy az övé a gatyát is lehúzza róla...

 

Az előéletet minden autónál tudni kell, anélkül autót venni lutri.

 

 

Egy apróság, nyilván tudod, de mégis: hiába töltöd fel az akksit külső erővel, az economy módból kilépni csak a motor beindulásával tud az autó. Ez mondjuk az egyik tulajdonsága, amit utálok...

 

 

 

Előzmény: SanyiHdi (52129)
SanyiHdi Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52129

2004 márciusi autó!

jelenleg 116523 km van benne, DE

mikor elöször elvittem szervízbe Karcagra Peugeot Qualité!

kiderült a szervíztörténetéből, hogy 2005. 10 30. volt utoljára

hivatalos márkaszervízbe 140750 km-rel!+!!!!!!!

és mint utóbb kiderült, hogy tanulóautó volt Franciában

a többit tedd hozzá.

mert én nem kaptam meg a szervízkönyvét, ELVESZETT!!!!

 

egy jó állapotban lévő autó

szép diezel hanggal

 

csak sajnos minden elromlik

és ez nálam kezdte, mert ugye, ha egy valami megbomlik

akkor jön a többi

 

igaz ez az első diezel autóm, de hülye nem vagyok

ha leáll alattam, nehogy én legyek már a hibás.

olaj olajszűrő, levegőszűrő, vezérműszíj ékszíj,

ékszíj feszítő, görgök.....stb lett cserélve

 

leállt menet közben minden előzmény nélkül

economy mode active

szakadó esőben vontatni úgy, hogy se ablaktörlő,

se világítás, se fűtés, mert kikapcsolta az energiatakatékos üzemmód

holnap viszem szervízbe, majd ott kiderül

 

 

 

 

Előzmény: ádibébi (52126)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52128

Zolibá, ne szekáld már, aki nem érti ezt az univerzumot, annak nehéz és baromira frusztráló elsőre megemészteni, ha valami amúgy "franciásan" (=magyarázat, látható indok nélkül) romlik el. Nekem is az volt, mikor ide kiköltöztem. Egy fél évig az összes új kereszteződésnél benéztem a táblákat, az irányokat, mert annyira más a logikája itt mindennek...

Előzmény: Zolysys (52124)
.zSoLTi. Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52127

Ok Köszi!

Előzmény: Zolysys (52123)
ádibébi Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52126

1,4 HDi-ben nincs részecskeszűrő.

 

Sanyi, ha neked megér ennyit a fáradság, akkor írd már le, hány km-es az autó, mit javítottak rajta, hová vitted. Olyan nincs, hogy egy autó szar legyen ok nélkül. Olyan van, hogy a szerelő nem találja az okát, miért szar, és össze-vissza cserélget minden szart, te meg fizeted. Vagy ennek a szebb kiadása, hogy egyáltalán nem is ért hozzá, pl mert ez az első 1,4 HDi, amit életében lát...

Előzmény: SanyiHdi (52122)
Zolysys Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52125

Mert így állsz hozzá!!!

Lelkük vaaan :) Én sosem parázok hogy mi lesz ha megáll... még nem állt meg :):P

Jah igaz 1,6B :):P:P:P:P:P

Jah még valami mielőtt bármit is írnál rá. az enyém itt a legtöbbet futott és nem mai csirke autó :P

Előzmény: SanyiHdi (52122)
Zolysys Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52124

elektronikaaa? meeert? csak nem elektronika baja van? érdekes nekem sosem volt :):P

Előzmény: SanyiHdi (52113)
Zolysys Creative Commons License 2010.12.02 0 0 52123

Nekem most városban 70 ig is alig megy fel :) 1,6B :D:D:D

Amúgy teljesen ok a géped nyugiii :)

Előzmény: .zSoLTi. (52114)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!